Közeledő álláspontok Bonucci ügyében

A legújabb pletykák szerint a Genoa és a Juventus megegyezésre jutott Leonardo Bonucci játékjogát illetően, így a genovaiak tulajdonában lévő fél a torinóiakhoz kerülne.

Leonardo Bonucci

A felek írásban még nem rögzítették a megállapodást, így hivatalos bejelentés sincs.

A 23 éves játékos állítólag a Juventus elsőszámú célpontja a távozott Fabio Cannavaro pótlására. A Bari és a Genoa közös tulajdonában lévő Bonucci jelenleg Dél-Afrikában tartózkodik a válogatottal, amit remek szezonja miatt érdemelt ki Marcello Lippinél.

A Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy a Juventus taktikája szerint egyszerre csak egy klubbal tárgyalnak, és elsőként a Genoán volt a sor.

A lap szerint a Juventus lemond Domenico Criscito játékjogának feléről, míg Raffaele Palladino továbbra is a Bianconeri és a Genoa közös tulajdonában marad, amiért cserébe Bonucci játkjogának fele a Juventushoz vándorol.

Ezután már Beppe Marottán múlik, hogy a Barival is sikerül-e megegyeznie, és Bonucci teljes joga a torinóiaké lesz.

A Gazzetta dello Sport egyébként úgy tudja, hogy Marotta Sergio Almirón játékjogát ajánlaná a Barinak, valamint Luca Marrone is kölcsönbe kerülne hozzájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr734652568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego89 2010.06.15. 16:50:59

a Juve ne mondjon le Criscito játékjogárol

Lord Viktor 2010.06.15. 16:52:25

Baszki... ne adjuk már oda nekik Criscitót! Palladino nem kell vihetik a másik felét! Felőlem még Giovinco vagy De Ceglie fele játékjogát is beáldozhatjuk, de Criscito sztem kell ide. Félreértés ne essék, Bonucci is :) Mondjuk Kjaernek jobban örülnék

Ismeretlen_128149 2010.06.15. 16:54:23

Criscitot nem szabad otthagyni...Gazetta is kamu csicska lap..remélem...

babo 2010.06.15. 16:55:23

Criscito a tegnapi meccsen a csapat egyik legjobbja volt! És a támadásokban is részt vett, és elég jól. Nem értem miért kéne elszórni a srácot! Bonuccinak meg volt egy jó szezonja, és nem tudni hogy fog teljesíteni, habár jó játékos. De Criscito!

Diego89 2010.06.15. 16:55:49

jaja adjuk oda De C. és pl Grygerat meg Poulsent ezért a 3játékosért:D (Criscito,Bonucci,Kjaer)

Takacs Marcell 2010.06.15. 17:14:45

Criscitot nem szabad odaadni!!!!

Ismeretlen_146600 2010.06.15. 17:44:40

Genoa-tól lehet nem is kellene venni senkit mert nehogy mi is megszopjuk mint az inter Militoval meg a picsa tudja mi a neve a másiknak :D

Ismeretlen_147985 2010.06.15. 18:04:29

Ha Criscito valóban bele lesz vonva az üzletbe, akkor attól függetlenül, hogy nem igazán láttam játszani, Bonucci lesz a kedvenc igazolásom. Amúgy ez a Bonucci gyerek nyugodtan jöhet, hogy ha Gallas is jön. Nyilvánvaló, hogy egy Bonucci-Chiellini tengely nagyon könnyen megbukhat, ezért is kellene Gallas, akinek van neve és ismertsége ill. rutinja.

Ismeretlen_20408 2010.06.15. 18:06:27

de mér pont criscitot kell elengedni,hát az agyam eldobom ettől a tervtől...takarítanák ki palladinot és mellé dobnák még 1 embert és kis kézpénzt,hát beszarok,ez majd nem hogy berki krisztián féle transzfer....

tataboy 2010.06.15. 18:07:33

Criscitot szerintem azért nem kéne ennyire leírni,Gallas ismertebb név az biztos de már csak szarabb lesz,Cricsito meg fiatal és még rengeteget fejlődhet!

momo 2010.06.15. 18:22:07

nagyon merem remélni h Marotta-ék jobbszélre számolnak vele nem pedig Chillini mellé,mert oda Kjaer kéne !!Bonucci egész sokat , és jól játszik jobbszélen is.Criscito meg mennyen.Én szerintem egyáltalán nem vmi nagy durranás.Vargas vagy Kolarov sokkalta jobb nála és állítólag Vargasért újra versenyben vagyunk szóval szerintem nem viccből mondtak le Criscitoról ha ez igaz.Remélem egy ien védelemmel fogunk majd felálni jövőre: BUFFON BONUCCI-KJAER-CHIELLINI-VARGAS

Ismeretlen_117673 2010.06.15. 18:37:43

1. Vargas nem védő 2. Kolarov a Realé lesz Mondj egy másik opciót ;)

tataboy 2010.06.15. 18:58:01

Sok embernek le kellene már szállnia a földre és józanul gondolkodni!

Peti 2010.06.15. 18:58:30

ADP10 Jah énis láttam mennyire rábasztak Militoval, BL-t nyert nekik...

Arnijuve 2010.06.15. 19:07:09

sztem kell bonucci is meg criscito is!!!!! valahogy majd kiokoskodja marrotta...

rBBaggio 2010.06.15. 19:10:17

Ghanai hurka gyurkák kellenek védőnek,lehelnek 1et és mindenki fekszik:-DDD

Ismeretlen_147985 2010.06.15. 19:16:49

Érdekes, de DonMatteo-nak tulajdonképpen igaza van abban, hogy tényleg nem sok opció van. Vargas vagy Kolarov nevével már felesleges dobálózni, nyilvánvaló, hogy egyikőjük sem lesz Juventus játékos. Mindkettejüknek jobb ajánlatai vannak, jobb csapatba mehetnek ill. az áruk is magas. Az persze egyértelmű, hogy Criscito semmilyen szinten nem lehet megoldás egy Juventusban, a tudása ill. az alkata miatt sem. Viszont nagyon nehéz dolga lesz Marottának megtalálnia a megfelelő embert balhátvédnek, mivel nem igen van olyan játékos a piacon, aki mind árban, mind játéktudásban elegendő lenne a Juventus kezdőcsapatába. Bonucciról, mint jobbhátvédről, még nem igen hallottam, nem hinném, hogy ha leigazolnánk, akkor ott vennénk igénybe a szolgálatait. Amúgy zárójelben jegyezném meg, hogy Zoran Tosic a CSZKA-hoz igazolt, ami nyilvánvalóan egyértelművé teszi Krasic eligazolását. A kérdés már csak az, hogy hova megy.

Csülök 2010.06.15. 19:27:31

Holnap meg jelenik a hír! Az Inter is Bonucci nyomában...

babo 2010.06.15. 19:31:58

Mmartin állítsd már le magad! Kolarovot meg Vargast nem tudjuk elhozni, mert szerinted jobb csapatok hívják, Criscito meg szted nem való a Juvéba. Akkor tegnap nem nézted az olaszokat, ez az egyik, másik, meg, hogy az alkatával mi a bajod? 183 cm, és 70-80 kiló körül van, súlyáról eltérnek az adatok, de testtömeg-index alapján nem rossz! És ha szerinted a Juve nem egy akkora név, hogy Kolarov, meg Vargas idejöjjön, meg ha vkit más is figyel, akkor már esélytelenek vagyunk, akkor mi a fenét keresel itt? Néha szánalmas vagy. Criscito igen is kellene! Ja és ha te csak sztárokban tudsz gondolkodni, meg szerinted az olaszok sz*rok, javaslom szurkolj inkább a Real Madridnak. Az pont neked való. Ők is csak sztárokban gondolkoznak, meg is tudnak szerezni bárkit. És szerinted jobbak, mint a Juve. Inkább ilyen hírekhez ne írnál semmit!!!

babo 2010.06.15. 19:35:44

Ja és elfelejtettem megemlíteni, ha már Bonucciról van szó a cikkben, hogy ő jó játékos, de egyenlőre csak egy jó szezonja volt, és mint ilyen lehetőség már megbukott nálunk, tehát óvatosan bánjunk evvel. Én azért Criscitot nem adnám érte oda. Criscitóról tudjuk, hogy jó, Bonucci meg csak tehetség, és még megbukhat. Habár én örülnék neki!

tataboy 2010.06.15. 19:36:28

Babonál a pont!!! Én is valami ilyesmit szerettem volna írni,jól megfogalmaztad! :)

babo 2010.06.15. 19:40:15

Javítom magamat. Ezzel, evvel nem annyira helyes.

Ismeretlen_147985 2010.06.15. 19:46:40

babo hagyjad már abba ezt a hülye szövegedet, hogy "állítsd már le magad". Írtam egy hozzászólást, lehet rá reagálni vagy észre sem venni, na de nehogy már megmond bárkinek is, hogy mit csináljon. Folyamatosan hülyeségeket írkálsz, ez a 70-80 kilós szöveg is egy vicc. Szted mindegy, hogy valaki 70 vagy 80 kiló? Elég nagy a differencia a kettő között. Egyébként is az alkat kérdést már ezer éve megbeszéltük, nagyon vékony a gyerek, nincs rajta semmi izom. Emellett, ami sokkal lényegesebb, a játéktudása egy Vargashoz vagy egy Kolarovhoz képest nulla. Egyébként kettejük kapcsán miről beszélsz? Az Inter és a Real Madrid hívja őket, tele vannak lével, annyit fizetnek a csapataiknak és nekik is amennyit akarnak, tulajdonképpen megveszik őket kilóra. Gondolod a Juventus olyan anyagi helyzetben van, hogy kiad majd egy balhátvédért 20-25 milliót? A név miatt nem fog idejönni egyik sem, különben sem gondolnám, hogy a Juventus nagyobb név lenne a Real Madridnál. Lehet elfogultnak lenni, de azért maradjunk a realitás talaján.

Arnijuve 2010.06.15. 20:02:58

hát az biztos hogy criscito is jóljönne és még talán megfizethető lenne...de bonucci is kell persze szal nemtom melyik a fontosabb... Ja és sztem nemkell állandóan mmartin-t fikázni hogy álljon le mert most nemírt hülyeséget sztem!!! nemcsak neki van itt nagy arca csak ő elis vállalja és ezért respect más felől viszont nem vagyok meggyőződve arról hogy juve szurkoló lenne de hát na elkell fogadni mindeki álláspontját..nem kötelező vele egyetéretni de elkell fogadni!!!

CSUBI 2010.06.15. 20:05:07

Én babo-val értek egyet,mert:lehet,hogy a JUVE nemzetközi szinten nemhangzik olyan jól mint a rm.,de azért egy himi-humi csapattal is kipicsázzuk álltalában őket oda-vissza!!!!Már egyszer irtam a JUVE életforma és nem divat,ezért én úgy gondolom,hogy nem illik fikázni a csapatot és elkell fogadni,hogy vannak jobb és rosszabb szezonok! De akkor is mindörökké: CSAK A JUVE!!!!! Amúgy lehet,hogy a rm.tele van pénzel,de mikor nyertek valami értelmeset? Vagy mennyi az adosságuk? De,mmartin91 abban igazad van,hogy a vélemény szabad,és ezt illene mindenkinek tiszteletben tartani.Mégha(ahogyan Én sem)elfogadni nemtudja!!! Srácok elvileg egyoldalon állunk.Több tiszteletet a másikkal szemben(szerintem). CSAK A J U V E !!!!!!!

Ismeretlen_135915 2010.06.15. 20:05:55

mmartin91-nek igaza van! Nem kellene tényleg minden hozzászólásánál támadni! Most kifejezetten nem éreztem támadónak és ellenségesnek a hozzászólását. Van amit így lát, mások meg úgy. De én nem vagyok döntőbíró...

babo410 2010.06.15. 20:09:43

Én a Realitás talaján vagyok Mmartin! De ha az a realitás amit te szoktál vizionálni, akkor a Juve végérvényesen középcsapat. Nincs pénz igazolni jó játékost, akikkel meg szóba hoznak, mind csupa középszerű sz*r. Ha az a realitás amit te szoktál hajtogatni, akkor az olasz játékosok mind sz*rok, csak külföldit kéne vegyünk, és jövőre már annak is örülhetünk, hogy ha benn maradunk. Bocsánat, ha megbántottalak, nem szándékos, csak néha kifakad belőlem, mert idegesítő, hogy minden hozzászólásnál elmondod uazt a negatív baromságot. Olyan pesszimista vagy. Nem tudsz bízakodó lenni? Marotta tudja mit csinál. Secco nem tudta, meg jól átverték, de az új stáb érti a dolgát, és jó csapatot épít. De reálisan, most nem megengedhető, hogy szórjuk a pénzt. Jól jönnek az ilyen játékosok is, mint Bonucci. Sok játékos kell, de biztos fog jönni nagy név is. És meg lehet szerinte a zinter és a margit orra elől is szerezni játékosokat. Csak szemfülesnek kell lenni! Mi a jövő Juvéját építjük! Engem Marotta és Del Neri meg tudott győzni, és inkább kivárom a végét, hogy mi lesz.

Tony 2010.06.15. 20:10:02

mmartin, de azt legalább elismered,hogy Criscito a mostaniaknál jobb? Mert ha képtelenek lesznek,hozni 1 értelmesebb embert, a mostani bal-szélső védő helyzetnél rosszabb már btos nem lehet.

rBBaggio 2010.06.15. 20:19:24

Juve simán RM szintű csapat,csak hozzák ide Moggit és akkor még a játékosok értékében is verni fogjuk őket 4-5 éven belül:-DDD

Ismeretlen_102194 2010.06.15. 20:23:55

Moggit?Na még csak az kéne...... Soha többet ide ne jöjjön! A pozitív oldalát elismerem, de a negatívvaé nem vagyok hajlandó megbékélni, meg mégegyszer ne zuhanjuk a mélybe, gondolkodjunk már,PLS!!!!

rBBaggio 2010.06.15. 20:25:54

nekem akkor is ő kell,nagy spíler:-) bundabotrányba nem mennék bele,mert annak kb mindenki részese volt,így nem emelném őt ki,mint bűnbakot

Ismeretlen_147985 2010.06.15. 20:27:04

babo: nem tudom hallottad-e, hogy mi egy darab Pepét tudtunk vásárolni kölcsönbe, ez kb. olyan mintha bementünk volna a Penny-be egy liter zacskós tejért. Tehát Pepe...szted a neve hallattán az ellenfelek összerezzennek? Még arra sem volt zsénk, hogy ezt a darabárut végleg megvegyük. Marotta, Del Neri? Hát gyerekek, nekünk ennyire futotta. Mi a 2010/11-es szezonra ezekkel az emberekkel futunk ki. Szted az Inter viccből vásárol légiósokat és ér el sikereket a külföldiekkel. Egyszerűen nincs ma a piacon 20-nál több ütőképes olasz labdarúgó. Annak is a fele már öreg. Láttad a Paraguay elleni Squadra Azzurrát? Egy átlagos csapat, semmi több. Ilyenből van 20-25 a világon. Cannavarónak kell középen játszani, mert egyszerűen nincs nála jobb. Nincs miből meríteni. Mi most itt tartunk. Lehet, hogy egszer jobb lesz, de ahogy most kinézünk, inkább lefelé csúszunk a lejtőn. A Juvéra visszatérve, a csapat sajnos nincs a világ TOP20 klubcsapata között, sem gazdaságilag, sem a keret erősségét tekintve. Én is szurkolok azért, hogy ez változzon, de attól, hogy ezt nem mondjuk ki, még nem lesz jobb a helyzet. Persze nem csak mi küszködünk ilyen problémákkal, a nagyok közül a Liverpool és a Milan is hasonló cipőben van.

Mátéé 2010.06.15. 20:28:58

hagyjad már Moggit.. Neki is megvolt az esélye de elrontotta és elég sokat szenvedtünk részben miatta. Azért tartunk most itt.. Bonucci jó vétel lenne és sztem Criscito sokat fejlödött. Ki lehetne próbálni. Sztem beválna. Viszont télleg kéne pár nagy név. Okosan kell költekezni és sztem ehhez ért Marrotta.

babo410 2010.06.15. 20:29:15

Mégegyszer bocsánat, csak kicsit unom már az örökös pesszimizmust. Ezért nem jut soha előrébb ez a hülye ország. Mindig mindenki olyan negatív tud lenni. Néha bízni is kell! Én bizakodok. És hiszem, hogy jövőre jó csapatunk lesz. És az is jó, hogy jön Bonucci, meg jön Gallas. Gallas nem rossz, és ingyen van. Habár már lassú, de még jó. És Bonucci meg még nem bizonyított igazán sztem, még várni kell vele. Ha esetleg megbukna, akkor jöhet Gallas a képbe. Ha meg bevállik, akkor is megvan a 4 belső csatár. Csak sajna a cserék már kifele mennek. És Gallassal remélem nem fogják azt játszani, mint Cannaval tették. Néha jó volt, de sokkal kevesebbet kellett volna játszania, mert nem bírta. Bonucci jó ötlet, Gallas is, és a szélre meg Criscito nagyon jól jönne, mert védekezni is tud, meg előre is jól játszik. Lehet adni neki is egy esélyt. Mondjuk Vargas nem védő, csak ott is tud játszani, de nem az az igazi posztja, úgyhogy ez rossz felvetés volt mmartintól, szélső kp-ra meg sztem nem ő a kiszemelt, tehát ő nem jön, meg Fior nem szereti a játékosait olcsón eladni. És most 30 millákat nem kéne kiadni, ha nem csak egy erősítést, és 10 gyengítést akarunk hozni, Kolarov meg a pletyik szerint annyira kell Mourinhonak, hogy bármekkora pénzt adna érte, tehát ha hozzuk is olcsón tuti nem hozható el, csak áron felül. Tehát Criscito jó megoldás. Bonucci meg esetleg másik szélen lehet jó. Ha nem belső kp-nek akarják. És Caserest is el kell hozni. Habár volt pár rossz meccse. De az idei szezonból nem akarok kiindulni. Ilyen szezonból bárkit megítélni baromság lenne! Szerintem a vádelem meg lesz erősítve. És remélem tényleg meg lesz. Én bízok a csapatban

rBBaggio 2010.06.15. 20:30:52

gazdaságialg nem vagyunk rosszak,csak tedd hozzá hogy épül a stadion ami nem 1-2 euró + most csak azért kevesebb a bevétel,mert a sok túlfizetett marha elszúrta,amúgy nem igazán van tartozásunk,sőt eleve jól nyomják az olasz Top klubbok a spanyol és angol csapatokhoz képest

rBBaggio 2010.06.15. 20:33:17

nem igazán Moggi miatt tartunk itt,mert ha ő nincs kb eleve nem jött volna ide Capello alatt sztár és nyugdtan kijelentjetjük,hogy a visszajutás óta bőven összerakhattak volna már 1jó csapatot

Ismeretlen_102194 2010.06.15. 20:33:58

Hagyd már mmartin, tudod a szörnyű jelennel és az igazsággal szembenézni -pláne ha negatív- sokan egyszerűen képtelenek és támadásnak vélik, tévesen!Majd sz idő igazol, de még mindig egyszerűen képtelen vagyok elhinni hogy egyesek mi pozitívat láttak ebben a szánalmas meccsben! Komolyan mondom a 4 évvel ezelőtti válogatott ezt már lazán verné!Megállt az idő a fent említett "merítési" hiány miatt! Na bazzz a penny marketes cucc az ütött!:DXDXDXDXD PEPE a "Sztárigazolásunk"!!!!Emberek!!!!!Ez szörnyűűűűűűűűűűűűűűűű! Remélem Gallas azért jön.... Bonucci "vékony" lesz egyedül hátra.

Ismeretlen_102194 2010.06.15. 20:35:36

Igen, a Pápa tehet róla hogy itt tartunk.

rBBaggio 2010.06.15. 20:36:44

2006-ban is voltak unalmas mérkőzéseink és gyenge teljesítményünk a csoportmeccseken,csak akkor volt 2-3 név akik miatt nem panaszkodtatok és most már nehéz elviselni,hogy nem a kedvencek vannak a pályán.

rBBaggio 2010.06.15. 20:39:13

ahogy mondod,mert tuti a Pápa is interes és +kérte a szövetséget hogy csak a juvét kéretik kizárni:-DDD már az 1gyház régebben is alkotott emberellenes dolgokat,de hogy a juvét kizáratni:-DDD

babo410 2010.06.15. 20:47:32

Pepét Marotta okosan igazolta le! Ez nem azért van mert nincs pénz! És az miért baj, ha Pepét külföldön nem ismerik? Ha jól játszik, akkor kit érdekel, hogy ki fél tőle ki nem! Sztem jó játékos, legalább is tegnap az egyik leghajtósabb játékos volt!!! Criscito is jó volt! És sztem van egy csomó jó, és tehetséges olasz játékos, csak az a baj, hogy nem adnak nekik teret! És azért mert a zinter nem vesz olaszt, még nem kell az ő példájukat követni! Mi olasz csapat vagyunk, nem mint a zinter, akik egy olasz bajnokságban játszó csapat csak, és már nem olasz. Top 20-ban miért ne lennénk benne? Pláne az egyik legjobb csapat vagyunk gazdaságilag! A Man unioted, ami állítólag gazdaságilag az egyik legjobb csapat, idén alig költhet akkora adósságaik vannak. Sz*rban vannak, mert nincs pénz igazolni. Nekünk van. Az, hogy Marotta nem dobálja ki a lovét az ablakon, nem azt jelenti, hogy nincs mit! Csak mi nem a Real vagyunk, hogy rögtön 30-40 millánál kezdjük a licitet! És sztem te nem nézted a tegnapi meccset, mert élvezetesebb volt, mint sok másik, és azért eléggé odatették magukat a játékosok. Csak sajna Gila volt a pályán. És sztem válogatottban Iaquinta soha nem volt túl jó. Juvéban ennél jobban ment neki. A támadásoknál vannak gondjaink. Én Gilat azonnal feltenném az első Olaszországba tartó gépre!!! De már megint az jut eszembe mmartin, mintha te nem is a Juvénak drukkolnál. Néha mintha inkább ellendrukker lennél. Sztem túl pesszimista vagy. Én hiszek az olasz válogatottban. Nem olyan rossz a keret, és ami fontosabb, Lippi a szöv. kap.

CSUBI 2010.06.15. 20:53:39

Srácok már megint nemértelek titeket. Miért kéne sztárokat igazolni? Miért kell Pepét fikázni? Szerintem tegnap jól nyomta a fiú!! Miért ne lehetne nálunk sztár belőle? Zidane sztár volt mielött hozzánk jött? És Del Piero,Buffon,Nedved sztárok voltak a juve elött. Mások akik már sztárok voltak amikor eligazoltak a csapatukból:Backham(mu),Henry(ars),Ibra(juve,int),stb.....,ezek sztárok még? Szerintem már nem,pedig sztárokként lettek igazolva!!!!!!!! Zárojelbe azt irtam ahol még sztárok voltak. Bizzunk benne,hogy a vezetőink tudják mit akarnak!!! Csak a JUVE!!!

Ismeretlen_102194 2010.06.15. 20:53:53

babo, hidd el Juvenak szurkol!Ez tuti, már lassan 4 éve irogatunk ide és effelől kétségem sics!;) De ugye ha vlaki Juve drukker az nem kell egyenlő legyen az olasz szurkerrel???? Az hogy nem igazolunk felelőtlenül dicséretes, de igazán eddig sehogy sem, ami már nem annyira.

babo410 2010.06.15. 20:59:30

Ja és még valami, hogy ha vki úgy ül oda a tv elé, hogy a válogatott egy nagy sz..., meg alapból gyengének tartja a keretet, akkor biztos hogy rossz lesz neki a meccs. Észre kéne venni, hogy nem volt olyan rémes a meccs. A támadásaink voltak gyengék, kevés helyzetet dolgoztunk ki, mert Gila nagy nulla, és Iaq is az volt tegnap. Ha Di Natale lett volna elől, most győztünk volna, és akkor mindenki istenítené őket. Csak hát Gila egy rakás szerencsétlenség! Nem lenne helye a keretben. Cannavaro helyett meg Bonuccit vagy Bochettit kéne betenni. Ha Bonucci játszana, valszeg rosszabb nem lenne Cannanál, nem lehet ne, meg kiderülne, hogy jó döntés a leigazoplása vagy nem. Én jónak mondom! De még fordítva is lehet, bár ne legyen igazam!

babo410 2010.06.15. 21:09:27

Hidd el asveed Marotta igen kemény munkát végez! Hamarosan nagyon jó híreket fogunk olvasni a Juve háza tájáról! És én bízom benne, hogy Pepe is nagy játékos lesz itt, de legalább is jó lesz! Én tudom, hogy jövőre jó csapatunk lesz. Mondjuk ha jövőre is egy ideihez hasoló évet produkáluink, akkor a drukkerek a székházat is szét fogják verni! Mondjuk itt csak Del Neri személye kérdőjel, de én megadom felé is a bizalmat. Szerintem Benitez se biztos, hogy jó lett volna. Pláne, hogy szeret beleszólni az igazolásokba, csak nem ért hozzá. És nekünk hamar kellett elkezdeni igazolni, mert nekünk át klell szervezni a csapatot, mert sok a nem idevaló, kell egy jó pár játékost venni. És a másik, hogy a mi szezonunk hamar indul az EL selejtezők miatt. És addigra már nem lenne hátrány, ha lenne egy ütőképes keret, meg némi elképzelése a játékosoknak az edző taktikájáról. Ezért nem tudtunk várni Benitezre. Mondjuk jó is lehet, hogy nem ő jött!

steven-h 2010.06.15. 21:32:05

Azt sokan elfelejtitek, hogy miért is tart itt az olasz labdarúgás ahol tart. Most én csak a Juvét tudom hozni példának, mert csak az ő primavera csapatukról kapunk híreket hála Hungarikumnak. Nekünk van a legjobb utánpótlás bázisunk, mégis eddig hány játékos tudott befutni? hát mondjuk azt hogy 1 Marchisio de ő is csak azért mert sem Tiago, sem Poulsen, sem Almiron nem tudta azt hozni amit vártak tőlük ezért Zanetti mellett Ranieris korszakban 1 hely szabad volt és Marchisio megmutatta mit tud. Akármennyire szerettem Nedvedet, be kell valljam mikor Ranieri kipróbálta helyén Palladinot nagyon tetszett a játéka mégse tudott helyet kiharcolni a kezdőbe mert Nedved az Nedved volt, Paolucci-nál csak Immobile rúgott több gólt a Primavera-ba mégis most Paolucci 4. számú csatár egy Siena-ba, Ekdallal Jagoval szintén nem számolnak. Hamsik sem azért tart ott ahol tart mert már ifi korában is úgy játszott ahogy most, hanem azért mert megkapta a bizalmat, Del Piero is azért tart ott ahol tart, mert akkor meg merték azt húzni h Baggio bizony a padra szorult miatta pedig Baggio volt a nagyobb név... A kilókról meg annyit hogy Criscito 180 centi és 73 kiló, Milos Krasic 186 centi és 76 kiló, na most akkor nem tudom miért hiszi mindenki hogy nincs ott izom, max nem látszik... hát ez kicsit hosszúra sikeredett, meg egy két helyen lehet kicsit zavaros de talán érthető.

rBBaggio 2010.06.15. 21:51:42

nekem Palladino játéka pl jó volt és kb nem értem miért nem számoltak vele sose,sokkal jobb mint Marchisio.babo végra van valaki aki nem csak hurrog a tegnapi mérkőzés miatt:-)

rBBaggio 2010.06.15. 21:56:42

amúgy nem érdekes,hogy koreat mindenki lehúzta és láss csodát Brazilia roppant vérszegény támadásban,most akkor ők is bénák?:-) 70.percig

gotogo 2010.06.15. 22:05:37

Egy vb-ben benne van, hogy így kezdődik, majd ha jönnek a győzelemkényszerek, meg egyenes kieséses szakasz biztos mindenki jobban fog hajtani.

rBBaggio 2010.06.15. 22:09:04

de akkor miért kell 1eseket temetni,másoknál kifogásokat keresni:-D

babo410 2010.06.15. 22:13:25

Na pont ez az! Egy gyengébb csapat ellen nem tud jól játszani Brazília, mi meg azért egy Paraguay-al játszottunk 1-1-et. Sztem a mási két csapatot kiütjük!! Pláne, ha nem kap szerepet Gilardino, hanem Di Natale játszhat, meg mondjuk Canna is pihizhetne. És igen is érzem, hogy Bonucci jó lesz (remélem, habár eddig csak egy jó szezonja volt), meg meg is lesz! És nem tom melyik jobb játékos, Martinez, vagy Krasic? Én egyikőjüket se láttam igazán játszani! Kéne egy erős csapat, hogy végre sikereink legyenek.

Type-R 2010.06.15. 22:37:25

Hi! Nagyon sok megszívlelendő gondolat van a hozzászólásokban, viszont jó néhány előtt értetlenül állok. Honnan veszik egyesek, hogy gazdaságilag annyira rosszul állunk? Saját stadiont építünk a válság kellős közepén. Nyilván a BL indulás hiánya miatt nem szóhatjuk a pénzt két kézzel, de ki mondta, hogy azért vettük kölcsön Pepét, mert nem volt pénzünk rá? Talán mert okosan cselekedett Marotta, és nem akart árnyékra vetődni? És mit kellene tennie szerencsétlennek, hogy a kinevezése után 2 héttel elfogadjátok a munkáját? Krasic ügyében intézkedett, Gallasszal gondolom kapcsolatban van, Pepét megszerezte, a Bonucci üzlet jó úton halad? Vagy az lett volna az igazi, ha az első munkanapján idehozza a Messi, CéRoni, Torres hármast? Ugyan, gyerekek! Gondolkozzunk már reálisan! A másik meg a testi adottság dolog. Giovinco meg Criscito egy szar, mert nem kigyúrt néger gyerekek? Messi -a hormoninjekciók után- 168 cm, a sokak által istenített Agüero kb. 170, ahogyan az olasz gólkirály Di Natale is. Rájuk senki sem mondja, hogy apró, ugye? Vagy akkor Dani Alves és Philip Lahm, egyik sem magasabb 172 cm-nél mondjuk, előbbi BL győztes, utóbbi a Nationalelf csapatkapitánya. Védők. Szélsővédők, a szélsővédők nem arról híresek, hogy 2 méteresek és 100 kilósak. Ettől függetlenül természetesen mindenkinek lehet véleménye. De mindig ezeket felhozni nem biztos, hogy megalapozott érveket jelent. Egyébként, hogy ne legyen teljesen off: én támogatom Bonucci leigazolását, de nem kellene Criscitot odaadni érte. Akkor már inkább Pallát áldozzuk be, szerintem.

Ismeretlen_160819 2010.06.16. 07:42:48

Szerintem is hagyjuk már az ilyen közepes szintű játékosokat inkább Mexest hozzuk el a Rómából

Ismeretlen_118238 2010.06.16. 07:51:41

mmartin91: "Szted az Inter viccből vásárol légiósokat és ér el sikereket a külföldiekkel. Egyszerűen nincs ma a piacon 20-nál több ütőképes olasz labdarúgó." Ezért kell nekünk Bonucci, és más olasz játékos, hogy ne álljunk be az olasz futballt tönkretevő Inter mellé. Mikor a Juve sikeres volt a nemzetközi porondon, olyan védőink voltak, mint Pessotto, Torricelli, Birindelli, Porrini. Jó játékosok voltak, de nem világsztárok. A '90-es évek elején a Fiat nehéz anyagi helyzetbe volt, ezért igazoltunk alacsonyabb osztályú játékosokat mint Torricelli, Ravanelli, Del Piero, stb. Beváltak, sikerre vitték a Juvét. Bíznunk kell a fiatalokban és csak egy két posztra igazolni világklasszist.

juve4ever 2010.06.16. 08:47:00

Balhátvédnek szerintem meg igenis jó lenne Drenthe nem is drága,1-2 meccsen,amikor játszott a Madridba nem volt rossz,ráadásul tudjuk,hogy a Madrid játékostemető,szóval szerintem simán jöhet,mert balhátvédből hiány van. Meg VB alatt lehet figyelgetni,mert van pár szimpi eddig,igaz a "nagy játékosok" pont nem játszanak nagyot. Engem főleg ez a "taktikai foci" b*sz fel,amit egyszerűen úgy mondanék,hogy nem fociznak.tegnap is milyen jól bírták az Észak-Koreaik,tanácstalan voltak a brazilok.Kíváncsi leszek a továbbiakban erre a VB-re,mert eddig csak a németek nyújtottak elfogadható teljesítményt. De szerintem húzzunk merészet simán jöhetne ez a tegnapi koreai csatár gyerek tuti 1-2 milla lehet,veszteni sokat nem vesztünk vele kitudja, ő legalább hajtana. Bastos is jöhetne,de ő drága meg nem balhátvéd a posztja nem is értem Dungát,Melot is erőlteti, Diegonak meg lehetőséget se ad. Özil,Marin jöhetne a németektől. Elia is jól játszott a hollandoknál miután beállt,meg nekem rohadtul tetszett G. Jonhson játéka az amerikaik ellen. Na és ő pont jobbhátvéd és fel is jön támadásokkor,egy jó ajánlat esetén megválna tőle szerintem a Pool a pénz miatt,ha a Barcaban úgyse számítanak rá,akkor hoznám még cserének Marquezt,meg tudom,hogy öreg,de még jó pár év benne van Forlanba ő is belő mindent és jobban örülnék neki mint Pazzonak. Csatárnak még szerintem nem lenne drága Palermo. Japánoktól Honda kellene csak nem hiszem,hogy a CSZKA megválna tőle,mert Krasic tuti nem marad.Csontpartól meg Gervinho jöhetne szerintem. kapusposztra meg nem mintha kellene ember,de én tuti megvenném a nigériai kapust:D. Na szal ezek,akik eddig elég jól teljesítettek szerintem.

Ismeretlen_117673 2010.06.16. 09:13:17

Drenthe nem balhátvéd.

Ismeretlen_102246 2010.06.16. 10:10:45

Nem véletlenül nem tudjuk Criscito-t megtartani. Szerintetek ezt szerették volna a vezetők? Persze, hogy nem, de a Genoa pöcs és kettőből csak egyet ad. Bonucci-t választottuk. Ez van.

Ismeretlen_147985 2010.06.16. 10:19:27

juve4ever: igen, sztem is vegyük meg az összes olyan játékost a VB-ről, akinek volt 1 jó meccse.

rBBaggio 2010.06.16. 13:31:10

Gervinho-ban tényleg van fantázi

rBBaggio 2010.06.16. 13:33:50

Özil-Elia jó,de én japánokat és hasonló ázsiai emberkéket hanyagolnék:-DDD Marquez se kell és Forlan már túl öreg az árához képest,mert tuti nem apróért adná a madrid

rBBaggio 2010.06.16. 13:42:17

érdekes,hogy a Lyon most is talált 1 Bastost mi pedig évekre visszamenőleg senkit,de Robinho is még mindig élvezi a focit

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása