Molinaro: "2008. emlékezetes év marad"

Egy újabb év telt el. 2008. emlékezetes év lesz, eredményes a Juventus számára, mivel a Serie B-ből való visszatérés után sikerült kiharcolni a bajnokság harmadik helyét, és sikerült bejutni a Bajnokok Ligájába.

Juventus FC

Az év végén érdemes visszatekinteni a tavalyi szezonra, az eredményekre, és a különböző statisztikákra. Nézzük először, melyik játékos lépett pályára legtöbbször.

A győztes itt egyértelműen Alessandro Del Piero, aki 44 alkalommal kapott lehetőséget. Ebből is látszik, hogy a csapatkapitány remek évet zárt, melynek végén a Serie A gólkirálya is lett.

Ha viszont a pályán töltött időt nézzük, már nem Del Piero, hanem Cristian Molinaro a győztes a maga 3604 percével. Ez minden bizonnyal értékes információ a védő számára, aki elégedettségét fejezte ki.

"Örülök neki. Ez olyasmi, ami elégedettséggel tölt el. Azt jelenti, hogy folyamatos játéklehetőséget kaptam, és elnyertem Ranieri, a csapattársak, és a klub bizalmát."

Cristian Molinaro

Molinaro számára biztosan emlékezetes marad a 2008-as év. Rengeteg mérkőzés a Juventus színeiben, debütálás a Bajnokok Ligájában, rengeteg dícsérő szó, szerződésének meghosszabbítása, és egy fontos mérföldkő, melyet nagyjából egy hete ért el: a 100. Serie A-s mérkőzése.

"2008. emlékezetes év marad, a fejlődésem egyértelmű megerősítése. Ez azonban csak egy újabb lépés az előttem álló úton. Elégedett vagyok azzal, amit eddig elértem. Nagyon várom, hogy kezdődjön a 2009-es év, mely biztosan rengeteg élményt hoz majd nekünk, és talán megszerzem életem első igazán nagy győzelmét is..."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr314649059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvemark 2008.12.18. 21:24:41

Remélem hogy nem szált el magától! Ő még egy bizonytalan pont a védelemben, szeretném már látni h letesz valamit az asztalra meccsenként, nem csak futkározik 10km-t minden meccsen. akkor szoktam félni mikor neki kell behúzódnia középre a középső védők helyére. mindig akkor kapjuk a gólt! mindig róla, én már unom a gyereket h állandóan azt nyilatkozza h na kezd javulni és Zambrotta a mester, de én nem hiszek benne.kéne egy igazi baloldali védő,egy olyan akit a csapattársak tisztelnek! Nedveden szoktam látni meg sajátmagán (Molináron) hogy csalódott minden lepasszolt labdája után.Nedveden nagyon látni a csalódotságot h jajj már megint ez a gyerek van itt velem ezen az oldalon...

Ismeretlen_110517 2008.12.18. 21:32:02

Esküszöm nem mondasz hülyeséget, Juvemark!! FORZA JUVE!!!

Shyr Kahn 2008.12.18. 22:16:07

Régen tartás nélküli embernek tűnt. Most végre kezd megjönni az önbizalma és ezzel együtt a játéka is egyre jobb. Az utolsó meccseken nagyon-nagyon jól nyomta és nem róla kaptuk a gólokat. Az remélhetőleg már inkább a múlt (persze most se hibátlan, de melyik védőnk hibátlan?), amit Juvemark írt. Érdemes észrevenni, hogy fejlődött és Zambrotta-t pl. egy az egyben nagyon lenyomta. Kezdem megkedvelni és igazából szerintem nem kell igazolni a helyére...

Kury 2008.12.19. 12:12:39

Éreztem! Chelsea - Juventus !

ati 2008.12.19. 12:20:16

Azt a rohadt qrva... Azért ez kemény, főleg úgy hogy Villareal- Panathinaikos, és Sporting-Bayern párosítás is van! Nehéz lesz, de sztem jobbak vagyunk most,mint a Chelsea! Csak tartson ki a meccsig is az a lényeg! Alex úgyis beköszön,mint a Realnak... És már ot lesz Trez is! Forza Juve

RICh 2008.12.19. 12:23:03

Szakadt volna le Bruno Conti keze...elsőre így belehúzni....nembaj meg lehet ezt nyerni! Ami még poénos:Inter-ManUtd xD idén se jut tovább az Inter:D

Ismeretlen_110517 2008.12.19. 12:24:42

Én megértem, de: 'Dühöngő'... FORZA JUVE!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása