Trezeguet távozik, Benzema érkezik?

A legújabb pletykák szerint Karim Benzema is a Juventus kiszemeltjei között szerepel, akit a torinóiak David Trezeguet pótlására igazolnának le.

Karim Benzema

A Tuttosport úgy tudja, hogy Jean-Michel Aulas, a Lyon elnöke a nyáron szeretné megszerezni David Trezeguet-t, akinek 2011-ig érvényes szerződése van a Bianconerivel.

Ennek ellenére nagyon is elképzelhető, hogy Trezeguet végül mégis Lyonban köt ki, ugyanis a pletykák szerint a franciák hajlandóak lennének a 21 éves Karim Benzema játékjogát felajánlani a Juventusnak.

David Trezeguet hosszú évek óta hűségesen szolgálja a Bianconerit, ám az idei szezon nem úgy sikerült, ahogy szerette volna. Hosszú időt ki kellett hagynia térműtétjei miatt, visszatérése után pedig összeveszett Claudio Ranierivel, így alig kapott lehetőséget.

Az igazsághoz hozzátartozik persze az is, hogy amikor viszont játéklehetőséget kapott, azt sem tudta kihasználni, és nem nyőjtott valami maradandó teljesítményt.

Sokan úgy vélik, hogy a Juventus jelenlegi stílusa nem passzol Trezeguet klasszikus befejező csatár játékához, ám ez Diego és egy esetleges új tréner érkezésével könnyen megváltozhat.

Mindenesetre a Juventus jó üzletet csinálhatna a Trezeguet-Benzema cserével, hiszen Karim Benzemát az egyik legígéretesebb fiatal támadónak tartják, ennek megfelelően állítólag a Real Madrid és a Manchester United is érdeklődik iránta.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr614649642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2009.05.23. 13:16:24

Ha Trez menni akar, akkor ez egy remek csere lenne! Én nagyon is jó ötletnek tartom, habár inkább megtartanám Trezeguet-et, de ha ő is menni akar, akkor áldásom a cserére. De jobban örülnék Trez maradásának és feltámadásának. Trez az egyik kedvencem!

Ismeretlen_109592 2009.05.23. 13:37:28

nekem tetszik az otlet. habar regebb irtam hogy ha trez formaban van akkor nem adnam semmiert, de nem vagyok tul bizakodo vele kapcsolatban

Alessandro 2009.05.23. 14:09:37

Szerintem nem igazán van összhangban a két játékos piaci értéke, de ha csak ez a gond odaadhatjuk Tiagot is, Lyonban elég jól ment neki korábban. Ez egy nagyon jó csere lenne a számunkra, Trezben még talán 2 jó év van, viszont Benzemáé a jövő, bár neki Spanyolország állítólag jobban tetszik, dehát itt nemcsak ez számít. Ha tényleg van ilyen lehetőség hogy Benzemát idehozzuk, akkor nagy hülyeség lenne ezt elszalasztani, mert bár Trezegól sokat tett a csapatért, de itt az ideje fiatal klasszis játékosokat venni. Benzema és Diego ha érkezne, azt hiszem a támadó rész megerősítése be is fejeződhetne.

harciretek 2009.05.23. 14:19:13

Hát igen. Ha Trez elmenne, akkor ő Benzema az egyetlen, akit méltónak tartanék arra, hogy Trez helyébe lépjen. Quigliarella, Cassano szerintem nem elég a Juventusba. Iaqi, Amauri is lassan 30, Trez, DP pedig már felette... lassan a csatársoron is fiatalítani kell. Bár nem ez a leggyengébb csapatrész, de ha egy ilyen üzlet bejönne az nem lenne rossz. Plusz addig kell bevonni az öregedő játékosokat a boltba, amíg van irántuk érdeklődés. Ha kicserélnénk őket, plusz jönne Diego és Hamšík, akkor nekem boldog a nyaram. :)

momo 2009.05.23. 15:27:06

álom lenne ha egy ien fiatal klasszist tudnánk igazolni...bebizonyítanánk vele h mi még mindig ottvagyunk a foci élvonalában...a gond ezzel az h szerintem ez is kacsa:D :S

Ismeretlen_53881 2009.05.23. 16:24:55

Szerintem inkább azzal bizonyítsuk be, hogy veszünk 1-2 klasszis védőt ;) . Benzema jó, de sokkal fontosabb lenne a védelemre fókuszálni. Amúgy meg Trez maradjon, mert én szeretem :) .

Roli921 2009.05.23. 16:27:58

Azért idén elég szar szezonja van. 20 bajnoki 10 gól. Mondjuk érdekes lenne a csere mert Trez max 15 millát és Benzema meg 30-35 öt. Örülnék neki bár ez tuti csak pletyka és nincs semmi alapja sajnos

Ismeretlen_118238 2009.05.23. 19:12:06

Az elmúlt 2 hónapban a következő csatárokkal hoztak össze minket: Cassano, Lavezzi, Quagliarella, Pandev, Benzema. Hirtelen ennyi jut eszembe, de lehet, hogy kihagytam valakit. Hát 5 csatárt még akkor sem fogunk igazolna, ha mind a 4-et eladjuk. Ez is csak játszadozás a szavakkal és a szurkolók idegeivel.

matyi1117 2009.05.23. 20:59:53

sztem meg van benne realitás.állítolag a lyon ( tudja hogy Benzema igy is ugy is menne) akkor legalláb kipotolják egy klasszissal.és franciák imádják a hazai szátrjukat

Nemes Dávid 2009.05.23. 21:31:01

sztem ez jo csere lenne bár elég rossz formában van benzema.de fiatal . kérdés hogy az olaszoknál jobb a szinvonal és lehet hogy itt nem menne neki.trez meg ma oreg . de o egy ikon nem kene eladni

Zsil 2009.05.23. 22:20:39

Ez egy nagyon nagyon jó üzlet lenne nekünk,de sajnos kamu szagu.Viszont ha a lyon komolyan gondolná akkor azonnal le kell csapnunk Benzemara,igazi ász és fiatal.Utánna kell vennünk két védőt(az egyik mondjuk Kolarov) meg még egy középpályást(Diegon kivül).Egy jó edző és visszafoglalhatjuk a jól megérdemelt helyünket Italia és Europa futballában. Trez-t én is nagyon szeretem és köszönet neki mindenért amit értünk tett,de ha a fenti hir igaz akkor cselekedni kell.

süci 2009.05.23. 22:48:03

Már volt hasonló pletyi, ott már leírtam hogy Trez előtt le a kalappal. Statisztikái magáért beszélnek De őszintén bevallom, idén nem voltam boldog mikor a pályán volt, árnyéka önmagának Persze visszatérhet a régi formája, de akkor már talán késő Nagyon örülnék ennek a cserének, Benzema kiváló játékos, örülnék ha nálunk focizna

billy Spleen 2009.05.24. 02:49:35

Meg szerezhetnénk még Silvát valahogy szélre mert camo gyakran sérült + nemtudom lesz-e még jó formában és marchionnit én nem szeretem. bár sztem marchisio tudna jobb szélen játszani egy silva nem ártana még. Buffon Criscito Zapata Chiellini Lahm Sissoko David Silva Giovinco Diego Amauri Benzema Elől bárki lehetne attól függ ki jön, ki marad...Q,Trez,DP,Iaqi. de sztem pandev nem válna be nem lenne erősités én amugy is edin dzeko-n gondolkodnék el.+ mivel lahm csak édes álom kolarov sem lenne rossz, de amugy nekem bale a favom, de kolarov a realitás.

billy Spleen 2009.05.24. 02:56:38

elcsúszott pedig szépen megszerkeztettem XD szal ez egy 4-1-2-1-2 lett volna. momo Vkp két szélen silva gio Tkp: Diego elől bárki a csatárok közül sztem elég ütős lenne de mivel silva esélytelen ott aztán még egy darabig camo vagy marchisio stb. + szélső védők közé jo lenne még zhirkov akit kihagytam meg santacroche meg ugye volt szo grosso-ról. pusz

Alessandro 2009.05.24. 08:48:04

Passerby: meg tudlak érteni Trezzel kapcsolatban, mert nagyon jó a statisztikája és az egyik legjobb befejező csatár. Ha Diego és/vagy Giovinco játszana mögötte illetve De Ceglie és Camoranesi beadásaira érkezhetne, akkor szerintem is újra elérheti legalább a 20 gólt, ez még benne van, de ha bármiféle realitása van ennek a pletykának, akkor ez irányba meg kellene tenni a lépéseket. Nem hinném hogy Benzema számára mi lennénk most a legszimpatikusabb csapat, de talán Diego minél előbbi leigazolásával ez sokat változhat nem csak az ő hanem más nagy játékosok szemében is és így elindulhat egy folyamat és már csak a pénz lehet az akadály az erősítéseknél, ami eddig is nagy probléma volt, mivel nem tudunk versenyezni anyagilag a többi nagy sztárklubbal, az ilyen csere lehetőségeket ki kell használni, aztán ha Benzemának nem szimpatikus Itália, pár év múlva 60-70 milláért továbbadhatjuk. Szóval Trez minden tiszteletet megérdemel részünkről, de nem kell megvárni még minden játékosunk itt öregszik meg és harciretek véleményével egyetértek addig kell ezekből a játékosokból pénzt csinálni ameddig van rájuk némi kereslet, így én örülnék egy akár Iaquinta/Quagliarella cserének is, mert bár minőségileg nem jobb játékos egyik sem a másiknál, de mégis fiatalabb Quagli. Persze mindezek teljesen feleslegesek, ha Giovinco lesz az új Del Piero, és Amaurival ketten lesznek a csatárok, vagy egy másik saját nevelésű játékos felkerül a csapatba, és egy új edző akár Ferrara is egyrészt az utánpótlásra fog építeni.

Roli921 2009.05.24. 09:02:06

Alessandro-val egyetértek Trez-zel kapcsolatban. Szerintem is kell használni az ilyen cserelehetőségeket főleg úgy hogy tényleg nincs sok pénzünk. Jaki/Q cserét viszont nem értem. Még csak 29 éves a legjobb korban van, ráadásul nem is sérülékeny. Szerintem még 1-2 évet mindenképpen marajon, nekem az egyik nagy kedvencem lett mentalitása miatt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása