Siena - Juventus: 0-3

Ciro Ferrara nagyszerűen debütált a Juventus kispadján, mivel a Juventus a megtáltosodott Del Piero két, és Claudio Marchisio egy góljával 3-0 arányban legyőzte a házigazda Sienát.

Siena - Juventus: 0-3

Claudio Ranieri 40 év után az első tréner lett, akit a Juventusnál idény közben menesztettek. Helyét a Bianconerinél legendai státuszba emelkedett Ciro Ferrara vette át.

A csapat nem volt könnyű helyzetben, mivel a Fiorentina egy pontra megközelítette a Juventust, így az automatikus Bajnokok Ligája kvalifikációt érő hely is veszélybe került.

A Juventus 7 mérkőzésen át képtelen volt győzelmet szerezni, és az egész éven át a csapatot hátráltató rengeteg sérült közül még most sem volt egészséges Sissoko, Grygera, Molinaro, Ekdal és Knežević sem.

Jó hír volt viszont a mérkőzés előtt, hogy Del Piero és De Ceglie teljesen felépült, így mindketten bekerülhettek a kezdőbe.

A Juventus mindent összevetve optimistán várhatta a találkozót, hiszen az edzőváltás után felpezsdült az élet a csapatnál, a játékosok mindenre elszántak voltak, míg a Siena számára semmi tétje nem volt a találkozónak.


SIENA - JUVENTUS: 0-3

Összegzés:

Gólok: Del Piero 17' és 89', Marchisio 38'

Sárga lap: De Ceglie 13', Zanetti 21', Vergassola 24', Coppola 68'


SIENA
: Curci; Ficagna, Portanova, Rossettini, Rossi (Del Prete 71'); Coppola, Maccarone (Ghezzal 63'), Vergassola, Galoppa (Zito 50'); Jarolim, Calaiò

Fel nem használt cserék
: Manitta, Bradao, Packer, Codrea

Edző: Giampaolo


JUVENTUS: Buffon; Zebina, Legrottaglie, Chiellini, De Ceglie (Mellberg 81'); Camoranesi, Zanetti (Poulsen 70'), Marchisio, Nedved; Del Piero, Iaquinta (Trezeguet 82')

Fel nem használt cserék: Manninger, Giovinco, Marchionni, Amauri

Edző: Ferrara


Bíró
: Damato

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr364649648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2009.05.24. 19:30:19

Sajnos nem volta itthon délután, de most látom h úgy tűnik bejövünk a 2.helyre, mivel várhatóan megverjük azt a Laziót akiknek már olyan mindegy mit csinálnak ellenünk. Ráadásul remélem beiktatnak az elnökök egy jó kis ebédet vagy vacsorát ahol pár Lazio játékos Juvéba történő átigazolásáról is szó lesz. A Siena elleni meccs sima volt, bár nem hinném h Ferrarának ehhez bármi köze lenne. Remélem h nem az utolsó két meccs alapján döntik majd el h ki lesz az edző a köv.szezonban. Jah, és egyébként a cikkben Milan-Juventus 1-1 van írva...

Ismeretlen_22017 2009.05.24. 19:30:47

jaj, látom, mindjárt kiszedem :) copy-paste :)

Ismeretlen_108746 2009.05.24. 19:41:14

Na hát Ferrara sem játszatta Giovinco-t... Erről mit gondoltok?

ciripkarcsi 2009.05.24. 19:41:18

jah és még egy kis hiba a fel nem használt cserékböl vedd ki mellberget

Ismeretlen_22017 2009.05.24. 19:44:00

Na, asszem most már hibátlan.

mmartin91 2009.05.24. 19:50:00

Én azt gondolom Apuleius h ez biztosan nem véletlen. A Juve számára ez egy nagyon fontos meccs volt hiszen senki sem tudhatta előre h a Milan kikap, a Fiorentina meg 'x'-el. Tehát Ferrarának a rendelkezésre álló játékosokból a lehető legjobb csapatot kellett kiküldenie. Ezek szerint nála sincsen semmi esetre sem hely a kezdőben Giovinconak. Egyébként ezt a Giovinco-s dolgot én nem Ranieri nyakába varrnám, mármint azt h nem játszatta, mivel egyértelmű h a srác nem olyan nagy játékos h kezdő legyen a Juvéban. A testalkata rendkívül vérszegény és sztem a játéktudása sem túl acélos. Attól h a kisebb csapatok ellen jól mozgott, befűzött pár nagydarab, botos védőt, attól még ő nem egy Messi vagy egy Cé és elég valószínű (99,9%) h soha nem is érhet majd a nyomukba sem.

Juve... 2009.05.24. 19:51:58

Én elismerem, hogy mindig szidtam Ranierit ha nem játszatta Giovincot... Ferrarat nem akarom szidni mert ő sokat foglalkozott az ifikkel és szerintem jövőre már Gio rendszeresen fog játszani mert szerintem Nedved helyén számitanak rá és Nedved nem azt érdemli, hogy az utolsó szezonjában padozzon... nekem ez a véleményem

RICh 2009.05.24. 19:52:38

Treznek adhattak volna 1 kicsit több időt...

juvem 2009.05.24. 19:54:50

szerintem ha vki tudja akkor az Ferrara hogy hogyan kell beépíteni a fiatalokat a csapatba:) sajnos nem láttam a meccset:( de úgy látom Ciro felrázta végre Del Piero-t:)

bfeco 2009.05.24. 19:56:10

Hát én nagyon szeretem gio-t és szerintem alapember lesz a későbbiekben. Jól cselez, jó a rugó technikája és gyors, igaz kicsi,de hát nem éket játszik. Diego meg ő majd visz egy kis színt a játékba.

RICh 2009.05.24. 19:58:13

off: mmartin91:Szerény véleményem szerint ha már itt tartunk C.R sem érhet Messi nyomába,csak teszi veszi az agyát.Nem mondom h nem jó játékos, sőt még a jónál is jobb,csupán Messi egy teljesen más világ,látszik h vele született amit tud, Ronaldonál ezt nem látom...megtanult amit lehetett azt nagyon jól és abból él....Ez csak az én véleményem,de kb ugyan ezt gondolom KAKÁ-ról is

Ismeretlen_108746 2009.05.24. 20:02:27

Nagyon remélem, hogy jövőre állandó tagja lesz Giovinco a Juventus kezdőjének. mmartin91: Igazad van abban, hogy nem volt egy Messi, de azt sem szabad elfelejteni, hogy nagyon kevés lehetőséget kapott, s a meccshiány nagyon sokat számít. Ha jövőre többet bizonyíthat, elválik, hogy valójában milyen szintű játékos. Amúgy lehet, hogy pont ezért nem rakta most be Ferrara sem.

Juve... 2009.05.24. 20:03:18

Én azt hülyeségnek tarom, hogy Gio a testi adotságai miatt esetleg nem érhet Messiék nyomába... Attól még, hogy Gio elég kis játékos nem azt jelenti hogy könnyen el lehet nyomni... egy Gio féle játékos is nagyon könnyen kizökkentheti a lendületből a nála jóval nagyobb játékosokat is szoval én nem látom semmi hátrányát annak hogy nem nőtt nagyra a srác sőt még előnyt is kovácsolhat belőle...

Ismeretlen_53881 2009.05.24. 20:03:23

Giovinco nem illik a 4-4-2-be, egy poszton tudna tudásához méltóan játszani, az pedig Del Piero helye, őt viszont még nem szorítja ki. 1-2 év múlva, Alex visszavonulásával stabil helyet szerezhet a csapatban, vagy akár korábban is, ha átrendezik a felállást. mmartin, én általában tiszteletben tartom a véleményedet, de a Giovino-n való élcelődésed már nagyon unalmas. Elég szerintem, ha annyit leírsz, hogy tudjátok, mit gondolok róla, vagy hasonló. Amúgy Marchisio előtt hatalmas jövő áll, ma is bebizonyította. Én nem örülnék neki, ha kiszorulna a kezdőből.

DP88 2009.05.24. 20:18:00

Félév környékén, úgy láttam, jobbanmondva látszott hogy Pavel már nem a régi, de amit most az utóbbi 1 hónapban művel... Hát nem miatta nem nyertünk eddig. Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy ez az utolsó...

epaska 2009.05.24. 20:27:01

hejjj ha így játszottunk volna az utsó 6 meccsünkön lehet scudettot ünnepeltünk volna!!!!!!!!!

mmartin91 2009.05.24. 21:56:44

passerby: én nem akartam élcelődni Giovinco-n, csak azt nem szeretem hogy ha kikiáltanak tehetségnek, sztárnak, majd Del Piero utódnak egy olyan játékost aki az ég világon semmit nem csinált, vagy ha csinált akkor azt a Reggina meg a Bologna ellen. Az a baj hogy a mai futballban sok esetben egy fiatal játékos már akkor sztár ha egy egyeneset bele tud rúgni a labdába. Ez leginkább Dél-Amerikában jellemző, de sajnos Giovinco esete is nagyon hasonló ehhez. Rich: én úgy vélem h Cé méltán a világ legjobb játékosa, viszont ha vki a közelébe érhet az valóban csak is Messi lehet. Viszont Cé hétről-hétre a világ legszínvonalasabb bajnokságában bizonyít, a MU csak is miatta lett tavaly PL és BL győztes, és ezt most megismételheti ismét csak miatta. Ha ő nem lett volna akkor nyilván nem érték volna el ezeket az igen kimagasló eredményeket. Sztem az mind1 h vkivel vele születik-e az adottság vagy tanulja, viszont Messi Cével szemben a jelenleg elég vérszegény, védelmek nélküli La Ligában játszik, ahol nyilvánvalóan a Barca és az egész bajnokság legjobb és legdrágább játékosa, ám sztem Cével még így sem veheti fel a versenyt. Láthattuk, h a Chelsea ellen szinte semmit sem csinált. Úgyhogy én úgy érzem és a tények is ezt igazolják h az elmúlt 1-2 év alapján egyértelműen, magasan Cé a világ legjobbja. Viszont jól elkanyarodtunk a hírtől, bocs Lassus, lehet h a Dühöngőbe kellett volna ezt a témát boncolgatni...

Ismeretlen_108746 2009.05.24. 22:21:55

mmartin91: Én kicsit másként látom. C. Ronaldo néha megközelíti Messit. Elérni (s főleg megelőzni) soha sem fogja. Messi ma vitán felül a világ legjobb futballistája. Ne nézzük már le ennyire a spanyol bajnokságot azért...

Shyr Kahn 2009.05.24. 22:46:43

Szerintem Giovinco-t lehet beteszi, ha az első félidőben nem szerzünk 2 gólt és pocsék a támadójáték, vagy Nedved rosszul játszik. Nem így történt. Azért lehet hogy ezek Nedved utolsó mérkőzései is és akkor megértem, hogy Gio nem játszik a helyén... annak kell örülni, hogy nem kaptunk gólt és meggyőző, valamint tetszetős, tudatos játékkal sikerült 3 gólt szerezni. Mikor volt ilyen utoljára? A kérdés költői.

babo410 2009.05.24. 22:56:14

Sajna leltározni voltam, nem láttam! Meg akarom nézni! Nincs fenn valahol? Összefoglalót láttam, az szép volt. És Látjátok mit tesz, ha vki nem ott játszik ahol eddig? Marchisio mekkora volt! Ferrara maradjon jövőre is! Ő lesz a mi Guardiolank!!!!

babo410 2009.05.24. 23:00:28

Jól láttam kikapott a Milan? Na ezt mondtam! Romanak idén nagyon kell a 6. hely, mert ha nem szerzik meg, akkor nyáron nem jön hozzájuk senki, de így esetleg. Mert nekik aztán tényleg fontos lenne az erősítés! És a Laziot ilyen elszántsággal ilyen szép játékkal meg kell verni! És akkor akármi lesz a Milan Fior eredménye, 2. helyen vagyunk! Akkor Ferrara bizti marad jövőre!

ciripkarcsi 2009.05.25. 08:41:47

ja és sztem a pakliba még mnid benne van az hogy gio-nak nincs meg az igazi posztja

Juve4ever 2009.05.25. 10:56:27

kár hogy nem láthattuk a meccset.végre Juvéhoz méltó játék volt. számomra egyértelmű,hogy gio mért nem jáccott.Nedved utolsó idénye és még jól is megy neki.pofátlanság lett volna nem őt jáccatni.ettől füttetlenül gio jó játékos és jövőre több játéklehetőség mellett mégjobb lesz. Marchisio fényévekkel jobb játékos Pulsennél.21évesen,felépülés után.remélem minimum 10évig nálunk jáccik még. holmi undorító,buzi,nagyképű,metroszexuális rossz köcsögről ne egy juve oldalon vitatkozzatok.ne gyalázzátok az oldalt. Ferrara-nak semmi köze a meccshez?sztem nem tudod mit beszélsz.nem úgy tűnsz mint egy boldog juve szurkoló.ja és én bármit fel mertem volna tenni hogy ranierivel xeltünk volna.

Ismeretlen_117673 2009.05.25. 11:20:09

Marchisio 23 éves :) Giovincot lehet szeretni ,nem szeretni,de azért az olasz u21 tizesét és alapemberét ne fikázzuk már. ahhoz kétség sem fér ,hogy oltári nagy tehetség. ezt nem vehetjük el tőle ! az meg ,hogy csak kiscsapatok ellen bizonyított az azért lehet mert a nagyok ellen Ranieri nem is játszatta. nem játszott a Real ellen oda vissza, a Zenit ,a Milan,az Inter és a Fio ellen sem (max 5-10 perceket) ,a Chelsea visszavágón és a Roma elleni tavaszi meccsen játsztott és azokon jól is játszott. egyébként Gio 30 perc alatt többet csinált a Chelsea ellen mint Messi bő 180 alatt :D akkor ezek szerint az AtomHangya jobb mint az argentin ? :P

mmartin91 2009.05.25. 11:20:16

Juve4ever: mitől lennék boldog? Azért mert Ferrarával nyertünk egy Siena otthonában? Úgy állítjátok be a dolgot mint ha BL-t nyertünk volna. Ez így még semmi, zéró. Olyan mintha egy kiesés ellen küzdő csapat lennénk, mert itt mindenki örül egy Siena elleni győzelemnek. Persze, tudom h Ranierivel valszeg még itt se nyertünk volna, dehát ez mégiscsak egy Siena volt, nem egy Chelsea, Pool, vagy MU. Ráadásul most Ferrara az Isten, pedig semmit nem csinált, egy új edző mindig felkavarja az állóvizet, a játékosoknak bizonyítani kell, így egyértelmű h egy Sienát legyőzünk.

Ismeretlen_117673 2009.05.25. 11:20:45

Forza Gio! hihetetlen nagy tehetség ő ,aki ezt nem látja az vak :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása