Piatti a Juventus kiszemeltjei között

A Bianconerinek nem lesz könnyű dolga, ha tényleg le szeretné igazolni az Estudiantes fiatal csillagát, Pablo Piattit.

Pablo Piatti

A 18 éves támadó középpályást a nyáron szeretné megszerezni a Juventus, de az Estudiantes vezetői már az átigazolási időszak előtt szeretnének megállapodni valamelyik kérővel. És kérőkből akad bőven, hiszen a torinóiakon kívül az Espanyol, a Porto, a Werder Bremen és a Fiorentina is szívesen leigazolná a játékost.

A hírek szerint a Juventus tisztában van az egyre gyarapodó riválisok számával, így még jóval a nyári igazolási szezon előtt meg akarnak állapodni az argentín klubbal. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr774641637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buub 2008.02.19. 20:31:09

Sokkal jobban szeretem az ilyen " még nagyon neve sincs" fiatalokat, mint a drága sztárocskákat, szóval szerintem inkább ő, mint Diego. De VDV-t továbbra is úgy tartom hogy le kéne igazolni.

Huszy 2008.02.19. 20:43:07

VDV-t szerintem Ranieri nyilatkozatai miatt már elbuktuk. Építeni kell a fiatalokra és talán nem lenne rossz húzás őt leigazolni. Forza Juve!

Doki 2008.02.19. 22:46:16

Hja! SZtem is érdemes lenne fiatalitani.Nézzük csak meg az Arsenal csapatát...Jol megy a szekér.Vagy ellenpéldának ott van a Milan.1-2 év s simán játszhatnak az old boys ligában...

passerby 2008.02.20. 08:56:44

Én csak azon húzom fel magam, hogy olasz nevek alig bukkannak fel a pletykák között. Sokkal jobban szeretném, ha igazi olasz csapat maradna a Juve, néhány nemzetközi sztárral kiegészülve. Mindig nagy öröm volt pl, hogy a válogatottba a legtöbb embert a Juve adta. Mondjuk én ráhajtanék Ciganiri-re pl. Más: kövezzetek meg, de én nem igazán örültem hogy az inter kikapott. Majd hallgathatom megint, hogy a recska angol foci így meg úgy, hogy a 'bajnok' simán elbukik... Doki! Az hogy az Arsenal vagy a Milan játékospolitikája a jobb, kiderül ma este (részben). Én azt mondom hajrá Milan!

Doki 2008.02.20. 11:54:15

passerby---én is azt mondom hogy inkább akkor a Milan minthogy Arsenal.Nem is fikázni akartam a Milant hanem csak azt akartam mondani hogy ha ujjitani kellene a Milannak jatekoskeret terén akkor egyszerre kellene több játékost is vennie , mert sokan vannak a korhatárosok. Az Arsenalt meg pont azért hoztam fel mert fiatalok.És lehet hogy 1-2 év eltelik mire nyernek vmit, de nem kell azon gondolkodni hogy kit vegyenek...

Ismeretlen_22017 2008.02.20. 12:31:35

A Juventusnak az lenne az érdeke, hogy a riválisok minél tovább állva maradjanak a nemzetközi kupákban. Mindezekkel együtt mégis képtelen vagyok az Internek, a Milannak, vagy a Romának drukkolni. Nem megy.

asvééd 2008.02.20. 12:43:00

Én igenis örülök hogy a zinter végre kikapott!!!!Nagyképű,antiolasz barom banda!!!Még a végén azt hiszik hogy a bab is hús!!!!Verhetőek,ez tisztán látszik,és már mondtam korábban is és fenntartom hogy ezek tuti nem nyerik meg a BL-t,talán még a 4 közé se érnek oda!!!!Mondjuk a Roma győzelme azért örömet okozott,mert Real-t ki nem állom,speciel:))))))))

RICh 2008.02.20. 15:15:47

De egy csicska ez az Inter aki látta a meccset az tudja hogy miröl beszélek....az teccetta legjobban hogy egy kaput eltaláló lövésük sem volt!Én is csak azért "szurkolok" a Romának meg a Milánnak hogy minnél fáradtabbak legyenek a hétvégi bajnokikon! jaaa és most hétvégén itt a nagy eséj hogy átvegyük a 2.helyet!

buub 2008.02.20. 16:06:27

Én örülök, hogy az Inter kikapott, de egyáltalán nem nevezném csicska csapatnak. csak rá kell nézni a tabellára. Most persze jöhetnénk emgint azzal, hog abírók így emg úgy segítik őjet, de mivel én jóhiszemű vagyok ezért elfogadom, hogy jelenleg ők olaszország legerősebb együttese.

zolmuh 2008.02.20. 16:12:08

Örültem, hogy az Inter kikapott, meg annak is, hogy a Roma nyert. És egyetértek passerby, hogy jó lenne, ha minél több olasz lenne a Juvéban. Az nso fórumon is frögyögnek az interesek, hogy a juvésok, miért nem szurkolnak más olasz csapatnak a bl-ben, jelesül az internek ..., de hát az egyetlen olasz játékost is leküldték tőlük a 30. percben :)

zolmuh 2008.02.20. 16:12:56

bocs, nem frögyögnek, hanem fröcsögnek :)

buub 2008.02.20. 17:44:02

Egyébként egyáltalán nics értelme olasz játékost vennünk maz Barzaglit, mivel itáliai csapat avgyunk, ezért lehetőségünk van kinevelni azoalsz focistákat, szal fölösleg venni, ha nevelni is tudunk( Jövőre De Cegli[sorry ha szarul írom, de vele mindig bajba vok], Marchisio, Giovinco), illetve inkább fiatalon kellene őket emgvenni mint pl. Criscito, akinek a kölcsönbeadása számomra az eddigi legmegdöbentőbb döntés volt. Totál alapember erre emg kölcsönbe kell adni...

Ismeretlen_22017 2008.02.20. 18:12:24

Már nem azért, de hogy lenne már Criscito alapember? Jelenleg Chiellini, Legrottaglie, de még Stendardo is jobb belső védő nála, a szélekről meg ne is beszéljünk. Ha itt maradt volna, nem lép pályára, az tuti, ezért kellett kölcsönadni, hogy szokja a Serie A-t. Ezen nincs mit vitázni.

RICh 2008.02.21. 15:27:40

Az senki sem vitatta hogy az inter jelenleg a legerösebb olasz klubb de amint kiteszi a lábát olaszországból márt egyböl nem megy annyira a VIGÉCKEDÉS...:D!

buub 2008.02.21. 16:16:59

Criscitot mindenki a roma elleni meccs alapján ítéli meg és látom ez itt sincs másképp, pedig előtte jól teljesített és szeritnem addig jobb volt amíg Chiellinit nem hozta be a mester középre, mert addig nem láttam ez a balf*sz Molinarot.

RICh 2008.02.22. 16:18:09

Sztem is jó Criscito a roma elleni golt én nem varrom a nyakába az Totti megcsinálta magának és ennyi!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása