Secco: "Lesznek még távozó játékosok"

Bár elég sokat volt az utóbbi időben a háttérben, a Juventus sportigazgatója, Alessio Secco mégis elszántan dolgozott a csapat érdekében. Miután viszonylag régen sikerült lezárni az új igazolásokkal kapcsolatos teendőket, még hátravan néhány fiatal játékos el-, illetve kölcsönadása.

Alessio Secco

"Nagyon sok fiatal kitűnően teljesített az előszezoni felkészülés alatt. Többen alacsonyabb osztályú csapatokhoz kerülnek majd, hogy tapasztalatot gyűjtsenek. Pasquato biztosan távozik, több másodosztályú csapat is vinné, jelenleg azt vizsgáljuk, melyikük lenne számára a legmegfelelőbb (az Empolihoz megy - Lassus)."

Bár eddig minden alkalmat megragadtak a vezetők, hogy hangsúlyozzák, nem lesz több érkező, amennyiben mégis sikerülne megszabadulni Tiagotól, könnyen lehet, hogy az Aquilani, Appiah, Ledesma hármasból egy játékos mégis a Bianconerinél köt ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr964642523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.08.25. 11:07:53

Hát én naon remélem h télleg lesznek még távozó játékos(ok), leginkább erre a patkány Tiagora gondolok. Remélem vmi huszadik ligás török csapat kölcsönveszi mert az lenne az ő szintje. Egyébként ha elmegy akkor sztem ingyen megérné Appiah-t leszerződtetni. Érdekes lenne egy Sissoko-Appiah kettős a középpálya közepén mert fizikálisan "kicsit" rendben vannak:)

Ismeretlen_22017 2008.08.25. 14:24:55

Én is örülnék, ha visszajönne, de a Juve nem nagyon szokott ex-játékosokat visszahozni. Szerintem Ledesma is jó megoldás lenne. Legalábbis Tiagónál mindketten jobbak lennének ;)

asvééd 2008.08.25. 15:41:55

Egyetértek!!!Ledesma jó,és talán sokkal több van benne mint amit idáig a Lazioban mutatott!Nálunk azért sokkal jobb a "kiszolgáló személyzet":)))!!!!

blake11 2008.08.25. 16:12:21

én seccóékból nem nézem ki ledesmát de én így is védőt szeretnék,de ez őket nagyon nem érdekli,hogy a szurkolók többsége így van vele appiah jöhetne szabadúszó

Juvetto 2008.08.26. 12:35:53

Ciao, Tutti! :) Én speciel nagyon nem voltam elégedett anno Appiah teljesítményével...nálam pl. Nocerino-ról pont ő jutott folyton eszembe, mert ő is állandóan úgy kapkodott és sok rossz passza volt -mindemellett persze rakkolt és lelkes volt, de összességében én nem találtam hasznosnak- . Ugyanakkor abban biztos vagyok, hogy mára már tényleg egy kiforrottabb játékos lett. Ingyen érkezhetne! De akkor viszont Tiago-t mindenképp el kellene valahogyan passzolni -ami tényleg nem egyszerű-, mert az már talán luxus volna... Azzal teljes mértékben egyetértek, hogy egy Sissoko-Appiah kettősön áthajtani "mission impossible" lenne, az tuti!! Nem, mintha mondjuk így Poulsen-nel könnyebb lenne... :) Ledesma-t én nem érzem annyira, miközben természetesen tisztában vagyok vele, hogy jó képességű játékos. De Ti őt egyébként a kezdőbe szánnátok, úgy számolnátok vele, ha jönne? És mégegyszer: nem azt mondom, hogy nem válna be, sőt, lehet, hogy baromira funkcionálna, csak én valahogy nemtom... Pasquato remélhetőleg még sokra viszi...a JUVENTUSban!!! ;) A helyes megoldás amúgy egyértelműen az lenne, ha védőt vennénk!!!!! És szerintem 31.-éig még történni fog itt valami meglepő és nagy dolog, ez az érzésem... FORZA JUVE!!!

blake11 2008.08.26. 12:49:13

luxus egy aquilaniért kiadnánk bármit de nem tudnánk hozni egy appiaht ez hülyeség,ha akrnánk hoznánk de ez egy komoly pletyka de igaz védő kéne hát én már seccóékat ismerve itt nem lesz semmi

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása