Trezeguet visszavonult a válogatottól

"Nagyon fontos személyes bejelentést szeretnék tenni: úgy döntöttem, hogy mostantól kezdve visszavonulok a francia válogatottól." - kezdte David Trezeguet a sajtótájékoztatót anélkül, hogy megvárta volna az újságírók kérdéseit. A csatár meghozta döntését: nem kell több a válogatottból.

David Trezeguet

"A döntésem oka egyértelmű. Az Európa Bajnokság csalódása után a Francia Szövetség az emberek kívánsága ellenére úgy döntött, hogy Domenech a megfelelő ember a folytatáshoz. Soha nem értettem egyet vele, nem fogadtam el a döntéseit, úgy éreztem, a Juventusban nyújtott utolsó idényem miatt megérdemeltem volna a válogatott meghívót. Egyértelmű, hogy másképp látjuk a dolgokat, így az ő további alkalmazása a megfelelő pillanat számomra, hogy visszavonuljak a válogatottól. Mostantól csak a Juventusra koncentrálok, mert ők mindig hittek bennem. Szerettem volna szombaton, a világbajnoki győzelmünk tizedik évfordulójára rendezett mérkőzésen elbúcsúzni a francia szurkolóktól, de van egy kis problémám a térdemmel, és az orvosi stáb azt kérte, maradjak Pinzolóban, és vigyázzak magamra. Remélem, azért lesz még megfelelő alkalom, hogy elköszönjek tőlük."

A térd probléma egyáltalán nem komoly, és David már a hét végén együtt edzhet a többiekkel.

"Ez egy enyhe íngyulladás a jobb térdemben. Azért, hogy ott lehessek a Bajnokok Ligája selejtezőin, úgy gondoltuk, hogy most ne erőltessük meg. A következő napokban így csak az edzőteremben dolgozom majd, de szombaton, vagy vasárnap már visszatérhetek a többiekhez."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr624642357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bercike60 2008.07.09. 20:42:04

én megértem trezeguetet és sztem jó döntést hozott!(nem volt nagyon választása)

Guci 2008.07.10. 10:24:48

Sajnálom Trezt nagyon:(

blake11 2008.07.10. 12:34:40

én azért sajnálom,mert toom szíve szerint játszana még a válogatottban,de abban igaza van domenech nem azért maradt szövetségi kapitány,mert megérdemli-hanem a politikai hova tartozása miatt-valószínű domenechnek trez szókimondósága nem tetszett-pedig az igazat mondta,nem mondom azt,hogy domenech rossz edző-de egy lippinek pl.:közelébe nem ér

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4165) mercato (4145) nyilatkozat (7445) Olasz Kupa (327) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása