Juventus - Milan: 0 - 3

Bevégeztetett. Ötlettelen, akarat-gyenge, hitetlen, összeomlott. Ezek jutnak eszembe ez után a katasztrofális eredménnyel zárult mérkőzés után. No, nem az eredményt látva, mert azt valahol sejtettem az első percek után, hogy itt csak az ellenfél akaratán múlik, hogy mennyit nyelünk be végül, de a csapat láttán mindenképpen.

Ötlettelen. Az első percekben az jelentette a Juventus számára a reményt, hogy a Milan játékosai valami más időzónából érkezve még párnával a fejük alatt érkeztek a mérkőzésre, hiszen ebben az időszakban olyan lassan és kocogva vitték, járatták a labdát, hogy egy egészséges taktikával rendelkező középszerű csapattól bármikor bekaphattak volna legalább egy gólt. Nem így történt. A Juventus képes volt felülmúlni az ellenfelet, hiszen nem az egészséges taktika következett be (az előző mérkőzések alapján ez szinte borítékolható volt, de persze: a remény hal meg utoljára - szokták volt mondani) és képtelen volt játékban a Milan fölé nőni. Az akarat ebben az időszakban még látható volt a Juventus játékosain. Talán ekkor még nem voltak annyira hitetlenek, de a taktika teljesen deffenzív és ötlettelen volt. Az esetlegesség uralta a fekete-fehérek minden mozdulatát.

Bevégeztetett. Ötlettelen, akarat-gyenge, hitetlen, összeomlott. Ezek jutnak eszembe ez után a katasztrofális eredménnyel zárult mérkőzés után. No, nem az eredményt látva, mert azt valahol sejtettem az első percek után, hogy itt csak az ellenfél akaratán múlik, hogy mennyit nyelünk be végül, de a csapat láttán mindenképpen.

Ötlettelen. Az első percekben az jelentette a Juventus számára a reményt, hogy a Milan játékosai valami más időzónából érkezve még párnával a fejük alatt érkeztek a mérkőzésre, hiszen ebben az időszakban olyan lassan és kocogva vitték, járatták a labdát, hogy egy egészséges taktikával rendelkező középszerű csapattól bármikor bekaphattak volna legalább egy gólt. Nem így történt. A Juventus képes volt felülmúlni az ellenfelet, hiszen nem az egészséges taktika következett be (az előző mérkőzések alapján ez szinte borítékolható volt, de persze: a remény hal meg utoljára - szokták volt mondani) és képtelen volt játékban a Milan fölé nőni. Az akarat ebben az időszakban még látható volt a Juventus játékosain. Talán ekkor még nem voltak annyira hitetlenek, de a taktika teljesen deffenzív és ötlettelen volt. Az esetlegesség uralta a fekete-fehérek minden mozdulatát.

Akarat-gyenge. Az első bekapott gól után - mikor is egy Nesta szögletrúgásból és Melo luftot követően meglepő módon vezetéshez jutott az ellenfél - az akaratgyengeséget minduntalan fel lehetett fedezni a zebrák játékában. Ezt elsősorban az egy-egy elleni szituációkban vettem észre. Az akaratgyengeség - hála Istennek néhány játékost elkerült és majdnem sikerült egy Melóéhoz hasonló - Gattuso - hibát követően egalizálnia Chiellininek, de végül a kínálkozó lehetőség elmaradt. A Milan sem találta igazán az ébresztőórát, hiszen még egy gólos vezetés után is csapnivalóan, körülményesen és lassan vezették tovább támadásaikat. A második félidőben aztán kisebb szikrával tértek vissza a Juventus játékosai - amolyan "elvégre csak otthon játszunk" és "egy gólos hátrány, nem hátrány" alapon -, de az első percekben látott kisebb lehetőségek után elmaradt az egyenlítés, majd később annak lehetősége is.

Hitetlen. Az operatőrök, a szurkolók nagy többsége támadóbb focit akart látni a Juventustól. Kaptak egy hitetlen Del Piero-t, akinek arcán tűznek nyoma sem volt. Persze ennyi jegelés után és negatív szériája felállítása után (nem szerzett gólt az őszi szezonban) ez valahol várható volt. Ronaldinho második szerencsés gólja után - ami De Ceglie csúsztatása nélkül nem jöhetett volna létre - a csapaton úgy éreztem: Del Piero van a pályán mindenhol. Mindenki hitetlen. A két gólos hátrány miatt a Milan legalább annyira nyerte meg a hitét, önbizalmát, mint amennyire a Juventus elveszítette azt. Persze a Milan még így is csak takarékon égett.

Összeomlott. A Milan harmadik és Ronaldinho második gólja - amely Marchisio luftja nélkül nem jöhetett volna létre - után a hitetlenséget az összeomlás váltotta fel. Három gólos hátrány csak a szurkolókat késztette felállásra és csak a szurkolók kezében gyúlt szikra. A játékosok játékában láthatóan nem. A stadion lángolt és talán az összes szurkoló szíve lángolt. Bár sokszor pedzegettük már, de azt hiszem most már kijelenthető, hogy amit az utolsó percekben láttunk - Összeomlás -, nem csak a csapatra, hanem Ferrarára, a szurkolók hitére és a vezetők terveire is elmondható, azaz az edzőt holnaptól le fogják váltani. Erre ép eszű ember már nem reagálhat mást. Ferrara vagy felmond, vagy - szépen szólva - elbocsátják.

 

JUVENTUS - MILAN: 0-3

Összegzés:

Gólok: Nesta 29', Ronaldinho 72' és 88'

Sárga lapok: Poulsen 31', Amauri 80' és Ambrosini 73'

Piros lap: -

 

JUVENTUS: Manninger; Grygera, Cannavaro, Chiellini, Grosso; Melo, Salihamidzic (Del Piero 60'), Poulsen (De Ceglie 64'), Marchisio; Diego; Amauri

Fel nem használt cserék:Tiago, Legrottaglie, Chimenti, Zebina, Immobile

Edző: Ciro Ferrara

 

MILAN: Dida; Antonini, Tiaguinho, Nesta, Abate; Ambrosini, Pirlo, Gattuso (Flamini 65'); Ronaldinho, Beckham; Borriello (Huntelaar 86')

Fel nem használt cserék: Jankulovski, Favalli, Kaladze, Inzaghi, Storari

Edző: Leonardo

 

Bíró: Antonio Damato

Statisztika:


JuventusMilan
Kapuralövések 14/4 7/4
Szabálytalanságok 28 15
Szögletek száma 8 9
Lesek száma 4 8
Labdabirtoklás 39% 61%
Sárga lap 2 1
Piros lap 0 0

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr904651783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonny 2010.01.10. 23:48:49

én még tartom magam ehez :srácok ha ezek után nem lesznek gyökeres változások akkor megbeszéljük h kimegyünk és ugy magyarosan elverjük a vezetöséget a csapatot meg brazilosan egy focimeccsen és a fejgyujtott stadion romjain újáépitjük a JUVENTUST

Ismeretlen_102246 2010.01.10. 23:52:46

Ferrara az egyértelmű hibás, de a stávot is cserélni kell... Bettega felkérése jó lépés volt, de itt az idő egy újabb jó lépésre.

Ismeretlen_146335 2010.01.10. 23:56:48

ferrara nem mond le...

Ismeretlen_20408 2010.01.10. 23:57:27

"Juventus: Ferrara nem mond le, de elfogadja a vezetők döntését Az AC Milan elleni kínos, hazai 3–0-s vereség után sem mond le Ciro Ferrara, a Juventus labdarúgócsapatának vezetőedzője – de elfogadja a vezetők döntését, ha úgy határoznak, hogy mennie kell. „Három gólt kaptunk rögzített szituációkból, előjött ismét az egyik gyengeségünk. Nem volt erőnk visszakapaszkodni, nagyon nehéz helyzetbe kerültünk. Nem hiszem, hogy veszélyben lenne a munkám, arra koncentrálok, hogy ki tudjunk kerülni a gödörből" – mondta. „Más kérdés, hogy a nagy döntéseket a vezetők hozzák meg. Én mindent megpróbálok, nem hagyom el a csapatot, nem adom fel. Nagyon sajnálom a szurkolóinkat és megértem a csalódottságukat" – tette hozzá." by NSO hihi:D

Szabi 2010.01.10. 23:59:41

A feltámadást egy edzőváltás tudja csak megalapozni, HOLNAP!

Whisyte 2010.01.11. 00:00:26

Ferrara továbbra sem mond le:S:S:S:S A jó anyját.... Ez a manusz idegesítő mint ahogy a vezetőség is:S Eltakarodhatnának a fenébe! Három gólt kaptunk rögzített szituációkból, előjött ismét az egyik gyengeségünk. Nem volt erőnk visszakapaszkodni, nagyon nehéz helyzetbe kerültünk. Nem hiszem, hogy veszélyben lenne a munkám, arra koncentrálok, hogy ki tudjunk kerülni a gödörből" – mondta. Ezek után már nem tudok mit mondani..

Ismeretlen_135402 2010.01.11. 00:02:18

Ennek az embernek nem ismerős az a szó,hogy önkritika?!Meddig akarja még rombolni a saját "szobrát"?Mivel közlekedik mostanában Torinóban?Tankkal?Szerintem a fél torinói rendőrség az Ő házát védi!

Dana 2010.01.11. 00:04:00

Lehet leljebb?

patas 2010.01.11. 00:15:32

Gyerekek ferrara nem bolond!!Nemfog lemondani mert akkor nemkap végkielégítést,ez elég nagy visszatartó erő!Tudja ő is,hogy soha többé nemlesz edző sehol,az egész csak a pénzröl szól semmi másról!Megbukott mint edző,megbukott mint ember!!Ilyet csak pénzért csinál mindenki!!!Gondol a jővöjére semmi más nemtörténik itt!!!Valahol mindnyájan ezt tennénk szerintem!!!Persze szeretjük a csapatod de a PÉNZ AZ NAGY ÚR!!!!!!!!

Tony 2010.01.11. 00:20:00

"előjött ismét az egyik gyengeségünk." Hála Ferrara-nak ennek a csapatnak mára csak gyengeségei vannak! Hnap azonnali hatállyal távolítsák el!

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 00:20:26

patas: Nincs igazad. Volt már úgy, hogy a lelkiismeret annyira furdalt, hogy magam hagytam abba valamit a kudarcok miatt... nem munka volt, de akkor megszakadt valami, amit később sem folytathattam. Azt hiszem egy normális ember is ezt tenné, ha munkáról, ha nem munkáról van szó.

Ismeretlen_143448 2010.01.11. 00:31:18

Én sem értem miért nem mond le. Megérteném ha nem egy nagy Juve játékosról lenne szó. Megértem h Ranieri ezért nem mondott le. De könyörgöm. Ha ez az ember egy kicsit is szereti a Juventus-t akkor holnap reggel sajtótájékoztató és lemond. Legyen már vér a pucájában.

Dana 2010.01.11. 00:36:10

Tetézi a bajt! Nem a Juvétól küldeném el nem arról van itt szó, csak ez a poszt nem jó neki! CSökönyös ember :( Blanc meg Secco két majom!

Ismeretlen_125576 2010.01.11. 00:37:01

Ugyanazt mondom, amit gadamka88, és amit már, azt hiszem a Bayern elleni égés utáni is írtam kommentben. Ha Ferrara még egy kicsit is szereti a Juventust, akkor lemondana (vagyis már a Bayern elleni meccs után le kellett volna, illetve azóta bármelyik meccs után itt lett volna az ideje gyakorlatilag). Pedig reméltem, hogy így a meccs után két órával a focis oldalak főcímében az lesz, hogy Ferrara lemondott, de tényleg nem értem, hogy miért nem tudja elviselni, hogy neki még nagy volt ez a feladat, és gyakorlatilag most már az európai kupás helyekért kell küzdenünk, mert ha valami elképzelhetetlen csoda folytán a vezetőség nem rúgja ki Cirót, akkor ciao Európa. És sajnos a jelenlegi vezetőségből ezt ki is nézem.

patas 2010.01.11. 00:39:03

ShyrKhan!Nemtudom mire gondoltál de biztos nem euro milliokról volt szó úgyhogy nemértelek!Amúgy az előbb olvastan,hogy nem mond le,hanem a vezetőség döntését várja!!MAGYARUL AZT VÁRJA,HOGY KIRÚGJÁK,VAGY MARAD Ő AZ EDZŐ!!!!

Ismeretlen_125576 2010.01.11. 00:44:21

Ja, és mondja már meg valaki, hogy mikor volt olyan utoljára, hogy 19 bajnokiból 6-öt elveszítettünk? Elsősorban amúgy a játékkal, a hozzáállással van probléma. Én mindig is azt vallottam, hogy ki lehet kapni, de nem így, gyakorlatilag semmit sem téve a pályán. A minimum, hogy aki bármilyen sporteseményen pályára lép, legyen az járási focimeccs v. BL-találkozó, az szakadjon meg a pályán. A mai meccs első félidejében még voltak olyan játékosok, akiken látni lehetett, de mindegyik játékosnak úgy kéne pályára lépnie, hogy a minimum, hogy felszántsa a pályát, és ilyet az idei Juventustól gyakorlatilag egy meccsen sem láttunk. Szóval, hogy ha úgy kapnánk ki, hogy teszem azt az eredmény 4-3 az ellenfélnek, akkor legalább annyi pozitívum lenne, hogy lőttünk 3 gólt, a támadásokkal nincs túl nagy probléma, akkor már csak a védekezést kéne rendbe tenni. De most... Azt mondhatom, hogy a játékosok rátermettségét kérdőjelezzük meg, pedig szerintem mindenki tudja, hogy a Juve játékosai mire képesek, csak valamiért nem tudják ezt előhozni már hónapok óta. Tehát nem az eredmény a leginkább szégyenteljes, hanem a mutatott játék!!!!

Camo 2010.01.11. 01:26:32

Sztem az van a háttérben h ha menesztik ferrarát kap végkielégítést de ha lemond szarabbul jár anyagilag.Innen nincs visszaút vele ez világos, a vezetők ki akarják húzni vele nyárig de nem fog menni,mert ezzel a bl indulást tennék kockára.

Ismeretlen_139516 2010.01.11. 03:34:50

Nincs mit szépíteni...Szarok voltunk! Ez ebbe a mezőnybe nagyon kevés gyerekek...

Del Piero 70 2010.01.11. 08:02:33

Egyszerűen nem is találok szavakat.Nem is emlékszem mikor volt utoljára ilyen szar csapatunk,pedig már több éve Juve szurkoló vagyok.Talán soha nem volt ilyen rossz csapata ennek a patinás klubnak.Remélem most már elkűldik Ferrárát.Azok az emberek akik idáig minden szálukkal a csapatért hajtottak és dolgoztak(lásd:Del Piero) tönkre tette őket,előszőr is a vezetés és nem utolsó sorban egy rutintalan szar edző.Igen is elfogult vagyok Del Pieroval szemben,őt csak kezdőbe lehet játszatni.De aki látta a tegnap esti meccset az hallhatta,hogy Várhidi erről mit mondott,teljes joggal.Még egy megjegyzés:ez a szemét F...direkt nem játszatta, rohadjon meg!

gino 2010.01.11. 08:37:58

Én is Ferrárát hibáztatom, elfogultak voltunk vele szemben, mert Juve játékos volt, de már látjuk, mint edző megbukott. A Várhidi Peti mondott egy két dolgot a mérkőzés alatt , teljesen igaza van. Diegó árnyéka szezon eleji önmagához, Melo meg szerintem tavaly sem tűnt ki a Fiorentinában, a vállogatottban jól játszott, ezért fizettünk is érte rendesen. Hátul sem vagyok megelégedve a védelemmel, arról nem beszélve, hogy annyi sérültünk van álandóan, hogy elgondolkodtató az, hogy avagy az edzésmunkával, vagy az orvosi stábbal van baj. A jó öreg Ranieri meg ott van mögöttünk a Rómával. Én Moggit akarom!!!!!!!!!!!!!!!!

fmsteve 2010.01.11. 08:48:15

Én meg nem akarom magunkat újra a B-Ligában látni, de ha továbbra is marad Ciro akkor oda jutunk moggi nélkül is. Változást a vezetőségben és az edző személyében!! Forza Juventus per sempre!!

Ismeretlen_122258 2010.01.11. 08:57:39

Biztos tudjátok de én eddig mindíg védtem Ferrarat de arra nem gondoltam, hogy ezek után sem mond le, Ő volt az egyik kedvenc játékosom amíg játszott de ahogy valamelyikőtök írja lerombolta a saját szobrát. Tudom, hogy sokan szidjátok Amaurit is de egyszerűen nem kap labdát amivel tudna valamit kezdeni, csak vergődik!

Bobek 2010.01.11. 08:59:46

Huhh...ez borzalom volt tegnap. Én alapvetően támogattam Cirot de most már azt mondom muszáj váltani, muszáj a vérfrissítés! És az egész csapatot nem lehet és nem is kell lecserélni. Edzőt kell váltani, új impulzus kell és ha mellé tudunk új játékost igazolni az csak jó. Kellene egy karizmatikus edző, aki bátrabb támadófocit játszat.

vizi8 2010.01.11. 09:12:26

Erre nincs mit reagálni, ezt a focit a magyar NB I-ben is tudják játszani. Én sem látok más kiutat mint Cirot le kéne váltani, sajna még annyit sem tud hatni a játékosokra mint Ranipapa.

Scooter82 2010.01.11. 09:40:20

Miről beszéltek? Ezzel a kerettel akárki is lesz az edző ugyanilyen szar játékot fogunk produkálni, ez a csapat egy középszintű seria a-s együttes, csak a neve miatt és 1-2 nagy játékos miatt vagyunk a dobogón, mellé még szegődik egy szar edző is, szóval adott minden egy szar csapathoz. Ezt mind a seria B-s időszaknak lehet köszönni, még nem álltunk fel a padlóról, vergölődönk. Szerintem a játékosállományunk jelenleg így néz ki (nagy szar az egész) Gianluigi Buffon - a király Alexander Manninger - cserének tökéletes Antonio Chimenti - kuka Giorgio Chiellini - az egyetlen aki Juve szintű mezőnyjátékos José Martín Cáceres - vicc, max cserének ha nincs más Zdenek Grygera - nem juve szintű Jonathan Zebina - nem juve szintű Fabio Grosso - nem juve szintű, már öreg Fabio Cannavaro - nem juve szintű, már öreg (2006 óta) Nicola Legrottaglie - nem juve szintű Paolo De Ceglie - nem juve szintű Mohamed Sissoko - elmegy Felipe Melo - vicc Diego Ribas Da Cunha - ha lenne normális csaptunk kitűnne Mauro Germán Camoranesi - öreg Hasan Salihamidžić - öreg Tiago Mendes - kuka Christian Poulsen - vicc Claudio Marchisio - cserének jó lenne, tehetséges Alessandro Del Piero - öreg szegény, de ő az ISTEN és ah egy jó csapatunk lenne elbírná a csapat és rúgna pár emlékezetes gólt. David Trezeguet - ha megint jó csapatunk lenne ontaná a gólokat Vincenzo Iaquinta - cserének jó lenne Sebastian Giovinco - nálam ő kérdőjel, de ebbe a csapatba simán kezdőnek kellene lennie, amúgy a 2006 előtti csapatba csak csere lenne egyenlőre. Amauri Carvalho de Oliveira - kuka

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 09:45:54

Scooter82: Ezek után jogal kérdezhetnénk: Miről beszélsz? "Sissoko - elmegy"???? Túlzásokba se kellene esni, vagy felérni ésszel, hogy ez csak a te ítéleted a játékosokról. Ez a csapat (ahogyan Várhidi is mondta) elég erős kerettel rendelkezik.

pedronegro 2010.01.11. 09:47:35

Meg van itt mindenkinek a sara! Ferrara tegnap is csak pályára küldte az éppen egészséges állapotban lévő 11 játékost. Mást nagyon nem tehetett! Most komolyan ki tudott volna ebből többet kihozni??? Senki!!! Max. Del Piero kezdhetett volna, de ez akkor is kurva kevés! Nincsen kreatív középpálya, Diego egymagában kurva kevés ráadásul nincs is toppon! Gio és Camo sérült, a két használható csatárunk Trez és Jaki szintén sérült, Caceres eltíltva! Soroljam még! Értsétek már meg így nem lehet csapatot összerakni!! Ennyi sérült mellett minimum 4-5 játékost kellene igazolni mert nem lesz különben semmi változás! Jöhet itt Hiddink de ő se fog ennyi sérülttel előrébb jutni! Igazolni kell nincs mese és eladni!

Ismeretlen_53881 2010.01.11. 09:48:26

Hülyeség. Sok meccset lehetett és kellett is Ferrara nyakába varrni, de ezt a tegnapit - akármennyire is fáj - eléggé nehéz. Értem én, hogy itt sokan fifáznak, de a meccsen bevethető emberekből a legjobbat rakta össze. Az olyan érvelésekkel, hogy Rossi meg Immobile kell a kezdőbe, ne gyertek, mert az ilyeneket nem tudom komolyan venni. Várhidi meg az ő Del Piero mániája külön nevetséges volt - amúgy Várhidi nálam tegnap végképp lehúzta magát a klotyón, annyi sületlenséget hordott össze. Del Piero amíg játszott, tökéletesen megmutatta, hogy miért nem volt kezdő. Az ő ideje sajnos lejárt. Eddig a szezonban ahányszor lehetőséget kapott, annyiszor volt szar. Ferrara nyakába egy dolgot kell varrni, az pedig, hogy valami elszakadt belül. Kevés a hit. De basszus, a legerősebb csere a padon De Ceglie. Arról meg végképp nem tehet, hogy a kurva nagy ász Felipe Melo nem tud egy egyeneset rúgni a labdába. Biztos ezt is elfelejtette, amiért nem a posztján játszik. Persze. Gondolkozzatok egy kicsit, és ne kántáljátok csőcselék módjára, hogy "takarodj csiró". Biztos ez a legegyszerűbb, persze.

pedronegro 2010.01.11. 09:57:57

passerby: egyetértek, írtam én is hogy ez nem Ferrara sara! Ezt nem értem mások miért nem veszik észre!!! Várhidi is a meccs alatt jön azzal hogy erős a Juve kerete!!! Ez most ki a faszra gondolt? Chiellini, Buffon és elfogyott a névsor ők ketten azok akik a barcától chelsea-ig játszhatnának bárhol más nincs a keretben. És Ferrara lesz a hibás mindaddig amíg ez a keret így marad. És azt miből gondoljátok hogy Hiddink -nek minden vágya hogy ide jöjjön?

Scooter82 2010.01.11. 10:01:49

ShyrKahn: egye fene Sissoko a jó kategóriába tartozik, igaz a liverpoolban esélye sem volt a bekerülésre, pedig nem voltak előtte olyan eszeveszett nagy nevek. A többi játékosról mi a véleményed? teljesen tökéletes Juve szintű játékosok? a fent leírtakat még mindig tartom persze ez a saját véleményem.

turorudi 2010.01.11. 10:08:41

ha most kitennék ferrarat, megszerezhetnénk hiddinket! de ha még sokáig töketlenkedik a padon, valaki elviszi a jelenleg piacon lévő legjobb edzőt! kár h ciroban nincs már gerinc, nekem nem lenne pofám ehez...már régóta nem!

r-m-c 2010.01.11. 10:14:43

mérhetetlenül össze vagyok törve a tegnapi után...de az igazi drukker nem hagyja cserben a csapatát, úgyhogy FORZA!

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 10:16:26

passerby: Érdekes módon a harmadik gól előtt Marchisio is luftot rúgott csakúgy, mint Melo, a második gólban meg De Ceglie volt benne, azaz ne gyere azzal, hogy Melo elfelejtett játszani, mert ez másokra is igaz volt (egyébként Gattuso is érdekesen tálalt Chiellini elé). Ezzel a 11-el közel sem lett volna szabad ilyen játékkal előjönni és ez elsősorban - ha tetszik, ha nem - Ferrara hibája. Várhidinek nagyon sok mindenben igaza volt. Szaktekintély, aki az olasz foci szerelmese, de persze az Ő véleménye ennek ellenére hozzá nem értésről tanúskodik? Ez érdekes. Mindenesetre maradjunk annyiban, hogy én nagyon nem így látom. Ferrara mellett az edzői és orvosi stábban is kell módosítani... addig amíg nem késő. Év elején volt egy lendülete a csapatnak, amit később szép lassan elveszített és folyamatosan lesüllyedünk. Már rég kipukkadt a lufi.

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 10:24:35

Scooter82: szerintem teljesen mindegy, hogy valaki öreg-e, vagy sem, hiszen attól még lehet Juventus szintű a jelen állás szerint. Nálam Cannavaro mindenképpen ebbe a kategóriába tartozik és a többiek közül is van, aki szerintem Juve szintű, csak éppen nincs belőle kihozva amit valójában tud. Vegyétek észre, hogy Amauri egy fél évet játszott jól itt, közvetlen azután, hogy a Palermo-ból ide került. Mintha csak a lendület vitte volna őt is, akár csak Diego-t és Melo-t most az év elején. Az utóbbi egy-két hónapban olyan játékosok teljesítménye is jelentősen csökkent (pl. Marchisio), akik korábban nagyon jól játszottak. Mi ez ha nem egyértelmű bizonyítéka annak, hogy valamit nagyon elront az edzői stáb?

A Sólyom 2010.01.11. 10:29:25

Ferrara kapja be! Uraim! ne irjátok le a csapatot, nem szégyellitek magatokat!? 40 éves vagyok, 30 éve a Milánnak szurkolok, sosem irtam le őket, sosem! Pedig volt időszak, amikor lett volna rá okom. Mindig biztam bennük és mindig tudtam, hogy fel fognak állni, mert ők a MILAN! A juve is fel fog állni, mert ne felejtsétek el ők JUVENTUS! Számitanak rátok, szükségük van rátok a kutya mindenit! Ébresztő emberek! Az nyilvánvaló volt, hogy ki fognak kapni, de hogy igy, arra én sem számitottam. Aztán egyszer csak elkezdtem nézni az arcokat és rádöbbentem: TEGNAP ESTE A JUVENTUS EDZŐT BUKTATOTT!!! Tényleg nem tűnt fel nektek?! Hajrá Juve!

Victor90 2010.01.11. 10:29:57

Várhidi-nek teljesen igaza volt mindenbe amit mondott!Szinte 8 hátvéddel játszottunk,előre tesz 1 Diego-t,meg Amauri-t!1 Milan gól bármikor a meccsbe van,és utána ilyen deffenzív játékkal,hogy tudnánk fordítani?Mikor 4-5 játékosra,jut 1 Diego,meg 1 Amauri,akkor miről beszélünk?Soha az életembe nem gondoltam volna,hogy egyszer visszasírom legalább a Ratyieri korszakot!Edzőváltás?Ez olyan egyértelmű dolog minthogy holnap kedd lesz!Ferrara leamortizálja az egész Juve-t,és ez mind az egész az ő hibája!Kösz szépen Ferrara,meg neked is kösz Blanc,hogy ennyire a helyzet magaslatán vagy!(Rohadt mocskos francia),játékosoknak semmi önbizalmuk nincs,semmi hit,így nem is lehet focizni!

Ismeretlen_53881 2010.01.11. 10:50:58

Ugye nem gondolod komolyan, hogy Marchisio hibája jelentőségében akár mérhető is Melo bakijához? Nem gondolom, hogy elfelejtett játszani, én arra gondolok, hogy szar. Ha valaki a brazil válogatott alapembere, 25 milliós játékos, akkor elvárnám tőle, hogy tudjon egy egyeneset rúgni a labdába. Ferrara valamit rosszul mond neki, és ezért nem tud egy egyeneset rúgni? És persze nem csak a gól előtti hibájáról beszélek. Persze nem akarom szerencsétlenre kenni az egészet, nálam a fél csapat menne kukába vagy átadólistára. Ferrara is, őt sem akarom felmenteni, de ez nem csak az ő sara. Várhidi szaktekintély? Nálam a szaktekintély ott kezdődik, hogy Capello. Várhidi egy magyar edző, aki az edzőségből nem tud megélni, ezért eljár kommentálni meccseket. Aki kicsit is követi a Juve háza táján folyó dolgokat, annak a tegnapi ténykedése után lejön, hogy Várhidinél az alapok talán megvannak, de amúgy több sületlenséget hord össze, mint itt az összes OFFoló együttvéve.

Forza_Juve 2010.01.11. 10:51:50

várhidit semmire se tartom,de tegnap mindenben egyetértettem vele amit mondott.most először.pedig fiorentina szurkoló és juve gyülölő. elmondta mi a probléma.ferrara nem ért a munkájához. ferraranak meg önkritikája nincs.pedig ha valaki,akkor neki tudni kéne mi az a JUVENTUS,mi a szint mi az elvárás milyen a mentalitás.ezekből semmit nem ért el,megalázza a csapatot,a múltat,és mindent megtesz hogy a jövő se legyen jobb.nem fog lemondani,mert szerinte most csak 3szerecsétlen gólt kaptunk és a játék jó volt,ahogy eddig is.mindenki látja és tudja hogy nem így kellene jáccatni a csapatot és hogy legkésőbb már a bayern után mennie kellett volna.legkésőbb.de inkább már előtte.és nem itt tartana a csapat. del pierot senki se a múltja miatt akarja a csapatba,hanem mert jelen esetben jáccania kellene,nincs más lehetőség.kezdőként kell pályára rakni és 60-70percet kibír,utána lecserélni.ha amauri a semmitnemérő nulla játékával a kezdőbe van,ahogy melo és diego is,akkor del piero is beférne. ha ezekután se rakják ki ferrarat,akkor vége a Juventusnak.mert lesz még ennél lejjebb is.sőt,csak lejjebb lesz. Bettegat is csak azér hozták ide,hogy egyel többen nézzék és hagyják hogy romba dől az általuk annyira imádott klub?tőle várjuk a lépést,de ő se lép.ha ő nem,akkor senki.

Forza_Juve 2010.01.11. 10:55:07

ja és ha már melorol van szó.ha tőlem egy edző kér valamit és nem tudom megvalósítani már elég régóta,akkor nem vállalom a játékot.mert inkább üljön 25milla a padon,minthogy a csapat ellen dolgozzon.és ha azt nem tujda megcsinálni amit kérnek,akkor odamegy és azt csinálja a pályán amit tud.önmagától.a csapat érdekében.ha azt kérte tőle az edző ha nem.

Andrew 2010.01.11. 11:09:56

passerby. mindenben egyet értek veled kivéve a del pieros kritikáddal nem... előző bejegyzésekben leirtam mit gondolok erről szoval már nincs kedvem ujra beírni

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 11:24:55

"Ugye nem gondolod komolyan, hogy Marchisio hibája jelentőségében akár mérhető is Melo bakijához?" - Mérhető. Mind a kettő egy luftrúgás. Mind a kettőből gólt kaptunk. Mind a kettő pontrúgásból született. Marchisio a Parma ellen is nagyon rosszul játszott. Ezzel azt akarom érzékeltetni, hogy ne csak a közvélemény céltábláját vegyük észre (aki Melo már egy ideje), hanem a többieket is. Félreértés ne essék: Melo rosszul játszott, de mások sem voltak jobbak. Talán Chiellinit és Manningert kivéve mindenki rosszul játszott.

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 11:28:51

passerby: Én azt gondolom, hogy bármilyen hihetetlen, ha egy csapat szinte minden egyes tagja messze a tudása alatt játszik, az bizony az edző hibája. Fikázhatunk egyesével minden játékost, kiválaszthatjuk Diego-t, vagy Melo-t, de szembeötlő a fejetlenség a csapatnál. Ez egy csapatjáték, s ha a csapat nincs összerakva, akkor sajnos sokkal inkább becsúsznak a súlyos egyéni hibák. Ferrara-nak távoznia kell, innen egyértelmű, hogy nincsen már visszaút, a csapat morálisan is a béka segge alatt van. Ha a Juve kispadján végre egy edző ül majd, meglepő módon Melo is elkezd majd focizni, ebben egészen bizonyos avgyok.

Ismeretlen_53881 2010.01.11. 12:05:12

"Persze nem akarom szerencsétlenre kenni az egészet," Nem hinném, hogy csak a közvélemény céltábláját vettem észre. Amúgy igazad van, nyilván ugyanolyan jelentőségű Melo és Marchisio hibája, hiába esett az egyik döntetéennél, tulajdonképpen eldöntve ezzel a meccset, a másik meg kettő nullnál, amikor már padlón volt a csapat. Ugyanolyan hiba mindkettő, hiszen mindkettőnél gólt kaptunk. Apuleius, abban egyetértek, hogy nagy a fejetlenség, abban is, hogy Ferrara ideje lejárt. Azt viszont nem érzem Ferrara sarának, hogy egy Melo szintű játékos hetek óta úgy csinál, mintha Juve meccs helyett cirkuszban lépne fel. Vagy hogy egy Amauri 5 labdából négyet elszór. Minden szónak egy a vége, felesleges mindent az edzőre kenni, itt minden szinten komoly hiányosságok vannak. Egy új edző már csak azért is fontos lenne, hogy kiderüljön végre, ki mennyit tud. Mert ha akkor se lesz szembeötlő fejlődés, akkor nyáron kell a nagytakarítás.

tomsz 2010.01.11. 12:07:25

Gyerekek, nem kell mindenkire véleményt írni! Tegnap megtörten aludtam el! Ennek ellenére azt mondom, hogy nekem ebből a silány keretből van még egy aki meg is próbált csinálni valamit, és ő Salihamidzic! Nekem kellemes meglepetés A lehetséges átigazolásokról: Orvosi stáb azonnali leváltása, Hiddink leigazolása, és egy támadó középpályás! Az a lényeg, hogy a fejekben kellene rendet tenni! Ezt Ferrara sohasem fogja tudni véghezvinni, mert a legtöbb játékosunk őt 'haver'-ként kezeli! És ez itt a baj, nincs tekintélye a játékosok közt!!!!Ez Capello idején nem történhetett volna meg!

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 12:14:24

passerby: Igen, egyértelmű, hogy összetettebb a probléma, s szerintem a nagytakarítás elengedhetetlen lesz. Nem akarok ítélkezni egyik játékos fölött sem, de a csapat nem bízik, nem hisz Ferrara-ban, s kicsit az volt az ember érzése a tegnapi meccsen, hogy a csapat is már csak Ferrara távozását várja. Természetesen sok játékost is terhel felelősség, de az első áldozat Ferrara kell legyen, ez vitán felül áll szerintem.

ronny34 2010.01.11. 12:33:19

Önmagában ugyebár az, hogy kikaptunk a Milan-tól semmit nem jelent. A probléma két dolgon látszik szerintem. 1. lélektelen, hitehagyott játék. Pl. az említett Marchisio. Tavaly és a szezon elején látva őt, az volt bennem, hogy kinevelt a Juve egy újabb világsztárt. Most meg lézeng a pályán, semmi hasznosat nem csinál, pedig a szervezésben szerintem ő is jártas, és Diego mellett jó labdákat tudna osztani. A másik a sokat citált Melo. A Roma ellen még ő is kiváló volt, gólt lőtt, látszott rajta a fanatizmus. Diego dettó. Ő még most is helyenként jól játszik, mert klasszis, de a hitehagyottság rányomta a bélyegét a játékára, semmi nem jön össze neki. 2. A helyezés. Még 3-ik a csapat, de már holtversenyben vesztett pontokat tekintve 2 csapattal, és a Roma is 1-el van lemaradva, ez pedig nagyon húzós. Kétségtelen, hogy sok a sérült, és elképesztő, hogy egy Juventus-nak ilyen problémával kell küszködnie, de ez Ranieri alatt is meg volt, mégis volt tartása a csapatnak. Ferrara-t tehát le kell váltani, hogy legalább új impulzust kapjanak a játékosok. A bundabotrány óta nekem tetszett az elvégzett munka, szerintem szisztematikusan fejlődött a csapat (B-liga megnyerése, 3. majd 2. hely), de most valami megtört úgy érzem, és most jön a legnehezebb időszak.

Ismeretlen_135402 2010.01.11. 13:42:00

passerby: Nem tudom miért csíped ennyire Cirot,és mit látsz benne mint edző,de ez a a Te dolgod,csak magadat égeted ezzel szerintem!Várhidi "Del Piro mániájáról" csak annyit,hogy amikor az idény elején közvetített egy meccset,akkor még Ő is azt mondta,hogy már nem fér be csak közben rájött,hogy az impotens támadójátékunkat csak Ő meg Gio tudná feljavítani.Abban sincs igazad,hogy Ciro csak azért játszatott 8 védekező játékost,mert nem volt más,hisz szerdán is ezt játszottuk pedig még volt Gio és Trez!Nem tudom mi bajod volt Alexel tegnap,az elején tényleg volt pár rossz megoldása,de ahogy melegedett be úgy javult fel(lásd az utolsó szabiját már alig tudta kiszedni Dida,és volt párszor,hogy 2-3 embert is beültetett a hintába,és róla kapta a milan az egyetlen sárgáját is),nem hiszem,hogy 170 perc játék után olyan szörnyen játszott volna sőt Amaurinál még így is többet csinált és Diego sem múlta felül.Az meg hogy Várhidi nem szaktekintély...hát Nálad biztos jobban vágja már bocs,és múltkor a Bognárnak is ugyanez volt a véleménye,meg a Juve-tábor is ezért(Alex miért nem volt kezdő pl) tüntetett!Szerintem szinte már egyedül vagy aki védi Ferrarat így nem hinném,hogy Neked lenne igazad de Te tudod...

Ismeretlen_53881 2010.01.11. 13:47:56

Na a te szövegértéseddel is gond van. Én nem védem Ferrarát, csak azt mondom, hogy nem egyedül ő a sáros.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása