Nedved: "Nem akartam Figónak sérülést okozni"

A mai újságokban látott napvilágot, hogy Luis Figo szárkapoccsont törést szenvedett a tegnapi mérkőzésen. Pavel Nedved cáfolta, hogy szándékosan okozota volna a portugál játékos sérülését.

Pavel Nedved

Figót a mérkőzés 62. percében kellett lecserélni, miután Pavel Nedved belerúgott egyet a lábába. A játékos orvosi vizsgálaton esett át, és kiderült, hogy a törést már holnap meg kell műteni. Az még nem egyértelmű, hogy Figo mennyi időt lesz kénytelen kihagyni, de az most biztos, hogy elég sokat.

"Nem az volt a szándékom, hogy sérülést okozzak Figónak. Beszéltem vele tegnap este, tisztáztuk a dolgokat, és remélem, hogy a lehető leghamarabb felépülhet. Ami történt, az baleset volt. Megpróbáltam közbelépni, és megszerezni a labdát."

Az Inter elnöke, Massimo Moratti igen dühös volt Nedved belépője miatt.

"Nagyon csúnya volt a Figo ellen elkövetett szabálytalanság, súlyosan megsérült."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr554641271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zol 2007.11.05. 22:32:14

Pláne, hogy el se' találta a lábát! Teljesen szabályos belépő volt!

Ismeretlen_82677 2007.11.05. 22:53:34

Hja.egyet ertek.meg az ilyen elofordul a fociban szoval az inter csak ne pattogjon.meg kulonben is.nem art egy kis piheno a szinesznek.mert szerintem nem csak en vok ugy vele h Figonak sosem kellet sok h elessen.nah most visszont poruljart...

juvem 2007.11.06. 15:37:28

nem tom ki látta a meccset de a visszajáccásban teljesen kivehető h labdát ért elöbb csak mivel figa rajta tehénkedett nem tudta kirugni a labdát... és a fociban előfordul ilyen elég gyakran nem baj inter is belekezdhet ilyen sérülgetésekbe:P a magyar-olaszon mi építettük le materazzit(Y) most NEDVED(Y) meg figot:) leht csúnya dolog de én nem nagyon sajnálom őket

mmartin91 2007.11.06. 16:10:30

Hát én Figót nem sajnálom de Materazzinál az egyik szemem sír a másik meg nevet.Azért nevet mert Inter játékos és ott mind1iket utálni kell és azért sír mert én Italia drukker vok a Juve mellett és ott meg pont az ő kiválása miatt gyenge a hátsó alakzat.Pl.a skótok ellen 17.én naon fontos meccset jáccik az olasz válogatott és Materazzi csak újév környékén épül fel tehát nem lehet ott a sorsdöntő válogatott meccsen.Azért én ezt sajnálom...

juvem 2007.11.06. 17:36:11

jó ebben egyet értek... de nekem előrébb van a juve mint az olasz válogatott:P és válogatottak között - HAJRÁ MAGYARORSZÁG:))))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása