Amauri a Juventusról

Amauri egyre közelebb kerül a Bianconerihez, és a brazil játékos arról beszélt, mennyire büszke emiatt.

A játékos a Palermo csapatánál szerzett magának nevet, ahova 2006-ban igazolt a Chievo együttesétől, és hamar a Serie A egyik legkeresettebb támadója lett. A Juventus és a palermo vezetői tegnap ültek le tárgyalni, és nagyon úgy tűnik, hogy megállapodás született.

Amauri

"Nem olvastam a lapokat, de tudom, miről írnak, és hogy mi folyik körülöttem, bár egyáltalán nem foglalkozom az egésszel. Csak a kemény munkára és a játékra koncentrálok. Majd az idény végén meglátjuk, mi lesz. Számomra egyértelmű győzelem, hogy a nevemet kapcsolatba hozták a Bianconerivel és más nagy csapatokkal, gyerekkorom óta erről álmodtam."

"A Juventus nagyszerű csapat, jelentős történelemmel, óriási élmény lesz itt játszani. Sokat kell még javulnom ahhoz, hogy egy nagy csapatnál is meghatározó játékossá váljak. A neheze ezután jön: nem elég, hogy leigazolnak, be is kell kerülni a csapatba. Gyerekként az volt az álmom, hogy legyek valaki, és segíthessem a családomat, és már akkor tudtam, hogy egyszer egy nagy klubnál fogok játszani. Igazam lett, és már három éve a legjobbak között lehetek. Erősebb, és magabiztosabb lettem a tavalyi év óta, ez a sérülésemnek is köszönhető."

Annak ellenére, hogy Amauri kitűnő formában van, a Palermo mégsem áll jól, hiszen csak a tabella 11. helyét foglalják el.

"El van átkozva ez az idény, de ez mindenkivel megtörténhet, nézzük csak meg a Milant. A keret alapján a legjobbak között lenne a helyünk, de remélem, hogy jövőre már jobban fog menni."

Amauri a Palermo szurkolóinak dícséretével zárta az interjút.

"Amikor ideigazoltam, egyből otthon éreztem magam, és még akkor is támogattak a szurkolók, ha nem úgy alakult egy meccs, ahogyan szerettük volna, vagy ha nem sikerült gólt szereznem. Mindig éreztem a szeretetüket, és remélem, hogy én is annyit adhattam nekik, amennyit tőlük kaptam. Azt az egyet nagyon sajnálom, hogy a Palermóval nem sikerült bejutnunk a Bajnokok Ligájába."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr384641994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2008.04.16. 21:07:28

31ik forduló buffon grygera stendardo chiellini molinaro sali camo noce :( PALLADINHO20 trez sanyi linkek sop://broker1.sopcast.com:3912/50091 tvu player tvu://21500 win media player ?? mms://infrontsp-DE-06-S02.wm.llnwd.net/infrontsp_DE_01_S02?MSWMExt=.asf

RICh 2008.04.16. 21:07:45

tudod bekaphatnád 1 kicsit a hegyét...miért kell nekünk mindig a legrosszabbat kihozni a dolgokból???!!!???!!!

PaLLaDiNhO 2008.04.16. 21:22:53

? ezt kinek mondod? am vezetünk a 17 percben trwzwguet révén érdekes palladino molinaro egyik se tud védekezni...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4167) mercato (4145) nyilatkozat (7447) Olasz Kupa (329) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása