Martínez nyilatkozata

Jorge Martínez volt a Juventus első játékosa, aki interjút adott a sajtó képvisselőinek a pinzolói edzőtáborban. Az uruguay-i szélső legelőször hazája válogatottjával kezdte, akik bejutottak a VB legjobb négy csapata közé.

Jorge Martínez

"Kicsit csalódott voltam, hogy nem kaptam meghívást a válogatottba. Szerintem ez csak technikai döntés volt, mert fizikálisan teljesen rendben voltam. Ettől függetlenül nagyon örülök a válogatottnak, nagyszerűen teljesítenek. A játékosok megérdemlik a sikert, csak a legjobbakat tudom nekik kívánni. Nekem most csak a Juventusszal kell foglalkoznom."

Jorge is nagyon várja már az új kalandot, és tisztában van vele, mit vár tőle a klub, az edző és a szurkolók.

"Nagyon jók az első benyomásaim. Tudom, hogy egy gazdag múlttal rendelkező, tekintélyes klubhoz csatlakoztam, és ennek nagyon örülök. A tavalyi szezon ugyan nem sikerült túl fényesre, de a Juve az Juve, és hamarosan újra az a győztes mentalitású klub lesz, mely mindig is volt. Most a lehető legjobban kell végeznünk a felkészülést, hogy aztán remek idényt produkáljunk."

Már a legelső edzésen is látszott, hogy Del Neri a középpálya szélén számít Martínez játékára.

"Szeretek a jobb szélen játszani, de a bal oldallal sincs problémám. A Cataniában is mindig a szélen játszottam. Mik a jellemzőim? Szeretem tartani a labdát, és átjutni az ellenfél védőin. Ha pedig nem nálunk van a labda, mindent beleadok és rengeteget futok. Persze a passzolással sincs problémám. Álvaro Recoba a példaképem, de megvan azért a saját stílusom. Néha azt mondják, hogy túl sokat tartom a labdát, így ezen meg kell próbálnom javítani. Egy ilyen csapatnál, mint a Juventus, mindig fejlődni kell."

Martínez a Catania tavalyi, torinói győzelme alkalmával megcsillogtatta értékeit, és az Inter 3-1 arányú legyőzésekot is gyönyörű gólt szerzett.

"Nagyon jól emlékszem a torinói találkozóra. 2-1-re nyertünk, az első gólt én szereztem büntetőből. Az Intert egy nagyon jó mérkőzésen győztük le. A csapategység döntő fontosságú volt."

Ami az összetartást jelenti, Martínez külön kiemelte, milyen gyorsan otthon érezte magát a Juventusnál.

"Ezek az első napjaim, és még nem ismerek mindenkit, de az első benyomásaim kitűnőek. Nagyszerű a csapat, jó a hangulat, sok a fiatal. Jól érzem itt magam."

Martínez végül válaszolt néhány kíváncsi kérdésre is, mint pl., hogy miért az a beceneve, hogy El Malaka:

"Még kissrác koromból származik. Volt egy pár nagyon ronda cipőm, aminek ez volt a márkája, és a többiek azt mondták, hogy azokban játszam, mert biztosan sikerül gólt szereznem bennük. Így is lett, és a név rajtam ragadt."

"A pályán kívül teljesen normális ember vagyok: szeretek viccelődni, a családommal lenni - akik most Uruguay-ban vannak. Van egy 5 éves lányom, Lara, aki nagyon hiányzik. Mint minden uruguay-i, én is szeretem a Matét, a nemzeti italunkat. Ez egy teafajta, amiből ide, az edzőtáborba is hoztam magammal. Reggel és délután szoktam belőle inni."

És végül, egy ígéret:

"A maximumot fogom nyújtani. Nem vagyok csatár, de ha sikerül gólt szereznem, annak csak még jobban örülök. Azt megígérhetem, hogy remek passzokkal fogom segíteni a csapattársakat, és mindent megtszek majd a csapatért."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr74652656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g3ronymo 2010.07.04. 23:56:05

csak nehogy ő legyen a Tigao/Almiron "kettő" !! de remélem tévedek, és jól fog teljesíteni, ez esetben elsőként fogom elismerni, hogy rossz volt a megérzésem!! ui: remélem az ő érkezése Krasic érkezését nem zárja ki!!!

Tony 2010.07.05. 01:44:53

Nem igazán értem mit is keres itt,de ha már itt van remélem alkot is majd valamit.

Ismeretlen_102194 2010.07.05. 07:02:27

Én már nem értem.Azt olvastam hogy sérülés miatt nem vitte Tabarez, most erőnléti problémát mond.... A sérülés-ha volt- mi lehetett és ha van erőnléti gondja akkor az mitől???? Rendbe jött-e? Vagy nekivágunk vele 50-70%-os állapottal????

CSUBI 2010.07.05. 07:39:20

Ha nem kezd el alibizni és azt csinálja amit tud,szerintem hasznos tagja lesz a JUVÉnak.Sokat fut a pályán,labdát is tud szerezni,és a támadásokat is segíteni tudja. asveed!!! Én azt olvasom,hogy pont az erőnlétével nem volt baj. CSAK A JUVE!!!

Ismeretlen_114321 2010.07.05. 07:45:03

Szerintem a szélen kevésbé lehet alibizni, mint középen. Hamar ki fog derülni, hogy mik a képességei, és megfelelő kvalitású játékos-e. Remélem, hogy hozni fogja magából a maximumot, ami elég lesz ahhoz, hogy visszatérjünk a dobogóra, ha pedig nem válik be, repül a kezdőből és nem fogja élvezni Delneri bizalmát, mint ahogy sok mások élősködnek a csapaton. Majd meglátjuk. Nem klasszis, nem celeb, de talán egyelőre elég lesz. :)

CSUBI 2010.07.05. 07:53:44

keshudioo! Nem kötözködés!Ne érts félre! De a JUVÉba ritkán érkeznek klaszisok,celebek. Álltalában itt válnak azá. Szerintem. Amúgy egyetértek veled,reméljük bevállik. CSAK A JUVE!!!

Bianconeri 2010.07.05. 08:23:12

A nyilatkozata szerint szimpatikus (de ez elég sok igazolásunkra elmondható). Nem tudom h kezdő lesz-e, de ha nem játszik az elvárt szinten,kinézem DN-ből h ő nem szórakozik vele és hamar a padon találja magát. De ez majd kiderül...

Ismeretlen_119096 2010.07.05. 09:13:53

jól cselez,jól lő,jól kerül helyzetbe,mondom ezt pár youtube-os videó alapján.bár én ahogy néztem ő sokkal inkább tünt nekem csatárnak mint szélsőnek...most ha őt szélre hoztuk akkor van 4 jobb kp-sunk?Pepe,Camoranesi,Lanzafame,Martinez?ja és elfelejtettem Salihamidzicet...lényeg a lényeg!sok sikert neked Malaka nálunk!

babo410 2010.07.05. 09:15:56

Ha azt csinálja majd, amit mond, akkor jó játékos lesz. Képességeit nem ismerem, csak az ellenünk mutatott játékát, és az inter elleni gólját ismerem. Az alapján nem rossz. Remélem tényleg jó lesz, vagy ha nem, akkor pad lesz belőle!

Victor90 2010.07.05. 09:23:49

Véleményem szerint Martínez 1 igenis nagyon jó játékos,és erősítés lesz számunkra!!Attól,hogy még itt 100emberből 98 fújozza,mert (1 neve sincs senki),attól még lehet ő jó játékos!Ott van Candreva esete,most utólag már mindenki azt mondja miért nem igazoltuk le véglegesen,de januárba mennyien leírták....(minek ez,nem ide való stb stb)!!Példa okán Vargas-t tudom felhozni,ő is Cataniaba focizott,és most meg nézzétek meg milyen felkapott játékos lett (nem a semmiért)!!!Úgyhogy én örülök az érkezésének..lendületes,gyors,jól cselez,gólerős,jól védekezik!!

Ismeretlen_150170 2010.07.05. 09:32:05

Remélem a pályán nem ilyen bamba mint ezen a képen! Kicsit másnapos feje van, na mindegy. A mate teát én is csipázom, egyenlőre más pozitívumot nem tudok mondani róla, nagyon várom már hogy játszani lássam, egyébként sok sikert neki!!!

Ismeretlen_128149 2010.07.05. 09:57:43

Érdekes figura, de szimpatikus srác. A Nyilatkozata korrekt, és látszik rajta, hogy ő is büszke rá, h Juventusba játszhat...

Ismeretlen_160819 2010.07.05. 10:19:04

Pepe, Bonucci, Storari, és most ez a Martinez, biztos őrájuk van szükségünk? Velük visszakerülhetünk Európa elitjébe? Nekem fenntartásaim vannak velük kapcsolatban de ne nekem legyen igazam. Remélem Mexes-t is megszerezzük, ő tényleg erősítés lenne.

Ruida 2010.07.05. 10:59:57

juvegamer Mexes mindenképp jól jönne még, de hozzátenném h. Bonucci már most nagyobb erősités mint amilyen ő lesz/lenne. Storari pedig teljesen logikus,jó döntés volt.(Buffon sérülése miatt)

Gio20 2010.07.05. 11:03:27

Legalább arra a posztokra igazolgatunk ahova kell! Senki se várja hogy ide nagy nevek fognak érkezni (még egy jó darabig nem is fognak), régebben sem érkeztek olyan hű de nagy nevek és mégis rengetegből lett kiváló játékos. A nagy név önmagában még nem garancia a sikerre.

epaska 2010.07.05. 16:47:26

Ő is van olyan jó játékos mint Krasic!!! Sokan el vannak szállva Krasictól.... Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása