Béke Kupa: Sevilla - Juventus 1:2

Minkét csapatnál voltak nagy hiányzók, a Zebráknál erőnléti okok miatt nem játszott Diego és Felip Melo sem, a spanyolok pedig Frederic Kanoutet és Luis Fabianot voltak kénytelenek nélkülözni.

Mindkét oldal görcsösen kezdte a mérkőzést, mivel nem akartak hátrányba kerülni. Kezdetben a Sevilla vezetett több támadást és uralta a játékot, ám mégis a 25. percben Del Piero szögletét Amauri bólintotta a hálóba, ezzel megszerezve a vezetést. A hazaiak továbbra is kontrollálták a mérkőzést hátrányukból mégsem tudtak már faragni a félidő végéig.

A második félidő elején beállt Luis Fabiano, aminek köszönhetően a Sevilla támadójátéka még veszélyesebb lett. Mégis szinte a semmiből ismét a Juve szerzett találatot Iaquinta révén aki Zebina passzát váltotta gólra.

A 81. percben végül szögletből sikerült egyenlíteni szépíteni a Sevillanak Squillaci révén.

Ezzel a Bianconeri győzelemmel nyitott a Béke Kupa A csoportjában, ami nagyban köszönhető Manningernek, aki a híradások szerint az egész mérkőzésen bravúrosan védett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr894649874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_118238 2009.07.25. 10:41:11

Sajnos Camoranesit az első félidőben le kellet cserélni sérülés miatt és a kispadon jegelték a lábát. Iaquinta állt be helyette.

Ismeretlen_127033 2009.07.25. 11:01:41

Szerintem nagyon gyenge meccs volt a részünkröl,még ha nyertünk is,a labdabirtoklás végig 60-40% volt a sevilla javára,rengeteg pontatlanság volt,alig voltak helyzeteink,de voltak véleményem szerint pozitívumok is:zebina a mezöny egyik legjobbja volt,Tiago is jól játszott,voltak olyan szituáciok amikor kis területen gyönyörüen játszottunk,és volt ötlet a játékban

DartagnanX 2009.07.25. 12:00:27

"A 81. percben végül szögletből sikerült egyenlíteni a Sevillanak Squillaci révén." Hatalmas gól lehetett, ha kettőt ért. :)

Ismeretlen_128925 2009.07.25. 12:10:13

Láttam a meccset, voltak ígéretes pillanataink, de ha egy kicsit szerencsésebb a sevilla, akkor megpofoz minket.. Ez így még kevés, de majd csak kidrukkoljuk:D

agi905 2009.07.25. 12:34:59

Szerintem is lehettünk volna jobbak. Könnyen át tudták törni a védelmünket, mi viszont nem olyan könnyen az övékét.

mmartin91 2009.07.25. 12:43:33

Sztem még mindig nem kell messzemenő következtetéseket levonni, még ebből a meccsből sem. Végülis nyertünk, más kérdés hogy szerencsével, de a lényeg a győzelem. Most ha megnézzük azt, hogy gyakorlatilag csak Camoranesi játszott a középpályán, azokból a játékosokból akik várhatóan kezdőjátékosok lesznek, s ő is csak fél óráig, ráadásul nem is a posztján, akkor láthatjuk h egyáltalán nem rossz ez az eredmény. Majd ha Sissoko, Felipe Melo és az (isteni) Diego is csatlakozik a kezdőhöz, na majd akkor kell megnézni, hogy mit is tud a csapat valójában.

Ismeretlen_108746 2009.07.25. 12:58:14

Nálam eléggé szaggatott a net, így csak részeit láttam, de egy jó unalmas meccsen sikerült nyernünk, melyből nem hiszem, hogy érdemes komoly következtetéseket levonni. Gyakorlatilag az új igazolások nem játszottak (csak Cannavaro, de őt inkább hagyjuk...), s hiányzott Sissoko, Giovinco stb. Ez még nem az új Juventus volt.

Csucsuuu 2009.07.25. 13:35:07

hááát tényleg nem volt vmi nagy meccs de a lényeg h nyertünk :) kiváncsi lettem volna diego ra is és felipe melo ra nah meg h a vieira klónunk mennyit fejlődött :)(sissoko) szerintem a meccs embere manninger volt sajna :S:) igaz nem egy buffon de top10 kapusok között benne van...:) örüljünk a győzelemnek:)

buub 2009.07.25. 13:48:18

Igazából enm rossz eredmény, ahhoz képest, hogy a leendő középpályánkból csak egyedül Marchisio játszott. Igen nálam Camoranesi nem kezdő, sztem el is lehet felejteni, amikor csak lehet ő megsérül, amikor játszik akkor meg rosszul, szabaduljunk emg tőle.

Ismeretlen_114321 2009.07.25. 13:55:14

Camoranesi rosszul játszik? te milyen meccset nézel? az egyik legjobban hajtó, legtöbbet futó játékosunk. sajnos gyakran sérült, és már nem is fiatal, nem hiszem, hogy túl sokáig élvezhetjük a játékát. Manninger pedig valóban nagyon jól védett, óriási bravúrjai voltak.

Ismeretlen_127756 2009.07.25. 14:28:42

Egyetértek, Camo tényleg mindent bele szokott adni, csak sajnos már nem a régi...de én attól még szeretem. Jó, hogy így is nyertünk, de kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ha az új játékosok is pályára lépnek:)

mnorba 2009.07.25. 15:50:13

Szerintem Camoranesi a 4-3-1-2 felállásnál nem lesz kezdő.Inkább Tiago fog helyette játszani,aki a tegnapi meccsen is jól játszott. Egyébként tényleg Manninger volt a legjobb,szép bravúrjai voltak.Cannavaro viszont nem győzött meg,akár 2 sárgával ki is állíthatták volna.

Victor90 2009.07.25. 16:03:58

Üdv!!Manninger csere kapusnak kiváló,jól teljesít a Juvénél..véleményem szerint a gólunkat, nem Cannavaro-ról kaptuk???

mmartin91 2009.07.25. 16:16:04

Camoranesi kiváló játékos, viszont az valóban óriási probléma vele kapcsolatban h rengeteget sérült, ezáltal sok esetben hasznavehetetlen. Camoranesi helyett biztosan nem Tiago fog játszani, mivel az első számú csere Marchisio lesz. Egyébként meg semmi gond nincs Camo szempontjából a felállással, kitűnően illik bele. Manninger pedig nagyon jó igazolás volt, emlékezhetünk h mennyit szenvedtünk anno Belardival, előtte pedig Chimentivel. Most végre van egy jó cserekapusunk, aki ráadásul tűri a padot.

süci 2009.07.25. 17:35:47

buub, ezt nem gondolhattad komolyan. Camo azon kevés játékosok közé tartozik aki tud cselezni + jól lát a pályán, sokat fut, védekezik és támad ha kell. A sérülékenysége mellé én negatívumként felhoznám a flegmaságát Ettől függetlenül örülök, ha a pályán van

adamjuve 2009.07.25. 22:00:47

jó lesz ez,jó lesz ez...kulcsjátékosok nélkül nyerni a sevilla ellen nem rossz. amugy szerintem ez a keret szuper,már csak egy jobbhátvéd kéne,én így képzelem a kezdőt az idényre:...........Buffon(c)............. valaki......Legro........Chiellini....De Ceglie ....................Momo..................... .......Marchisio............Melo........... ...................Cunha................. .............Amauri.....Iaquinta.......... Alexet szerintem nem kéne kezdőként terhelni

vizi8 2009.07.25. 22:14:37

Most sikerült végignéznem a meccset, és sajna meg kell állapítani hogy Manninger fantasztikusan védett. Ha Ő nincs cannáéktól 3-4 gólt is kapunk, remélem jobban öszhangban lesz a védelem a bajnokságig.A két szélső védő közül egyértelmű hogy Zebina vitte a prímet. A középpályán aki egyértelműen csere lesz az Zanetti, hihetetlen mintha elfelejtett volna játszani. Vessetek meg de nekem kifejezetten tetszett Tiago játéka, és ha mellete lesz esetleg Melo gyerek igen nagyot alkothatnak. Diego nagyon hiányzott most is, Camo mindent megtett hogy pótolja de nem tudja. Bár szerintem jobban illett neki ez a poszt mint DelPierronak. A csatárok hozták amit kell. Nagyobb biztonság hátul, több labdatartás középen és szép lezsa az idényünk.

Ismeretlen_102194 2009.07.26. 09:33:20

vizi8 : -ez talán neked újdonság,de számomra világos hogy amilyen erős és rendberakott a középpálya ill. a csatársor olyan szánalmas és ratyi a védelem! Na most két lehetőség van ha vmit akarunk elérni : 1.Mindíg eggyel többet rúgunk mindíg mint az ellenfél/Mint Öcsibácsiék dejében;)/ ,ez kb3-4 gól meccsenként. 2.Qrva gyorsan igazolnuk valami védőt-védőket mert számomra Canna és legro szánalmasan gyenge és nem idevaló!És most hagyjuk az ilyenkor szokásos ."Dehát ő mégis csak aranylabdás játékos!"-ez már rég nem helytálló, másrészt ennyi erővel Beckenbauert is foglalkoztathatnánk mert valaha milyen qrva jó volt! Nem károgni akarok higgyétek el, de az hogy a védelem erősítésre szorul -SÜRGŐSEN!!!- nem kérdés!

Ismeretlen_102194 2009.07.26. 09:55:16

Ja!Valaki nem tudja mikor és kivel játszunk legközelebb a béke kupán???

Ismeretlen_110517 2009.07.26. 11:00:09

Cimbikém! :) Július 28. Juventus-Seongnam, kezdés 20:30-tól. Helyszín: Jerez. ;) FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_114321 2009.07.26. 12:30:46

következő meccsen sem valószínű Diego és Felipe Melo játéka?

Zero 2009.07.26. 13:00:44

Én nemtudom, hogy kövi meccsen játszani fog-e Diego vagy Melo, mindenesetre nagyon örülnék neki, de ha most nem is akkor talán majd a Real ellen már játszani fognak, legalábbis én ebben bízok . Arra meg mindenképpen jó ez a béke kupa, hogy a fezetőség rádöbbenjen, hogy Cannavaro nem való ebbe a Juvéba és sürgősen kéne védőt igazolni.

vizi8 2009.07.26. 19:07:49

asvéd, pontosan tudom hogy a mostani védelem harmatgyenge, de most csak a meccsről írtam. Remélem ezek a meccsek tudomására hozzák a vezetőségnek kikkellenek a csapatba, amikre Ferrara adja áldását.

Ismeretlen_102194 2009.07.26. 19:28:19

Cimbikéééééém!;) Nagyon köszi!Régen hallottam felőled....... vizi8 : -OK!Vettem!

vizi8 2009.07.26. 20:03:30

Valamelyik adó adja esetleg?

babo410 2009.07.26. 22:07:08

Én ma jöttem haza nővéreméktől, akik Keszthely mellett Cserszegtomajon laknak, eme oknál fogva nem néztem a meccset. Inkább kihasználtam az alkalmat, és a Balatonban fürödtem. De ahogy elmondjátok nem vesztettem sokat. Most nézem a Sevilla-Seongnam meccset, de ez se túl sok. Úgy érzem ezek alapján, hogy tegnap se azt láttuk amit majd látunk, meg ez a meccs se az amit majd a Sevilla nyújtani fog a bajnokságban. Ha a tegnapi meccs összefoglalója, és a mai meccs alapján kéne a Sevillat megítélnem, akkor sima kiesést jósolnék a Sevillanak. De mi se bizakodhatnánk. De szerintem még mindig nem adnak bele mindent a csapatok. Ha ez egy sokkal nagyobb súlyú kupa lenne, de ez inkább a Konföderációs kupához hasonlítható. Annak sincs sok értéke! Ennek se. Ha akkora presztizse lenne, mint a BL.nek, akkor igen szép meccseket láthatnánk. De a szezon csak összel indul. Nyáron csak a szuperkupáknak, (európai, hazai) van súlya csapatszinten, válogatottaknak meg csak az EB, VB jelent igazi kihívást. Nem hinném, hogy egy ilyen felészülési kupán mutatott nem túl meggyőző eredmény láttán igazán pánikolni kéne. Én majd akkor, ha az első fordulóban (mármint a bajnokságéban) kikapunk, pláne egy kiscsapattól. De egyenlőre bizakodó vagyok, Ferrara is az. Sztem jobban játszanak a fiúk, mint Ranieri alatt tették, és jobb az erőnlétük is, és a nyár még nem ért véget!

Ismeretlen_130282 2009.07.27. 20:40:58

Holnap feltétlenül megpróbálom megnézni a meccset.Szerintem a Justinon adni fogják.Ott eddig minden meccset megmutattak ami peace kupa.Rem a két kedvencem Melo és Tiago játszik.Tavaly nem voltam elégedett Tiagoval de eddig remekül játszott.Melo pedig kiváló igazolás a szememben.Akik Jöhetnek: Eboué,Evra,Dempsey, Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása