Iaquinta Bianconero lett

Tegnap reggel hivatalosan is megköttetett az ötéves szerződés Vincenzo Iaquinta és a Juventus között.

Vincenzo Iaquinta

Vincenzo Iaquinta 1979. november 21-én született Crotonéban. Egyike Olaszország legrutinosabb csatárainak. Tagja volt a válogatottnak, mely 2006-ban világbajnokságot nyert Németországban. Gólt szerzett Ghána ellen, pályára lépett az elődöntőben és a döntőben is. Összesen 17 találata van a válogatott színeiben.

Iaquinta a Reggiolo együttesében nevelkedett, játszott a Padova és a Castel di Sangro csapatában, majd 2000-ben csatlakozott az Udineséhez. Hét évet töltött itt, 187 mérkőzésen 64 gólt szerzett. Bemutatkozott a Bajnokok Ligájában (mesterhármast ért el a Panathinaikos ellen), és az UEFA Kupában is.

"Vincenzo Iaquinta fontos játékos, egy világbajnok, aki a Juventus történetének újabb dicsőséges fejezeteit írja majd. Igazi profi, üdvözöljük a csapatunkban. Tapasztalt, minőségi játékos, aki eléggé szenvedélyes és lelkes ahhoz, hogy a szurkolók tetszését is elnyerje. Minden kétséget kizáróan fontos lépés volt a szerződtetése azon az úton, mely egy igazán harcképes csapat létrehozásához vezet." - nyilatkozta Jean-Claude Blanc.

Iaquinta számára ez egy igazán örömteli átigazolás, miután annyi időn keresztül jó teljesítményt nyújtott csapatában és a válogatottban is.

"Évről évre fejlődtem, és az Udinesében eltöltött hét év után ideje volt továbblépnem. Szeretném magam végre egy olyan nagy csapatban is megmérettetni, mint a Juventus. Úgy érzem, pont a legjobb életkorban vagyok ahhoz, hogy valóra váltsam az álmaimat. Óvatos vagyok, mert most a csúcsra értem, és mostantól minden nehezebb lesz a nagy nyomás miatt. Én azonban szeretem a nyomást, és már alig várom, hogy elkezdődjön ez az új kaland. Nagyszerű kihívás lesz, nagyon büszke vagyok, hogy esélyt kaptam arra, hogy visszavezessem ezt a csapatot Olaszország és Európa csúcsára."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr634640735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása