Tardelli: "Jó munkát végez a Juve"

Marco Tardelli dícsérte a Juventus igazolási politikáját, bár nem olyan régen lemondott az Igazgató Tanácsban betöltött posztjáról. Az 1982-ben világbajnoki címet szerző Tardelli csalódott volt a bundabotrány után, és Roberto Bettega - az egykori Triád utolsó tagja - távozását követelte.

Marco Tardelli

"A klubnak és nekem eltérő volt a véleményünk, milyennek kell lennie a Juventusnak. Ennek ellenére nagyon jól dolgoznak. A megfelelő edzőt választották, hogy kézbevegye a dolgokat, és az igazolási piacon is jól szerepelnek. Soha nem akartam megváltoztatni a Juventust, és soha nem mondtam, hogy erre nem adtak engedélyt nekem." - nyilatkozta Tardelli a 'La Domenica Sportivának'.

"Több újság is azt írta, hogy nem akartam együtt dolgozni Bettegával, de nem ez a helyzet. Pont ellenkezőleg, én voltam az egyetlen, aki azt akarta, hogy maradjon. Én csak azt mondtam, hogy ha semmi köze a Triádhoz, akkor fontos pozíciót kellene betöltenie a klubnál."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94640760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3395) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (862) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9928) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4174) mercato (4145) nyilatkozat (7453) Olasz Kupa (331) összefoglaló (414) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása