2006. július 29-én a részvényesek szavazatai alapján Giovanni Cobolli Gigli lett a klub elnöke, Jean-Claude Blanc pedig a vezérigazgató. A megújult Juventus első évét ünnepelte.
Minden kétséget kizáróan Jean-Claude Blanc egyik legfőbb eredménye az volt, hogy új megállapodást tudott kötni a szponzorokkal: minden fontos támogató kitartott a klub mellett - a Nike és a Sky megerősítette a kapcsolatot, míg a Tamoil a szezon végéig maradt. Ezután új dolgok kezdődtek, és új szponzor is érkezett a Fiat New Holland személyében, akik a Juventusba vetett hitük jeleként jóváhagyták, hogy a logójuk jelenjen meg jövőre a csapat mezén az elkövetkező három évben. És ez még csak az új marketing stratégia első lépése volt.
Mindez a munka a legfontosabb lépcsőfokot készítette elő: az Igazgató Tanács március 14-én jóváhagyta a klub középtávú fejlesztési tervét, és 104.8 millió eurós tőkeemelést fogadott el.
Most már minden a ligán és az új csapaton múlik. A játékosok július 11-én gyűlnek össze Vinovóban, egy nagyon tapasztalt és győzelemre éhes edző vezetésével. A jövő elkezdődött.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.