Borriello és Matri érkezhet a csatársorba

Olasz támadókkal erősíthet a Juventus.

A footballpress.net értesülései szerint a Bianconeri vezetői júliusban csatárt szeretnének igazolni. A szóbeszéd szerint a kiszemeltek közt van Giampaolo Pazzini és Antonio Cassano mellett Alberto Gilardino is, de megoldást jelenthet Edin Džeko vagy Luis Suárez is.

A beszámoló szerint azonban a legfrissebb, lehetséges célpontok közé tartozik Marco Borriello és Alessandro Matri is.

A pletykák szerint a következő hónapban mindkét játékos csatlakozhat a Juventushoz, és ők alkothatják a torinói csapat új csatárduóját. Az is felvetődött állítólag, hogy Matri játékjogáért cserébe a Juve Amaurit ajánlaná fel a Cagliari együttesének.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94652618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juveman 2010.06.26. 17:24:49

Egy Amauri-Matri csere jó lenne és fizetni sem kéne!Boriello meg ha nem kerülne sokba akkor jöhetne szerintem.

valaki 2010.06.26. 17:25:46

Ez nevetséges! Ezekből a nevekből csak Dzeko lenne megfelelő de ő nagyon kéne... ő egy igazi topcsatár és az se mondható el róla hogy csak 1 szezonja volt jó mert a mostani is jó volt ! CSAK GYERE DZEKO !!!

juveman 2010.06.26. 17:31:10

Mit csinált Dzeko?Amikor bajnok lett a Wolfsburg akkor gólkirály lett és slussz.Ezt Amauri is megcsinálta a 08/09es szezonban,hogy lőtt kb 30 gólt.

juveman 2010.06.26. 17:33:07

Najó csak 15öt:Dxd

bfeco 2010.06.26. 17:37:11

no komment

epaska 2010.06.26. 17:38:41

Suárez kell nekünk...:D már a VB-n is 3 gólja van.:))

Mátéé 2010.06.26. 17:38:51

Džeko idén is lőtt 26-ot. Matri, Džeko, Suarez, Boriello ők télleg jó csatárok és szívesen látnám őket. Gila, Pazzo, Cassano.. na ők remélem nem jönnek... Hamsík és Quagliarella se lenne rossz mongyuk..

valaki 2010.06.26. 17:41:00

Tudod mit csinált Dzeko nagyokos ? Most is gólkirály lett 22 góllal de tavaly is 26 góllal lett 2 dik... azért ne hasonlítsd már Amaurihoz Dzekot... míg Amauri csak várja a labdát a játékba semmit nem segít míg Dzeko meg is csinálja a helyzeteket és belövi és nem csak fejjel jó mint Amauri hanem lábbal is! Hát ezt csinálta Dzeko kedves juveman

Victor90 2010.06.26. 17:42:14

Gila nevetséges,szintúgy Pazzo barátjával együtt!Cassano-t remélem soha az életben nem fogom zebracsíkos mezbe látni!Dzeko,Suárez,vagy Forlán nálam ők a favoritok,de amúgy ha egyikőjük sem fog jönni,akkor Boriello leigazolása nem lenne rossz ötlet!Matri helyett inkább Gyan??!!

rBBaggio 2010.06.26. 17:51:09

Suarez messze a legjobb a felsoroltak közül,de se ő se Dzeko nem fog idejönni,pláne ha Bonucci és a szélső védők mellé még akarnak középső védőt venni,hisz így nem maradna pénz támadóra,de még szélsőkre sem.Ezek közül én csak Mtri-Cassano párosnak örülnék,mert Boriello nem kell ide az tuti

rBBaggio 2010.06.26. 17:55:42

idén inkább ne a csatárokra koncentráljunk,keressünk inkább extra szélsőket,kik a helyzeteket +teremtik,mert a legnagyobb gond a helyzetekkel volt idén és a játék lassúságával.Majd jövőre a BL-hez veszünk 2klasszist

doho 2010.06.26. 17:56:41

Suarez ma nagyot játszott Korea ellen, de nálam Dzeko a number 1

Ismeretlen_147985 2010.06.26. 17:58:53

Az ugye csak valami vicc, hogy Amauri-Matri csere? Matri értéke van vagy 3 millió euró, hihetetlen, hogy ilyen ügyletek felmerülnek. Pazzini nem kell, Gilardino nem kell, Cassano nem kell, Borriello nem jön, Suarez nem jön, Dzeko nagyon kellene.

Ismeretlen_119096 2010.06.26. 18:03:14

" csatár kellene,egy befejező és egy előkészitőbb.Befejezőnek tetszene a Dzeko,Pazzini,Cavani 3asból egy.Előkészitőnek meg G. Rossi,Alexis Sanchez közül vmelyik!Matri és Boriello semmivel sem jobb mint Amauri.Gilardino sem kell.Mostani meccsen tetszett Suarez és Cavani játéka is.

Ismeretlen_145917 2010.06.26. 18:09:27

csak Suárez!!!

g3ronymo 2010.06.26. 18:10:03

Dzekon kivűl mind KUKA SELEJT játékos, félmegoldás, középcsapatba való közepes csatárok. ha a juve középcsapat akar maradni, nyugodtan igazolja le őket, de akkor ne csodalkozzanak ha jövőre se lesz bl indulas, olasz kupa győzelem, vagy sikeres EL szereplés!! ennyi erővel Torghelle Sanyi is jöhetne, hisz olcsó.pfff

Ismeretlen_128149 2010.06.26. 18:10:35

Boriello sztem szar...Suarez jöhet, ő jó, mellette Iaquinta... Matri jöhet Amauriért, de csak akkor, ha biztosak benne, h jobb játékos. Cavani és Forlan nekem csalódás, meg nem is annyira szimpatikusak. Dzeko elérhetetlen, és az a félő, h Suarez is...az ára miatt.

Csülök 2010.06.26. 18:11:07

Suarez vagy Dzeko! Valamelyik kell ide! De itt írták a sok Tiago-Agüero-Forlan pletykákat,aztán végülis semmi nem lesz belől? Az állítólagos 11 millió helyett oda adtuk Tiagot 5.5-milláért? Érdekes sztorik!

rBBaggio 2010.06.26. 18:14:01

hát Amauri mellett eleve Iaquinta se kellene ide optimális esetben,sőt ha kell az angoloknak akkor adjuk is el azonnal,mert az angoloknál többet senki nem fizetne az fix

babo410 2010.06.26. 18:21:30

Matriról sokat nem tok. De inkább akkor Immobile kapjon lehetőséget, meg jöjjön Suarez, vagy Dzeko. Habár kérdés Bundesliga után itt mit nyújtana. Nem bizti, hogy olaszban is tudna 26 gólt lőni vagy akár csak 20-at.

Victor90 2010.06.26. 18:29:18

Ha 15 gólt rúgna első szezonjában,én már akkor is bőven elégedett lennék vele!!De kár álmodozni,úgyse lesz sajnos a mi játékosunk!

Ismeretlen_119096 2010.06.26. 18:40:35

Immobile-t és Marrone-t ha mindenigaz kölcsönadtuk Sienaba,Lanzafame nálunk kezdi a szezont,Motta közel hozzánk,Martinez lehet a miénk?ezeket kérdezem h mi igaz belőlük?Iaquintát mindenképp megtartanám,én sokra tartom őt!

Victor90 2010.06.26. 18:42:58

Martínez hétfőn esik át az orvosi vizsgálatokon!Motta-s hírt még nem hallottam,Martínez-t és Bonucci-t minden igaz együtt jelentik majd be!!!

devil-z 2010.06.26. 18:46:02

Nekem az Olaszokból már elég volt.

Ismeretlen_114321 2010.06.26. 18:49:53

igaza van mmartin91-nek. a felsorolt játékosok fele nem kell, a másik fele meg nem fog jönni.

Krilehor 2010.06.26. 19:05:02

Suárez meg Dzeko szinte megfizethetetlenek számunkra. Pazzini és Gilardino vételét se úsznánk meg 20 milla alatt. Cassano egy zseni, Matrinak nagyon örülnék mert hihetetlenül jó játékos.Boriellot reális összegért el lehetne hozni és még jó játékos is mellette. realitás alapján Cassanot, Matrit és Boriellot lehetne viszonylag olcsón elhozni. én bármelyiküknek örülnék 3uk közül, de leginkább Matrinak

kicskejane 2010.06.26. 19:17:18

Suárez, hogy jönne ide, még csak pletyka se volt róla nem tudom ezt ki találta ki:@

vizi8 2010.06.26. 19:28:24

Azért azt ne felejtsétek el.hogy Dzeko a bundesligában lőtte ezeket a gólokat.

Tony 2010.06.26. 19:41:08

Nyíilvánvaló,hogy a felsorolt nevek közül csak Suárez és Dzeko jelentene erősítést a többi vicc. Én személy szerint Suárezt látnám itt legszívesebben,nagy kedvencem lett,1x már leírtam,de benne látom DP utódját. Plussz én fölöslegesnek érzek 1 újabb befejező csatár megszerzését,jöjjön már 1 technikás,gyors akár kiszolgálásra is alkalmas mozgékony ember.Ő Suárez.

Juveboy24 2010.06.26. 19:44:00

Nem szeretem Amaurit, de elég szemétség lenne, ha a Cagliarinak odaadnánk. Nevetséges.

Mátéé 2010.06.26. 19:45:04

Egyetértek Tonyval, de én szivesen látnám Matrit, vagy Boriello-t is. Matri nagyon jó és fiatal csatár, Boriello pedig képes kialakítani magának a helyzetet.

Ismeretlen_147985 2010.06.26. 19:54:41

Ezt a Matri gyereket remélem csak viccből éltetik néhányan. 26 éves (tehát messze nem fiatal), és a Cagliari előtt olyan csapatokba játszott, mint a Prato, a Lumezzane és a Rimini, tehát csupa nem első osztályú csapat. Elképesztő az a spekuláció is, hogy ő egyáltalán felmerülhet, mint egy lehetőség a Juventusszal kapcsolatban. Borriello-t én speciel nagyon nem szeretem, ettől függetlenül a Milanban egyértelműen jó, s mindenképpen ki kellett volna vinni a VB-re, de az kizárt, hogy ő Juventus játékos legyen. A felsorolt játékosok közül Dzeko jelentene hatalmas erősítést, de nem valószínű, hogy a klubnak van pénze rá.

leho 2010.06.26. 22:12:09

Matri, meg Boriello helyett én 1-2 amerikai csatárt hoznék. Gondolok itt Altidore-ra aki hihetetlenül erős, jól fedezi a labdát. Meg Donovenre aki nagy on jó játékos és soha nem adja föl... Meg ha nem válik be Del Neri, Bob Bradley nagyon jó edzőnek tűnik a cseréi, meg a gesztusai alapján.

babo410 2010.06.26. 22:21:04

Kedves Mmartin! Felhívnám a figyelmedet arra, hogy olasz klubról beszélünk, és mint olyan, ott igen is fiatalnak számít 26 évesen! És igen is lehet jó attól, hogy csupa kisebb, főleg B-s csapatban játszott 26 éves kora ellenére, még lehet egy nagy tehetség. Ha mondjuk ez spanyolban, vagy angolban lenne, ott élne amit mondasz, de olaszoknál nem. És ezt nem azért mondom, mert ez így jó. Pont, hogy nem. Láttuk az eredményét a VB-n! Szégyenszemre 2 ponttal takarodtak haza. Sajna nem hajlandóak a tehetségeknek lehetőséget adni. És ez a legsúlyosabb a zinternél. Nem azért nem adnak lehetőséget a fiataloknak, mert sz*rok, csak nem akarnak. És mi is inkább kölcsön adjuk őket, mint kinevelnénk. Barcánál működik? Ők is be tudnak építeni fiatalokat a keretbe. Legjobb példa Messi. Még mindig csak 23 v. 24 éves, és már a világ legjobbja. Vagy ott van a világ másik legjobbja C. Roni. Nem kaptak volna 20 éves koruk körül lehetőséget, ma azt se tudnánk kik ők! Soha nem lettek volna ilyen jók, ha 23 éves korukban még mindig csak az ifiben, vagy egy kiesőjelölt csapatnál, esetleg 2. oszt. lennének. De ők lehetőséget kaptak. És biztos ha Gio is lehetőséghez jutott volna 20 évesen, már sokkal erősebb lenne, és lehet ő lenne az új Alex Del Piero. Del Piero is kb. úgy nézett ki mint Gio. Csak ő lehetőséget kapott, élt vele, és megerősítették. Na ez hiányzik mostanság az olaszoknál. Sztem lenne itt is bőven tehetség, csak lehetőségük nincs.

valaki 2010.06.26. 22:37:42

babo410 mondhatsz akár mit de akkor is Matri egy senki marad és nem ilyen játékosok kellenek a Juve ba... a kinevelésre a következő szezonba meg szerintem nem lesz idő mert ide eredmények kellenek de gyorsan és tapasztalt játékosokkal, ha jönnek az eredmények utána lassan beépíthetünk pár fiatalt de az is baj hogy nincs tehetséges fiatal

steven-h 2010.06.26. 23:13:53

valaki, nincs tehetséges fiatal? ezt nem mondhatod komolyan...Bamba, Rossi, Ekdal, Iago, Immobile, Esposito, Boniperti, Marrone, Pinsoglio, Kirev, Belcastro, Giandonato...végülis tényleg nincs tehetséges fiatal...Ajánlom figyelmedbe Hungarikum írásait...

Ismeretlen_128149 2010.06.26. 23:18:24

Az a vicc, h nézem ezt a VB-t, és a legjobban zok a játékosok fociznak akik nem sztárok...a fiatalokról meg annyit, h ez a jövő...Ghánába 19éves hátvéd...a magyar focinak és válogatottnak is ez kéne az U 20asokból párat betolni és igen is játszatni..Juvában is, az Alcibate v ki a a fiatal hátvéd kúrvajó. Fausto Rossi és Giovinco is olyanok, h befosol, I/Yago is nagyon atom...és ingyenesek!

Victor90 2010.06.26. 23:23:30

Az igazán tehetséges játékosok,most a Vb-n a 8 között vannak!19-20-21 évesen alapemberek,most pedig bizonyítják tehetségüket az egész világ előtt,ők ott vannak!!Steven-h akiket te felsoroltál azok közül ha 1-2 játékos fogja valamire vinni,lehet sokat mondok!!Sajnos ez a nagy igazság!

steven-h 2010.06.26. 23:51:53

Victor, igazad van, de miért is? Talán mert egy kib@aszott lehetőséget nem kapnak a felnőtt csapatban 21 éves korukig primavera aztán kölcsön serie b, serie a kiesék és még ott se nagyon játszatják őket és elvesznek a süllyesztőbe. Olaszországban egy Messi is még most került vna kölcsönbe vmi kis szar csapathoz, nem pedig aranylabdás lenne... Ezen kell változtatni, ezért égett le a válogatott is a vb-n.

Szabi 2010.06.26. 23:54:50

Még annyi a párhuzam az olasz és a magyar fiatalok között, hogy sem a lehetőséget, sem a megfelelő képzést nem kapják meg... Fizikálisan hatalmas az elmaradás! Ha pl.: Giovincot minden másnap leküldték volna edzőterembe, akkor talán nem csak padozott volna az elmúlt két szezonban...

Ismeretlen_114321 2010.06.27. 00:07:17

ezen a blogon ilyen sokan néznek Primavera meccseket? csak mert úgy röpködnek a nevek meg a pozitív jelzők, mint gólyaf*s a levegőben.

steven-h 2010.06.27. 00:24:52

Nem nézünk primavera meccseket csak olvassuk Hungarikum nagyszerű írásait...

Ismeretlen_141491 2010.06.27. 00:46:29

Egy igazi olasz 19 évesen még az anyja csecsét szopja, egy ghánai meg a vb-n lő gólt! :)

joceeb 2010.06.27. 08:03:46

én addig nem is gondolkodnék csatárba míg a védelmem harmatgyenge és megerősítésre szorul!nálam csak a védelem elvinne legalább negyven misit!

Csülök 2010.06.27. 10:01:38

Most valahol olvastam,hogy Bonucci alá ír,és holnap lesz hivatalos! A másik meg,hogy az Udine vissza vette a Rómátol Motta teljes jogát... Szóval,ő is jöhet! Ha Cáceres nem marad itt,akkor jó lesz Motta is! Vagy Rafinha!

rBBaggio 2010.06.27. 10:52:44

a védelmed vinne 40misit? számolj1 picit=Bonucci+ 2szélső védő 1ütt minimum 45milla és akkor ugyebár cserét nem is vettünk,mert jó szélsőt 15milla alatt nem szerzel az tuti,persze beleszámolva a becses drukkereket akik kényesek a nevekre.3embert venni védelembe összesen bőven elég,csesszétek + minek az utánpótlás? ennyi erővel +is lehetne szüntetni hisz fölösleges pénzkidobás,mert be KELL őket építeni,vagy minden évben elvárjátok,hogy 60-70 millákat kapjon a csapat vételekre,melyek optimális esetben csak 2játékosra elegendőek,hisz a drukkerek Agüerok-Dzekok-Suarez-Bastos nevekben gondolkozik.Az intert pedig le kell szarni,attól mert fosásig vannak lóvéval még nem kéne őket majmolni.

valaki 2010.06.27. 11:15:48

Steven-h akkor építsd be őket idén... amúgy meg honnan tudod h tehetségesek nézed a meccseiket? Nézd meg De Ceglie -t, róla is mindenki áradozott hogy milyen jó és feljött a nagyok közé és kiderült hogy egy balf@sz... ez a Giandonato is játszott már az idén a nagyok közt, csereként állt be a meccs végére hát rossz volt nézni

Csülök 2010.06.27. 11:21:58

Tény,hogy a felsoroltak közül,mind fél lábbal többet ér,mint Amauri...

Ismeretlen_114321 2010.06.27. 11:40:02

valaki: épp erről beszélek. egy dolog, hogy Hungarikum nagyon jó cikkeket ír a fiatalokról, de hogy játszani sokan nem látták őket, abban is biztos vagyok. pl. Marchisio, te mikor láttad Rossit és Giovincot úgy játszani, hogy befostál? bocsánat, nem kötözködés, nem személyeskedés, csak nekem egy kicsit kevés, hogy valakiről kijelentjük, hogy jó, és utána mindenki szakértőként áradozik róla.

Victor90 2010.06.27. 12:30:56

Ez igaz,hogy 1 percet sem kapnak,úgy nem is lehet megmutatni,hogy mit is tudok én igazándiból,de vessünk már 1 jó példát Paoluccira,utánpótlás csapatokban agyon lőtte magát gólokkal,kölcsön lett adva Siena-ba,ott állandó csere volt!De miért???Ha valaki olyan tehetséges akkor nehogy már 1 Serie B-s csapatban ne tudjon állandó stabil kezdő lenni!!Vagy ott van Ariaudo,szinte ugyanez,1 gyenge középcsapatban nem tud stabil kezdő lenni!!!Akkor ezek szerint mégse olyan sok tehetséges játékosunk van sajnos!!Minden Juve szurkoló boldog lenne ,ha a kezdő 11, szinte 22 éves fiatalokból állna,de sajnos erre koránt sincs lehetőség...!Egyébként már tegnap délután is írtam,hogy ezt a Gyan gyereket kellene leigazolnunk,már láttam jó párszor játszani a Rennes-ben,összefoglalókban,nekem a játéka nagyon tetszik,na ő belőle nagyon komoly csatár lehetne itt a Juventusba!!

Ismeretlen_102194 2010.06.27. 12:58:54

Borriello jöhet, sztem többet csinálna elől mint a brazil zsenink, a másik meg még viccnek is rossz!

Ismeretlen_128149 2010.06.27. 13:23:27

off: állítólag mi is beneveztünk Suarezért. De amint várható volt drága mint a *****. 24millió Euro és persze a Csicska Barca (oda minek csatár?), és a MU az ellenfelek szal...

steven-h 2010.06.27. 14:11:03

Értem én amiket mondotok, persze írásokból nem lehet megállapítani ki tehetséges ki nem. De szerintem a Paolucci példára a legjobb ellenpélda pl Giovinco, amikor lehetőséghez jutott mindig nagyszerűen játszott (szerintem), persze aki még mindig a súlyán van kiakadva az úgyis azt mondja hogy nem, de mindig hozott lendületet a játékunkba, még akkor is mikor Nedved cseréje volt, és akármennyire küzdött akármennyire jól játszott a következő meccsen ugyanúgy ülhetett a padon. Egy Wengernél, Fergusonnál, Guardiolánál ilyen nem történhetett volna meg sztem, meg olyan se h a felépítésével gond lenne ez mind a klub hibája meg a felfogásé, ha mindenhol így gondolkodnának mint olaszországban most nem lenne se Messi, se Pedro, se Ronaldo, se Elia

goku 2010.06.27. 15:09:12

Matri-Amauri csere nevetséges. Suarez és Dzeko jöhetne, de mindketten elég drágák. Csatárposztra lesz a legnehezebb igazolnunk, mert ott kell leginkább zsebbe nyúlni.

rBBaggio 2010.06.27. 15:27:08

inkább a széleket nyomjuk már +,hiába hoznak ide 1Dzekot,de valyon kik fogják őt kiszolgálni? senki hisz Diego mellé kell még minimum 1kombinatív szélső,de inkább 2ő.Állítolag az ajaxhoz beköszöntünk és 24milláról indul a licit.

Ismeretlen_114321 2010.06.27. 17:40:57

bármennyire is fáj, én legszívesebben eladnám két csatárunkat is, és helyettük venném Suárezt 4-2-3-1-be. minőségi csatárt nem fogunk tudni venni, ha nem adunk el senkit vagy nem cserélünk, mert aki jó, 20m felett van. egycsatáros játékba meg nem kell sok cserecsatár. és valaki írta korábban, hogy olyan kell, aki saját magát és másokat is helyzetbe tud hozni, nem csak állni a kapu előtt és belőni, ha úgy van. teljes mértékben egyetértek. arról tud valaki valamit, hogy a Werderes Marko Marin mennyibe kerülhet?

Ismeretlen_102194 2010.06.27. 20:11:00

o.k. keshudioo, ez nekem is tetszene de Suarez egy idényre egyedül kevés! Másrészt az általad felvázolt felállás lehet nem a legjobb a csapat szempontjából....

Ismeretlen_114321 2010.06.27. 20:44:34

az a baj, ebben az idényben semelyik felállás nem passzolt a csapathoz:) igazad van, Suárez egyedül kevés lenne. mennyiségileg lenne 3 csatár, csak hát igen, kérdés, hogy hol. DP nem befejező, a szélre már lassú, de őt semmiképp nem fogják eladni, hiszen ikon, óriási nagy butaság lenne. plusz még lenne egy befejezőcsatár, de megint jönne az, hogy szvsz se Trez, se Iaquinta, se Amauri nem szeretne kispados lenni. tényleg nehéz, elméletben 3 csatárt is el lehetne adni, és kettőt venni a helyükre, egy kezdőt és egy padozót. azt azért remélem, hogy az új felállás mind támadás, mind védekezés szempontjából a helyén lesz. én konkrétan azért "ragaszkodom" a 4-2-3-1-hez, mert támadás esetén amíg felmegy a szélsővédő, addig a vkp hátrébb húzódik, illetve a 2 vkp között is lehet egy támadóbb szellemű. mindenesetre nagyon remélem, hogy Marotta beszélőkéje meggyőz majd egy-két esetleges sztárt is, hogy ide akarjon szerződni.

Ismeretlen_102194 2010.06.27. 21:01:34

Semmi baj, vegyük meg mellé Forlant is!;)))))) Nekem tetszene! És ráadásul még össze is vannak szokva!!!;) Plusz még Iaquinta vagy még vmelyik ifjú titán!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása