Az Inter elleni keret

Az utolsó edzés megtekintése után Claudio Ranieri kijelölte az Inter elleni nagy meccs 20 fős keretét. A mérkőzés szombat este 20.30-kor kezdődik, a mérkőzést a Sport2 közvetíti.

A keret ugyanaz, mint az Empoli ellen. Zanetti, Marchionni és Andrade Torinóban maradt, akárcsak Novembre.

kapusok: 1 Buffon, 12 Belardi, 13 Vanstrattan 

védelem: 2 Birindelli, 3 Chiellini, 5 Zebina, 21 Grygera, 25 Stendardo, 28 Molinaro, 33 Legrottaglie

középpálya: 7 Szalihamidzsics, 8 Camoranesi, 11 Nedved, 22 Sissoko, 23 Nocerino, 30 Tiago

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet, 20 Palladino

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr284641882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.03.22. 13:47:26

Én így kezdenék: Buffon Zebina-Legro-Chiellini-Grygera Camo-Momo-Tiago-Nedved Trez-Alex FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_22017 2008.03.22. 13:52:19

Sissoko és Tiago szerintem biztosan nem lesz együtt kezdő, bár ha jobban belegondolok, akkor Nocerino lesz Sissoko mellett. Hááát...

mmartin91 2008.03.22. 14:41:14

Sztem mindenképpen Tiago-t kéne jáccatni Sissoko mellett.Az a baj h nincs Zanetti és ezen akár a meccs is elmehet.Ha Nocerino kezd Momo mellett,akkor egy igen védekező csapat leszünk,viszont ha Tiago akkor támadni is tudunk majd.A fő probléma az,hogy Zanetti kiválása miatt nincs olyan ember a középpálya közepén aki tud adni hosszú passzokat,mondjuk erre Tiago sokkal alkalmasabb mint Noce,mert ha az olasz kezd akkor nem naon lesz támadásunk.Én azt láttam a RAI UNO teletextén hogy a Brazzo-Camo-Momo-Nedved négyes fog kezdeni.Sztem ez elég gáz,ha jól tom egyszer fordult elő h Camo középen jáccott és ha jól emlékszem nem is ment jól a csapatnak mivel Camo nem középső ember.Ha télleg így fog kezdeni Ranieri akkor takarodjon a picsába!FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_22017 2008.03.22. 14:46:41

Igen, én is olvastam ezt az összeállítást, de ez még sokkal rosszabb lenne, mintha Noce játszana középen. Remélem, csak találgatás. Camo nem középre való.

passerby 2008.03.22. 15:23:25

Csak Brazzo ne...

Huszy 2008.03.22. 16:49:39

Csak picsáznánk ki ma este a Zintert. Sztem egy sima 1-0ás meccs lesz, és a Juve gólt Nedved fogja lőni. :) Forza Juve!!!

bercike60 2008.03.22. 17:05:27

hát vmiért én úgyérztem az internél elfogyott a pénz a bírókra(gondolok a mostani rossz formára)de remélem nem azért mert erre a meccsre gyűjtöttek Forza JUVE

RICh 2008.03.22. 18:01:08

Picsába.....a Roma a Milan és a Fiorentina is 1 gollal nyert.....nyagyon jó lenne most nyerni vagy nagyon minimum egy x!!!

asvééd 2008.03.22. 19:27:30

Mivel most van a szülinapom csak azt kérem a srácoktól hogy egy picike góllal nyerjék meg a derbit!:))))))Nagyon-nagyon örülnék!!!!!!!Bár buli van de a félszemem a tv-n lesz:)))!!!!

patrik 2008.03.22. 20:04:13

én igy kezdenék Buffon zebine Legro chiell Gry Camo Sissoko Szaliha Nedved iaq Alex FORZA JUVE!!!!!

Daccc 2008.03.22. 20:13:48

asveed fuled bokaig! Megajandekoz a Juve teged ne felj :P

RICh 2008.03.22. 21:58:31

Goool...Goool...Goool...Goool... Zero-Due.....Trezeguet!!!!!!!!!!!!2-0 juppiiiii!Ezta mecset má be kell húzni!!!

RICh 2008.03.22. 22:14:11

Ha elbukjuk a 3 pontot én Alex és Trez válláb avarrom 1:2

Ismeretlen_74763 2008.03.22. 22:25:40

Na most mondja valaki, h Ranieri szar edző :D Alex mit hagyott ki azt a mindenit, de lényeg, h nyertünk, bár Camo gólja enyhén lesgyanús volt :P

mnorba 2008.03.22. 22:33:57

Fantasztikus!!!A döntetlenben bíztam,de arra gondolni sem mertem,hogy idegenben verjük a zintert!Nagyon nagy derbi volt,öröm volt nézni!Le a kalappal a fiúk és Ranieri előtt!

mmartin91 2008.03.22. 22:49:17

Ki a faszt érdekel ez a buzi Ranieri?Nem ő jáccott hanem a játékosok.Csodás győzelem!!!!!Ha nem szereztük volna meg a 3 pontot 0-2-ről akkor csakis a két csatár lett volna a felelős.Hál Isten Maniche a végén kapufát lőtt.Le a kalappal a játékosok előtt,naon naot jáccottak és végülis utólag kiderült h mégiscsak jó ötlet volt Camo-t középen jáccatni.Nagyon fontos győzelem volt,fontos volt h megverjük ezt a buzi Inter-t.FORZA JUVE!!!

juvem 2008.03.23. 00:07:44

háááát igazad van martin de nem teljesen! 0-1nél sőt 0-2nél sem hagyta fel a támadó focit ranieri nem cserélte le monnyuk trezt stendardora vagy fene tudja sztem ranierié is a győzelem de főleg aq csapaté NAGYON JÓK VOLTAK! Nedved nmeg hát lehet h öreg és már nem a régi de még mndig ő a juve motorja nagyszerű meccs volt! és odavertük az INTERT(Y) FORZA JUVE

passerby 2008.03.23. 07:31:41

Azért ebben benne volt Ranieri keze vastagon :) , bár van amivel én sem értek egyet, Salihamidzic pl. szerintem nem Juve-szintű játékos, tegnap is ő volt a leggyengébb. Viszont Buffon, Camo és Alex valami zseniális volt, meg persze Chiellini, Grygera és Molinaro is. Meg persze a többiek, bár kis odafigyeléssel jobban megalázhattuk volna őket :) Ja és Carlo Garganese pontosan ezt tippelte...

bercike60 2008.03.23. 09:26:45

az egyik részről örülök mint állat(de ezt tudtam h az intert meg tudjuk verni),a másik részről szomorú vok mert így mindenki azt hiszi h minden rendben van nem kell elküldeni senkit

RICh 2008.03.23. 10:56:38

hááát minimum Seccot el kell küldeni. ha a mecsen mindenki belövi a 90%os vcagy afölötti helyzeteit akkor 5-2 körül van a vége!

kowa 2008.03.23. 11:54:05

Hát carlos nemtom te úgy fikázod 1től 1ig a játékosokat mintha az inter gurított volna nekünk egy 5öst!!! Jogosak a felháborodásaid de ilyenkor nem arra fog emlékezni az ember, h alex kihagyott 3 ziccert hanem arra, hogy adott1 gólpasszt trenek meghogy fantasztikusan játszott grygera sztem jó volt az ő suidalmazását sem értem, camo is osztogatott, el-el indult pl a végén mikor a burdisso gyerek felháborító módon rúgta fel.... Senki nem nyújtott átlag feletti teljesítményt és nem látványosan villogtak hanem scapatként nyertek és te ezért fikázod szinte az összes játékost??? Chiellini?1 szavunk nem lehet rá levette azta cigányt a pályáról Legro is jól muzsikált Buffon hatalmasat nyújtott!!! Az első gólnál meg kelett a partjelző de lehetr 1szer nekünk is szerencsénk ha nem adta volna meg akkor meg az lenne a felháborodás oka szóval nem értem te örülsz annak hogy nyertünk, vagy a hibákat keresed??? Az a lényeg, h megvertük az intert és késsz!!! Szerintem aztán javíts ki ha tévednék!!

RICh 2008.03.23. 12:38:29

Carlos öszefoglalója elég jó szerintem...de azé 1 kétz helyen belekötnék...pl:Trez nagyon nagyon soxor visszajött labdákér,meg hát nem is az a kimondott cslezös tipus,ö megkapja és bebassza...igy is történt!Az elsö félkideji játékról meg annyit hogy ott baszták el hogy végig levegöbe akartak jáccani!És még annyi hogy Salihamidzic 1átalán nem való a juvéba!!!!!!!

mmartin91 2008.03.23. 13:50:22

carlos44-nek igaza is van meg nem is.Azzal egyetértek amit Del Pieroról írt,h sok helyzetet kihagyott ill.elönzőzte.Viszont akkor lenne helyes bántani ezért,hogyha Maniche labdája a végén a kapufáról befelé pattan.Így sztem ne szóljunk rá semmit.Legronak és Chiellininek télleg volt 1-2 bizonytalankodása viszont Ibrát levették a pályáról.Camo sztem jól jáccott,egy szavunk nem lehet rá,ráadásul nem a szokásos helyén nyomta.Brazzo fikázását viszont nem annyira értem.Lehet(sőt biztos) h már nem a régi és nem tud úgy jáccani mint kéne ezen a szinten,viszont 4(!) poszton is tud jáccani és azért egy ilyen univerzális játékost nem küldenék el,főleg mivel ingyen jött.Nedved és Buffon naot jáccottak,minden elismerést megérdemelnek.Sissoko jól védekezett,csoda h nem kapott sárgát.Remélem minél előbb vissza tud majd jönni Zanetti a csapatba és akkor helyre áll a rend a középpályán.Gratula a játékosoknak!

asvééd 2008.03.23. 15:24:47

GYEREEKEK!!!HÁT MI VAN ITT????? NYERTÜNK A KÚRVA ÉLETBE!!!!!!A TAVALYI BAJNOKOT GYŐZTÜK LE?AKI IDÉN BAJNOKIN CSAK 1 PONTOT SZERZETT TŐLÜNK A 6-BÓL!!!!!! MAXI SOK GRATULA A SRÁCOKNAK,Az én SZülinapomat teljessé tették és nagyon-nagyon örülök!!! Daccc : Testvérem,nagyon köszi a jókívánságot és a pontos "előrejelzést":)))))) Srácok!GO AHEAD!!!!!!!!

Ismeretlen_22017 2008.03.23. 16:34:38

Először is - így utólag, bocs - nagyon sok boldogságot asvéédnek! Tényleg igazad lett!!! :D :D :D Másodszor pedig: ma délelőtt újra megnéztem a meccset, és egyáltalán nem értem, miért kap kritikát Szalihamidzsics. Nagyon hasznosan játszott, néha hibázott, de semmi kiemelkedő. Molinaro viszont rengeteget rontott, sokszor rosszul kezelte a labdát, rosszul szabadított fel, rosszul passzolt, egyértelműen ő volt a Juve gyenge pontja. Brazzóval semmi gond nincs.

Huszy 2008.03.23. 16:43:54

Ez az!!!! Megvertük a Zintert, méghozzá a saját pályáján!!!! Most a többi le van szarva, a lényeg h megvan a 3 pont. Forza zinterverő JUVE!!!!

PaLLaDiNhO 2008.03.23. 16:46:27

sok boldogságot asvééd ! a meccs: sztme szép győzelem volt azért ,nagyon akartuk látszott trezen is meg alexen hogy nagyon akar brazzot én nme kommentálnám mert nem rá figyeltem visont engem molnaro játékában a sutságot (mint eddig legtöbbször) és a gyertyáit(felszabaditani akart gondolom)sztem a gyertyáit neked ajánlotta cristian:D sajnos én még mindig azon a véleméyen vagyok hogy adjuk kölcsönebe pl franciaországba és egy év után ha nem fejlődik oda kell adni valameik kisebb csapatnak .Grygera sztem nem volt rossz nálam egyértelmú hogy a széleket kell megerősíteni nyáron! forza juve

Huszy 2008.03.23. 16:46:31

asvéédnek boldog szülinapot, és remélem még sok ilyen zinterverést fogunk látni még az életünkben!!! Forza zinterverő JUVE!!!!

asvééd 2008.03.23. 17:33:34

Köszönöm Srácok:)))!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása