A Lazio elleni keret

Energia megtakarítás. Ez most a legfontosabb a csapatra váró mérkőzések előtt. A Napoli elleni találkozó után ugyanis mindössze másfél nap állt Ranieri rendelkezésére, hogy felkészítse a játékosokat.

Holnap este a Juventus a Lazio ellen lép pályára az Olasz Kupa elődöntőinek első mérkőzésén, szerdán pedig a Sampdoria játszik az Inter ellen. Az eddig megszokottól eltérően most már nem egy, hanem két mérkőzés dönt majd a továbbjutásról, és a visszavágókat április végén rendezik meg.

Buffon, Del Piero és Legrottaglie nem került be a keretbe. A hálóőr és a csapatkapitány pihenőt kapott, míg a védő a Napoli elleni bajnokin szenvedett térdsérülést.

Manninger mögött tehát Chimenti lesz a cserekapus, valamint két Primavera játékos is meghívót kapott a felnőtt keretbe: Pinsoglio és Ariaudo.

Íme a 19 főből álló keret:

kapusok: 12 Chimenti, 13 Manninger, 42 Pinsoglio

védelem: 3 Chiellini, 4 Mellberg, 21 Grygera, 28 Molinaro, 41 Ariaudo

középpálya: 7 Salihamidžić, 11 Nedved, 18 Poulsen, 19 Marchisio, 20 Giovinco, 22 Sissoko, 30 Tiago, 32 Marchionni

csatárok: 8 Amauri, 9 Iaquinta, 17 Trezeguet


A mérkőzést kedden 20.45-től közvetíti élőben a SportKlub.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr704649332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102194 2009.03.02. 20:58:30

Bocsánat,de ez ugye csak elírás!?:) Természetesen a Lazio Elleni keretet akartad írni,Tesókám;)?!

B 2009.03.02. 21:28:55

Ja tényleg :D én észre se vettem ×D

Shyr Kahn 2009.03.02. 22:30:01

Az előző cikkben is Napoli került be Lazio helyett egy helyen. Gondolom a fordítandó cikk volt rossz. Én Ariaudo-t játszatnám Chiellini mellett... még ha tudom is, hogy ez a döntőbe jutásért megy. Fejlődjön a srác és talán nem is nyújtana rosszabb teljesítményt, mint a mostanában elég hullámzóan játszó Legro.

Ismeretlen_22017 2009.03.02. 23:00:06

Ááá, csak elég fáradt vagyok, hülyeségeket írok, nem a cikk a rossz :) Köszi!

suci2k 2009.03.03. 02:02:22

'mindössze másfél nap állt Ranieri rendelkezésére, hogy felkészítse a játékosokat.' Sajnos Ranierinek egy évtized sem lenne elég, hogy ezeket a játékosokat felkészítse bármire is :) Hiányolom Lippit:(

juvem 2009.03.03. 08:13:57

sztem így lenne a legjobb a bajnoki és a BL elött: -------------------Manninger------------------ Grygera----Chiellini------Ariaudo----Molinaro Marchionni----Sissoko--Marchisio-----Giovinco -------------Amauri-------Iaquinta----------- jobb futónak Marcon kívül még kit lhet berakni?:D jó salit de oda sincs egy épkézláb szélsőnk aki ott jó:S

Victor90 2009.03.03. 08:55:55

Én személy szerint nem értem,hogy mér kell ennyire basztatni Ranieri-t!!Ha győzünk akkor is megy a duma ha vereség van akkor is,néha hihetetlen már tényleg!!Pl.Ancelotti mivel jobb mint a Ranieri???Mourinho mivel külömb mint Ranieri?? semmivel.jó edző Ranieri véleményem szerint!!A vezetőséggel énsem vagyok nagyon megelégedve,de most ez van,ezt kell elfogadni az embereknek!Nah most kiegyeznék 1-1-es végeredménnyel!!:)Sztem meglesz a döntőbe jutás,nincs mese,be kell darálni a Lazio-t,2 meccs alatt!!

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 10:04:06

Victor90: Azért kell ahogy te fogalmaztál basztatni, mert szerintem amikor nyerünk se az ő érdeme, hanem ezek a játékosok vannak olyan jók, hogy ha én üllnék a padon is hoznák azokat a meccseket, ilyen ötlettelen passzív játékkal biztos! Azon kívül jól beletrafáltál az általam két legjobban útált edzőbe Ranierin kívül :D! Anchelotti egy nulla, Murinho-nak meg a természetét nem bírom, bár neki kétségtelenül legalább van szakmai hozzáértése még ha annak a 70% csak paródia és médiafogás!

Ismeretlen_117673 2009.03.03. 10:18:23

Manninger Grygera-Ariaudo-Chiellini-Moli Tiago-Sissoko-Marchisio Gio Iaqi-Trez remélem Marchionni kap egy kis pihenőt. mondjuk idény végéig :P

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 10:42:48

Victor90: főleg itt, a blogon divat szidni Ranierit, alapvetően pesszimista emberek szólnak hozzá többségben. Persze Olaszországban sincs mindenki megelégedve vele, de ott azért nem ennyire negatív mindenki. Ne törődj vele szerintem.

mmartin91 2009.03.03. 10:59:36

Ancelotti BL győztes a Milannal, Mourinho BL győztes a Portóval, angol bajnok a Chelseavel, Ranieri jelentős eredményei: -. Mindössze ennyi a különbség Ranieri és a két említett edző között, ez igen jelentős. Míg a másik két mester tud jelentős trófeát nyerni, addig Ranieri erre képtelen. Persze, egyértelmű h Mourinho egy unszimpatikus, mitugrász patkány de ettől függetlenül a tudását nem lehet megkérdőjelezni. A meccset illetően, így kezdenék: Manninger Grygera-Mellberg-Chiellini-Salihamidzic Giovinco-Poulsen-Marchisio-Nedved Trezeguet-Iaquinta Nem tudom h Ariaudo és Chiellini megférne-e egymás mellett, abból kifolyólag h mind2 bal lábas. Molinaro-t pihentetném a hétvégére ill. megadnám a lehetőséget Giovinconak a multkori siralmas teljesítménye ellenére, mert egyszerűen nincs más. Középen Sissoko-t még pihentetném, és lehet h Marchisionak is csak egy félidőt adnék, és becserélném Tiago-t, ha az eredmény engedi. Elől meg természetesen Amauri-t hagynám ki, mert neki a hétvégén kell majd bizonyítania Del Piero mellett.

Ismeretlen_110022 2009.03.03. 11:08:06

A döntő is két meccsen dől el? Ha esetleg Április végére nem állnánk már a BL-ben akkor legalább így van egy lehetőség,egy erős csapattal döntőbe menni a kupában,majd ott a zintert jóóóól megverni :-) Nem ártana a kövi három meccset megnyerni,de ha ma csak egy döntetlen-re futja az Olimpico-ban akkor sem leszek bosszús.Én Jaki-Trez-zel kezdenék elöl,plusz kicsi Gio-val a szélen.Nagyon remélem,hogy nem 5-5-0-át játszunk...

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 11:09:18

mmartin : -Az általad írt kezdővel én is kiegyeznék,bár nemtudom hogy Mommo"Tank"Sissokonak egyáltalán kell-e pihenő???Annak az embernek két tüdeje van!!!:))))) De mindegy,Poulsen is dolgozzon meg a fizujáért;) Araudo sztem simán elférne,Rezegééé meg verjen kettőt azt kívánom! Ja,és Jaki a gólja után nehogy elkezdjen stripteaselni mert elverem!:DDDDDD

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 11:10:49

Az a baj, hogy Molinaro helyett nincs balhátvéd a keretben. Max Salihamidžić-et lehet oda betenni, dehát ő sem az a tipikus bal szélső védő... finoman szólva. Nedved szerintem pihenni fog a Toro elleni meccsre, és Gio megint kezd.

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 11:15:20

"Nagyon remélem, hogy nem 5-5-0-át játszunk" xD NO COMMENT! :D

suci2k 2009.03.03. 11:16:18

Lassus: Szerintem ez hülyeség, egyáltalán nem 'divat' Ranierit szapulni. Talán ezért szidjuk sokan, mert egy balfék. Ahogy Kury írta, bármelyikünk a helyére léphetne. Ilyen béna cseréket, stratégiát mi is tudunk :) Mourinhot lehet szidni, de ő bele tudott úgy nyúlni a meccsbe, hogy a Roma ellen ledolgozzák a hátrányt - persze, biztos csak szerencséje volt.

Ismeretlen_53881 2009.03.03. 11:21:15

"Mourinho mivel külömb mint Ranieri?? semmivel." Nem tudom, láttad-e az Inter - Roma-t, de ahogy ott Mourinho félidőben belenyúlt a meccsbe, az valami zseni volt. Egyszer látnék Ranieri-től ilyet. A mai meccs kemény lesz, mert azért a kupa megnyerése is egy trófeát jelentene, amibe sokan tudnának kapaszkodni, és így nem tudom, mennyire reális a tartalékos felállás. A szélek valóban szegényesek. Lehetne nyomni egy Poulsen-Marchisio-Tiago/Sissoko középpályával, Giovinco pedog a két csatár (Trez, Jaki) mögött osztogatna. Neki amúgyis ez megy, szélen nem az igazi.

Victor90 2009.03.03. 11:46:44

passerby: Sztem nem volt valami nagy zsenialitás Mourinho húzása vasárnap este,de ez csak az én szemszögemből mondom!! Én azért védem ranierit,mert pl nem tudom az Inter hanyadik helyen állna,ha szep eleje óta 8 meghatározó játékosuk sérült lenne!! Velünk ez volt,és mindig van esélyünk a bajnokságba, bl-ben is van, és ott vagyunk az Olasz kupa elődöntőjében is!! Azért ez említésre méltó szerintem!! Tényleg a bajnokság elején nem nagyon cserélt csak a 80-dik perc után, de mára már nem teszi ezt, azért most a Nápoly ellen is volt változás a kezdőcsapatba!! Nem azért jövök fel ide, mert kötekedni akarok, csak én így látoma dolgokat,ennyi!! Meg néha felháborít,hogy minden meccs után szapulják az edzőt!! Ajándék tizenegyesekkel meccsbe is lehet tartani az Inter-t szerintem!!! Az én kezdő tizenegyem: Manninger, grygera. mellberg, chiellini, molinaro, marchionni, sissoko, tiago, giovinco, trezeguet, jaki :D

Victor90 2009.03.03. 11:48:14

és Mindörökké Juve!!!!!!!!!!!!!4

Shyr Kahn 2009.03.03. 11:51:36

Valóban nem divat Ranieri-t szidni (bár lehet így is fogalmazni). Inkább a magyar mentalitás része a pesszimizmus és a "mindenkinél okosabb vagyok és ezt nem is tartom magamban" hozáállás. Valamint a szemellenző. Mint ahogyan Lassus említette: nem kell vele foglalkozni. A lényeg, hogy tartani kell magát az embernek a saját véleményéhez és nem szabad beleolvadni ebbe a stílusba. Ez egyébként nagyon nehéz feladat, mert minden nap ezer meg egy ilyen véleménnyel találkozik az ember. Nem csak a Juve-val kapcsolatban, hanem bármivel kapcsolatban. Ha valakinek nem tetszik a légkör, akkor külföldön próbálkozhat. Valószínűleg nem minden hely jobb ebből a szempontból, de azért biztosan lehet találni nem is egyet...

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 12:14:24

Shyr Kahn: jól elvonatkoztatál a témától, holott ilyenről szó nincs még ha van is benne igazság! Egyszerüen Ranieri szeirntem finoman szólva se a legjobb megoldás a juve edzőjének, aztán ha szerintetek meg ipari jó edző akinek helye van nálunk hát azt is elfogadom! Én tartom akkor is a véleményem, hogy inkább maradt volna már akkor Deschamp, és ennek nem az a háttere, hogy pesszimista vagyok és "átlag" magyar! Ettől én elhatárolódom! Ui. Ja és a legfontosabb, hogy nem azért mert DIVAT, vagy mert itt egyezik egy-két emberrel a véleményem, akik már megírták ezt! Aztán peace és Forza Juve!

Ismeretlen_53881 2009.03.03. 12:21:13

Ez nem magyar mentalitás, egyszerűen nem vagyok vak és hülye. Ranieri "taktikai" repertoárja abból áll, hogy a sérülésektől teszi függővé, hogy éppen ki kezd, ettől függetlenül a legtöbbször defenzív 4-4-2. A cseréiről pedig mindenki tudja, milyenek. De nem akarok vitát, Te úgy látod, én meg így.

babo410 2009.03.03. 13:36:07

Ranieri a Tuttosport szerint az edzésen a rombusszal kísérletezik. Lehet már a helsea ellen vmi meglepőt, általa soha nem alkalmazott taktiát akar bevetni? Vagy már Diego érkezése miatt próbálgatja? Én a Cheésa elleni BL meccs után fogok majd véleményt formálni Ranieriről. Ott véleményem szerint támadóan kell kezdeni, és mikor már megvan a továbbjutás, vissza kell állni, és védeni az előnyt. És meg kell lepni a Chelseat egy olyan taktikával, amit senki nem vár Ranieritől. Akkor lesz esélyünk. A Lazio ellen viszont csak jól kéne játszanunk, és meg is van a meccs. Én a mai meccsen pihentetném aokat a játékosokat akik a Chelsea ellen pályára fognak lépni. Ill. csak a kulcsfontosságú játékosokat, mint Del Piero, Trezeguet, Nedved, Marchisio, esetleg Chiellini, de nélküle meg szar a védelem.

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 14:17:38

Valóban tettem nem egyszer ezen az oldalon olyan kijelentést egy-egy ritka szar meccs után hogy legelőször is egy edzőt kellene igazolni,de ettől sztem ez még nem szapulás részemről!!!Én továbbra sem látom a koncepcoót a játékunkban,bár lehet ezzel egyedül vagyok,és akkor tényleg semmi érzékem,rálátásom erre a játékra!!!Mert ha a védekezésre építem a taktikát-amit legfőképp hazai pályán én nem tudok elfogadni,főleg egy Napoli ellen!!!- akkor talán az alapot rendbeteszem,vagy inkább felhagyok ezzel a defenzív játékkal!!!Nem mondom tényleg rengeteg volt a sérült,ezt aláírom,de látni kell hogy nem nagyon mer a fiatalokhoz nyúlni Rani papa!Pedig sztem Ariaudo roppant ügyes gyerek,és akkor nem azt kellene hallgatnunk -csak -hogy ez a Santon gyerek milyen ügyes-hozzáteszem az-!!!! Az én pesszimizmusom nem egy-két meccs óta tart,hanem kialakult!Mert míg a Madrid és a Milan ellen szinte már-már eufórikus hangulatban kommenteltem,azóta valami megszakadt,és talán ez már kicsit több mint hullámvölgy!Mégegyszer mondom,a rengeteg sérülés is közrejátszott,tisztában vagyok vele,nem mellesleg Agricolát mg az állatorvoslástól is eltiltanám,nem hogy itt még egy zsömlére valót is keressen,de ez már a vezetőség gyengesége hogy nem rúgja páros lábbal seggbe,nem az első ilyen hiba után!

Ismeretlen_118522 2009.03.03. 14:29:46

Teljesen egyetértek asveed-del, hogy elképzelés nélkül játszuk a meccseket! Arra, hogy miért szapuljuk Ranierit az a válaszom, hogy szerintem lehet azt mondani hogy ez és ez a játékos gyenge, de tapasztaltból mondom, hogy egy edzésen az edző felel azért, hogy a játékosok milyen taktikai elemet gyakorolnak. Legyen az zónázás -tolódás-, emberfogás (védekezésnél), széljáték, rövid,-hosszúpasszos játék. Így amikor egy meccsen csak azt látom, hogy a védők (általában ugye tőlük indul a támadás) különösebb gondolkodás nélkül előre vágják a labdát, elénézést a kifejezésért, de mint a tanyán (megye II-ben láttam ilyet sokat), akkor ezért csak és kizárólag az edző lehet a hibás! Én ezért kritizálom Ranierit!!!!

Victor90 2009.03.03. 14:33:41

asveed!!Abban egyetértek veled,hogy én is pároslábbal rúgnám ki,ezt az Agricolá-t!!!Az tény és való,nem egyből, de szépen lassan tényleg be kell építeni a tehetséges fiatalokat a csapatba!!!Mint pl.az Inter Santon-t,nekünk pedig Marchisio v Giovinco-t!!De a fiatalok közül egyértelmű hogy Marchisio játszik a legtöbbet,Gio néha kaphatna több lehetőséget is,De Ceglie sajnos sérült!Várom az esti meccset,Hajrá Juve!!

mjz.gyor 2009.03.03. 14:47:11

Nyerni kell... rohadt sport2 csak:D

juvem 2009.03.03. 14:56:39

de ez a játékosoktól és az edzőtől függ! és anceloti és muringyó azért nyert ilyeneket mert jók voltak a játékosaik meg mondjuk akkor a portónak nagyon nagy szerencséje is volt az a BL győzelem nekünk mostanában szerencsénk sincs nem h az eredeti kezdő11

vizi8 2009.03.03. 15:12:05

Nem tudom ki hány éves. De annyit mondhatok, én úgy 80-81 tájékán kezdtem Juve meccseket nézni. És azt kell mondjam soha de soha nem játszott igazán szép focit a Juve. Nem egy 'játékos' focit képviselő csapat, inkább egy bombabiztos védelemre épülő, gyors kontrákra épített támadó futball. Ami nem látványos de eredményes volt ezidáig. De ehez mindig a megfelelő játékos állomány ki volt alakítva. A legszebb focit Zidan idején játszottunk, de akkor a maradék 3 kp. folyamatosan védekezett, és rohantak előre támadásokkor.

Ismeretlen_109592 2009.03.03. 15:49:33

sziasztok. most olvasom egy interenetes sport oldalon hogy az Il Giornale-ban van egy cikk ahol azt irja hogy az inter 12 biroi hiba kovetkezmenyekent van az elso helyen.

Roli921 2009.03.03. 17:16:11

Az interben te hány fiatalt látsz? Ott azért akkora nagy dolog Santon mert vagy 10 éve nem játszott a kezdőjükben 25 év alatti játékos, aki ráadásul még olasz is. Nálunk Chiellini Moli Gio föleg mostanában Marchiso és De Cegle is sokat játszik. Inter- Roma meccsre meg persze zseniális volt Viera becserélni ő adta szinte a gólpaszt 3 gól előtt. Azt is csak a bírók miatt hozták döntetlenre. Még a Milan-t se tudják bírók nélkül legyőzni. Szerintem Rani papa eredményei jók csak a játék képe fos de ahhoz már Capello nál hozzászokhattunk.

Shyr Kahn 2009.03.03. 17:30:23

@Kury: Nem tudom mióta olvasol Juve fórumo(ka)t, de ha régóta, akkor sejtheted, hogy miért vonatkoztattam el. Ráadásul Lassus is említette, hogy az olaszok nem így állnak az edzőhöz. A kettő összerakva máris kiadja a válaszom okát. @passerby: Remélem érzed, hogy ezzel lehülyézted és levakoztad a más véleményen lévőket, hiszen ha nem vagy vak és hülye, hogy lásd Ranieri kevés taktikai repertoárját, akkor a többiek hülyék ás vakok. Gratulálok hozzá. @vizi: Csak 96 óta vagyok juve fan és Zidane idejében valóban szebben játszottunk, de talán Roby Baggio-val is. Ezt mondjuk te jobban tudhatod, mert én abból még kimaradtam. Zidane után tényleg nem nagyon volt közönségszórakoztató a focink, bár a 2002-2003-as Juve relatíve szépen játszott.

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 18:11:53

Shyr Kahn: Én pont ezt mondtam, hogy amúgy teljes mértékben értettem a kommented, csak rám az most nem vonatkozott annak ellenére, hogy nem szimpatizálok Ranierivel. Ezért is írtam továbbá azt, hogy kitartok a véleményem mellett, és nem olvadok be az átlag stílusba! :) Remélem jól értelmezted. Ui.: szintén 96' óta vagyok Juve fan, de abban az időben a sok Ajax-Juve párharc időszakában szerintem ez nem is történhetet másképpen! Az a 96-os bl döntő 11-esekkel elég mély benyomást gyakorolt rám! :)

Ismeretlen_53881 2009.03.03. 18:14:31

Én pedig gratulálok a szavak kiforgatásához. Ilyen alapon arra reagáltam, hogy te a magas lóról általánosítasz, mert magyar mentalitás, meg szemellenzés, de ezen persze te felülemelkedsz, mert nálad az univerzális tudás, mert nem is tudom miért... Kicsit unom már ezt, Shyr Kahn, nem tudom te hogy vagy vele. Komolyan mondom, ezek után inkább nem reagálok semmire, amit írsz. Lassus bocs az OFF-ért.

Ismeretlen_108746 2009.03.03. 18:27:53

vizi8: Ugyan 80-81-ben még kicsi voltam, s a Juvéval kapcsolatos első emlékem a Liverpool elleni lidércnyomásos BL-döntő, de a következő BL győztes garnitúra úgy 95-96 magasságában, Lippi vezetésével szerintem rendkívül élvezetes támadófocit játszott. Mondjuk amúgy az olasz csapatokra ez általánosságban nem jellemző. Ha visszaemlékszem az Ajax elleni döntőre, hát az Európa egyértelműen legjobb 2 csapatának csatája volt. Ezen kívül bevillan még a PSG kivégzése a Szuper Kupa elhódításakor. Szeretnék egy hasonló Juvét látni végre.

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 18:56:54

Hát azért nekem ne akarja bemagyarázni senki hogy nem mjátszottunk látványos,szép footballt!!!Azon kétkedők figyelmébe ajánlom a Lippi-éra meccseit 1995-98 és magát A TAKTIKÁT!!!!Területvédekezés,kontra,letámadás már a félpályán!Én így láttam és élveztem még az oly kevésbé technikás játékosok megmozdulásait mint Torricelli/az asztalos;)/,Conte, az örökmozgó DiLivio és persze a "mágusok" Baggio,Ravanelli,Boksic,Piero stb varázslatait,és persze a "börtönarcú"kapus Peruzzi védéseit!!!!Azért ettől pill még qrva messze vagyunk!!! Ez NO OFF! És kérlek téged Tóth Joe;) ne menjünk el ebbe az irányba ,hisz a minap beszéltünk erről!Kár volna érte!Biztos valamelyikünk fáradtabb a kelleténél,de majd holnapra kialussza magát és rájön hogy túlreagálta a dolgot!Remélem!;)

buub 2009.03.03. 19:02:58

-------------------Manninger------------------ Grygera----Chiellini------Ariaudo----Molinaro Marchionni----Tiago--Marchisio-----Giovinco -------------Amauri-------Iaquinta--------- Nagyon remélem, hogy valami hasonló csapattal játszunk, mert Nedvedet és Sissokot nagyon pihentetni kellene, Chiellinit se ártana, de ő meg rossz formában van, kellene neki a meccs, hogy kicsit belejöjjön a dolgokba. Esetleg Marchionni helyett Sali. Amúgy Rossi és Ekdal miért nincs a keretben, kettejük közül az egyiknek egy félidőt szívesen adnék, mert baromira nem számít ennek a meccsnek a vége.

Ismeretlen_118238 2009.03.03. 19:27:15

asveed: azzal a véleményeddel, hogy Ranieri nem mer a fiatalokhoz nyúlni tudnék egy kicsit vitatkozni. Ha az elmúlt 20 évet nézzük, akkor Del Pierón és talán még ide sorolnám Chiellinit, nem nagyon jut eszembe olyan fiatal játékos aki megvetette volna a lábát. Most legalább van Giovinco, Marcisio, De Ceglie, hogy csak a nagyobb reménységeket említsem. Marchisio idén eléri, hogy stabil játékos legyen. Giovinconak pedig akkor lesz esélye, ha nem lesz Nedved vagy Del Piero. Én bírom a srácot, de ha lehet választani akkor inkább az isteni Alex, már csak azért is, mert a legnagyobb kedvencem és 10 Gioviko sem tudna annyi sikert elérni mint ő. De Ceglie, pedig következő éven lehet meghatározó játékos. Szerintem nem sok olyan edző van (legalább is a Juve-ban)aki a győzelmi kényszer ellenére a fiatalokra építené a csapatot. Ranieri nem a legjobb edző a világon, de nem is annyira rossz, mint azt oly sokan állítják. 2010-es Vb után, pedig jöhet Lippi, addig had dolgozzon. Legalább be lesz építve 1-2 fiatal a csapatba. Legalább ezzel történelmet fog írni.

Ismeretlen_53881 2009.03.03. 19:29:41

Hirtelen nem tudtam, kinek szól ez a Tóth Joe... :D Mindenhova ezt a nevet adom meg, de amúgy nem az enyém ;)

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 19:47:06

corvinus81: Eddig is megvoltak a tehetségek, Palladino, Miccoli, Zalayeta, Balzaretti, Cristico stb. És Lippi fedezte fel Camoranesi-t és Zambrotta-t is akkor mikor még fiatalok voltak! Úgy, hogy egyáltalán nincs több fiatal most mint régebben, vagy akármikor a juvéban! De amúgy meg pont ez a baj, hogy ha még most tehetségesebbek is az átlagnál, ennek ellenére nem kapnak valami sok játék lehetőséget! Úgyhogy, ezzel megintcsak megerősítettél a véleményünkben szerintem!

Ismeretlen_118238 2009.03.03. 19:58:19

Kury: Palladino, Miccoli, Zalayeta, Balzaretti, Cristico valóba játszottak, de meddig? Giovinco, Marcisio és De Ceglie többre vihetik és fogják is, de mint említettem, a győzelmi kényszer miatt, erre időre van szükség. Egyébként félre értés ne essék, én is azt szeretném ha fiatal olasz játékosokkal lenne tele a kezdő 11. De azt is tudom, hogy ez nem megy az egyik napról a másikra. Az Ajax ilyen csapat, akik a nulláról kezdik, de a Juve az más kategória.

Ismeretlen_118238 2009.03.03. 20:01:39

Azt még el felejtettem, hogy a fent említett játékosok (Palladino, Miccoli, Zalayeta, Balzaretti, Cristico) sem egyszerre kerültek a csapathoz és egyik sem volt stabil kezdő.

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 20:03:52

Kury: Camoranesi 26 évesen, Zambrotta pedig 22 évesen igazolt a Juventushoz. Giovinco és De Ceglie most 22, Molinaro 25, Sissoko 24, Marchisio 23.

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 20:06:04

corvinus pont ez a baj -és itt idézem passerbyt és folytatom Kury gondolatmenetét- hogy : "....Ranieri "taktikai" repertoárja abból áll, hogy a sérülésektől teszi függővé, hogy éppen ki kezd, ettől függetlenül a legtöbbször"-és ennek ők isszák meg sztem a levét mert sokszor nem azért játszanak mert rászolgáltak henem mert nincs más!Ez óriási különbség!!!!!Mert ha egy öreg nem játszik jól,fáradt,kedvtelen,stb akkor ne játszon!!!Pihenjen,ráfér biztos de ne vegye el csak és kizárólag ezért a helyet egy fiataltól aki épp lehet hogy többet tenne hozzá az "egészhez"!Itt megemlítem,veszem a bátroságot Del Piero kedvtelen meccseit,Nedved néha szó szerint szenvedéseit stb!!!!És most hagyjuk azt hogy mekkora játékosok!Ezt mindenki tudja,és nemis vitatja!Főleg nem én a Nedved-mániás!;) Konkrétan most elmondom neked hogy ami b..ssza a csőröm az ariaudo esete!Bizonyította hogy befér ebbe a csapatba,akkor miért inkább egy formánkívüli "öreg"játszik,veszélyt teremtve a kapunkra?????Ezt mondja meg nekem valaki!PlííííZ!

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 20:06:34

Ja, és a Dühöngőben lehet folytatni az OFF-olást, itt maradjunk a témánál, és az aktuális mérkőzésnél.

Ismeretlen_118066 2009.03.03. 20:10:05

A beszélgetések elég meredek vizekre eveztek.:) Szerintem, csak, hogy én is hozzászóljak, leírom a teljesen független véleményem. Sajnos sok meghatározó játékosunk távozott a calcopoli során. Ezzel együtt ugye a távozó klasszis játékosokat kellett pótolni több, szinte minden poszton, ugye több kevesebb sikerrel. Moggi tudását elismerem, jó transzferguru, de sajnos ehhez kellettek az alvilági kapcsolatai amivel nagyon rosszat tett a Juve megítélésének a kizárás után. Secco átvette a stafétabotot és a fennálló összegből (amiről jobb tudni, hogy az 1:20 volt annak amit Moggi költhetett). Át kellett költözni egy kisebb stadionba, mert a Delle Alpi bérleti jogát felbontották 1,5 évre, ami kezdetben határozatlan ideig szólt. (ugye a Delle Alpit 99-évre béreltük ki). De miután visszatértünk az első osztályba és nagy volt a siker (3.-hely), ezen felbuzdulva elkészültek az új stadion tervei (már előtte is tervezték, hogy lesz új). Nos mivel a Stadio Olimpico 25ezer férőhelyes összesen így a jegybevételek mértéke csekély,( a szerencse az, hogy a Fiat állja ill. az olasz kormány a stadion felépítését). A kevés bevételből és az új stadion építéséből származó pénzkiesés megakadályozza, hogy effektíve rengeteg pénzt elherdáljon a klub, az Agnelli család erre találta ki a Primavera opciót, ami egy jóval olcsóbb megoldás és kamatozni látszik. Mivel szerintem ez az idei 2. ill. a tavalyi 3. hely nagyon kedvező és valamilyen szinten váratlan is, mert jelenleg anyagilag és játékoskeret tekintetében 4 klub is előttünk van a bajnokságban. Ranierit azért szerződtették le, mert ő már sok csapatnál épített úgymond "szarból várat". A Chelseavel az addigi legnagyobb sikert érte el a bl elődöntőbe jutással, megépítette az alapjait (Lampard felfedezése stb.) Nagyszerűen tudja a csapatot motiválni, lehet, hogy ez sokaknak szemet szúr, hogy ilyet ők nem látnak, pedig így van. Taktikailag is egy nagyon jó szakember akármennyire is nem tetszik egyeseknek, hogy nem játszatja Giovincot, meg néha a többi fiatalt... Más edzővel fele ennyi lehetőséget nem kapnának, sőt, már rég eladták volna őket a summa reményében. Azt nem értem sok szurkolótársunktól, hogy miért hiányzik a kellő bizalom a jelenlegi nehéz körülményeket figyelembe véve? Rosszul igazolunk? És a Milan vagy az Inter ők is rosszul igazolnak folyamatosan, sőt. Amikor felröppen egy hír, hogy ezt meg azt a játékost akarjuk, akkor arra rálicitál az Inter vagy a Milan esetleg a Roma, vagy a Real, de még a Barca is. És túl tudnak licitálni. És miért? Nem azért mert Secco pancser, hanem azért mert nehéz anyagi helyzetben van a klub, ennyi. A Calcopoli után senki nem tudott volna így felállni mint mi, és ha valaki ennél többet akar az nem normális, mert nem látja a körülményeket. Ezzel nem akartam senkit megbántani, de ezt vegyétek figyelembe. És nem egymást kéne szapulni, meg nem a csapatot szidni mert felesleges és hülyeség. Forza Juve!

Roli921 2009.03.03. 20:19:58

Camo meg chievoban már kurva jól tolta és nem volt olyan nagyon fiatal Buffon Zebina Canna Thuram Zambrotta Camo Viera Nedved Ibra Trez Alex Ez minden idők egyik legjobb juvéja volt, de itt pl egy fiatal se volt a csapatban. Szerintem jó ha fiatalokat veszünk de azért ne legyünk arsenál mert akkor mise nyerünk soha semmit. Kellenek a tapasztalt sztárok anélkül sehol se megy. Giovinco is nagy játékos de még legalább egy év kell hogy megszokja ezt a szintet. Ezt Napoli ellen is bebizonyította

Ismeretlen_111021 2009.03.03. 20:22:40

A Calcopoli után senki nem tudott volna így felállni mint mi...ezzel én teljesen egyetértek...és nem biztos,h máshol ennyien maradtak volna a nagyobb nevekből... de koncentráljunk a mai meccsre és erre a pár napra amin reméljük bravúrozunk :P FORZA JUVE

Ismeretlen_114665 2009.03.03. 20:30:34

corvinus81: ezért használtam a stb. jelzőt össze-vissza csak példákat akartam használni, hogy volt régebbről is tehetséges játékosunk, a mostaniakkal kapcsolatban meg természetesen pont azt szeretném én is, hogy ne úgy járjanak mint az elődjeik! Lassus: A 22 és a 26 ugye még nem idős???? :( vagy mire írtad ezt? :) Ez határozottan nem off! A meccsről meg még annyit, hogy valahogy úgy kéne megoldani, hogy több kulcsjátékos pihenjen de az eredményt persze hozni kellene!

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 20:39:24

Melyik része nem volt világos, srácok (és lány), hogy a Dühöngőben folytassuk az OFF-ot??

Roli921 2009.03.03. 20:42:20

"ráadásul jó formában vagyunk" Totál megnyugtatott a Világi hogyfogom ezt a ..... 2 órán át kibirni Hajrá Juve

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 20:42:56

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!Világi "okoska" Petike közvetíti a meccset!!!:(Már le is vettem a hangot!Ezt a dilettáns barmot!:)Pandevre és Zaratéra remélem nagyon figyelünk majd!

Ismeretlen_118066 2009.03.03. 20:43:07

A te postod és az enyém között 4-perc telt el, kb 6-perc volt mire megírtam :) Az, hogy nem tudja nézni a Rai unon a meccset szerintem meg pont a meccshez tartozik. Na, jó mind1, szeva

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 20:45:29

hosszú nick nevű hozzászóló: Írtam neked egy mailt, légyszi nézd meg, jó?

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 20:55:14

Érdekes a kezdő. Se Nedved, se Sissoko, se Molinaro, se Grygera nem pihen...

Ismeretlen_111021 2009.03.03. 21:05:33

ööö elösször is bocsiiii másodszor pedig neeem hiszem el...mért??ez sztem még épp nem volt les...jó,h van Jaki :P

Ács Ricsi 2009.03.03. 21:24:37

Jee vezetünk

zebra 2009.03.03. 21:27:23

Gól.Marchionni most megmutatta ,hogy tud ő gólt lőni.

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 21:33:51

Jó kis meccs, Iaquinta gólja tényleg nem volt les.

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 21:37:33

Na erről a játékról beszéltem,kapisí?????? Ez egy jó meccs!!!Jók vagyunk,magabiztosak és Manni a király!!!!!!/NO Jégkorszak!/

Ismeretlen_118238 2009.03.03. 21:39:07

Szerintem is jó meccs. A Torino ellen fogja pihentetni Ranieri a Chelsea ellen pályára lépőket. Nekem legalábbis ez a logikus.

Ismeretlen_111021 2009.03.03. 22:06:10

ezez nem ismer mást Amaurin kívül?mármint a kommentátor...ilyet szólni előbb utóbb megtalálom Amaurit is...mennyen má haza...épp megfulladni készül úgy is...azért persze FORZA JUVE

Trezegol 2009.03.03. 22:11:43

Marchioso XD Kész vicc a "kommentátor". Tiszta szégyen... Menjen inkább szerencsekereket pörgetni vazze XD

kikka 2009.03.03. 22:18:53

jól leáltak a fiuk a második félidöre :S:S:S

suci2k 2009.03.03. 22:20:31

Jók vagyunk? Nedved kitesz egy egész csapatot, Manninger előtt is le a kalappal. Más valakit tudnál említeni, aki FOCIZIK? Csatárjaink labdát se láttak ebben a félidőben, Marchionni lőtt egy malac gólt...... és most akartam kitérni Rocchi-ra, de felesleges. Sz*rok vagyunk.

suci2k 2009.03.03. 22:22:20

Iaquinta képtelen átvenni egy labdát, Marchionni képtelen beadni jól egy labdát, Rocchit nem tudtuk lefogni. Kapura nem lövünk, de igen, igazad van, tényleg jók vagyunk. Pffff. Milyen meccset nézel jóember?

Ismeretlen_111021 2009.03.03. 22:25:05

és megint indul a rugjuk a labdát majdcsak jó lesz...csak legyen már jóóó legalább most...az első félidő meg a második fele még a mienk volt...most meg...óóóóóm most kezdjünk imádkozni??!!

Ismeretlen_22017 2009.03.03. 22:29:37

Igen, úgy néz ki, imádkoznunk kell mostanában a második félidőben. Hihetetlen, teljesen elfogytak a mieink...

zlt 2009.03.03. 22:30:50

Nem értem, hogy most miért vagytok ennyire csalódottak... Ranieri és itt is sokan mindig azzal jönnek, hogy idegenben megyünk szerepelni és nem baj, ha nem győzünk. Most megint ez van. Aki nem győzni megy valahova az így jár. Üdvözlök mindenkit a Ranieri korszakban.

Ismeretlen_111021 2009.03.03. 22:34:28

de most hogy majd itt kikapunk szarabb lesz otthon...vagy erre csak én gondolok?lehet mondjuk...most már nem is küzdenek úgy mint az első félidőbe...de nem baaaj...majd otthon (ezekszerint...)

Ismeretlen_110022 2009.03.03. 22:37:08

Szomorú vagyok.Ebben is sokkal több volt...

Ismeretlen_102194 2009.03.03. 22:38:07

suci ne provokálj!!!Ha megnézed a kommentem a szünetben írtam!Ha láttad az első félidőt akkor te is hasonlóképpen vélekedhettél,mert tényleg jól játszottunk!Azóta írtam???Nem.Akkor mirű beszélsz,jó ember???Ráültünk az eredményre és rábasztunk!Ez nekem sem öröm!

suci2k 2009.03.03. 22:39:04

zlt: Divatfikázó!! Mi az hogy szidod a Mestert?! :DD

suci2k 2009.03.03. 22:41:02

Várom Ranieri nyilatkozatát, hogy nekünk miért is jó ez a vereség. ;)

bfeco 2009.03.03. 22:43:21

Hát ez vmi borzasztó, első félidőben jól játszottunk, nem a legtökéletesebben de jól. De a második félidőbe???? Ott se voltunk... Csatárok 0ák,de azért is mert nem kapnak labdát. Marccionni meg egy normális labdát nem tud adni, a gólnál szerencséje volt. A kapus jó volt, szerintem jól helytállt, a gólokba nem volt benne. Kell egy játékszervező játékos, és erőnléttel is kéne már vmit csinálni. Forza juve!

RICh 2009.03.03. 23:13:45

Ez az Olasz kupa most 1 meccsen döl el???Mert ha igen akkor kár volt ilyen közel a végéhez...

Daccc 2009.03.03. 23:16:53

Irigylem ezt a Laziot Mar csak a szurkolok miatt is Elkepeszto milyen hangulatot tudtak csinalni, es minden masodik kezbe zaszlo, huh nagyon gyonyoru volt Masreszrol, elkurtuk! Nem kicsit, nagyon! Bar szerintem megkoszonhetjuk Mannigernek h csak 2-szer zorgott a haloja. Hja es h mar a vilag legjobb belsovedoje lenne Chiellini? En kivancsi lennek h a Terry, Vidic, Ferdinand, Puyol, Pepe melyike ellen csinalta volna meg ugyanezt Rocchi.

... 2009.03.03. 23:17:27

Meg egy edző is, mert ranieri már nem az szememben. Egyszerűen hihetetlen hogy 1 jó húzása sincs... Meg remélem, hogy abban az 5 éves visszatérési tervben benne szerepel, hogy elzavarják Molinarot+Marchionnit is.

suci2k 2009.03.03. 23:25:38

RICh: Elolvasnád a cikket, ami a lap tetején található? Daccc: egyetértek, fantasztikus hangulatot csináltak :(

Ismeretlen_53881 2009.03.04. 08:09:57

Úgy látszik ez már papírforma, valahogy lövünk egy gólt, aztán csak lesz ami lesz. Pedig az eleje tényleg jó volt. Csak az a kérdés, hogy a, elfáradtunk a második félidőre, vagy b. ez tudatos edzői taktika volt. Mert legyen akármelyik, de gondok vannak. Még szerencse, hogy 2 meccsen dől el a továbbjutás, így lehet azt mondani, hogy idegenben ez jó eredmény.

vizi8 2009.03.04. 08:22:39

Bárki bármit mond, ez a meccs megmutatta a juve erejét. Amíg nem nehezedett nyomás a védelemre, jól ment a játék, de amint támadóbb felállásban állt fel a Lazio, összeomlott a védelem. Így a kp már nem tudta tartani a meccset. Konklúzió::: VÉDELEM erősítésén kéne gondolkozni.Most lehet hogy sokan megharagszanak, de Chiellini csak halovány régi önmagának.

Alexdon 2009.03.04. 09:43:16

ez szinte hihetetlen!! valaki megmondaná, hogy ranieri mi a faszt csinál a szünetben??? agymosást??? hogy lehet ez?? miért nem megy már el a halál faszára!! ott tartok, hogy 1982 óta nem merek meccset nézni, mert nem bírom már idegekkel, hogy ez a méretes fasz, szétcseréli a csapatot, olyan taktikát hoz össze, hogy.... ááááá hagyjuk....

Scooter82 2009.03.04. 10:15:55

Úgy gondolom, hogy ez a csapat ennyire képes. Az első félidőben marha jók voltunk. De miért is? Hát csak azért, mert az ellenfél hagyta hogy mi játszunk és majd ők kontrából megtréfálnak minket, második félidőben a Lazio edzője húzott egy olyat, hogy támadjanak ne pedig kontrákra játszanak és bejött neki, mert ellenünk meglehet csinálni mivel sajna csak ezen a szinten vagyunk. Mikor játszott a Juve olyan meccset mint hétvégén a Sinter a Rómával, talán a serie B elött, sajna azóta két mérkőzés volt amire azt mondom Juve szintűnek mondható az a Reál elleni győzelmek voltak, de azok is csak egy embernek köszönhetően (mindenki tudja hogy Alexről beszélek), aztán ezen kívül mindegyik mérkőzés nyögvenyelős volt. Sajna ez a csapat nem érett meg semmilyen cím megnyerésére, ha véletlenül meg is nyernénk valamit amit kétlek az akkor érdemtelen lesz mert egyáltalán nem vagyunk jók. Nem is érdekel lexarom ennyire vagyunk képesek és kész majd lesz újból JUVE ha nem most akkor pár év múlva, amikor minden csapat tőlünk fog rettegni mert mi leszünk a legjobbak. FORZA JUVE

vizi8 2009.03.04. 11:28:27

Én nem látom ennyire borúsan a helyzetet. De a védelem sajna bizonytalan, és a a kp látja hogy nincs a helyzet magaslatán a védelem, nem mer annyira előre menni, ennek következménye hogy magunkra húzzuk az ellenfelet. És az a bosszantó hogy a védelem közepén jöttek át rajtunk nem pedig a szélen.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása