Palladino elégedett válogatott szereplésével

Raffaele Palladino igen elégedetten nyilatkozott a tegnap esti, 3-1-re megnyert Feröer-szigetek elleni válogatott mérkőzés után.

Raffaele Palladino

"Nagyon örülök, hogy lehetőséget kaptam. Amikor Donadoni szólt, hogy kezdeni fogok, nagyon izgatott lettem. Sikerült, kijutottunk az Európa Bajnokságra, most már számolhatjuk a napokat visszafelé. Azonban még sokat kell dolgoznunk, és egyre jobbnak lennünk. Az én legfőbb célom, hogy állandó lehetőséget harcoljak ki a Juventusnál, minden más csak ezután következik. A csapattársaim mindig azt mondják, hogy sohasem lövök kapura, inkább mindig passzolni akarok. Miután tegnap este sikerült nagyon jól kezdenünk, és uraltuk a mérkőzést, megpróbáltam magamnak is egy kis dicsőséget szerezni. Gólt ugyan nem szereztem, de szerintem sikerült jó teljesítményt nyújtanom."

Palladino tulajdonképpen saját csapattársát, Alessandro Del Pierót váltotta a válogatottban, és elképzelhető, hogy az Európa Bajnokságra is csak egyikük kaphat majd meghívót.

"Del Piero egyáltalán nem a riválisom. Ő a csapattársam, aki rengeteget segít nekem, mert még fiatal vagyok, és sokat kell fejlődnöm. Sokat edzem, figyelem a csatárokat, és megpróbálom ellesni a trükkjeiket! Alex nagyszerű játékos, aki még rengeteget adhat a Juventusnak és a válogatottnak is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr954641330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2007.11.22. 20:25:41

hajrá PaLLaDiNhO#20! csak igy tovább a válogatottban és a juvéban is! én örülnék ha mind2en kapnának meghivót az ebre onadonitol....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása