A Juventus mega ajánlata a Palermónak

A Juventus hatalmas ajánlatot készül tenni a Palermo két játékosáért Amauri-ért és Barzagli-ért, az idény végén.

A Corriere dello Sport szerint Amauri ügynöke tárgyal az AC Milannal is, hogy esetleg a játékos a San Siroba költözne, de a brazil csatár inkább a Juvét preferálná.

Hogy a Juventus megszerezze a duót nem akármilyen ajánlatra készül: pénzt és játékosokat adnának a Palermonak, nevezetesen Almiront, Criscitot, Marchionnit és Palladinot. (ez azért egy kicsit durva volna szeintem…)

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr204641458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RICh 2008.01.02. 15:46:38

Nem csak szerinted durva hanem szerintem is.....!De sztem ez kamu:Amauri megy a Milanba szerintem!barzagli meg marad a picsáján!

asvééd 2008.01.02. 15:50:38

Ez már a vicc kategória,sztem.Továbbra is mondom hogy ez az Amauri gyerek korántsem egy nagy pukkanás!!!!tavaly jó volt de idén csak árnyéka önmagának!!!És ezért odadnánk egy jó Pallát és Criscitót??ALIBIALMIRON nem érdekel,szar de nagyon,de ezek akkor is brmok ha ezt megcsinálják!

Ismeretlen_74763 2008.01.02. 16:09:44

Ranieri ha minden igaz nem akarja elengedni Criscitot Palladino szerintem meg Nedved helyén fog játszani jövőre, mert eddig úgy néz ki az ő posztjára nem hozunk senkit, szóval ez egy elég nagy kamu szerintem :) csak megírtam, hogy mik mennek a nemzetközi sport sajtókban

norbisillo 2008.01.02. 16:25:17

azt azért nem mondanám hogy Amauri árnyéka önmagának!! ebben a szezonban 16 meccsen 7 gól 5 gólpassz. Ekdal pedig csak a 2009-2010-es szezonra tér vissza addig az empoliban lesz kölcsön.

nilsnoa 2008.01.02. 17:04:07

Nanneeeeeee... Palla, Criscito nem megy sehova... Almiront leszarom... Amauri??!!! Kiről beszélünk? UUUUURISTEN... ne szórakozzunk már istenem... Barzaglivel lehet hogy el vagyok fogulva mert szerintem ő jöhetne... de Amauri, főleg ennyiért?! UGYANMÁR!!!

RICh 2008.01.02. 17:36:28

Szegény Almiron....mindenki öt fikázza..kezdem sajnálni!:D

delpiero1990 2008.01.02. 17:36:37

en nem sajnalnam egyiket se marchionni kivetelevel almiron mehet amerre lat criscito is palladinoval egyut iden nem sokat csinaltak de sztem ezt nem amaurira kene forditani hanem diegora es VDVre es akko megerne a csere!!!!!!!!!!nem??????????

mnorba 2008.01.02. 18:36:39

Szerintem ezt a hírt úgy lehetne értelmezni,hogy legalább egy kis ráció legyen benne,hogy Almiron és Marchionni menne Palermoba végleg,ill. Criscito és Palladino mondjuk egy évre kölcsönbe.Esetleg plusz még egy kis pééz melléjük,és így jöhetne Barzagli és Amauri a Juvéba.Az meg hogy ez a transzfer megérné-e,csak akkor derülne ki szerintem,ha az új srácok legalább egy szezont lehúznának a Juvéban!

kowa 2008.01.02. 20:26:59

Hát én Cristicot meg Marchionnit nem adnám oda!! Palladino-t sem biztos mert belőle lehet valami de amit eddíg nyújt az gyenge Almironnal meg úgy vagyok h nemtudom mert nem kap lehetőséget így nehéz neki bizonyítani h valójában jó vagy nemjó játékos!! Csatár nemtudom h kelle ésha kell is akkor pont ez az amauri??? Igaz nemrossz de mást is meglehet venni ésnem ilyen áron! Barzaglit meg nemtom nem vagyok tőle elragadtatva monnyuk sokszor nem láttam játszani de....

Horváth Gergely 2008.01.02. 21:17:18

Ez dúrva! Palladinot is odaadnák? Nem hiszem, hogy a juve vezetői ennyire hülyék. Palladino különben sem akar elmenni a Juvétól, én így tudom, de ha tényleg elcserélnek négy játékost, plussz még pénzt is adnak akkor a Zebrák vezetői irtó hülyék. Ez a hír akkora kacsa, hogy nem igaz!!!!!!!!!!!

juvem 2008.01.02. 21:18:03

palladinot és criscitot nehogy odaadják:S

Shyr Kahn 2008.01.02. 23:29:34

Barzagli minek? És védő minek egyáltalán? Andrade játszhat nemsokára, így a védelmünk nagyon jó! Oda szerintem nem kell új ember (az utóbbi mérkőzéseken alig kaptunk gólt). Nedved helyére vesszük VdV-t, hiszen már Pavel kívánsága is a holland volt a nyár végén. Palla pedig maradjon csatárnak, így csatár sem kell, Ellenben a középpályán ezen felül még a konstruktív védekezés hiányzik, Flamini elkellene. Csatárra mint már említettem nincs szükségünk (Palla, Trez, Iaqui, Del nem elég?). Nem kell összevásárolni sok játékost, hiszen jön vissza Marchisio, Giovinco és talán De Ceglie is. A két említett érkezővel (VdV, Flamini) és a kölcsönből visszatérő fiatalokkal nagyon jó lenne a csapat. A fiatalok elől nem kellene elvenni a játéklehetőséget. Amauri meg egy senki, legalábbis Huntelaarhoz képest. Ha csatárt veszünk, akkor inkább őt. Sissoko felejthető, hiszen a Poolban is harmadik Mascherano és Xabi után, kispadost pedig minek igazolni? Banega-t pedig alaposan elkúrtuk. Szerintem Flamininél is jobb alternatíva lett volna.

RICh 2008.01.02. 23:36:29

Sokkal jobb alternativa lett volna de háát jó szokásunkhoz hiven megint szarakodtunk és megvették elölünk!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása