Ferrara: "Nagyszerűen játszottunk"

Ferrara eddigi négy mérkőzését megnyerte a Juventus edzőjeként. Megváltoztatta a csapat hadrendjét, és a játékosok tökéletesen alkalmazkodtak ehhez is. Ciro Ferrara új felfogást hozott a Juventushoz, és ezt az eredmények is igazolják.

Ciro Ferrara

"Szép győzelmet arattunk. Három értékes pontos szereztünk, és ami nagyon fontos, Rómában is igazoltuk az erőnket. Meg akartuk mutatni, mit is tudunk igazából, és szerintem ez sikerült is. Ma boldog és elégedett vagyok, még akkor is, ha vannak olyan dolgok, amiken még javítanunk kell. Nagyszerűen és határozottan játszottunk, ami nagyon fontos. Mindenki remek teljesítményt nyújtott."

Az edzőtől Marchisio kapott bizalmat Camoranesi helyett a kezdőcsapatban.

"Győzni akartunk, és mivel tudtam, hogy Camoranesinek térdproblémái vannak, ezért csak fél órát adtam neki."

A csapat kondíciója láthatóan javult, Ferrara csak a bekapott gól miatt lehetett egy kicsit mérges.

"Dühösnek kell lennünk, ha nehézségeink akadnak, és nem úgy mennek a dolgok, ahogyan szeretnénk. A gól után elég mérges voltam, mert tudtuk, hogy sokszor gyorsan végzik el a szabadrúgásokat. De láttam, hogy a srácok is ugyanolyan dühösek, mint én. Az előző fordulóhoz képest sokat javult az erőnlétünk, de ezen még dolgoznunk kell. Kicsit aggódom a szünet miatt, mert sok játékosom távol lesz, és a Lazio elleni mérkőzésre csak két napunk lesz felkészülni a teljes kerettel."

Végezetül Ferrara jókívánságait küldte Pavel Nedvednek a cseh veterán születésnapján:

"Hé, boldog születésnapot, Pavel! Te is egyre öregebb leszel!"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr824649972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_128149 2009.08.30. 22:51:37

Amúgy abban igaza van, h a Roma a gyors szöglet és szabadrúgás elvégzés mestere! Néha ezt mi is átvehetnénk, főleg a szögleteknél! Csak így tovább!!!! Forza Juve!

Ismeretlen_114321 2009.08.30. 22:56:57

kicsit elhagyhatnánk ezt a "vezetést szerzünk és ráülünk az eredményre" dolgot, mert úgy értem, még mindig ez történik. minimum kétgólos az az előny, ahol már én is kicsit nyugodtabb vagyok, főleg úgy, hogy az ellenfél nyom, de legalábbis próbál. remélem, azokon a dolgokat tényleg javítanak, amiken még kell :) mindennel együtt szép győzelem! Forza Juventus!

blake11 2009.08.30. 23:10:47

A roma valóban nagy mestere a gyors dolgoknak talán azért,mert normál helyzetben esélyük nem lenne a gólszerzésre(ezt rossz indulat nélkül mondom). Szentem javulni fogunk még meg inkább a fizikum kezdetbeli hiányosságainak tudható be a nagy fáradtság(várhidi kollega megmondta:D)-de volt olyan,hogyok nélkül vesznek vissza-de remélem a ranieri korszak lezárult. Am az olasz foci amúgy sem az a stílus mint más nemzeteké...

Puding 2009.08.30. 23:28:24

Várhidi kolléga azt is megmondta,hogy ő a váratlan dolgokat várja xDxDxD...Idegenben a Roma ellen még egy X sem rossz eredmény,úgyhogy én maximálisan elégedett vagyok! Nem is akarok többet hozzáfűzni a mai mérkőzéshez...Talán csak annyit,hogy Iaquinta helyett a 70ik percben én becseréltem volna Del Pierot :)

ronny34 2009.08.30. 23:38:35

Én is elégedett vagyok, előző mérkőzéshez képest javultunk. Kiemelném Felipe Melo-t, aki elég fanatikusnak tűnt, a szurkolókhoz is ahogy kirohant tetszett, ez kell :) De Ceglie pedig támadásban már mutatott reményteli dolgokat, de védekezésben még mindig nem a legjobb. Cannavaro második meccsén is hibátlanul játszott, remélem most már ezt végighozza, én bíztam benne. Diego nem lepett meg, tetszik, hogy ha megindul azt szépen be is fejezi, és nem tudják a védők felvenni a ritmusát, remek igazolás.

Petya 2009.08.30. 23:50:23

Pavel isten éltessen!Ferrara---->ő a mi edzőnk:)))

Tony 2009.08.31. 00:19:24

Nekem is az 1hiányérzetem az ,hogy szeretném látni Alex-et is játszani végre,remélem ha elkezdődik a BL akk ő és Trezeguet is kap majd lehetőséget.

tsatsee 2009.08.31. 08:17:06

Szerintem Alex Marchisio sérülése miatt nem játszott. Az a csere nem pont úgy volt betervezve. Illetve lehet, hogy még nem teljesen egészséges Alex, így inkább nem kockáztatott, mert nem kellett.

babo410 2009.08.31. 08:33:10

Igen, én is úgy érzem Del Piero még pihent, mert sztem alapember lesz. És ma De Ceglie jobb volt, de védekezésben Molinaro jobb, de támadásban meg ő. Nem tom ki kéne játszon bal szélen. Nekem tetszett amit játszottunk, csak nem kéne az eredményre ráülni, hanem nyomás alá helyezni tovább is az ellenfelet, és gólokat lőni. 2-3 gólos vezetésre ráülnek oké, de 1 gólosra? Ferrara nem ezt mondta mikor idekerült. Ő azt mondta, hogy egy gól nem gól, minnél többet kell rúgni. És sztem így kéne. De azért biztató a játékunk. És kicsivel jobb az iram is, mint Ranieri idejében. Csak így tovább fiúk!

Ismeretlen_114321 2009.08.31. 09:01:56

szerintem valami genetikai mutációval fúzionálni kellene De Cegliét és Molinarót, így kapnánk egy jól védekező, viszonylag jól beadó, fejlődőképes játékost :D

halex 2009.08.31. 10:01:47

hello meg kell említeni még Buffon bravurját.(46.percben) ha azt Totti belövi lehet Roma nyer. nagyon vártam tegnap Del Piero beállását. Ő és Diego mire képes? 2 kreativ játékos. remélem sokat lesznek egyszerre a pályán. és jó volt látni Amauri dühöngését, hogy nem mentek be a helyzetek. látszott hogy nagyon szeretett volna golt rugni.

babo410 2009.08.31. 10:12:17

Minden csatár gólt akar rúgni! Ez érthető nem? És nagyon jó volt ezt a meccset nézni! Már alig várom a Lazio elleni meccset! Reggel néztem a Fiorentina Palermo meccset, és ledöbbentem, hogy milyen ratyi pályája van a Fiornak! Fű alig, viszont annál több a homok. Talán ezért is olyan jok otthon, mert ők nem füvön játszanak, hanem homokon? Náluk simán lehetne strandfoci bajnokságot is rendezni! :)

Ismeretlen_128149 2009.08.31. 10:44:58

Xd, az a pálya tényleg dúrva, én is láttam! Am Del Pero tuti kezdő lesz, ez nem kérdés! A védelem baloldalán Moli és DC hol jók, hol nem, a többi poszt megvan! Nagy kérdés, hogy az utolsó átigazolási napon tényleg lesz még valaki aki érkezik? és az a védelembe?

Ismeretlen_128678 2009.08.31. 11:17:51

én Cáseres-re lennék már kiváncsi!valaki nem tudja miért nem játszik??amúgy szép győzelem volt jól játszott a brazil tengej!forza JUVE

Ismeretlen_114321 2009.08.31. 11:21:06

lackoko: papírgondok miatt, de ezt már sokan megemlítették sok helyen.

Shyr Kahn 2009.08.31. 12:59:51

Nem értem miért nem lehet helyesen leírni: Cáceres és nem Cáseres. Már nagyon sok helyen láttam helytelenül leírva. Hogy terjedhetett el ez az írásmód?

Ismeretlen_102194 2009.08.31. 13:09:58

Óóóóóóó Kahn,akkor te még a palsen-t/aki amúgy Poulsen lenne/ nem is láttad????:DXDXDXDXD

Ismeretlen_102194 2009.08.31. 13:12:54

Amúgy a meccsen látszott hogy még nem "klappol" minden teljesen,de lesz ez még jobb is!Amúgy számomra feltűnő volt hogy a nagy brusztolásban mennyire elfáradtak mindkét oldalon,a végén már szinte csak tántorogtak a pályán mint a részegek! Rengeteg volt az álló ember,csak néhányan futkorásztak,mint pl. Melo, aki jókor használta ki mindezt!

Ismeretlen_128149 2009.08.31. 13:24:54

A névvitára, nem Cácares? Úgy tudtam, h a 2.az a, nem e, de minnyá utána nézek, am én is várom már, hogy kezdő legyen:)

Ismeretlen_128149 2009.08.31. 13:26:07

igazatok van e-vel...érdekes, a lányeg, h jó védő, és remélem kezdő jobbszélső lesz:D Am akk igazolunk még valakit v nem?:D

Tony 2009.08.31. 14:43:05

nem ártana...

dani 2009.08.31. 14:56:52

Könyörgök Grossóért...

Marco 2009.08.31. 17:07:51

16.48 hír: Juventus: a torinói vezetők megegyeztek Grosso átigazolásáról Olasz lapinformációk szerint Fabio Grosso a Juventusban folytatja pályafutását, miután a torinói klub vezetői megegyeztek a balhátvéd átigazolásáról a francia Lyonnal

sony55 2009.08.31. 17:12:14

Végre , molinaro meg menjen a C ligába oda való

Imp_man 2009.08.31. 17:28:15

Én szerintem De Ceglie nem játszott jól a Roma és Chievo ellen. A chievo ellen az összes támadás és beadás az ő oldaláról jött, a roma ellen is befűzték párszor. Nem való védőnek, mert oda keményebb játékos kell. Nem értem Molinaro mellőzését, mert ő nagyon kemény, gyors védő és rendre tisztán szerel! Rengeteg védőnk van remélem nem jön Grosso. Dossena meg egy fos, ő ingyen sem kéne. Jobb oldal: Sali, Zebina, Grygera, Caceres Közép: Canna, Legro, Chiellini, Caceres + szükség esetén Poulsen és Melo is megoldaná ha sok a sérült. Bal oldal: Molinaro, De Ceglie, Sali, Caceres, Chiellini szal minden védőposztra van bőven ember.

Imp_man 2009.08.31. 17:31:55

Ja és még annyit hogy szerintem azért kéne Molinaro balra, mert most kevesebb ember védekezik azzal hogy 3 támadó játszik és Canna is elég lassú. Kell egy gyors ember a védelembe, aki szükség esetén belép középre. Grosso és Dossena nagyon sokszor elől ragad, De Ceglie pedig rosszul helyezkedik. Roma ellen is volt egy kontra amikor Buffon nagyot Védett a 45. percben, mert De Ceglie ott hagyta a terület és Cannaék meg középen nem értek vissza.

Ismeretlen_108746 2009.08.31. 17:33:02

Hááááát Nekem azért nem tűnik annyira rózsásnak a helyzet a védelmet illetően. Darabszámra lehet, hogy megvagyunk, de a minőség...

Ismeretlen_53881 2009.08.31. 17:50:51

Imp_man, De Ceglie játékát illetően egyetértünk, 2 meccs alatt 1 jó beadása volt, és még védekezésben is harmatos. Viszont a védelmet úgy egészében nézve inkább Apuleius véleményét osztom. Mondjuk tudom, hogy ő nem csípi Cannavaro-t, és Grosso-t sem akarja, de remélem rácáfolnak. Cannavaro pl. 2 meccs alatt 2 klasszis teljesítmény, reméljük ez csak a kezdet. :) A bal oldalon meg hatalmas lyuk van, talán Grosso képes lesz valamennyire betömni.

Imp_man 2009.08.31. 18:08:52

Tény hogy minőségben nem az igazi a hátsó alakzat, de azért olyan nagy problémák nem lesznek. Canna most lehet jó, de hosszútávon nem megoldás... Azért a jelenlegi vedő keretünket, felerősíteni nemigazán lehet. Akik magasabb szintet képviselnek azok min 15 millába kerülnek. A barca ma vette meg az ukrán védőt, az ukrán bajnokságból 25 milláért. Jövőre csatárt is kell venni mert Trez leáldozóban van, Alex pedig sajnos öregszik. Ráadásul jövőre lesz a vb ami majd szépen felemeli az átigazolási pénzeket.

Ismeretlen_108746 2009.08.31. 18:12:42

passerby: Kicsit restellem magam, de ott tartok, hogy komolyan örülök Grosso érkezésének... :-) A jelenlegi állapotban komoly erősítést is jelenthet, ha jó formában tud focizni. Cannavaro-val még nem békéltem meg teljesen, de ő is kellemes csalódást okozott eddig. Vele kapcsolatban azért várjuk meg, hogy mit nyújt egy komoly támadóerőt képviselő csapat ellen. A Roma ellen is volt néhány komoly hibája, s kétségeim vannak, hogy ő elég lesz-e a Barcelona, a MU vagy az Inter ellen. Molinaro játékát ismerjük, lelkes meg gyors, csak állatira zavarja a labda a mozgásban. Egyértelműen nem való a Juventusba. De Ceglie érdekesebb, őt legalább már láttam jól játszani. Vele kapcsolatban vagy idény eleji formáról van szó, vagy még inkább, mintha nem igazán találnánk az igazi posztját. Baloldali védőként nem igazán kellene komolyan számolni vele. A Chievo ellen egészen felháborító "teljesítményt" nyújtott, a Roma ellen szimplán szar volt. Elképesztően pontatlan, nem jönnek be a cselei, gyakorlatilag nincs jó beadása...

Ismeretlen_53881 2009.08.31. 18:30:41

Én meg ott tartok, hogy elkezdtem sajnálni Molinaro-t. :) Ha jön Grosso, akkor szegény alig kap majd lehetőséget, pedig minden sutasága ellenére - vagy éppen azért - az egyik legszimpatikusabb játékosunk.

Ismeretlen_114321 2009.08.31. 18:42:07

passerby-nál a pont. Molinaro for president! :)

Juve4ever 2009.09.01. 11:11:36

én azér azt nem mondanám hogy nagyszerüen jáccottunk és az erőnlétünk is megfelelő. ha ez a nagyszerü játék akkor a bl-ben semmi esélyünk.a 70.perctől már alig bírtak futni.camoranesi friss volt próbálkozott is de egyedül már kevés volt.a 3.gól is csak 1ember megindulásából született. a végén nem poulsent hoztam volna be,hanem amauri vagy iaquinta helyett del pierot,mert már alig éltek. az meg kiderült hogy giovinco csak akkor jáccik diego helyén-helyett ha diego sérült.eddig az év igazolása.csak igy tovább.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása