Marotta felvázolta terveit

A Juventus új általános igazgatója az átigazolásokról beszélt.

Giuseppe Marotta felvázolta a terveit, melyek fiatal és olasz jegyeket viselnek magukon.

A tavalyi dicstelen szezon után nyáron Marottára vár a feladat, hogy új csapatot építsen. A La Gazzetta dello Sport hasábjain megjelent interjúból az is kiderül, hogy ki vette rá Marottát a torinói kalandra.

"Leginkább az elnök. Andrea Agnelli fiatal, de ifjú fiú kora óta benne van a labdarúgásban, mióta az apjával és a nagyapjával elkezdett Juventus meccsekre járni. Egy Agnelli visszatérése azt jelzi, hogy a klub hisz a tervekben."

"A klub nagyszerűségét nem csak a játékosok magas technikai szintje garantálja. A költekezés nem elég a siker eléréséhez. A hozzáadott érték abból a kultúrából származik, amit a klub átad az egyéneknek: az eggyüvé tartozás érzése, a versenyszellem, és az örökös javulási vágy."

"Ha ez megvan, akkor fegyelmet is hoz. Meglátják, hogy Del Neri a megfelelő ember a megfelelő helyen. Azon dolgozunk, hogy egy versenyképes csapatot hozzunk össze, de türelemre van szükségünk. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk a pénzügyi paramétereket, mert a Calciopoli után bárkinek nehéz lenne a talpraállás."

A Juventus új általános igazgatója az átigazolásokról beszélt.

Giuseppe Marotta felvázolta a terveit, melyek fiatal és olasz jegyeket viselnek magukon.

A tavalyi dicstelen szezon után nyáron Marottára vár a feladat, hogy új csapatot építsen. A La Gazzetta dello Sport hasábjain megjelent interjúból az is kiderül, hogy ki vette rá Marottát a torinói kalandra.

"Leginkább az elnök. Andrea Agnelli fiatal, de ifjú fiú kora óta benne van a labdarúgásban, mióta az apjával és a nagyapjával elkezdett Juventus meccsekre járni. Egy Agnelli visszatérése azt jelzi, hogy a klub hisz a tervekben."

"A klub nagyszerűségét nem csak a játékosok magas technikai szintje garantálja. A költekezés nem elég a siker eléréséhez. A hozzáadott érték abból a kultúrából származik, amit a klub átad az egyéneknek: az eggyüvé tartozás érzése, a versenyszellem, és az örökös javulási vágy."

"Ha ez megvan, akkor fegyelmet is hoz. Meglátják, hogy Del Neri a megfelelő ember a megfelelő helyen. Azon dolgozunk, hogy egy versenyképes csapatot hozzunk össze, de türelemre van szükségünk. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk a pénzügyi paramétereket, mert a Calciopoli után bárkinek nehéz lenne a talpraállás."

Amikor arról kérdezték, hogyan építi újjá a Juventust, Marotta a következőt válaszolta:

"Mindenekelőtt azt folytatjuk, hogy fiatalokba fektetünk be, és még jobb, ha ők olaszok. A Juventus mindig is egy gyűjtőhely volt a válogatott számára, és ezt folytatni szeretnénk. Az elnök fontos szempontnak tartja az akadémiára való figyelmet, és én ezt boldogan elvállaltam."

Az interjú alapján kevés esély látszik Miloš Krasić megszerzésére.

"Megtettük az ajánlatunkat a CSKA Moszkvának, de ők ezt nem fogadták el. Ezután mentünk a magunk útján, a legfrissebb például Lanzafame."

Ugyanakkor Marotta beszélt a Radio Anch'io lo Sport adásában is a szerb esetleges leigazolásáról.

"Még nincs végleg lezárva az üzlet, de most Martínez felé fordultunk, aki amúgyis egy fontos játékos. Ha a CSKA átértékeli a követeléseit, akkor beszélhetünk újra Krasićról."

Végül pedig néhány szó arról, hogy Bonucci megszerzése sem volt könnyű.

"Nem volt egyszerű meggyőzni a Bari és a Genoa csapatát, hogy miénk legyen Bonucci. Elégedettek vagyunk, mert a védő pontosan megfelel az elvárásainknak."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14652621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márko 2010.06.28. 14:33:12

most akartam írni pár sort de meggondoltam magam nem akarok káromkodni 5 éven belül azért fog küzdeni a csapat hogy ne az utolso 3-ban legyen ilyen emberekkel az élen marottanak észre kéne venni h nem középcsapatban van hanem egy nagy csapatban és oda illö jázékosokat kéne igazolni mert ugy néz ki közép csapatot kreálnak a juventusbol

Ismeretlen_137099 2010.06.28. 14:33:15

Bonucci a Juve utóbbi évek legnagyobb igazolása lesz, főleg ennyi pénzért. Gyakorlatilag ingyen volt, a Criscito-Almiron üzletek miatt.

EhhEhh 2010.06.28. 14:34:22

Nekem mind1 mit csinálsz, következő szenban ne legyen okunk szégyenkezni ismét. :)

EhhEhh 2010.06.28. 14:35:14

szenban=szezonban :D

Ismeretlen_128149 2010.06.28. 14:45:10

Korrekt. Bár kicsit félő hogy mit fog nyújtani a csapat, de ne írjuk le előre, mert Ciro Ferraratól elvártunk mindent és mi lett belőlle...

Ismeretlen_150170 2010.06.28. 14:55:56

Az a baj ezzel a "tervvel" hogy köszönő viszonyban sincs a szurkolók terveivel. Könyörgöm legalább egy nagy nevet igazoljunk már, egy ilyen nagy nevű csapatnak mint a juve, ne középszerű, szürke playerek alkossák már a keretet! Jöjjön valaki aki bizonyítottan focizni is tud, nem csak szorgalmas, lelkes, igéretes, stb... Persze biztos ezekkel a játékosokkal is lehet előre jutni, de legalább egy sztárcsatárt hozzanak, nem Pazzinit, hanem Suarez vagy Agüero. Most meg Lanzafame a legújabb sztárigazolásunk??? A fiatalokat meg nem a csapatba akarjuk beépíteni hanem a piacra "termeljük" ki őket.

fmsteve 2010.06.28. 14:58:41

Ezek a szólnak a hírek... ez nem jelent semmit. Telejesen fölösleges pattogni amíg nincs hivatalos bejelentés h ki mennyiért hova. Utána lehet, de addig értelmetlen spekulációk miatt elküldeni az embereket az anyjába...

fmsteve 2010.06.28. 15:05:13

Az elmúlt 2-3 évben sem igazoltunk sztárt, pedig akkor jobban szerepeltünk. Nyugodjatok meg most is max egy lesz ha lesz.

Ismeretlen_150170 2010.06.28. 15:09:28

És azért ne azt várjuk már hogy a CSKA majd ránk csörög!! Krasic nem mutatott semmit a vb-n de 15 milláért inkább őt hozzuk.

Tony 2010.06.28. 15:14:08

Marotta 1 vicc. Krasic helyett Lanzafame?? Meg pepe meg martinez... És ez a calciopoli...mikor volt már. Volt idő bőven visszaemelkedni az elitbe,de néhány dilettáns megakadályozta.Jó lenne nem beállni a sorba,bár az eddigi igazolások pont ezt a törekvést bizonyítják.

fmsteve 2010.06.28. 15:36:07

Ti mit vártok most komolyan?? Veszünk 2 játékost 60 milláért és kész? Csak legyen nagy név, igaz h 10 ember kellene, de elég 2 is csak azok sztárok legyen. Persze nagyobb pénz nélkül mindezt. Szerintetek ki akar egy bajnoki 7. helyezetthez EL-es csapathoz igazolni aki nagy név?? A Juventus most nem az a csapat ami után kapva kapnak a jobbnál jobb játékosok.

juvem 2010.06.28. 16:01:16

fmsteve én is ezt mondom itt már hetek óta de mindenki csak azt tudja mondani h nem juve szintű nem juve szintű és ááá az nem juve szintű játékos... én eddig örülök azoknak akiket igazoltunk mert láttam őket játszani és jók és remélem itt is jók lesznek és annyi nekem már elég lenne

Del Piero 70 2010.06.28. 16:07:04

Márkó én is így látom!!!

steven-h 2010.06.28. 16:21:28

Aki úgy látja mint Márkó az nagyon rosszul látja...Idén nincs esély nagy névre most olyan játékosok kellenek akik minőségiek. Akik eddig érkeztek nem sztárok de nem rossz játékosok. A mostani szezonban csapatként kell működnünk hogy eredmény legyen és ha ez meglesz utána a következő nyáron érkezhet nagy név...

Ismeretlen_150170 2010.06.28. 16:34:50

Azért azt kicsit erősnek érzem hogy nincs esély nagyobb nevekre! Egy holland egy portugál vagy egy orosz bajnokság úgymond sztárjaira (tehetségeire) még talán jók vagyunk. Ide tartozik ugye Krasic vagy Suarez meg a többi hasonló tehetségek ezek nem hinném hogy elérhetetlenek volnának, persze vannak nálunk pénzesebb csapatok de azok se vehetnek meg mindenkit! Miért kellene megelégednünk olasz középszerekkel???

steven-h 2010.06.28. 16:40:44

Jó igen, csak azokra a "sztárokra" mások is pályáznak. Itt van pl Coentrao Bayern már meg is vette. Krasic-ért is bejelentkezett a City, nekik mondjuk nem a nevük nagy csak a pénztárcájuk, Di Maria-t elvitte a Real...

Ismeretlen_150170 2010.06.28. 16:47:10

Akkor meg várjunk hogy a nagy csapatok kiköltekezzék magukat, aztán jöhetünk mi, idáig jutottunk. Inkább várjunk mint hogy bespájzoljunk szürke playerekből!

Salas 2010.06.28. 17:22:04

A témához csak annyit, ha hasonló "szürke player"-ek alkotják a csapatot mint anno Di Livio, Conte, Torricelli, Ferrara, Birindelli, Pessotto, vagy Deschamps(jelzem Ők is nálunk lettek nagy emberek), akkor nekem nagyon virulna az arcom!!! Ne a név meg a játékos ára legyen már fontos, NEM VAGYUNK SE REAL, SE M.CITY! Adjuk meg a lehetőséget az új vezetőségnek! Persze lehet nagy nevekre is kivetni a hálót, de nem bármi áron! Egyébként szerintem nyerő lehet a már olasz bajnokikhoz szokott emberkék igazolása!

Ismeretlen_147985 2010.06.28. 17:59:04

Szerencsétlen Marotta. Meggyőződésem, hogy ő tényleg abszolut úgy gondolja, hogy Pepe, Martinez, Lanzafame és Bonucci leigazolásával hatalmas tetteket hajtott végre, és hogy majd milyen nagyszerű csapat lesz itt, Del Neri meg aztán egy Ferguson, Mourinho szintű edző, csak ez az elmúlt 25 évben nem jött ki. Elképesztő, hogy ez az ember azt gondolja, hogy ezek a középszerű vagy még attól is lentebb lévő játékosok erősítést jelentenek majd a Juventusba. Én nem tudom ki s miért nézte ki ezt a Marottát, de ő maga is egy senki, csakúgy, mint azok a játékosok, akiket megszerzett.

o.mellberg 2010.06.28. 19:19:55

nyugalom emberek! ebben az évben acél a bl helyek meg az olasz kupa remélem:D és az EL-! aztán meg remélem Moggi is back:D de ha nem is akkor is ez az év tutti h arra kell majd h kijöjjünk a szarból és remélem Marotta inkább ott jeleskedik hogy megszabadolunk a sok selejttől! mert már akkor nagy tetteket csinált h ha elad mindenkit aki nem kell ide! ugy Marotta Sanyi intézd el nekünk hogy mindenki aki selejt az csáó bello:D

Gyurika 2010.06.28. 19:44:32

Szerintem ti nem nagyon vagytok tisztában Lanzafame képességeivel... Klasszis lehet, óriási tehetség.

Mátéé 2010.06.28. 19:57:14

De most nem Lanzafame kell és nem olyan játékos aki majd sztár lehet egyszer. Ide most olyan játékos kell aki meccseket tud eldönteni és klasszis, vagyis már bizonyított. Olyan aki ki tud minket húzni a szarból és elég tapasztalt, de nem öreg. Mellé kell még 1, max 2, előkészítő ember.

epaska 2010.06.28. 20:15:33

Mátéé: Teljesen igazad van! Nekünk nem Lanzafame kell, hanem Robben, a bal oldalra pedig Di María!!!! A csatársorba vegyük meg Agüerot és Dzekot! Védelembe Maicon,balra jó lesz Coentrao, Chiellini mellé Vidics! Sokan azt hiszitek, hogy mi is megvehetünk akárkit! Forza Juve!!!!!

Mátéé 2010.06.28. 20:19:33

Nem csak a világklasszisok tudnak meccseket eldönteni. Ezt felfoghatnátok. És nem Olaszországbol kéne mindenképpen igazolni, mert akkor nem fog gyorsulni a játékunk.

Garrone89 2010.06.28. 20:21:52

mmartin te mindig olyan okos vagy,de meggyőződésem h még egyetlen meccsen sem láttad a felsorolt játékosok teljesítményét!Majd ,ha megnézted őket ,akkor írj vmit....Nem azt mondom h húúú de nagy sztárok,de a mostani Juvénak így is erősítés lenne mind!Majd ha jobb lesz a teljesítmény és nem a tabella közepén fogunk harcolni,majd akkor jöhetnek nagyobb nevek,de te azt hiszed h most mindenki a Juvéba akar igazolni ,mert jahj de jó lesz EL -ban játszani..

Mátéé 2010.06.28. 20:25:14

Azért bántjátok mmartint mert reálisan gondolkodik.. Inkább maradjatok már csöndbe.. Felesleges amúgy is egymást szídni. Mindenkinek van 1 véleménye. Nem kell egyetérteni.

Ismeretlen_161778 2010.06.28. 20:51:39

Hasonlóan mmartin91-hez én is értetlenül állok ezekhez a dolgokhoz. Tulajdonképpen a sok selejt mellé újabbakat és újabbakat igazolunk és ennek még örülnünk is kellene. Ha a Sampdoria lennénk, akkor ezek a játékosok valóban erősítést jelenthetnének, de tudtommal ez a Juventus - Marottának is szólhatna valaki. Nevetséges, hogy ilyen játékosokkal akarjuk visszanyerni a dicsőségünket. De persze mi csak örök pesszimisták vagyunk (de mégis van egy érzésem, hogy ez a(z) vezetőség/edző sem lesz sokáig.)

fmsteve 2010.06.28. 20:55:21

Epaska cinikus megjegyzésével "értek egyet". Szerintem egyszerűen most nem reális h egynél több igazán neves, más által is nagyon kívánt játékost megszerezzünk.

Ismeretlen_108746 2010.06.28. 21:07:07

Lanzafame lesz majd az elszerencsétlenkedett Krasic alternatívája???!!! Hááááát, a döbbenettől nem találom a szavakat. Titkon bízom benne, hogy Marotta csak valami elterelő hadművelet keretein belül tesz úgy, mintha dilettáns idióta lenne, a végén pedig előkap néhány igazi erősítést jelentő játékost a kalapból. Képtelenség, hogy ezt a sok hülyeséget komolyan gondolja.

k_krisz92 2010.06.28. 22:36:47

Nem tudom ki látta a Lanzafame interjút az után, hogy visszahoztuk.. Nagyon flegma a srác bár kétségtelen, hogy tehetséges és sokoldalú.. De szerintem ide olyan játékosok kellenek akiknek egy álma válik valóra azzal, hogy a Juvéban játszik. Krasic például ilyen és benne van potenciál is.. nem szabad veszni hagyni! Ide jelenleg lehetetlen nagy neveket hozni.. Most feltörekvő, tehetséges, rutinnal rendelkező és lehetőleg minél fiatalabb játékosokra van szükség. Lássuk be ezekben nem dúskál az átigazolási piac. Marotta munkájával eddig személy szerint elégedett vagyok, bár még 3-4 játékost várok és egy jó párnak mennie is kell, hogy meglegyen jövőre a stabil BL hely. Akinek a jelenlegi helyzet nem tetszik és csak a száját húzza ha egy Bonucci kaliberű játékos neve felmerül annak nincs helye a Juve szurkolói között SZERINTEM!

Mátéé 2010.06.28. 22:59:49

Egyetértek krisszel. :) és énis ezt próbáltam felvázolni :)

-mJz- 2010.06.28. 23:50:09

Sancezt elhoznám udinéből!

Stefano Dani 2010.06.29. 01:06:08

Sziasztok. Én 15 éve vagyok Juventus drukker és soha ilyen "szurkolókat nem láttam még a csapat háza táján akik így szidják egyrészt a csapatot másrészt a játékosokat.Alá írom hogy a vezetőség tényleg nem csinált semmit.De azt is vegyétek figyelembe hogy épül egy új stadionunk is.Nincs mindenre pénz.Miért nem tudtok egy kicsit pozitívan is hozzáállni az érkező játékosokhoz?Nektek sem esne jól ha bekerülnétek egy új környezetbe és mindenki szidná a felmenőiteket.Csak próbáljátok meg.A másik dolog hogy nem Sampdoria vagyunk.Ez igaz is a történelmünk alapján.De nézzétek meg az előző idényt hogy hol végeztünk mi és hol a Samp. Igenis jók lesznek az érkező játékosok.Miért akartok ide olyan nagy neveket akik szarnak bele abba hogy hol fociznak csak minnél több lóvéért igazolhassanak valami nagy csapatba.Be kell látnunk ami nekem is rohadtul fáj hogy a Juventus most nem tartozik európa legjobb klub csapatai közé.Sajnos ez van el kell egyenlöre fogadnunk.És azzal ha még itt egymást szidjátok és vitatkoztok attól pláne nem lesz előrébb a csapat. Köszönöm hogy ha elolvastátok. Várom a válaszokat és ellenérveket:):)

tuatank 2010.06.29. 01:54:50

csak annyit szeretnék beleszólni, hogy a múltban kit honnan igazolt a juve: Del Piero - Padova, Camoranesi - Hellas Verona, Zambrotta - Bari, Chiellini - Livorno, Inzaghi - Atalanta, Vieri - Atalanta, Montero - Atalanta, Torricelli - Caratese. Mind alapemberek voltak a juvéban, válogatottjukban, van közte pár világbajnok. A csapatok akkor legjobb esetben kiesés-körüli első osztályú csapatok voltak. Szerintem nem kell lenézni Bonuccit, Martinezt, vagy Pepét azért, mert nem egy közepesen hurka bajnokság túlértékelt sztárjai, hanem "csak" olasz csapatokból érkeznek. Egyébként emlékszik valaki Mateja Kezsmanra, meg Mario Jardelre? Egyik a holland, másika a portugál bajnokságban rugdosta 40-esével a gólokat. Belőlük mi lett azóta???

fmsteve 2010.06.29. 08:31:35

Azért jó látni, hogy vannak itt józan gondolkodású juventinok is. :)

CSUBI 2010.06.29. 08:37:18

Stefano Dani,és tuatank! Egyet értek veletek,Én 1985 óta vagyok JUVE szurkoló és én is megírtam már párszor különböző cikkeknél ezeket a gondolatokat amiket Ti most megfogalmaztatok! Ezek igazi szurkolói gondolatok,JUVENTUS jobban-rosszban. CSAK A JUVE!!!

Ismeretlen_53881 2010.06.29. 08:56:26

Ha csak a nagy számok törvényét vesszük, akkor sok ilyen igazolásból csak bejön egy-egy. Viszont ellenpéldának ott van Almiron, Marchionni, Molinaro, Grygera, stb, és ők is csak a közelmúltból. Nem is beszélve persze a rengeteg, semmibe vesző szürke egérről, aki valamikor tehetségként indult. A mostani igazolások megkapják az esélyt, éljenek vele, ha tudnak, de ne menjünk már le Ajax szintre, hogy mindenkinek itt kell befutnia.

Csernus Imre · http://www.fourfourtwo.hu 2010.06.29. 09:32:59

Nagy neveket hát...Tudnánk venni kettőt aztán lyukas maradna a csapat. Kellenek igazolások a padra is. Meg amúgy is egyet értek az előttem nem sokkal írókkal. A Juventus 96-os csapatában sem volt mindenki Del Piero. Rengeteg gőzmozdony volt abban a csapatban meg sok közepes játékos, de mégis egy remek csapatot alkottak. És igen, sokszor kis csapatokból hozttunk régebben is nevesincs játékosokat, akik azóta alapemberek lettek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása