Diego egyre közelebb?

Egyes híradások szerint egyre inkább valószínűsíthető, hogy Diego Torinóba kerül, akár már a tél folyamán.

Diego

Ami ezt támaszthatja alá, az egyrészt az, hogy a még mindig csak 23 éves játékmester elmondása szerint már megérett arra, hogy egy igazán nagy klub mezét viselje. Az pedig nem kérdés, hogy a Juventus ennek a szempontnak teljes mértékben megfelel.

Mindemellett a torinói alakulat is szívesen tudná soraiban a Bréma tizesét, aki első sorban Pavel Nedved pótlására lett kiszemelve. Másrészt a Juventus malmára hajthatja a vizet az a sikertelenségi sorozat is, aminek a német csapat szurkolói bizonyára kevésbé örülnek. A "Muzsikusok" a hazai bajnokságban gyengélkednek, míg a Bajnokok Ligájában az utolsó helyen állnak.

Kerékkötője lehet a szerződtetésének, hogy természetesen nem a Juventus az egyetlen érdeklődő. A legnagyobb vetélytárs a Real Madrid lehet. Ezen felül a vételár is magas lenne, és nem biztos, hogy a vezetők Vinovóban szívesen nyúlnának mélyre a zsebükbe.

Valamint, még ha komolyabbra fordulna is bármi ezügyben, feltételezni lehet, hogy az majd inkább csak nyáron történne meg. Hisz Diego már szerepelt az idei BL küzdelmek során, így ebben a sorozatban nem lehetne számolni vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr374649019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babo410 2008.12.08. 22:25:11

De az a gond, hogy a Real nagy szarban van, ezért télen biztos mélyen a zsebükbe fognak nyúlni. Nyáron már nem biztos, hogy meg fogjuk tudni szerezni. De ha ilyen spur a vezetőség, akkor jó játékost nem fogunk venni. És az milyen már, hogy minden évben szabaduszokat figyelgetnek. Meg ide nem illő játékosokkal gyengítenek?

juvem 2008.12.09. 08:09:17

realnál nem a játékosokkal van a gond hanem inkább a csapat összhangjával az edzővel a stábbal ott kell rendezni vagy nem tudom... mert hát eléggé jó keretük van hunti, sneider, VDV, Ramos, Heinze, Metzelder, Robben hát nem tom sztem elég nagy sztárok vannak így is a középpályán bár nekik az mind1 lehet így is vásárolgatni akarnak de inkább 1 jó edzőt szerezzenek!

vizi8 2008.12.09. 08:19:40

A Madridnál csatárgondok vannak, a középpálya elég erős. Diegó Jó csere lenne Nedved helyett a bajnokságban, így az öreg csak a BL.-re koncentrálhat.

Ismeretlen_108746 2008.12.09. 12:03:13

A Realnál totálisan kretén a vezetőség, s mondjuk én mindig is utáltam Schustert, a hiba feljebb van. A Juve vezetőségének meg el kellene döntenie végre, hogy Európa meghatározó csapatai közé szeretnének-e tartozni, vagy sem. Nem lehet csak ingyen leigazolható játékosokra építeni. Csináltak így jó üzleteket is, de néha mélyebbre kellene nyúlni a zsebbe. Ez egy ilyen pillanat, Diego szerintem olyan jó vétel lenne hosszabb távon, mint amilyen Nedved volt annak idején. Ha igaz az az összeg (30 millió) akkor nem kellene ennyit tökölni. Diego 23 éves, még mindig nagyon fiatal, s ugyanakkor komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, nagyon komoly erősítést jelentene. Ha pedig Ranieri úgy gondolja, hogy nem képes helyet találni számára a csapatban, akkor alighanem edzőt is kellene cserélnünk...

Alexxx 2008.12.09. 12:47:25

30 millió az túl sok. A reallal nem tudunk pénzben versenyezni és nem is kell. Inkább dél-amerikában kéne körülnézni nem pedig tökölni aztán azon álmodozni hogy egy klasszist vegyünk drágán, fiatalon meg kell venni aztán, kölcsönadni. Rá kéne jönni a vezetőségnek hogy európa szinte összes nagy klubjában van meghatározó délamerikai játékos, akiket klubjuk fiatalon megvett és többségében bejött a dolog, most pedig drágábban továbbadhatják. Persze ehhez szerintem vezetőséget, játékosmegfigyelőket is váltani kéne. Amúgy a kp közepére sokkal jobban illene szerintem egy Xabi Alonso vagy egy Aquilani, de nekünk mindegyikük drága, így jöhet Swwejni ingyen, aztán ha nem jó pénzért elpasszolhatjuk. Mindezektől függetlenül a bl-t idén is simán megnyerhetjük, ha felépülnek a sérültjeink, dehát........nagyon fura ez a sok sérült továbbra is nekem........ez Ranierinél jött ennyire elő, .....ennyi sérült nem lehetne, milyen edzéseket vezet ez az idióta Ranieri.......nem tudom elképzelni. Lehet hogy pesszimista vagyok, de nála szerintem ez a sérüléshullám folytatódni fog a szezon végéig, felépülések és sérülések egymás után. Másik eset, hogy túl sérülékeny játékosokat veszünk, de hogy inkább előbbi az tuti, Ranieri előtt nem tudom mikor volt ilyen hogy ennyi sérültünk volt egyhuzamban???

Alexxx 2008.12.09. 12:52:51

vizi 8 véleményére reagálva, szerinted a realt mikor és hol érdekelte hogy van jó játékosa akkor nem kéne venni. ugyan volt raul-morientes nagyon jók voltak és vettek ronaldót, volt figojuk vettek beckhamet...minek? volt Robinho venni akartak C Ronaldót. ennyit a real logikus döntéseiről, egyszerűen az összes klasszis támadó játékos kellene nekik...

vizi8 2008.12.09. 12:55:41

Én nem támogatom a délamerikai kontingest. Eddig nálunk csak Montero tudott maradandót alkotni.Nem az számít honnan jött hanem a hozzáállás és a játékinteligencia.Erre tipikus példa a mi 90 es évekbeli csapatunk és a Manchester.Jó technikával megáldott, kiválló erőnlétben lévő játékosok kellenek. És kb. 3 inteligens focista kell. Egy a védelembe ,kp-ra és a csatársorba. Ez a 3 ember átlátja a pályát a játékot és irányítja az egész pályán lévő társaságot.

Alexxx 2008.12.09. 13:19:54

Hát igen. És Montero is talán a valaha volt legbunkóbb játékosunk volt, ettől függetlenül láthatjuk Amauri bevált, de azért ne mond nekem vizi8 hogy messi, aguero vagy kaká és a hozzájuk hasonlók nem kellenének

Ismeretlen_109457 2008.12.09. 13:25:25

Gyerekek a sok sérült nem az edzés végett van! kicsit nézzünk magunkba! öregszik a csapat!!

Alexxx 2008.12.09. 13:36:01

Részben igazad van Fradifan, de azért ez a mértékű arány tulzó, és dehogynem, azért az edzésekből kifolyólag is nagyban lehetnek. Dehát ez alapján a fél keretet lecserélhetnénk, mert túl öregek.

Ismeretlen_108746 2008.12.09. 14:31:37

Nincsen semmi gond a dél-maerikai játékosokkal, azért mert a Juveban talán kevesebb használható volt belőlük, azért dőreség lenne leírni őket. Kedves Alexxx! 30 millió abszolúte nem sok egy Diego szintű játékosért. Diego kb. 10 évig a csapat lelke és motorja lehetne, s nézz csak körül, hogy milyne összegekért szokás mostanság játákosokat venni. Amúgy persze mondhatja azt a Juve, hogy nem költ játékosokra, csak akkor az európai középmezőnyben leszünk. Igenis muszáj néha mélyen a zsebbe nyúlni, s egy-egy posztra ilyen kaliberű játékost igazolni. Ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül kellene szórni a pénzt, mint a Realnál. Ha belegondoslz, hogy mennyit tapsoltunk el Almironra vagy Tiagora, akkor már nem is tűnik olyan soknak az a 30 millió. Amúgy nem tudom mennyire követed az átigazolási híreket, s látod-e, hogy milyen összegeket kérnek az ígéretes dél-amerikai játékosokat. Többnyire 10-20 milla közötti összegekről van szó, s egy részükből soha nem lesz akkora focista, mint amit belelátnak. Banegát pl. mennyiért igazolták szerinted Európába? Szerintem sokkal jobb megoldás hozzátenni még 10 milliót, s egy bizonyítottan klasszis játékost igazolni, aki ráadásul még csak 23....

Ismeretlen_102246 2008.12.09. 14:44:19

Én nem támogatom Diego elhozatalát, csakúgy mint Ranieri sem, feltéve ha hiszünk a Tuttosportnak. A torinoi lap ui. azt írta, hogy a vezetőség megosztott Diego leigazolását illetően. Secco szeretné az érkezését, de Ranieri kifogásolja, hogy meg kell változtatnia a felállást és szélső nélkül kell játszania, ha Diego érkezik. Nekem más indokom van. Tiago és Giovinco elég jók a fantasista posztra. Ha a brazil érkezik elfelejthetjük a saját nevelésű tehetségünket Seba-t és egy formába lendülő portugált. Szerintem nincs szükségünk a leigazolására, de úgy látom a többség a másik oldalon áll. Talán Secco is a szurkolók nyomására szállt szembe az edzővel... ez szerintem nem jó hír, feltéve hogy igaz, hiszen a Tuttosport szeret kitalálni "hápogós történeteket".

mmartin91 2008.12.09. 15:16:02

Ha Diego azért nem jön Torinóba mert ez a semmirevaló Ranieri nem akarja, akkor egyszerű a helyzet: rúgják ki a picsába ezt a szerencsétlent és egy olyan edzőt hozzanak akinek belefér az elképzeléseibe Diego. Egyébként már maga a tény h Ranieri azért nem akarja Diegót mert meg kell változtatnia a játékrendszert a vicc kategóriába sorolható. Ha lenne rá esély h egy ilyen szintű játékos nálunk játszon akkor kit érdekelne a játékrendszer??? Találjon ki vmi mást vagy mondjon le hogyha ő csak a 4-4-2-re képes szakmailag. Diego egy óriási igazolás lenne számunkra, elképesztően nagy játékos és még jobb is lehet. A 30 misi meg abszolut nem sok érte, a Bremen helyébe 40-et is elkérnék ha elakarnám adni vagy ha ő maga elakarna menni egy nagyobb csapatba, pl. hozzánk, a Juventusba. Én nagyon örülnék ha ez az üzlet létrejönne de nem hiszem hogy Diego valaha is a mi játékosunk lesz, persze ne legyen igazam. Viszont ha valóban nem lesz a miénk akkor sztem mindenképpen érdemes lenne Xabi Alonso felé kacsingatni mivel a Pool biztosan meg akarja majd venni megint Barry-t és akkor újra beindulnak majd a találgatások hogy ki hol folytatja. Úgyhogy ha Diego nem jönne össze akkor Xabi egy 20-ast megérne, merthát lássuk be vki kell a középpályára mert Momonak nincsen igazi társa ott, aki olyanszintű játékos lenne mint ő.

Ismeretlen_108746 2008.12.09. 15:27:59

Én is nevetségesnek érzem, hogy Ranieri ilyen baromságokra hivatkozik. Nonszensz, hogy valaki ne találjon helyet Diegonak a csapatban. Azért Tiago képességei nagyon távol állnak Diego szintjétől, ráadásul én Tiago-t nem igazán nevezném kreatív játékosnak. Azt meg nem gondolom, hogy kreatív játékosból csak egy lehet pályán, vagyis nem értem miért elképzelhetetlen, hogy Diego és Giovinco is egyszerre a pályán legyen. Érti valaki Ranieri koncepcióját?

vizi8 2008.12.09. 15:47:33

Diegoról nem azt mondtam hogy nem jó játékos, csupán azt jegyeztem meg hogy nem csak délamerikában vannak jó játékosok. És Diego jól játszana például Nedved helyén. Igazából Nedved a Lazioban sem a szélen játszott hanem kötetlen poszton, nálunk állt be a szélre.

Ismeretlen_53881 2008.12.09. 15:48:10

Tiago-val szerintem felesleges hosszútávon számolni, szvsz már sosem lesz nálunk olyan mint egykor volt akárhol máshol. Ez egy olyan vonat, ami már elment, és hülyeség lenne arra várni, hogy visszanyerje a formáját, csak mert volt néhány jó meccse. Ettől ő még nem lesz a Juve-nak soha vezéregyénisége, sőt még kiemelkedő játékosa sem. Viszont Diego-ban sem vagyok biztos.. Egyrészt a Porto-ban anno ha jól tudom, nem igazán tudott beilleszkedni, és ez így már necces. Másrészt ha jönne, akkor eléggé át kellene rendezni a csapatot, és nem tudom, ezt Ranieri mennyire tudná végrehajtani. Az amúgy tényleg a vicc kategória, hogy csak 4-4-2-t tud vele játszani a csapat. Én legszívesebben egy Pirlo stílusú játékost hoznék - neki is örülnék, persze - aki tulajdonképpen védekezik, de közben forintos labdával tömi a csatárokat.

ati 2008.12.09. 16:04:32

És mit szólnátok egy Gourcuff-hoz?? Fiatal, nagyon jó játékos, hiába Milan-os, oda már sztem nem nagyon szeretne visszamenni... És pénzben sem kerülne valami sokba... Ez csak egy "pici" felvetés volt, nehogy keresztbe harapja valaki a nyakamat, Diego szerintem is jobb játékos most, de Zidane sem volt 20 évesen világklasszis, csak egy tehetség...

Ismeretlen_102246 2008.12.09. 16:15:15

"With Diego in the team I would have to change my set up and play without any wingers," Ranieri is quoted as saying in Tuttosport. Ranieri csak annyit mondott, hogy ha Diego érkezik, akkor meg kell változtatnia a felállást és ebben igaza van, mert 4-4-2-be nem illik bele. Az már más kérdés, hogy Ő miért gondolja, hogy szárnyak nélkül tudja csak elképzelni ebben az esetben a csapatot. Szerintem inkább két másik dolog nonszensz: 1. Sokan kirúgnák Ranieri-t egy olyan játékosért cserébe, aki semmit sem tett le az asztalra olaszhonban. 2. Gio-t sokan többször szeretnék látni a kezdőben, de ugyanakkor Diego-ért is sírnak. A "két szék közül a padlóra esés" jut erről az eszembe. Tiago véleményem szerint pontosan most talált magára és ha nem lenne sérült számolni lehetne vele, mint kezdőjátékossal. Persze ez is csak egy vélemény és lehet, hogy a Tuttosport híre is csak egy jól sikerült pletyka.

mmartin91 2008.12.09. 16:31:27

Hát, igen, mondjuk a Tuttosportra télleg kár lenne adni. Viszont sztem az h Olaszországban még nem volt Diego, az nem jelenti azt h nem is válna be. Ha vkire illik az olasz foci stílusa az sztem éppen ő. Nedvedhez tudnám hasonlítani abban, h nagyon jól viseli a rúgásokat, szabálytalanságokat és ha hiányzik a Bremenből akkor az általában azért van mert elszáll az agya és kiállítattja magát. Mondjuk ebben is hasonlít Nedvedhez, egyébként télleg sok közös van bennük. Én speciel egyébként Giovincoval nem számolok a kezdőben, ha lehetne választani h Giovinconak legyen több játéklehetősége vagy Diego jöjjön akkor természetesen utóbbit választanám, a két játékos között jelenleg fényévek vannak. Tiagoval sem számolok, nálunk ő már sohasem lesz akkora játékos mint a Lyonban volt. Ráadásul számomra nagyon unszimpatikus, főleg azért mert amikor el akartuk adni akkor nem fogadta el semelyik klubnak sem az ajánlatát mivel inkább ül nálunk a padon jó pénzért. Nekem egyébként abszolut nem tetszett akkor sem a játéka mielőtt megsérült, sztem nagyon föl volt magasztalva, abszolut nem játszott olyan jól mint amilyennek sokan látták. ati felvetésére reagálva: én nem láttam semmit Gourcuffben mikor a Milanban játszott, viszont a Bordeaux-ban most remekel és a válogatottban is jól játszik, nem tudom mi történhetett vele. Viszont azt elképzelhetőnek tartom h ő az a játékos aki csak hazájában képes így játszani, máshol nem. Ráadásul nem valószínű hogy, ha a Milan eladja akkor nekünk adná el.

mmartin91 2008.12.09. 16:37:19

Nah épp most olvastam h Diego fojtogatott vmi csávót a Karlsruhe ellen amit a bíró nem vett észre de a kamera rögzítette és ezért 4 meccses eltiltást kapott, hihetetlen:D

Ismeretlen_109592 2008.12.09. 16:39:02

en nem ertem miert kene megvaltoztatni vmit is a jatekrendeszeren. diego-nak is ket laba van mint pl poulsennek vagy zanettinak es jatszhatna a helyukun

Ismeretlen_108746 2008.12.09. 16:45:26

1. Szerintem az abszolúte nonszensz kategóriájába tartozik az is, hogy valaki Diego-val kapcsolatban azt vesse fel, hogy még nem játszott Olaszországban. Valóban nem tet még le semmit a Serie A-ban, ám ennek az a rém egyszerű oka van, hogy még nem játszott ott sohasem. Nem hiszem, hogy Messinek le kellene tennie bármit is a világ összes bajnokságában ahhoz, hogy kurva jó játékosnak ítéljék. Kérdés persze az is, hogy Ranieri mennyit tett le Olaszországban... 2. Nem igazán világos, hogy miért csak a VAGY DIEGO - VAGY GIOVINCO elképzelésben tudnak gondolkodni egyesek. valóban elképzelhetetlen, hogy ugyanazon a középpályán, egy időben két kreatív játékos is legyen? Szerintem nem, s pont ettől válna nagyon erőssé a Juve középpálya. Amúgy persze más alternatívák is femerülhetnek, csak pillanatnyilag nem ismerek olyan játékost, aki 30 millióért hasonló erősítést jelentene, mint Diego. 3. Tiago messze elmarad mindkettőjüktől. Szerintem soha nem volt kiemelkedő képességű játékos, s a Juventusban sem nyújtott igazán jó teljesítményt. Ő jó lehet kiegéészítő embernek, de azért ennél többet nem szabad várni tőle.

Ismeretlen_53881 2008.12.09. 17:21:27

Giovinco a hétvégén asszem megmutatta, hogy Ő Alex posztján a legjobb, ergo felesleges arról vitázni, hogy Gio vagy Diego, mivel nem egy a posztjuk. Tiago... ha valaki másfél éven keresztül nulla %os teljesítményt nyújt, majd van egy jobb szériája, miben van 4-5 30-40%os teljesítmény, attól ő számomra még nem jó játékos. Persze egyértelmű a formajavulás, de észre kellene venni, hogy Tiago olyan szintről javult fel, ahonnan 2 jó passz már óriási javulásnak nevezhető. "Sokan kirúgnák Ranieri-t egy olyan játékosért cserébe, aki semmit sem tett le az asztalra olaszhonban" Ranieri-t bármikor kirúgnám egy Messi-ért, Gerrard-ért vagy Fabregas-ért... :D Na igen, Fabregas, szerintem ő lenne az ideális, csakhogy annyi pénzt ez a vezetőség soha nem adna ki egy játékosért.

Ismeretlen_102246 2008.12.09. 17:47:35

Diego-val kapcsolatban, azért vetettem fel az értékét, mert még sosem játszott itt, ergó zsákbamacska, azaz pontosan arra akartam kilyukadni, amit írtál. Illetve a múltjára is céloztam ezzel, ti. a portugál bajnokságban sem tündökölt. Ranieri-vel egyelőre megy a szekér. És éppen abban a játékstílusban, amit Ő tálal. Nem értem és nonszensznek tartom, hogy egy olyan játékosért kellene kirúgni, aki sem a Juventusban, sem olaszhonban nem bizonyított még, ellentétben Ranieri-vel. Egy fecske nem csinál nyarat. Ja és valljuk be, hogy Messi más kategória. Diego nem mérhető hozzá. És a Diego vagy Gio kérdésre kitérve. Azért VAGY, mert Ranieri-vel, vagy nélküle egy irányító kp szerepelhet (a Fantasista -, ami visszavont csatárt, vagy ékek mögüli irányítót jelent - mellett már nem fér el egy klasszikus irányító... legfeljebb egy olyan hátravont védekezésben is remeklő irányító, mint De Rossi) Melyik mostani csapat játszik két klasszikus irányítóval, vagy egy fantasista-val és egy irányítóval (utóbbi kettő poszt majdnem ugyanaz)? Ez összeférhetetlen szerintem. Gio pedig a szélen nincs elemében, hátravont irányítónak nincs meg az ütközőképessége. Diego a szélen? Akkor miért kellene változtani a 4-4-2-n? Tiago az utolsó meccsein nagyon jól játszott. Védekezésben és támadásban is sok szép megmozdulása volt.

Ismeretlen_53881 2008.12.09. 18:03:34

Abban egyetértünk, hogy nekünk igazán egy hátravont, jól passzoló játékos kellene. Abban már nem, hogy adott esetben Giovinco-t és Diego-t nem tudnák egy csapatba bepakolni. Lásd Milan pl. Tiago-val kapcsolatban minden relatív, mert az a nagyon jól játszott-dolog is csak a kispadon töltött idejéhez képest jó dolog, de még így is fényévekre van egy klasszis játékostól, és én nem szeretnék újabb 1.5 évet várni arra, hogy talán lesz még jobb is. Írhattam volna azt is, hogy Tiago-nak az elmúlt másfél évben volt 5-6 elviselhető meccse, de ez így túl gonosz lenne :D

Edgar 2008.12.09. 18:38:18

Én Nedved helyére David Silvát hoznám

Ismeretlen_108746 2008.12.09. 19:18:32

Biztosan velem van a baj, de engem meggyőzött az, amit Diegotól láttam eddig. Zsákbamacskának nevezni meg nagyon erős túlzás. Persze minden igazolás "zsákbamacska" lehet, mindig kérdés, hogy az adott országban, az adott csapatban beválik-e. Az, hogy valaki bizonyított vagy sem rendkívül relatív dolog. Szerintem Diego bizonyította a játékával, hogy klasszis focista. Ranierit én magam is jó edzőnek tartom, annak ellenére, hogy sok dologban nem szimpatikus, amit csinál, viszont nem emlékszem, hogy sok trófeát nyert volna a csapataival. Ergo felmerül, hogy ő többet bizonyított-e mint Diego. Messi valóban más kategória, hiszen hozzá igazából senki sem mérhető a mai mezőnyből. Ugyanakkor Diego világklasszis focista, s a világ bármely csapatába beférne. Egy fecske nem csinál nyarat, de nulla fecske még kevésbé teszi. A mai fociban szerintem már nem nagyon van olyan poszt, hogy "irányító középpályás". Ha megnézzük, nem nagyon alapoznak egy olyan játékosra, aki képes előre játszani. Kíváncsi lennék, hogy kiket lehetne megnevezni a nagy csapatok esetében "irányító középpályásként" egy olyan taktikai felállásnál, ahol csak egyetlen ilyen játékos van a pályán. Diego és Giovinco abszolúte nem azonos poszton játszik, s én símán el tudok képzelni egy olyan csapatot, melyben két előrefelé játszó játákos is megfér a középpályán. A Tiago féle jó játék a Lyonban elég lehetett, de jelenleg a Juvéban van, s ott szerintem nagyságrendekkel több kell.

asveed 2008.12.09. 19:32:52

Nem hinném hogy Diego lenne a megoldás csak és kizárólag!Gourcuffben látnék fantáziát,sztem be is válna,Xabi"majdegmutatom"Alonsoért vicc a 20 milla!Nem ér ennyit,és nem is akar jönni,ez már lejárt lemez!Inkább nyalogatja Benítez hátsóját tovább,és kipadozza magának a helyet!Mellesleg 20-30 milláért már olasz játékost is kaphatnánk sztem.Diegonak érdekes a helyzete mert kitűnni egy Brámából sztem nem u.az mint egy olasz elitklubból vagy európa más hasonló csapatából,lásd Porto!Szal ne siessük el én azt mondom mert a végén megint TiagoAlmironokat igazolunk;)!

mmartin91 2008.12.10. 21:38:44

Fogalmam sincs kire gondolsz akkor amikor azt írod h olasz középpályást is kaphatnánk, Sissoko mellé a kezdőbe! Erre a posztra mindenképpen egy olyan játékos kell aki már valaki, akinek már van neve és elismerik Európa szerte. 20 körüli összegért Xabi jó megoldás lenne, ennyiért erre a posztra nem igen találni jobb megoldást. Felesleges kísérletezgetni 10-12-ért Poulsen szintű favágókkal akik nem érnek egy guriga taknyot sem. Ez már tisztán látszódik ebben a szezonban. Akiknek voltak illúziói Christian "Olaszország szégyene" Poulsen játéka kapcsán azoknak kár tovább reménykedniük. Ez az ember önmaga paródiája. Azért Xabi Alonso évek óta a Pool kezdőjében pörget, Sissoko-t a Pool padjáról vettük és milyen jó vétel volt! Sztem nagyon szűk azoknak a játékosoknak a listája akik szóba jöhetnek erre a posztra, elérhetők a számunkra és a klub hajlandó értük áldozni.

asveed 2008.12.12. 20:31:08

"....Xabi évek óta a pool kezdőjében pörget"- mmartin ezt nem mondod komolyan????Ugye????Ez még viccnek is rossz!Annyira alapember kb. mint a spanyol válogatottban!A ténykkel nehéz vitába szállni!Poulsent meg remélem azért sem adjuk el!1. Azért hogy csak azért is tovább bassza a csőrödet! 2.Azért mert ennyi idő alatt leírni valakit még a rendkívűl vak Seccoék sem tennék,másrészt vannak nagyobb lúzerek ebben a capatban és már sokkal régebb óta itt "porosodó" emberek is mont ő! Szal Poulsenben gazdag boldog új esztendedőt neked is!;)

mmartin91 2008.12.13. 12:38:17

Szavaidból kitűnik h teljesen felkészületlen vagy, abszolut nem figyeled az eseményeket és masszívan kitartasz a hülyeségeid mellett. Xabi Alonso 2004 nyarán érkezett, mindjárt az első szezonjában BL győztes lett és a BL döntőn gólt szerzett. Ha megnézed a Poolban lejátszott mérkőzéseinek a számát akkor azt látod h amikor pályára lépett akkor 96,5%-ban ezt kezdőként tette. Szted egy kiegészítő embernek ilyen mutatói vannak? Nézzük a derék Poulsen mestert. Ameddig ő kezdőként a Juventus csapatában szerepelt a Juve vergődött. Nagyon sokan várták már h ez az ember tűnjön el a kezdőből. Eléggé kikezdték már amikor Istennek hála megsérült. Nem lehet tudni h a sérülése meddig húzódik még de sztem sokan drukkolnak azért h minél tovább tartson. Érdekes módon amint nem volt benne a csapatban a Juventus elkezdett nyerni. Nem akarok összefüggéseket keresni de a vak is látja h ez nem véletlen. Kíváncsi vok hogy ha bevethető lesz milyen szerepet szánnak neki. Gyanítom h a nyáron cserealapként fog szolgálni és ez így mindenkinek jó lenne. Ha te másképp gondolod akkor nyugodtan oszd meg velünk a véleményed, én kíváncsian várnám azt h szted ennek a "kiváló" játékosnak véleményed szerint mi az erőssége és h egyáltalán ez az ember miért lenne kezdőjátékos egy komoly célokért küzdő Juventusban. Sikerekben gazdag Poulsen-mentes új esztendőt kívánok a Juve vmennyi szurkolójának!

Ismeretlen_108746 2008.12.13. 14:41:39

Nem kívánnék lándzsát törni a Poulsen kontra Xabi Alonso vitában, de szerintem egyáltalán nem rossz játékos Poulsen. Nem tudom ki mit vár egy védekező középpályástól, ám elképesztően durva sarkítás azt vélni, hogy Poulsen sérülése bármiféle összefüggésben volna a győzelmi szériával. A "vak is láthatja" kitétel kicsit bugyuta, mindenki azt látja, amit akar. Amúgy alapvetően kicsit kulturáltabb mederbe kellene terelni a kommunikációt, még vita esetén is. A Poulsen fanyalgók, nyilván ezt látják bele. Én magam sem voltam elragadtatva amikor leigazoltuk, de én azt láttam, hogy egy megbízható, kiegyensúlyozott, a pályán jól látó játékost nyertünk vele. Xabi Alonsot nem tartom semmivel sem jobb játékosnak, s a felét sem éri annak az összegnek, amennyiért le lehetne igazolni. A Juvénak egy kreatív játékosra volna most szüksége a középpályára, semmi szükség Xabi Alonsora. Forza Juve!

asveed 2008.12.13. 15:23:36

Xabi kb. harmadát nyújtja annak amit a Sociedadban csinált!Ezt azért merem így kijelenteni mert akkoriban amikor nagyon jól mentek ,szinte minden meccsüket nézetem,bevallom nem Xabi miatt,de akkor még kedveltem is!Bár lehet hogy erre te már nem emlékszel,mmartin de te légyszi ne ossz engem,mert számomra legalább annyira bizonyítja a footballhoz viszonyuló dilettantizmusodat amit Poulsenről írsz és gondolsz mint az amennyire magasztalod ezt a kis spanyol "szirént"!Tedd a szívedre a kezed és úgy jelentsd ki hogy Xabi a lehető legjobb megoldás és se híre se hamva jó szerivel nála jobb igazolásnak!Ha őszintén így teszel sztem még a top 5-ben sincs ez a cserekirály!Tavaly is azért ment a sírás hogy Benítez nem játszatja nem???Akkor meg miről beszélünk????Poulsen jó,de nem a legjobb,ezt elismerem,de azt mit rábíznak,sztem elvégzi!Pont te vagy az aki ha van rajta sapka akkor azért,ha nincs akkor azért osztod!!!Ez azért elgondolkoztató sztem!Azon felvetéseden pedig hogy a Juve győzelmi szériája szoros összefüggésben van az ő hiányzásával már ne is haragudj szintén a már említett dilettantizmusodat erősíti bennem!Ez vicc,vagy nem ugyanazt a csapatot nézzük!?

mmartin91 2008.12.14. 11:57:24

Néhány gondolat a Xabi Alonso VS. Poulsen témakörhöz: a nyár folyamán állandó cikizésnek voltam kitéve Milan és Roma szurkoló ismerőseim részéről, amiért ez a derék dán középpályás olasz földre léphetett a Juventus mezében. Sokáig én sem akartam elhinni h ez megtörténhet egy olyan játékossal aki sokat tett Olaszország ellen és több olasz játékossal is volt konfliktusa. És ezek a játékosok valljuk be őszintén nem Poulsen szintű játékosok voltak( Totti, Gattuso). Ezzel az igazolással úgy érzem h olasz földön számos Juventus szurkoló fordult el a csapattól. Ős Juve szurkolók szájából hangzott el h szemétbe való játékos. Ezen már sajnos nem tudunk változtatni h Poulsen felölthette a Juventus mezét. A Sampdoria elleni 0-0 után, ahol sokadik gyenge teljesítményét nyújtotta, maga Ranieri vette ki a csapatból pihentetés címén. Xabi Alonsoról néhány gondolat: a nyáron Benítez meg akarta szerezni Gareth Barry-t, eléggé magas összegért, de ezt csak úgy tudta volna megoldani ha kb. hasonló pénzért megválik Xabi Alonsotól, hiszen a két játékos nagyjából azonos poszton játszik. Alonso a nyári edzőmeccseken nyújtott kiváló teljesítményével elgondolkodtatta Benítezt, aki a nyár végén már nem szorgalmazta mindenáron a transzfert. Nyilvánvaló volt ha Barry jön Alonso távozik. Alonso többek között azért illene a Juventus játékába mert a legjobb korban van, a védekezés mellett tud támadásokat szervezni, lát a pályán, pontos, hosszú indításai vannak és uram bocsá még gólt is tud lőni. Az ára persze nem kevés, dehát kevés olyan játékos van a világ elitjében akinek az ára a valós tudást tükrözi. Nyilván egy Liverpool szintű csapatból kiragadni egy kezdőjátékost aki nem öreg és nincs túl a pályafutása csúcsán kis pénzért nem lehet. A Juventus játékrendszerének átszervezése nélkül hasonló összegért vagy netán még olcsóbban szégyellem magam de nem igen jutnak eszembe tömegével neves, elismert játékosok. Poulsennel sokat már nem kívánok foglalkozni, egy erős Juventusban biztos h meg fogja találni a helyét a csapatban az edző, amíg ő itt lesz, ez az ember csak töltelék áru lehet egy masszív keretben.

Ismeretlen_53881 2008.12.14. 12:08:16

Én nem igazán szeretnék beleszólni a vitába, csak annyit jegyenék meg, hogy felesleges Poulsen-t Alonso-hoz hasonlítani, mert nem egy szint. A spanyol klasszis, míg a dán egy kemény iparos. Nem örültem a szerződtetésének, szerintem nem is érte meg elhozni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása