Zambrotta: "A Juventus elárult engem"

Gianluca Zambrotta meglepő támadást intézett volt klubja, a Juventus ellen. A jelenleg a Barcelona alkalmazásában áló válogatott védő a 2006-os bundabotrány kirobbanása után távozott Torinóból, amiért rengeteg szurkolói kritika érte.

Gianluca Zambrotta

"Azt mondták, áruló vagyok, de igazából engem árultak el. Minket, akik mindent megtettünk az edzéseken és a mérkőzéseken, hogy két bajnoki címet szerezzünk, egyszerűen cserbenhagytak. Ráadásul azt a pénzt, amit az eladásunkból kaptak, saját adósságaik egy részének törlesztésére fordították - igenis nagy segítséget jelentettünk a klubnak."

A mai futballistákat sokszor éri kritika magas fizetésük miatt, ám Zambrotta úgy érzi, ő megéri a pénzét.

"Persze sokkal jobb most nekünk, mint néhány éve, de ez a futball gazdasági fejlődésének eredménye. Mutassanak nekem egy olyan profit, aki visszautasít egy tökéletes ajánlatot dupla fizetéssel. Az emberek azt gondolják, hogy mi csak rugdossuk ide-oda a labdát, és felvesszük a nagy fizetéseket, de én mindenért megdolgoztam, amim van. Amikor iskolás voltam, minden nap reggel 6.30-kor keltem, és a tanulás, edzés mellett soha nem értem haza este 7 előtt, amikor neki kellett fognom a házifeladatomnak. Nagyon nagy a konkurenciaharc: 200-an kezdtük az ifi szekcióban, és eddig a szintig összesen hárman - Frencesco Coco, Diego De Ascentis és én - jutottunk el." - nyilatkozta a játékos a 'GQ' magazinnak.

Bár Zambrotta egyszer vissza akar térni hazájába játszani, úgy látja, sok mindenen kellene változtatni.

"Mindig nagyon örülök, amikor hazautazom. Olaszországot szeretem a világon a legjobban, de manapság nem könnyű olaszként külföldön élni. Nagyon sok minden miatt lehet minket támadni, és én nem tudom - de nem is akarom - megvédeni Olaszországot. A feleségem Nápolyból származik, és nem tud eléggé szégyenkezni amiatt, ami ott történik. Az emberek látják azokat az óriási szeméthegyeket, melyek minket minősítenek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr754641664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2008.02.28. 19:14:49

legalább nem az interbe ment.Jó lenne ha visszatérne azért ,legalább tudna valakitöl tanulni molinaro.apropo molinaro ,sztem nem mindig jogosan támadják akik támadják mert sztem jó védő lesz idővel ,sztme fiatal még.bár tény hogy beadni illene már neki is :D

buub 2008.02.28. 19:56:07

most döbbenek rá, hogy Zambrottának tényleg igaza van. Vagyis nem teljesen. Szerintem az a pontos, hogy anno a Vezetők árulták el a játékosokat és a csapatot is. Nekik köszönhető ez az egész, nem lehet hibáztatni azokat akik elmentek.

kgb17 2008.02.29. 01:11:54

Eszem a szívét, én amikor iskolás voltam 6:00-kor keltem. :P :DDD

csuti12 2008.02.29. 08:23:20

Nem változott a véleményem. Én azokat tartom árulónak, akik olaszban rivális csapatba mentek el. Zambrotta, Canna legalább messze vannak. Igazi Juvés soha nem menne az Interbe pl. Nincs az a pénz. Persze ez a vezetők hibálya is, remélem tanulnak belőle.

Geri 2008.02.29. 13:53:56

Attól nem júdás mert eligazolt, és csak csatlakozni tudok csuti12-höz, vagyis nem olasz csapatba ment az a lényeg!

csakajuve 2008.03.01. 15:27:43

én tökéletesen egyetértek carlos44gyel! van igazság abban amit mond zambrotta, de elment!!!! itt hagyta a csapatot amikor a legnagyobb szükség lett volna rá!!!! ráadásul még Olaszországot is fikázza??? eléggé szánalmas lett, nálem ezzel végleg elásta magát...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása