Buffon nem bánkódik

A Juventus kapusa azt mondja, a Világbajnokság megnyerése kárpótolja az Aranylabda elvesztése miatt. Gianluigi Buffon is bekerült a tekintélyes díj 50 jelöltje közé, ahol több olasz válogatott társa is szerepelt. A korai hírek arról szóltak, hogy Lev Yashin 1963-as elsősége óta ő lesz az első kapus, akit megkapja a díjat. Végül válogatott társa, Fabio Cannavaro került ki győztesen, aki hétfő este veheti át a díjat Párizsban.

Gigi Buffon

"Nem olyan nagy probléma." - mondta Buffon a Sky Italianak. - "Ha valaha is megnyerném ezt a díjat, az azért lenne, mert az egész csapat jól teljesít. Beismerem, azt hittem, hogy én nyerek, mert számos újság biztosra vette a győzelmemet. Azután mikor már nem jöttek a hírek, megértettem, hogy nem én nyertem, de ettől nem változik meg az életem. Már a VB-győzelem is egy álom megvalósulását jelentette, most már másoknak is hagynom kell valamit."

Buffon megtagad bárminemű választ azzal kapcsolatban, hogy marad-e nyár után jelenlegi klubjánál, a Juventusnál.

"A lesorolás utáni első periódus nem volt könnyű, úgy tűnt, mindenki minket akar megbüntetni. Ez mára megváltozott, és én új lelkesedést találtam a másodosztályban, de nem akarok a jövővel foglalkozni. Sokáig szeretnék itt maradni, de ehhez igazán ütőképes csapatra van szükségem, és attól is függ, kik maradnak Torinóban a mostani keretből. Ez igazán befolyásolná a maradásomat, de soha nem lehet tudni, mi fog történni." - foglalta össze Buffon, akit kapcsolatba hoztak a Chelsea, a Manchester United, az Inter és a Milan csapatával is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr174640096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása