Trezeguet: "Maradok"

David Trezeguet határozottan cáfolt minden pletykát távozásával kapcsolatban:

"A Juventusnál akarom befejezni a karrieremet."

David Trezeguet

Trezeguet idén is remek formában jászott, 20 találatig jutott, és csapattársa, Alex Del Piero mögött az olasz bajnokság második legeredményesebb támadója lett.

Mindezek ellenére, és Amauri érkezése miatt kétségessé vált (szerintem CSAK a sajtó szerint), hogy Torinóban folytatja-e, vagy inkább a több játéklehetőség miatt elhagyja a Juventust.

"2011-ig meghosszabbítottam a szerződésemet, és úgy akarom befejezni a pályafutásomat, hogy ezt a mezt hordom."

Trezeguet beszélt arról is, hogy a 2004/05-ös idényben már megpróbálta elcsábítani őt a Barcelona.

"Úgy tűnt, a Juventus akkor úgy döntött, hogy nem vagyok része a terveiknek. A Barca megkeresett, és sikerült is azonnal megállapodnunk, mivel ők a világ egyik legerősebb a csapata. Aztán Fabio Capello hívott, és megkérdezte, miért akarok távozni? Elmondtam neki, erre ő megkért, hogy maradjak, mert hisz bennem. Öt perc alatt megegyeztünk. Nagyszerű tapasztalat volt, hogy vele dolgozhattam, mert ő - akárcsak Marcello Lippi - egy olyan tréner, aki már mindent megnyert. A többi már történelem - az a csapat szerintem az utóbbi 15 év legerősebb Juventusa volt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr634642225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buub 2008.06.05. 22:15:41

Így is jó :)

Dana 2008.06.05. 22:36:49

Remélem a pénzhajhász vezetőink is beérik a válaszával. Én most nyugodtan alszok így :)

blake11 2008.06.06. 06:49:40

ez olyan 50-50%-os hír

adamjuve 2008.06.06. 10:49:22

én nem örülnék, ha Trez távozna, de egy Inter Real Barca bárkit le tud igazolni azért mer ven zsjük, nekünk is kell.ez van, gazdagodni kell.

Edgár 2008.06.06. 11:30:10

én még adamjuve felsorolához a Cselzit és az AC Milant is odaírnám

Shyr Kahn 2008.06.06. 12:58:08

Trez maradni akar, de közben megjelent egy RIPORT (tehát nem pletyka) a goal.com-on, hogy Trez-t szinte biztosan eladjuk. Ki jön velem Torino-ba kinyírni Blanc-t és Secco-t? Ilyen könnyen ne adjuk már egy hű játékosunkat, aki a Serie B-ben is maradt és rá egy évre, amikor újra 20 gólt termel eladjuk???? A legtöbb gólt szerző légiósunk, aki szeret itt lenni és nem elég, hogy a francia válogatottból kihagyják, még mi is odarúgunk neki. Hát ezeknek teljesen elment otthonról. inkább ne igazoljuk le Xabi-t, mint eladjuk Trez-t. Basszák meg!!! Ki jön Torino-ba tüntetni, ha ez megtörténik?

adamjuve 2008.06.06. 13:07:04

én könnyen lehet h jövök.......

Ismeretlen_22017 2008.06.06. 13:09:37

Ha a goal.com-on azt írják, hogy Del Piero nővé operáltatta magát, indulsz Torinóba tüntetni? Vagy azt, hogy bele kell ugrania az összes Juve-drukkernek egy kútba. Akkor beleugrasz? Ne higyj már el minden faszságot, amit írnak! Egyébként: "The Gazzetta dello Sport says that David Trezeguet is certain to sign for Barcelona, despite the Frenchman’s claims that he wants to end his career in Turin...." Ez az első mondat, NEM riport, csak a Gazzetta írja.

adamjuve 2008.06.06. 13:23:23

érdekes, és valószerű hírt hallottam: Stankovic+55M euro=AGÜERO szerintem vegyük meg Stankot és adjuk oda AGÜ-ért.(plusz 55m) Na,milyen?

Shyr Kahn 2008.06.06. 13:30:48

Lassus igazad van, de több ok miatt is csattantam fel és több ok miatt is vagyok ideges. Pár napja már erről mennek a hírek, azaz az elmúlt napokban kb. 4-5 hír ment ezzel kapcsolatban, ami miatt valószínűsíthető, hogy történik valami a háttérben, másrészt amikor ilyen sok hír látott napvilágot ilyen rövid időn belül, ráadásul riport-ként is közöltek a végén a hírrel kapcsolatban, akkor az az esetek 90%-ban meg is történt. Ezért parázok és mert Trez igazi Juventino + a leggólerősebb csatárunk, akit olyan ürüggyel adunk el (ha igazad a feltevések), ami gyomorforgató...

Juvetto 2008.06.06. 14:15:49

Van igazság abban is, amit Shyr Kahn mondd, valamint abban szintén, amit Lassus. A lényeg viszont, hogy most feltehetően valamennyien aggódunk!! :( (legkésőbb szeptember 1.-én úgyis mindent megtudunk/és ez nem csak erre az ügyre vonatkozik/, bár azt elismerem, hogy az még elég messze van és én is aggodalmaskodom természetesen sokminden miatt...) FORZA JUVE!!! FORZA TREZ!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása