Sevcsenko és a Juventus?

Újabb 'Tuttosport' agyrém... csak a poén kedvéért:

A lap szerint a Juventus ajánlatot tehet a Chelsea játékosáért, Andrij Sevcsenkóért. Az ukrán csatár tavaly nyáron igazolt Londonba, miután hét sikeres évet töltött a Milannál, azonban nem sikerült alkalmazkodnia az angol stílushoz, és csak árnyéka régi önmagának.

Andrij Sevcsenko

Sevcsenko a Chelsea színeiben mindössze öt gólt szerzett, ebből csak egyet idén. Mióta Avram Grant átvette a klub irányítását, az ukrán csatár alig kapott lehetőséget, és többen úgy vélik, hogy januárban távozni fog.

A 'Tuttosport' szerint a Juventus januárban hat hónapra, kölcsönbe próbálja megszerezni a játékost, opciós joggal egy nyári, végleges átigazolásra. A Bianconeri keretében még van hely EU-n kívüli játékosnak, és a Chelsea részben állná Sevcsenko csillagászati fizetését is (ez már tényleg erős...).

Annak ellenére, hogy kevés lehetőséget kap, Olaszországban még mindig sokra tartják az ukránt, és az utóbbi időben az Intert és a Milant is kapcsolatba hozták vele. A Milan alelnöke, Adriano Galliani azonban nemrég kizárta Sevcsenko megszerzésének lehetőségét, hiszen már nincs hely a keretben EU-n kívüli játékosnak.

"Nem fogjuk leigazolni, hiszen csak egy Európai Unión kívüli játékosnak van hely, és ezt Alexandre Pato tölti be januártól. Sevcsenko akart távozni tőlünk, mi nem szívesen engedtük el. Tudta, milyen nálunk játszani, egy klubváltásnál mindent az elejéről kell kezdeni. Az átigazolások veszélyekkel járnak." 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994641372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juvem 2007.12.05. 19:22:05

sztem ez nagyon duck!!!! magyarúl kacsa:D

PaLLaDiNhO 2007.12.05. 19:25:52

oooh the biggest duck !!ez nagyon vicces kis cik köszi lassus hogy megörvendeztettél ijen jó vicel komolyan jobb a közérzetem! XDXD

Scooter82 2007.12.05. 20:09:16

Igazából én bírom sheva játékát, de nekünk van egy trezególunk aki sokkal többet ér mint sheva, egyszóval csatár nem kell. Én is olvastam a cikket a tuttosportban, és már a Nemzeti sport is írja, de szerintem is kacsa. Szerintem kicsit hátrébb kell erősítés, vagy egy erős és jó formában lévő Tiago sem lenne rossz aki kap lehetőséget.

Scooter82 2007.12.05. 20:09:44

Igazából én bírom sheva játékát, de nekünk van egy trezególunk aki sokkal többet ér mint sheva, egyszóval csatár nem kell. Én is olvastam a cikket a tuttosportban, és már a Nemzeti sport is írja, de szerintem is kacsa. Szerintem kicsit hátrébb kell erősítés, vagy egy erős és jó formában lévő Tiago sem lenne rossz aki kap lehetőséget.

DJKGB 2007.12.05. 20:24:39

Én örülnék neki, ha jönne, HA nem lenne egy Trezególunk egy Iaquintánk, egy Palladinonk és persze egy Alexünk... De szerencsére vannak! Szóval szerintem is a középpályára és a védelembe kellene erősítés, de főleg a középpályára! Mondjuk egy Lampard vagy Diego...

RICh 2007.12.05. 21:33:42

Én is csak ezt tudom mondani:hülyeség és nagy vicc 1ben...:D

Doki 2007.12.05. 22:42:20

Én sztem sem kell, mire kiöregszik Del Piero addigra felnő a feladathoz Palladino meg Giovinco.....Fölöslegesen ülne csak a Juve kispadján:)

passerby 2007.12.06. 19:14:16

Azt írják hogy megegyeztünk Mellberggel... nem kéne, bár hozzteszik hogy Boumsong helyére. Azért lehetne a vezetőségnek valami szimpatikus húzása is jan. környékén...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása