Lippi: "Enyém a teljes felelősség"

"Enyém a teljes felelősség. Nem tudtam megfelelően felkészíteni a játékosokat erre a fontos tornára. Félelem volt a lábaikban, a fejükben és a szívükben."

Marcello Lippi 2006-ban világbajnok lett Olaszországgal, most azonban még a csoportból sem sikerült továbbjutni. Ez a hatalmas kudarc 36 éve nem esett meg az Azzurrival.

"Voltak taktikai és fizikai problémáink is, de szerintem a legfontosabb a pszichikai szempont. Úgy éreztem, ez a csapat fontos dolgokat érhet el, de nyilvánvalóan nem készítettem fel őket kellően."

"Sok mindent kértem a játékosoktól, de azt nem, amit az első félidőben láttunk. Nagyon csalódott vagyok, hogy így kell véget érnie második szövetségi kapitányi kinevezésemnek. Erre nem számítottam. Nem hittem, hogy másodszorra is világbajnok lehetek, de az meg sem fordult a fejemben, hogy a csoportkörben búcsúzunk."

"Az utódomnak a legjobbakat kívánom, és szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki velem volt ezalatt a részben csodálatos, részben szörnyű négy évnek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr464652610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása