Cannavaro tényleg visszatérhet...

Fabio Cannavaro szerint nem zárható ki, hogy mégis visszatér Torinóba, amennyiben a Real Madridnál nem számítanak rá. A védő tavaly nyáron, a bundabotrány után hagyta el a Juventust, ám már régóta arról szólnak egyes pletykák, hogy idén újra csatlakozhat a klubhoz. A Real Madridnál ugynais egyáltalán nem biztos a helye, főleg Pepe és Metzelder érkezése óta.

Fabio Cannavaro

"Én a Juventusnál? Nem lenne rossz visszatérni. Alessio Secco azt nyilatkozta nemrég, hogy nem beszéltek velem, de nem értem, miért mondta ezt. Gyakran beszélünk telefonon, mert barátok vagyunk." - jelentette ki Cannavaro egy interjúban, melyet a 'Gazzetta dello Sport'-nak adott.

"Új védőt keresnek, de komolyan sem ők, sem más klub nem keresett meg. A Realnál játszom, a világ legfontosabb klubjánál, és a szerződésem még két évig érvényes. Akárki is érdeklődik irántam, velük kell először beszélni. Torinóban nagyszerű időt töltöttem el, két bajnoki címet szereztem, és ezt senki nem veheti el tőlem."

A világbajnok védőt az olasz válogatottról, és a Francesco Tottival kapcsolatos állandó huzavonáról is kérdezték.

"Ami engem illet, mindig Olaszország rendelkezésére állok. A legkevésbé az tetszett Totti viselkedésében, hogy mindenkit kétségek között hagyott. Azonnal igent, vagy nemet kellene mondania."

Fabio Capello menesztéséről pedig így vélekedett:

"Három év alatt három bajnoki címet nyertem vele, de nem tudott kijönni a Real Madrid vezetőivel. Még mindig nem vagyok benne biztos, hogy jó döntés volt a menesztése."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr54640849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2007.07.17. 20:42:07

Most olvastam, hogy Cannavaro az ügynöke szerint marad Madridban. Remélem nem nyúlik tovább ez az ügy, nem kell ő ide. Inkább Meira.

Dana 2007.07.17. 21:39:28

És téma lezárva :)

Zangif 2007.07.17. 22:01:43

Igy van, téma lezárva, Canna nem kell.

mmartin91 2007.07.17. 22:18:43

Így van Kannaváró nem kell ide,de Meira sem.

Juvejani 2007.07.18. 10:36:15

Ha Cannavaro szerint a Real a legfontosabb csapat, akkor maradjon csak ott!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása