Diego ügynöke türelmet kér a szurkolóktól

Giacomo Petralito, Diego ügynöke türelmet kért a Juve szurkolóitól, miután azok a médiával szinte egyszerre kikezdték ügyfelét

A brazil hangos füttyszó kíséretében hagyta el a pályát kedden, amely sokak szerint megérdemelt volt.

"Minden külföldi játékosnak, aki frissen igazol Olaszországba, egy kis időre van szüksége a beilleszkedéshez." - nyilatkozta a menedzser a Il Sussidiario-nak.

"Michel Platiniről és Zinedine Zidane-ról is azt mondták hat hónapnyi játék után, hogy alkalmatlan és jobb, ha visszamegy Franciaországba, ehhez képest mindketten világklasszok lettek a Juvéban."

"Diego egy kiváló játékos, aki előbb vagy utóbb be fogja bizonyítani, mire képes. Csupán egy kis időre van szüksége."-zárta mondandóját Giacomo Petralito.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984651643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giuseppe 2009.12.11. 08:55:37

Ez a gyerek az életeben nem fog olyan jól játszani, mint Platini, de még annyira sem, mint Del Piero. Arról nem is beszélve, hogy hány éve nem jött igazi sztár a Juvéba. Csak "ez". Nekünk nincs egy Eto'o-nk, Ronaldinho-nk, akik klasszisok. Egyedül egy öreg Del Piero-nk van. Reméljük gyorsan felépül a stadion és uána lesz pénz.

laverda 2009.12.11. 08:57:31

nedvednek is kellett egy év mire beilleszkedett.

Giuseppe 2009.12.11. 09:09:11

laverda: Ez igaz, de felelőtlenség olyat nyilatkozni, hogy Platini szintű futballista leszek.Ezt nyilatkozta a héten... Örüljön, hogy kezdő ebben a gyengélkedő Juventusban. És, hogy nincs egy igazán elismert, klasszis (és nem öreg) játékosunk, mint az olyan csapatoknak, akik továbbjutottak a BL-ben. Jó, kivétel az Olympiakos meg ilyenek.

Ismeretlen_137780 2009.12.11. 09:18:35

Emberek! Azért ennyire nem szörnyű a helyzet! Tudom hogy kiestünk BL-ből! DEEE! El kell fogadni azt a tényállást hogy semmi közünk nem lett volna a csoportkör után a BL-be úgy kipenderítettek volna minket onnan (egy Cselzi vagy Manu vagy akárki) hogy a lábunk nem érte volna a földet. Inkább akkor legyünk az EL esélyesei minthogy BL ből kizúgjunk a legjobb 16 közt amúgy is ott van még a Bajnokság és ott van az Olasz Kupa is. Diego-ra térve kell az idő a beilleszkedéshez sajnos az olasz nem egy pörgős német vagy portugál foci. Az olaszok keményen játszanak és nem is adnak teret neki villogni ha észreveszitek állandó jelleggel rugdossák Diegot! Azért így elég nehéz csinálni valamit hogy labdához érsz és paff már elkaszáltak. Adjunk neki egy kis időt aztán majd lesz valami. Ferrara-t viszont én bírom mint játékost de edzőnek viszont bűn rossz ezt az évet bírjuk ki! Nyáron jön úgyis Lippi és szerintem nem papír munkáskodni fog jönni ;)

Ismeretlen_118238 2009.12.11. 09:49:19

Ha Diego vagy Melo megérdemlik a lehetőséget, hogy bizonyítsanak, akkor az a Ferrara is, aki a Juve történelmének egyik kiemelkedő alakja. A két brazil még semmit nem tett a csapatért, tehát ha velük türelmesek vagyunk, akkor Ciro-ban is lehetne bízni. Ahogy hiszünk abban, ha hiszünk, hogy Diego a hátán fogja vinni a Juvét, akkor higgyük már el, hogy Ferrara lesz az egyik legjobb edző.

Sziszi 2009.12.11. 09:51:18

suzukits200r: "Szépek ezek a francia filmek...":S

Ismeretlen_135915 2009.12.11. 09:53:05

De jó, hogy itt mindenki jövőbelátó! Platiniről annyit, hogy mikor megvette nyáron a csapat, télen tovább akarták adni, mert olyan kalap szar volt! Mi lett a vége? 3 aranylabda zsinórban, a mai napig rekord! Del Piero? Egy bizonyos edző ragaszkodott hozzá...senki se ismerte! Egy LEGENDA!!! Látszik, a történelem megismétli önmagát!

pedronegro 2009.12.11. 10:04:58

Itt valaki végre kurvára megmondta a frankót! Ha Diegonak meg Melonak idő kell és adunk nekik akkor Ferraranak is jár még bizonyítás, pláne úgy hogy ő játékosként le tette névjegyét a juvéban! Ez így korrekt! Nem lehet egyértelműen csak az edzőt vagy csak a játékost hibáztatni. Egy évet legalább adjunk mindenkinek. És legyünk őszinték a bl megnyerésére úgy se lett volna esélyünk! Marad az EL, olasz kupa, és a bajnokság. Mindenki bizonyíthat még.

babo410 2009.12.11. 10:13:40

A BL-re lett volna lehetőségünk, de ahhoz folyamatosan jól kellett volna teljesíteni. De ez hiányzott! És el kellett volna kezdeni játszani, mert eddig csak néha láttunk focit.

drughi 2009.12.11. 10:20:06

pedronegro, az a probléma azzal amit mondasz hogy Melo és Diego már BIZONYÍTOTT máshol Ferrara viszont semmit se mutattot még fel. Akkor miért adjunk időt neki?

pedronegro 2009.12.11. 10:29:35

drughi! Melo meg Diego a fiorba meg a werderben bizonyítottak nem a juvéba! Én nagyon pesszimista voltam és vagyok is velük szemben. Bár ne lenne igazam!

Doki 2009.12.11. 10:30:50

drughi-nak igaza van. Nekem is tetszett anno Ferrara jateka a Juveban.Ugyanakkor ha vki jó játékos nem következik hogy jó edző is lesz.De legalább is nem rögtön.Ugyanugy ahogy meccsen látszot Caceresnek nincs sok BL tapasztalata.Nem akarom bántani.De idő kell neki is hogy fejlődjön.Csak más csapatban fejlődni mint játékos , akit segitenek a többiek.És más edzőnek lenni.Ez utóbbi rögösebb, ugyanakkor több időd van a fejlődésre.És talán most ez jött ki, hogy túl nagy volt az ugrás.Talán kellett volna egy kisebb csapat, ahol kiforrhatja magát Ferrara.Ennek ellenére ugy gondolom hogy még áll a bizalom felé.De ez 2-3 gyatra meccs s elküldik.Be kell látni a vezetőknek hogy akkor lesz pénz ha nyernek vmit, ahhoz meg egy jó edző kell.Egyszer kell áldozni rá pénzt , utána meg termel.

Ismeretlen_136576 2009.12.11. 10:31:56

Egyet értek Veled drughi!! Diego és Melo jó játékosok, hisz Diego pazarul játszott a Werderben és nem hinném, hogy elfelejtett volna focizni, Melo meg brazil válogatott, azt hiszem neki is kell tudnia azért ehhez valamit+ A fiorba is jól tolta. Ferrara-t nagyon szeretem, de lássuk be: ALKALMATLAN ! Sajnos nem lesz ő az olasz Guardiola, bár lenne... és szvsz ez nem idő kérdése, nincs csapatjáték ha láttátok a meccseket. És nem egy-két meccsről van szó, hanem szinte az összesről, kivéve egy-kettőt! Lehet mögötte nincs olyan háttér aki érdemben segítene mint a Barcánál, de akkor is szörnyű, hogy mennyire nincs elképzelés a játékunkban és ez Ferrara hibaja, mivel ő az edző!!Szenved a csapat a pályán...

alibi 2009.12.11. 10:35:17

ez itt a Juve ne itt kelljen idö az embereknek h fejlödjenek.és tudom h OFF meg ugy is törölve lesz de már 4hirrel ezelött is megkérdeztem,lehet h leszarjátok vagy nem tudjátok vagy mittomén:DE mikor kaptunk utoljára 4golt hazai pályán serie A-ba vagy BL-be?az elmult 10-15évbe mert én nem emléxem rá....lécci vki ha tud válaszoljon nagyon érdekel.

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 10:39:55

Diego simán megérdemli a bizalmat... Azt meg örömmel látom, hogy sok itt a Próféta... igazán megmondhatnák, hogy mikor halok meg (ezredmásodpercre pontosan). Miért ne lehetne hasonlóan jó pályafutása, mint Platininek? Ezt még nem tudhatjuk. Valaki Giovinco ellenes, de úgy látom egyre többen vannak Diego ellenesek is... megnéztem volna, hogy a nyári átigazolásakor mit mondtak ezek az emeberek, mert az biztos, hogy világszerte sokan mondták az év legjobb igazolásának 24,5 misiért, mint ahogyan sokan mondták, hogy a Juve el fogja rontani... eddig az utóbbit látom, annyi módosítással, hoyg a Juvét kicserélném Ferrarára, mert én meg a Ferrara ellenes liga és a Diego-t támogató liga tagja vagyok.

Ismeretlen_136576 2009.12.11. 10:40:23

Azért általában akik először szerződnek nagycsapathoz azok előtte nem a real madridban bizonyitjak, hogy jók...:)

Ismeretlen_136576 2009.12.11. 10:44:12

én nem vagyok Ferrara ellenes, nekem ő lenne a legszimpibb: olasz, Juve játékos volt, mi kell még?! De sajna lassan elmegy a fél szezon, és szerintem nem azért vagyunk harmadikok mert nagyon jól játszunk csak pár meccs nem jött be, hanem mert szerintem van olyan erős a keret, hogy kiszenvedje a győzelemeket játék nékül is...

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 11:01:36

Nyilván a két liga tagja csak idézőjelesen vagyok (próbáltam kicsit kifigurázni a dolgokat, ezért nem kell komolyan venni)... Ferrara-t én is csípem, mint embert és mint volt Juve játékost, de nem ezt nézem, hanem azt, hogy edzőként az utóbbi 3 hónapban kaki.

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 11:11:09

Mikor és hol nyilatkozta azt Diego, hogy Platini szintű játékos volna? Diego menedzsere hozta fel Platini esetét példaként a beilleszkedési problémákkal kapcsolatosan, de ez nem azt jelenti, hogy a játéktudását próbálta volna hozzá mérni. Nem kellene egetverő baromságokat írogatni...

pedronegro 2009.12.11. 12:01:29

Nem volt itt semmi féle összehasonlítás! Félreértettétek a nyilatkozatot! Meg hogy is gondolhatta ezt valaki hogy egy lapon emlegetí diegót platinivel meg zidane-nal! Én megértem hogy vannak diego szurkolók és azok elfogultak de basszus ti nem láttátok zidane - t focizni??? Senkihez nem hasonlítható tudása és játéka volt! Neki mindegy volt hogy a borduxba juvéba reálba francia válogatottba játszott, mindenütt róla szólt minden!!! Ha lenne most is egy zidanunk nem tartanánk itt, nem kéne akkor senkit se venni! Én elfogadom a logikátokat diego szurkolók! Én ennek csak örülök mert akkor szerintetek diego jövőre kurva jó lesz és akkor bl döntősök leszünk és megnyerjük a bajnokságot! Mert ugye platini és zidane se volt jó az első évben, de aztán....... a többit tudjátok! Én már nagyon várom a jövő évet!!!!

alibi 2009.12.11. 12:24:06

sose fogom megtudni mikor kaptunk 4 golt utoljára hazai pályán.....:(:(:(

Ismeretlen_136576 2009.12.11. 12:56:24

"MI" nem Diego szurkolok vagyunk hanem JUVENTUS dzurkolok!!Diego egy fontos resze a csapatnak szerintem!es attol hogy nem lesz egy Zizou ami nem biztos hogy nem,attol meg Nagy focista lehet Belole!!!!

Ismeretlen_53881 2009.12.11. 13:07:42

Az meredek kifogás, hogy valaki nem tud elfelejteni focizni.. Diegóval is megesett már, ha jól tudom, és a Portóból is továbbállt. Rugdosnak mást is, ez is hülye kifogás (Kaka néha többet volt a földön, mint játékban). Amúgy nyáron nyilatkozta, hogy ő akar lenni az új Platini, vagy valami hasonlót. Esély jár neki, de lassan élnie is kellene vele.

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 13:10:21

alibi: Nemzetközi szinten ez volt a Juventus történetek legsúlyosabb hazai veresége...

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 13:13:38

passerby: Az, hogy ő szeretne lenni az új Platini, szerintem változatlanul nem azt jelenti, hogy Diego azt állította volna, hogy játéktudása Platini-hez mérhető.

Ismeretlen_135402 2009.12.11. 13:42:31

OFF alibi... A közvetítés sorár mondtak valami olyasmit,hogy a depor,meg a hamburg lőtt nekünk 4-et itthon 2000-2001 környékén,bár akkor a hamburg ellen 4-4 lett,és a depornak is lőttünk legalább 2t!1967-óta ez a legsúlyosabb vereségünk,ha jól tudom! ON Szerintem is türelmesnek kell lenni Diegoval és Meloval is!Ferrara azért más,mert a cseréi,a csapat szervezetlensége,a taktikanélküliség azt mutatja,hogy még nagyon sokat kell fejlődnie,és az nem fél év!Ráadásul Ferrara az edző,akit nem lehet lecserélni a szünetben,és behozni Gio vagy Sissokot ha nem megy Neki!Nem lehet türelmesnek lenni egy edzővel olyan sokáig mint egy játékossal,mert abból van legalább 22,nem befolyásolja döntően a csapat szereplését ha nem megy neki,míg edzőből csak 1,aki mindenben dönt,ez nem ugyanaz! Lehet szidni Diegot ,Melot meg Alexet is,de pl kedden ahogy hozták le Őket egyre bénábbak lettünk!

Ismeretlen_135402 2009.12.11. 13:44:36

Ja!Diego nem azt mondta,hogy akkora játékos akar lenni mint Platini,hanem azt,hogy olyan sokáig szeretne itt maradni mint Ő,és nem pedig eligazólni mint Zidane!

Ismeretlen_53881 2009.12.11. 13:53:17

Én nem is mondtam azt, hogy ő azt állította. Szép is lenne.. :)

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 13:57:13

Tudom, tudom, nem is neked szólt a dolog kritikus oldala, hanem azoknak akik olyanokat hoznak ki egy nyilatkozatból, amik soha nem hangzottak el sehol. Azért reménykedjünk :)

Harig 2009.12.11. 14:23:18

Zidane távozásának is ha jól tudom az volt a legfőbb oka,h itt nem sikerült Bl-t nyernie és kezdek attól félni,h Buffon is e miatt fog egyszer tőlünk távozni!!

pedronegro 2009.12.11. 14:32:27

Alex10C! Miből gondolod hogy majd diego nem akar eligazolni??? Másfelől a zidaneért kapott pénzből megvettük thuramot buffont és nedvedet! Ember ez az évszázad üzlete volt!!! Azóta se kerestünk senkin ennyi pénzt még közel se, sőt azóta csak mi fizetünk rá! Kiváncsi vagyok diegoért majd egyszer mennyi pénzt kapunk???

Ismeretlen_128149 2009.12.11. 14:49:06

Diegoból nagy játékos lehet és lesz is, egyetlen egy oka van, egy bizonyos Ciro ferrara, hogy ott tart ahol!

Ismeretlen_117673 2009.12.11. 14:55:06

Ez egyébként hatalmas tévhit ,hogy Zidane árából megvettük Thuramot,Gigit és Nedvedet. Ha jól tudom Zizut 78 millió €-ért adtuk el ,míg Nedvedért 41millát , Gigiért 51 millát ,Thuramért pedig kb. 28 millió €-t fizettünk ,ez így összesen kb 120 millió €.

Ismeretlen_135402 2009.12.11. 15:03:03

pedronegro... Nem azt írtam,hogy Diego nem fog eligazolni,csak arra reagáltam amit egy páran írtak,miszerint Diego azt mondta olyan akar lenni mint Platini!Csak pontosítottam,hogy nem a játéktudásáról beszélt,hanem hogy Zidane-val szemben Ő itt maradna mint Platini tette!Ezeket Ő mondta,és nem az én véleményem!Semmi bajom Zidane-val,sőt az elmúlt 20 év legnagyobbjának tartom,és azt is megértettem,hogy elment a realba,jól járt Ő is,mi is és a real is!És azt sem írtam,hogy Diego Zidane szintű lenne,és nem is gondolom így!Diego soha nem volt és nem is lesz akkora mint Zidane volt,de még akkora sem mint Alex,Nedved,Ronaldinho,C. Roni vagy Messi!De nem rossz játékos,és hasznunkra lehet,sőt szerintem lesz is,ezért nem kéne eladni félév után!Ez a buzi real stílusa!

Ismeretlen_135402 2009.12.11. 15:16:38

csak hogy értsd pedronegro! Diego:"Szeretnék 8-10 évig Torinóban élni.Sokkal jobban szeretnék Platinihez hasonlítani,mint Zidane-hoz,aki elhagyta a Juvét a Real Madrid kedvéért." Ezt mondta Diego!

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 16:04:03

Zidane azért ment el a Juvéból, mert 1. a felesége spanyol volt 2. nem szerette Olaszországot és Torinót Lett volna lehetősége kétszer egymás után is megnyerni a Juvéval a BL-t... balszerencséjére nem tudott úgy teljesíteni, mint pl. a '98-as VB döntőben. Nem csak az a baj, hogy rugdossák Diego-t, hanem az a baj, hogy azért rugdossák, mert nem tud kivel összejátszani és nincs ideje arra, hogy a legtöbb esetben két-három védővel is felvegye a harcot. Előre az csatárok impotens munkája miatt nem sokszor tud passzolni a mögötte lévő 3 vkp (a rombusz formáról beszélek), pedig nagyon riktán segít be neki... a szélen felérkező Grosso és Cáceres kapja általában a lasztit, de Ők meg nem tudnak igazán a támadásokban segíteni... lyuk marad mögöttük.

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 16:07:43

Bocsánat marhaságot írtam: nincs ideje körbeforgolódni, hogy megnézze ki szabad, mert az esetek többségében senki sem segít neki... mire körbefordul, már a nyakán vannak ketten és nincs kinek passzolni. Tessék visszanézni a mérkőzéseket és megpróbálni ilyen szemmel nézni a játékát (minden jelenetnél megnézni, hogy kinek tudna passzolni reaálisan). Nem azt mondom, hogy hibátlan, de azesetek többségében nem tud mit csinálni... lehet bőven még aranylabdás nálunk.

alibi 2009.12.11. 23:36:27

köszi az OFF-ot :):):)annak meg sztem holnap utánajárok h seribe A-ba mikor volt ien.. FORZA JUVENTUS!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása