Legrottaglie örülne Stanković érkezésének

Bár a Juventus vezetői többször kijelentették, hogy nem lesz több új igazolás, mégis sokan tudni vélik, hogy egy középpályás még érkezni fog. A hírek szerint a szerb Dejan Stanković az egyik legfőbb kiszemelt.

A Bianconeri szurkolói persze egyértelművé tették, hogy nem látnák szívesen Stanković-ot, akit a TIM Kupa alatt rendesen ki is fütyültek.

Nicola Legrottaglie azonban Fabio Cannavaro esetére emlékeztette a szurkolókat, aki szintén az Intertől érkezett, mégis hamar megkedvelték.

Nicola Legrottaglie

"A szurkolóknak joguk van fütyülni, hiszen kifizették a jegyüket, és egyébként is, ők a csapat tizenkettedik embere. Azonban emlékezniük kell Fabio Cannavaro leigazolására is. Először őt is ugyanúgy kezelték, mint Stanković-ot, aztán épp azok legnagyobb kedvence lett, akik kifütyülték. Stanković nagyszerű játékos, és ha hozzánk igazol, mindenki elégedett lehet."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr734642443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tubi 2008.07.31. 13:19:44

Hát én nem tudom....Valaki tényleg jó lenne még a középpályára,de Stankovic?Cannavaro azért nem nyilatkozott úgy rólunk mint ez a ...

mmartin91 2008.07.31. 13:58:31

Hát sztem jobb lett volna ha Legrottaglie most nem nyitja ki a száját, nehogy a Juve drukkerek megharagudjanak rá ezért a kijelentéséért.Sztem nem sok Juvefan örülne Stanko érkezésének mivel mindenki utálja, ráadásul már túl van pályafutása csúcsán.Én azt mondom tuti h nem fogjuk megvenni a szerbet mert akkor tüntetések lennének Torino utcáin és ez a vezetőségnek sem lenne túl jó.Viszont az naon jó lenne ha jönne még egy középpályás csak ne Stankovic.Ma olvastam h a Roma megadja Aquilaninak a pénzt amit kér úgyhogy róla lecsúszunk.Én abban reménykedem h az általam utált Poulsen azt a formát hozza amit gondolok, vagyis h gyengén fog jáccani az előkészületi meccseken és ezért kell majd venni egy új kp.-t.Jah egyébként Poulsenhez kapcsolódva: kíváncsi leszek h az edzői pályafutása során rengeteg mindent nyerő Ranieri mester h tudja majd összehangolni Sissoko-t és Poulsen-t mert nyilván őket szánja kezdőnek a középpálya közepére.Emlékezzünk arra, h Tiago és Almiron Ranieri mester kérésére érkeztek és 2 edzés után a mi nagyszerű edzőnk kijelentette h nem lehet őket együtt jáccatni.Kíváncsi leszek h vajon a Sissoko-Poulsen kettős jól fog-e működni, mert azt se feledjük h (ha jól tom) még nem jáccottak egymás mellett 1 percet sem, mert eddig Poulsen Sissoko-t váltotta a csapatban.Nyilván, eddig még nem sok idő volt h egymás mellett tudjanak jáccani, de ha én edző lennék és tudnám h ők fogják alkotni a középpályám közepét akkor minden alkalmat megragadnák h együtt jáccassam őket.Kíváncsi leszek h az Emirates Kuoán fognak-e együtt a pályán lenni...

asveed 2008.07.31. 14:24:01

Hát mmartin91 sajnos ezt sztem most benézed de rendesen , mert Poulsen sztem a csapat egyik legjobbja lesz ,csak figyeld meg;)! Más! Legro most tényleg jobb lett volna ha csöndben marad,bár én nem tartozom az őt ostorozók sorába,de már látom Vittorio24 véres késsel jön a komment felé..........................:) Ne legyünk negatívak én azt mondom,induljon új lappal Rani papa is,mert sztem ebben az idényben a régi fényünkben fogunk tündökölni!!!!!

Ismeretlen_53881 2008.07.31. 14:28:52

Valaki szerintem még biztos jön nyáron, annak viszont nem örülnék, ha Stankovic lenne az.

vizi8 2008.07.31. 14:59:13

mmartin91 sajna sem Tiago, sem Almiron nem Reineri kérésére érkezett. Amikor ő idejőtt már megállapodás volt a két játékossal. Ez bizony a vezetőség döntése volt.

blake11 2008.07.31. 16:30:05

hát momo érkezett úgy toom csak ranieri kivánatára és be is vállt ne csodálkozzunk hogy vannak almironok amikor seccora van bízva az átigazolás(volt valaha köze a focihoz,van tapasztalata-nem hiszem) deschamps szeretett volna szabad kezet de ez nem volt fogára való a vezetőségnek...

Vittorio24 2008.07.31. 17:59:44

Legrot bezárnám a kék osztriga bárba ott pasizhat,a rossz buzi,süt róla hogy meleg,a játéka is lányos ő sohase volt jó védő és nem is lesz,de hát mindenki tudja hogy nem ide való. Na hogy a témához is szóljak Sztankovics mint játékos nagyon nagy ász,kreatív,jól passzol,jól lövi a szabikat,rutinos és gólerős és még védekezni is tud szóval minden adottsága meg van,egy igazi klasszis és már vagy 10éve olaszba játszik én annak idején mikor a Lazio-ba került emlékszek rá már akkor is felmerült a neve nálunk,szóval jól járnánk vele.Azonban mint ember...... De meg kell neki adni az a lehetőséget és bizonyítani fog,de ettől függetlenül és nem igazán adok neki sok esélyt,hogy leigazolják. Forza Juve!!!

Ismeretlen_22017 2008.07.31. 18:11:14

mmartin91: egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a tervek szerint Poulsent Sissoko mellé vették a középpályára. Inkább alternatívának, helyettesnek. Vittorio24: Stanković kérdésben egyetértek veled.

Tomi 2008.07.31. 19:03:07

Ha már ennyit beszélünk stanko-rol,én jobban örültem volna Seedorfnak,R-dinho érkezésével volt nézeteltérésük és ezt ki kéne használni! Ö is öreg de stanko a közelébe se jön. Valaki még tényleg jöhetne a kp-ra (Alonso) mert ha néhányan lesérülnek v eltiltottak akkor...... Bár azért sokat erősödött a keret. Várom már a rajtot,kiváncsi vagyok hogy nyomjuk majd ha tétre megy!!! Forza Bianconeri

kowa 2008.07.31. 21:22:38

Nemtom Legrót miért fikázod vittorio... Az eélőző szezonba nem lett vna mi lett vna??? Nem értem azt, h hogyan lehet a kedvenc csapatodból akárkit is fikázni... Értem én h nem szereted ez alap h van akit nem scípsz, de akkorse fikázod! a stankovicról leírtak meg okék! Mellesleg a legrú se nyilatkozhatja azt, h a sztankovics ne jöjjön mer ilyen olyan, tuti megmondják neki, h mit nyilatkozzon le ennyi... Szerintem..

Edgár 2008.07.31. 22:15:44

Remélem nem jön már új játékos a középplyára és Giovinco is kap majd lehetőséget, és Ekdal is a felnőttekkel marad, és ez a Rossi gyerek is. Nekem nagyon bejön a játéka.

Vittorio24 2008.08.01. 19:22:38

Kowa már sokszor leírtam nekem a Juvéból senkivel sincs bajom kivéve legro alapból nem bírom a lányos fociját,meg ha jobban megnézzük gyenge is mint a harmat,semmi középső védőre emlékeztető nincs benne,sose játszott a Juventus-ba az előző évekbe is mindig elsózták a gecccbe csakhogy takarodjon már innen se Lippi,se Ancelotti,se Capello nem számított rá,sőrt a serie-B-be Deschamps se rakta be!!!!! Húzzon a halál faszára!!!! Szerinted miért nem számított rá senki??? Azért mert egy Senki!!! Nem ide való és kész!!! Amúgy meg mindenkivel kivagyaok békülve és FORZA JUVE!!!! Holnap meg vasárnap közvetítik a meccseinket Hamburg meg Arsenal ellen,várom már! Ciao!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása