Ranieri: "Csak a győzelem elfogadható"

Úgy tűnik, Claudio Ranieri egyre magabiztosabb, ahogyan csapata alakot ölt a következő szezon előtt. Eleinte óvatosan nyilatkozott a hatodik, majd negyedik hely megszerzéséről, aztán ahogy telt az idő, úgy lett egyre egyértelműbb, hogy Ranieri ennél jóval magasabbra tör.

Claudio Ranieri

"A génjeinkben van az égető győzni akarás. Ezt először Olaszországban bizonyítjuk be, majd Európában is. A szurkolóknak ugyanakkor meg kell érteniük, hogy újraalkotni egy csapatot, és visszavezetni oda, ahova tartozik, időbe telik. Azt viszont garantálhatom, hogy ugyanazt mondom majd a játékosaimnak, amit karrierem során mindig is hangoztattam: Nem érdekel, ki az ellenfél. Győzni akarok!"

A Juventus támadó sorának kialakítása már befejeződött. Nedved és Camoranesi szerződésének meghosszabbításával a héten a középpálya kialakítása is végetérhet. A fő hangsúly most egy kitűnő középső védő megszerzésén van, és ezzel majdnem készen is lenne Ranieri csapata.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr344640793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zebra 2007.07.05. 01:00:36

Mi az, hogy egy(!) kitűnő védő megszerzésén van a hangsúly?!? Aztán meg ilyen cikkeket olvasok: "Criscito mégsem marad?" "Andrade lehet Milito alternatívája" Olaszországban vagyunk, baszki! Védekezés az első! Az összes eddigi igazolásunk szart sem ér, ha nincs védelem. Milyen védelmünk lesz? Milyen belső védelmünk lesz? Legrotaglie - Andrade Na, ez kurva jó lesz.

Dana 2007.07.05. 08:19:33

Igen ez tényleg vicc! Militót igazán kifizethetnék, no meg szerintem Barzagli, Canna vagy Andrade trióból is megkéne eggyet vennünk. Birindelli öreg már Balzaretti elment, ott van Chiellini Boumsong Legrataglie Zebina Grygera és egy két fiatal még de ez nagyon sovi lesz. No és a középpálya ? Nedved nem fiatalodik már Camora se. Miért nem tudunk venni egy fiatal szélsőt ? Pont Salihamidzicet kellett megvennünk :( Sneijdert szerintem most kilehetett volna vásárolni az AJAXból. De ez van. azért ezzel a kerettel is elkenjük a Milan és az Inter száját.

mmartin91 2007.07.05. 09:34:51

Ezzel a kerettel nem sok csapat száját fogjuk elkenni.A Milan meg az Inter "gurít" nekünk egy ötöst,ha ilyen lesz a védelem,de én már elfáradtam abba hogy leírtam már 100* h kiket kellene venni,majd a "nagyszerű" Ranieri megmutatja hogy a Juvéval is lehet 8.helyet kiharcolni a bajnokság végén és ezt majd jó eredménynek könyveli el,mondván hosszú még az út afelé hogy a juve visszajusson oda ahol a kizárás előtt volt...

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.07.05. 10:06:59

Ebben azért igazatok van. Én nagyon bízom Ranieriben, de a védelem állapota jelenleg elég aggasztó. Ugyanakkor hosszú még a mercato...

DJKGB 2007.07.05. 10:49:27

Sziasztok! Teljesen igazatok van,hogy a védelem a leggyengébb pillanatnyilag... kíváncsi vagyok ki lesz az a nagy titokzatos igazolás a védelembe... Ez egy gondolat csak mert vmelyik nap olvastam,hogy metzelder még nem írt alá a madridhoz, lehet,hogy ő? róla mostanában mindenki hallgat... mondjuk milito, metzelder egész jól hangzik, szerintem... Ja és a másik Salihamidzic szerintem jó választás volt, lehet a kezdőbe nem fér be,de egy nagyon jó, tiszta szív játékos aki a padról beugorva tutira tud minden helyzetben segíteni a csapatnak... és egyébként jobb szélsőnek, jobb hátvédnek is nagyon jó és még gólt is tud lőni! Én nagyon szeretem!

Robi 2007.07.06. 23:22:27

Szerintem is jó vétel volt Salihamidzic, főleg, mert ingyen jön, de különben is egész jó játékos, és legalább 4 poszton bevethető. Ami pedig a végső védelmet illeti, biztos történik még valami változás, senki sem mondta, hogy ez lenne a végső megoldás. Még egy középső védő biztosan érkezik, a csapat többi része szerintem egész jó. Persze minden Juve-drukker reménykedik egy jó eredményben az év végére, de túl sokat nem lehet várni a jövő évben. Még ha 200 millát költhettünk volna átigazolásokra az idén, akkor sem hiszem, hogy meg lehetne a scudetto, persze ki tudja. Jelenleg a realitások talaján maradva egy 3-4. hely tűnik elképzelhetőnek, szerintem érdemes ebben gondolkogni, mert rosszabb azért nem hiszem , hogy lesz, ha pedig jobbat ér el a csapat, akkor csak kellemesen csalódni lehet, és örülni az esetleges sudettonak. :-)

juvem 2007.07.07. 13:15:43

már tuti "asszem" h andrade a juventusé és jön burdisso is...!!! de az még nem biztos

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (917) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9922) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4165) mercato (4144) nyilatkozat (7445) Olasz Kupa (327) összefoglaló (412) pletyka (4174) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása