Zaccheroni: "A legjobbamat nyújtottam"

A tegnap esti, Milan elleni vereség után vélhetően utolsó nyilatkozatát adta Juventus trénerként Alberto Zaccheroni.

zaccJanuárban csatlakozott a klubhoz, és most el is hagyja a kispadot. Alberto Zaccheroni láthatóan csalódott volt a tegnapi mérkőzés eredményével, és persze a szezon kimenetelével is.

"A hozzáállás mindig nagyon pozitív volt, de minden esetben csak kevés ideig tartott, mert amint hátrányba kerültünk, elvesztettük a bátorságunkat. Csak a nagy sajnálat marad, ami még hosszú ideig velem lesz. Csak azt mondhatom, hogy a legjobbamat nyújtottam, de nem tudtam úrrá lenni az itt megtalálható rengeteg problémán."

A szezon vereséggel végződött, betetőzve az egész éves csalódást keltő teljesítményt.

"A meccs hasonló volt az elmúlt néhány mérkőzéshez. Őszintén reméltem, hogy más lesz. Sajnos amint Antonini feltörte a védelmünket azokkal a passzokkal - amiket amúgy tanulmányoztunk a találkozó előtt -, véget ért számunkra az összecsapás. Jól tartották a labdát, mi pedig képtelenek voltunk ellenállni. Sajnos nem vagyunk olyan állapotban, hogy bonyolult dolgokat véghez vigyünk."

"Nem ilyen teljesítményt vártam és kértem a fiúktól. Muszáj elfogadnom, hogy ami a pályán történt, azt jelenti, hogy egyáltalán nem játszottunk. Nyilvánvalóan minden Juventus szurkoló szomorú a helyzet miatt. Ilyen körülmények között egyszerűbb csendben maradni."

A tegnap esti, Milan elleni vereség után vélhetően utolsó nyilatkozatát adta Juventus trénerként Alberto Zaccheroni.

zaccJanuárban csatlakozott a klubhoz, és most el is hagyja a kispadot. Alberto Zaccheroni láthatóan csalódott volt a tegnapi mérkőzés eredményével, és persze a szezon kimenetelével is.

"A hozzáállás mindig nagyon pozitív volt, de minden esetben csak kevés ideig tartott, mert amint hátrányba kerültünk, elvesztettük a bátorságunkat. Csak a nagy sajnálat marad, ami még hosszú ideig velem lesz. Csak azt mondhatom, hogy a legjobbamat nyújtottam, de nem tudtam úrrá lenni az itt megtalálható rengeteg problémán."

A szezon vereséggel végződött, betetőzve az egész éves csalódást keltő teljesítményt.

"A meccs hasonló volt az elmúlt néhány mérkőzéshez. Őszintén reméltem, hogy más lesz. Sajnos amint Antonini feltörte a védelmünket azokkal a passzokkal - amiket amúgy tanulmányoztunk a találkozó előtt -, véget ért számunkra az összecsapás. Jól tartották a labdát, mi pedig képtelenek voltunk ellenállni. Sajnos nem vagyunk olyan állapotban, hogy bonyolult dolgokat véghez vigyünk."

"Nem ilyen teljesítményt vártam és kértem a fiúktól. Muszáj elfogadnom, hogy ami a pályán történt, azt jelenti, hogy egyáltalán nem játszottunk. Nyilvánvalóan minden Juventus szurkoló szomorú a helyzet miatt. Ilyen körülmények között egyszerűbb csendben maradni."

Zaccheroni Ferrara helyetteseként érkezett, de csak a hetedik helyet tudta megszerezni.

"A feladatom a kezdetektől nyilvánvaló volt. Elfogadtam akkor a helyzetet, tehát most nem panaszkodhatok emiatt. Tudtam, hogy mibe kerültem bele, és tapasztalt edzőként azzal is tisztában voltam, hogy csak az eredmények számítanak."

"El is próbáltuk érni ezeket az eredményeket, a játékosok mögöttem álltak. Belefutottunk azonban 10 szörnyű napba, a Siena, a Fulham, a Napoli és a Sampdoria elleni találkozókon. A helyzet elromlott, a csapat pedig onnan kezdve nem épült fel. Meg volt az esélyünk, hogy az Udinese ellen visszatérjünk, de sajnos az együttesnek egyszerűen elfogyott az ereje. Talán az volt az egyetlen találkozó, ahol jobban teljesíthettünk volna, az összes többin úgy tűnt, hogy jók vagyunk, de aztán a félidőben elfogyott az energia."

"Vannak sztárjaink, de nem voltak olyan állapotban, hogy 90 percet kibírjanak. Ha 7-8 ilyen játékosod van, akkor szörnyen nehéz a helyzet. Fizikailag és pszichikailag is kiürültünk."

A tréner ugyanakkor nem bánja, hogy csatlakozott a Juventushoz.

"Mindent megtennék újra, de reménykednék benne, hogy a játékosok jobb állapotban vannak. Még ma is rá voltam kényszerítve néhány váltásra a nem megfelelő erőállapotú játékosok miatt."

Zaccheroni nem tartotta magában a következő szezonra szóló jótanácsát sem.

"A következő idényben a játékosoknak nagyon kell akarniuk a visszatérést. Amikor a Milanhoz csatlakoztam, a csapat két rossz éven volt túl, de a játékosok révbe akartak érni, és végül sikerült is. Ez alapvető lesz a következő szezonra nézve. Remélhetőleg nem lesz ennyi probléma sem. Remélem magammal viszem a gondokat. Azt hiszem, jövőre számításba kell venni ezt az évet is, de nem túlságosan. Én inkább a fizikai aspektust figyelném. Megpróbálnám megérteni, melyik játékos szenvedte el a legtöbb sérülést az elmúlt években. Remélem, hogy a Juve főszereplő lesz a következő idényben, de ehhez a csapatnak olyan játékosokra van szüksége, akik 38 mérkőzésen fittek, nem pedig csak 6-7 találkozón."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr364652429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114321 2010.05.16. 09:46:12

kíváncsi vagyok, milyen akkor, mikor a legrosszabbját nyújtja...

Hmmmm 2010.05.16. 09:47:37

Számomra mindig szimpatikus volt a nyilatkozata!:) Ejj, hogy örültem amikor túl mentünk az ajax-on, hazain vertük a fulhamet, azt pfff...nem fér a fejembe... Örülök hogy ez volt az utolsó meccsed, de a búcsú lehetett volna szebb! Reménykedek benne, hogy a legnagyobb gond, a fizikai állapot! A többit meg kell oldani a leendő KLASSZIS edzőnknek! Nálam akik maradnak: Del Piero(ha nem is játszik, kell:)); Buffon; Chiellini; Sissoko; Melo; Marchisio; Candreva; Iaquinta; és gio, de csak ha vannak vele terveik!!! (cserének: legro, poulsen) (L)Capitano, Buffon, Chiellini(L) Pár játékosnak jelent még valamit az a szó, hogy klubhűség! FORZA JUVE!

Ismeretlen_53881 2010.05.16. 09:51:06

Én egyre inkább nagy bohócnak tartottam, a nyilatkozatai is önismétlő viccek voltak, de ez a "remélem magammal viszem a gondokat" mondat azért jó. Persze remélem többet nem látom a Juve környékén.

Alessandro 2010.05.16. 10:17:21

Drága Zaccheroni, jobb lett volna neked is csendben maradni, lehet hogy volt sok probléma, de azért bonyolultnak nem kéne nevezni, hogy sokra vigye a csapat, az Inter 3 fronton van ott a végső győzelem küszöbén, persze náluk a világ egyik legjobb edzője van és nem Vivonoban edzenek, de ettől még itt is egyértelmű hogy minden sorozatban a végső sikerre kell hajtani.

Kotrevák Kelly 2010.05.16. 11:15:15

Hát vazze, ha ez neked a legjobb, akkor el kéne gondolkodni a pályamódosításon. Mit szólnál mondjuk vasútépítéshez a Gulágon?

babo410 2010.05.16. 11:32:26

Nekem is csak ez a kérdés jut az eszembe a nyilatkozata alapján, hogy neked ez a legjobb? Akkor nem kéne abbahagynod? Meg nem tudsz a problémákon úrrá lenni? Akkor minek jöttél ide? Az lett volna a dolgot, hogy a problémákon vmennyire úrrá legyél. Kár volt idehozni.

Ismeretlen_128149 2010.05.16. 11:41:56

Nem edző ez a csicska...ahogy Ciro se volt edző. Jön Del Neri, aki ugyan úgy ne edző?...mi lesz itt?

krisi 2010.05.16. 12:36:19

szerintem nem kéne őt gyalázni. nem egy nagy edző, de mindig becsülettel, karakán módon állt ki a csaptért, mint ember teljesen rendben van. ezt a szezont Ferrara baszta el.

Victor90 2010.05.16. 14:00:33

Ugyanazt a deffenzív focit játszatta a csapattal mint Ciro papa!!Egyformán hülyék....Bye Bye Zakk!

joo.robi 2010.05.16. 16:53:59

Egyet értem keshudiooval!!!!!!!!!

juvefan77 2010.05.16. 17:18:25

Még egyszer Torino-ba be ne tedd a lábad! A juve valaha volt lgrosszab edzője címe az amit elértél egyedül! Én ilyen rossz edzőt még soha nem láttam!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása