Banega januárban csatlakozhat a Juventushoz

Éver Banega, a Boca Juniors tehetséges középpályása 15 millió euróért csatlakozhat a Bianconerihez, ráadásul már most januárban.

Ever Banega

"Banega januárban távozik a Boca Juniorstól, mert a Juventus ajánlata egyszerűen tökéletes. Ennek megfelelően Carlos Ischia, a klub új trénere sem áll majd a tranzakció útjába." - erősítette meg az argentín klub egyik képviselője.

A 19 éves Banega tavaly vált a klub egyik kulcsjátékosává. A fiatal középpályás kitűnően védekezik, tartja a labdát, remekül "lát a pályán", és tökéletes passzokkal szolgálja ki társait. Klubjánál egyöntetűen az a vélemény, hogy Banega stílusa nagyon jól illeszkedne az olasz bajnoksághoz.

Banegát többen az AC Milan középpályásához, Gennaro Gattusóhoz hasonlítják, ám nála jóval gyorsabb, ügyesebb és technikásabb. Így nem meglepő, hogy a fiatal tehetséget a milánóiak is kinézték maguknak, de nagyon úgy néz ki, hogy végül Torinóba igazol.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr324641451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edgár 2007.12.28. 20:08:13

Szerintem ha tényleg ennyire jó ahogy dicsérik, meghát mondjuk argentin válogatott akkor csak jó, szerintem meg kéne lépni, ha januárban jönne, hátha jobban megszilárdulna a középpálya. Aztán nyáron mondjuk gondolom kölcsönadnák, mert ugyebár jönni fog: Diego, Lampard, van der Vaart, Sissoko, stb. :) na jó ez csak vicc volt

Edgár 2007.12.28. 20:09:36

ja meg hát ugye Dél-Amerika legjobb csapatában kezdő...

PaLLaDiNhO 2007.12.28. 20:12:02

Én eddig se nagyon ismertem de megnéztem jutyubon és hát nemtudom nem nagyon láttam micsinál a pályán ezért nem mondom hogy az isteni és a frenetikus között ál de ha más csapatok is érdeklődnek iránta akkor az csak jó dolog lehet bár ha 19éves ... na mind1 mondjuk a cikk is ojan :ojan mint gattuso csak technikás és jól fut , ez is ojan mint az ugyanojan csak teljesen más... na mind1 sztem egy ujabb kiskacsa

mmartin91 2007.12.28. 21:04:24

Én azt tom mondani h nem naon hallottam róla.Azt tuttam h a Milan-t is érdekli,de mostanában a Milan-t mindenféle Dél-amerikai csillag érdekli tehát erre sem lehet alapozni.Annyit tok róla h kezdő volt és ha jól tom akkor végig is jáccotta a Klub VB döntőjét ahol a Boca 4 gólt kapott.Ráadásul 15 misi így látatlanba érte sztem naon sok.Láthattuk mi lett a két Realos fiatal,"tehetséges" játékossal,Gagoval és Higuaínnal,befürödtek mint állat egy nagyobb csapatba.Sztem ennyi pénzért nem kéne idehozni.Ha mondjuk annyi lenne mint amennyiért a Fenin gyereket elhoztuk volna(4-5 misi)akkor azt mondom oké.Egyébként a cseh srácot is úgy volt h megvesszük de aztán mégis Frankfurt játékos lett.Szal egyetértek,sztem is kacsa...

Ismeretlen_22017 2007.12.28. 21:27:14

Éppen ezért is tartozik a pletyka kategóriába :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása