Bozsinov: "Csak a gól hiányzott"

A bolgár csatár a második félidő elején állt be, és sikerült felráznia a csapatot. A következőket mondta:

"Boldog vagyok, éltem a lehetőséggel, amit kaptam."

Valerij Bozsinov

Palladino lőtte a mérkőzés egyetlen gólját, ám Bozsinov is kitűnően szerepelt. A játékos a második félidő legelején állt be, és gyorsaságával felrázta csapattársait is. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy ő harcolta ki a szabadrúgást, amiból a gól született. A mérkőzés végén Bozsinov a következőket mondta a Juventus Channelnek:

"Boldog vagyok, mert elég régen játszottam utoljára 45 percet. Ez alatt az időszak alatt keményen dolgoztam, hogy készen álljak, és szerintem ma mentális és fizikális szempontból is jó formában voltam. Megfelelően éltem a lehetőséggel, amit az edző adott nekem. Ma csak a gól hiányzott; szerencsére Palladino elvégezte a munkát. Ez egy fontos győzelem, amire szükségünk volt, hogy elfelejtsük a Brescia elleni mérkőzést."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr934640423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása