Primavera: Juventus blog gyorsinterjú Luca Belcastróval

Luca Belcastro csütörtöki bemutatásának hatására úgy gondoltuk, megpróbálunk egy interjút kérni a fiatal reménységtől, hogy még közelebb hozzuk őt a rajongókhoz, és a szurkolókhoz.

Luca Belcastro

Itt olvashatjátok a beszélgetést, amit a Brescia elleni rájátszás mérkőzés után sikerült megejtenünk.

- Meglepődtél, mikor Magyarországról megkerestelek? Számítottál rá, hogy a szurkolók már errefelé is jól ismerik a neveteket?

"Kicsit megdöbbentem ettől a magyarországi "hívástól", de azért nagyon örültem is neki."

- Elég messze születtél Torinótól. Hogyan sikerült a Juventus akadémiájára kerülnöd?

"Igen, Sidernóban (Calabriában) születtem, elég messze Torinótól. Tizenhárom évesen próbálkoztam először a Juvénál, aztán tizennégy évesen már Torinóba is költöztem, miután aláírtam a csapathoz..."

- Sokakat megleptél - legalább is Magyarországon - az idei kiveló teljesítményeddel. Te hogyan értékelnéd az idei szezonodat?

"A szezon elején még én sem vártam magamtól, hogy így teljesítsek. Azt gondoltam, hogy harcolnom kell azért, hogy biztos helyem legyen a csapatban és elnyerjem Bruni mester bizalmát. Ez a jól és keményen végzett munkának köszönhetően sikerült is. Remélem, továbbra is ezen az úton maradok!"

- A nagy sikerek után a (kupa megnyerése) jött egy rosszabb periódusa a csapatnak. Miben látod ennek az időszaknak a problémáit?

"Igen, a viareggio-i torna után fizikálisan és mentálisan is visszaestünk. Sajnos ez ahhoz vezetett, hogy pontokat veszítettünk a bajnokságban, és a csapat iránti bizalom is megcsappant... De most úgy fest, hogy szép lassan magunkra találunk. Reméljük a legjobbakat!"

- Mi az a poszt, ahol legszívesebben játszol, vagy ahol leginkább otthon érzed magad?

"Rendszerint középső vagy szélső középpályásként játszom, de néha trequartistaként is lehetőséget kapok. Én személy szerint feltolva, a kapuhoz közel szeretek játszani, de mindenben alárendelem magam az edző utasításainak, és ott játszom, ahol éppen szükség van rám."

Hogy érzed, miben kellene fejlődnöd?

"Meg kell próbálnom folymatosan jó teljesítményt nyújtani, és ebben nagyon sokat fejlődtem az idén, valamint fizikailag is sokat kell még erősödnöm."

- Kivel érted meg magad legjobban a pályán, és a pályán kívül?

"Mondjuk úgy, hogy mindenkivel jóban vagyok a pályán és azon kívül is. Nincs problémám senkivel."

- Sok szurkoló többek között benned látja a Juventus jövőjét. Te hogy érzed, van esélye hogy egy saját nevelésű fiatal kölcsönadások nélkül bekerülhessen a nagycsapatba? Mert látjuk, hogy például a hozzád hasonló játékstílusú Giovinco is nehézségekkel küzd.

"Azt én is remélem, hogy én vagyok a Juventus jövője, mert ez az álmom, de rettenetesen nehéz lesz rögtön az első csapatba kerülnöm. Majd meglátjuk, mit tartogat számomra a sors."

"Éppen hazafelé tartunk Bresciából, kikaptunk 3-2-re, Immobile szerezte a két gólunkat... Nem játszottunk túl jól, de kis túlzással az életünk árán is be akarunk kerülni Olaszország legjobb nyolc csapata közé. A visszavágón mindent beleadunk majd és reméljük, hogy mi jutunk tovább."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr724652388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buub 2010.05.16. 13:16:30

Hatalmas gratuláció, hogy ezt össze tudtad/tátok hozni, le a kalappal :)

steven-h 2010.05.16. 13:19:49

Le a kalappal Hungarikum2! Nagyon tetszik az egész primavera sorozat, és az, hogy most sikerült egy fiatalt meg is szólaltatni az nem kis teljesítmény. Rájuk kellene építeni a csapatot nem a selejt ingyenjátékosokra... "Azt én is remélem, hogy én vagyok a Juventus jövője, mert ez az álmom" ez mindent elmond.

balla26 2010.05.16. 13:22:53

Én is csak gratulálni tudok!! Remélem még hallunk róla a jövőben...

realsequator 2010.05.16. 13:27:52

De jó! Gratula az interjúért! Még több ilyet!

Ismeretlen_137099 2010.05.16. 13:29:16

Köszönöm. Hát nem volt egyszerű de nagyon nagyon segítőkész volt a srác. Szóval külön köszönet Belcastronak is. Megpróbálok rendszert csinálni a bemutatás és hozzá egy interjú szisztémából de nem egy egyszerű folyamat:)

Ismeretlen_146600 2010.05.16. 13:32:35

Ez szép fiúk hogy ezt sikerült összehozni

Ismeretlen_149085 2010.05.16. 13:38:30

Én is beállok a sorba, gratulálok, nagyon tetszik ez az ötlet.

Peti 2010.05.16. 13:44:38

Hát Hunga le a kalappal. Ilyen srácok kellenek, akiknek a Juve az álmuk és képesek meghalni az Öreg Hölgyért. Próbáljatok rendszert csinálni ebből, hátha ezzel is vmennyire tudjuk segíteni hogy a fiatalokat jobban észrevegyék. "Lám, már Magyarországon is érdeklődnek irántuk..."

Alessandro 2010.05.16. 13:57:53

Meglepődtem, hogy sikerült egy ilyen interjút összehozni, nagy dolognak tartom, jó olvasni a fiatal feltörekvő tehetségekről, pláne hogy idén a felnőtt csapatban nem sok örömünk volt. Bízom benne hogy a nyáron Samptól érkező szakembereknek is köszönhetően lesznek akik felkerülnek az első csapathoz és nem kéne kölcsönadni őket állandóan évekre, ha akkora tehetségek, akkor be kell dobni őket a mély vízbe és lehetőséget biztosítani nekik, 18-19 évesen már simán bekerülhetnének, aztán idővel fizikálisan is megerősödnek. Szerintem nekünk szurkolóknak is szükségünk lenne néhány olyan játékosra akikben lehet látni akár a új Nedvedet vagy Del Pierot.

Ismeretlen_114321 2010.05.16. 14:27:16

én is csak gratulálni tudok. már a játékosokat bemutató cikkeket is felüdülés volt olvasni, ezt meg végképp. ha szabad megkérdeznem, honnan tudsz ennyi mindent a Primaveráról? nyilván nem kell elmondanod a tuti forrásaidat, csak kíváncsi vagyok nagyvonalakban, honnan ez a rengeteg információ :)

Szabi 2010.05.16. 14:39:14

Szükség is lesz a tehetségekre, hiszen a jelenlegi és talán a leendő keret nagy része a vb-t piheni ki július végén, amikor már EL selejtezőt kell játszani... Amúgy gratulálok!

Ismeretlen_135677 2010.05.16. 15:26:23

Csatlakozom az előttem szólókhoz!

Krilehor 2010.05.16. 17:03:18

Gratula hozzá!

Ismeretlen_102246 2010.05.17. 11:55:21

Köszönjük az interjút és hatalmas gratula, hogy véghez tudtátok ezt vinni...

Ismeretlen_128760 2010.05.18. 19:36:28

Emelem kalapom!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása