Legrottaglie a válogatottban is szeretne játszani

Nicola Legrottaglie elárulta: bízik abban, hogy visszakerülhet az olasz válogatott keretébe. A 31 éves védő hét alkalommal húzhatta magára az Azzurri mezét, de a Juventusnál eltöltött katasztrofális 2003/04-es idény óta nem kapott több lehetőséget.

Nicola Legrottaglie

Szinte mindenki azt hitte, hogy válogatott karrierje végetért, ám idén ő lett a Serie A egyik legjobb védője, és egyre közelebb kerül egy esetleges válogatott meghívóhoz.

"Az én utam pont fordítottja a többi játékosénak. Kiharcoltam a jogot, hogy hordjam Olaszország mezét, majd elvesztettem. Remélem, hogy újra játszhatom az Azzurri keretében; megtaláltam a belső békémet, új játékos lettem."

Legrottaglie beszélt az idei bajnoki esélyekről is. A Juventust eleinte nem tartották esélyesnek a Scudettóra, ám a csapat kitűnően kezdte a szezont, és csak három ponttal van lemaradva a listavezető Inter mögött.

"Tudjuk, hogy nem állunk a Roma és az Inter technikai szintjén, abban viszont biztos vagyok, hogy még ők is irigylik a tartásunkat és elszántságunkat. Nem is vitás."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr444641334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása