Palladino: "Gólt akartam lőni"

A nápolyi születésű fiatal csatár nagyszerű teljesítményét góllal koronázta meg:

"Köszönet illeti Nocerinót, nagyszerű passzt adott."

Raffaele Palladino

Palladino végre megkapta a lehetőséget, amit megérdemelt, és élt is vele. Nagyszerű teljesítményt nyújtott, kitűnő passzokat adott, és az idén szerzett első góljával feltette a koronát is játékára. A fiatal csatár csúcsformában van, és ezt a Reggina játékosai is tanusíthatják:

"Nagyszerűen éreztem magam, gólt akartam lőni. Igazán boldog vagyok, nagyon köszönöm Nocerinónak a passzt. Minden lehetőséget ki kell használnom, még akkor is, ha csak öt percet kapok. Tudom, milyen nehéz az oldalvonalról nézni a csapattársakat. Alázatosak voltunk, beleadtunk mindent, így kell tovább folytatnunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr454641126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2007.09.27. 20:07:36

jááááááá odab***ta magát az istenkirályom :P csak igy tovább PaLLaDiNhO !! amugy mi a véleményetek a srácrol ??? kérem a véleményeket ...sztem nagy játékos lessz belőle .nos ?? ki hogy látja ja és s többiek??? és mi a véleményetek az ujoncokrol pl.:tiago almiron ??? fora PaLLa 'n' juventus

Ismeretlen_22017 2007.09.27. 20:16:21

Tudtam, hogy ide írni fogsz :) Én szeretem Palladinót, mert amikor kapott lehetőséget, többnyire élt is vele. Jó játékos, remélem, lesz még ennél is jobb. De... és itt a de... annyiszor még nem láttam játszani, hogy tudjam, mi rejlik benne. Del Piero anno lenyűgözte az embereket, Palladino még nem. Jól mozog, megérti magát a többiekkel, gólokat is rúgott, de jelenleg ennyi. Szeretném, ha lenne több lehetősége, megmutatná, igazából mit tud. Én erre lennék kíváncsi.

PaLLaDiNhO 2007.09.27. 20:57:03

nalátod énis .... SZERETNÉM A KEZDŐBE LÁTNI PALADINT ..és ha mondhatok ilyet :S ha ijen rossz (kevésbé jó mint tavaly ) formába lessz alex (amit nem szretnék ) akkor alószinüleg jaki és /vagy PALLADINO ki fogja szorintani (mist az egyik szemem sir a másik nevet :P ) de lazább meccseken szeretnék egy trezegol alex PALLA - de minimum jaki ale PALLLA 3ast látni a kezdőbe ... XD OFF: még szép hogy irok ide minden nap megnézem ezt az oldalt és ha meglátomm az istenem nevét azonnal extázisba kerülök nem tehetek róla ...forza juvee és PALLA 4ever!

Ismeretlen_22017 2007.09.27. 21:14:15

Igen, szerintem is beleférne egy három csatáros felállás. Úgy értettem egyébként, hogy ehhez a bejegyzéshez biztosan írni fogsz, hiszen a kedvencedről szól :)

juventino1920 2007.09.28. 21:45:36

VECCHIA Palla! :))) Még több játéklehetőséget neki!!!

PaLLaDiNhO 2007.09.29. 22:06:25

igyvan: juventino1920!!! igy van nekem is ez a kívánságom:P (mit jelent a vecchia???)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása