HIVATALOS: Pogba orvosi vizsgálatra megy Manchesterben

pogback.jpgA Manchester United hivatalosan is bejelentette, hogy Paul Pogba megkapta a torinói klub engedélyét arra, hogy átessen a klubváltást megelőző orvosi vizsgálatokon. 

Az egész nyár azzal telt, hogy a két klub szurkolói azt találgatták, a francia középpályás vajon elhagyja-e a zebracsíkos csapatot, s visszatér-e a Manchester Unitedhoz, ahonnan nem éppen baráti hangulatban távozott négy esztendővel ezelőtt.

"Paul Pogba engedélyt kapott arra, hogy orvosi vizsgálaton essen át, annak érdekében, hogy átigazolása a Juventustól a Manchester Unitedhoz véglegesítésre kerülhessen." - szól a Manchester United szűkszavú közleménye az angol klub honlapján.

A 23 esztendős Pogba 2012-ben ingyen érkezett Torinóban, ahol mostanra az átigazolási piac egyik legáhítottabb játékosává vált, s várhatóan világrekordot jelentő 110 millió euróért és bónuszokért tér majd vissza Manchesterbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr209264180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szbence 2016.08.07. 17:15:04

Most ásta el magát..

Gabuero9 2016.08.07. 17:16:22

110 millio fontrol hallottam azer ez a 110 nemsok ahoz kepest meddig huzodott...

rob1 2016.08.07. 17:19:01

Végre vége sok sikert neki.

Lord Viktor 2016.08.07. 17:19:48

@Gabuero9: Ha fontról hallottál, akkor de, az sok. :)

Amúgy nem értem. Amióta itt van, most először van tényleg komoly esélyünk megnyerni a Bajnokok Ligáját, erre ő lelép egy olyan csapathoz, amely még csak nem is indul a sorozatban... Érthetetlen. De hát ő tudja, MU-mezben feszíteni és több pénzt kaszálni biztos jobb 23 évesen, mint a BL-trófeáért küzdeni.

MVPP 2016.08.07. 17:20:30

@Gabuero9: Ha font akkor az úgy kb. Witsel ára.

Mármint ugye 110M £= 130M €

Jozef26 2016.08.07. 17:20:42

Elég hülye, hogy pont most megy el, amikor talán a legnagyobb esélyünk lesz bl-t nyerni.

Trieszt120506 2016.08.07. 17:24:36

Rekord számú béreltet adtunk el, gondolom azért Pogba mez is szépen fogyott ez idő alatt, és most még Dybala is megkapja majd a 10-es számot gyorsan. Pár milliót nyerhettünk azon, hogy eddig elhúzódott az ügy..

Pótlás tekintetében.. Szerintem katasztrófa akkor sincs, ha esetleg nem sikerül senkit sem elhozni. A legesélyesebb befutónak tűnő Matuidi szerintem is könnyen el tudná feledtetni a honfitársát, csak hát a jövőre is gondolni kellene, ne egyszerre kelljen majd keretet cserélni.

Magyar Közöny 2016.08.07. 17:24:51

Ha Barca/Real kettőshöz megy,még valamilyen szinten meg is értem,egyik oldalon Messi (és az óriási hírnév/siker), másik oldalon Zidane /CR és a szintén nagy médiafelhajtás), na de szembeköpve magát, és visszatérni egy olyan csapatba,ahonnan elűzték, Bl-be nem indulhat, amelyben a jövő évi bl sem biztos.
Értem én,hogy magas fizu, de oltári buta ezek szerint Pogba.
Ehhez képest még Vidal húzása is kismiska.
Természetesen tudni lehetett,hogy belőle érkezik ennyiért Higany.
Mást nem tudok írni,ostoba...

rob1 2016.08.07. 17:25:28

Én csak a 10-es mez lejáratását sajnálom nem értettem egyet vele hogy nekiadták és most egy év múlva lelép.

Spider81 2016.08.07. 17:26:02

110 millio euro+10 millio euro bonusz...Pogba pedig netto 13 millio eurot fog keresni evente.
Ami meg erdekes,hogy a MU valoszinuleg megkaparintotta Pogba teljes "reklam" erteket,ami az elemzok szerint minimum evi 40 millio fontot hogy majd az angol klubnak.
Nem ertem mi volt Pogba motivacioja ebben a transzferben???Ennyire agyatlan es/ vagy moho lenne???

Quentin_KR 2016.08.07. 17:26:13

Ha a Realba ment volna megèrtenèm. A Mu.-ba menni a legnagyobb hülyesèg amit megtehet. Semmit nem fog nyerni idèn, a csapat gyenge, Murinho màr règen nem az igazi ès a Chelsea, valamint a City bombaerős lesz idèn. Hja... ès vesztes Eb. döntő utàn ès Bl. szereplès nèlkül annyi esèlye van az aranylabdàra mint a Tròjai falònak az Epsom Derby-n...

Trieszt120506 2016.08.07. 17:29:54

@Lord Viktor: Az ő árából jött létre "a BL esélyes keret". Elég régóta tudhatják már Marottáék, hogy távozni fog. Higuaín leigazolása már egyértelműen ennek a következménye, de lehet már Pjaca kapcsán is emiatt nem garasoskodtunk.

Leslie Roo 2016.08.07. 17:32:44

Mehet a süllyesztőbe vissza... Jól játszott, oda tette magát a meccseken, amiért köszönet jár neki, de ennyi. Számomra felfoghatatlan, hogy a pénzért elmegy egy jelenleg középszerű csapatba, ahol a nemzetközi szereplés is nulla, amikor a Juventussal felülhetne Európa trónjára.
Az ő döntése, tegye amit jónak lát (vagy amivel tömték a fejét), majd rájön hogy mit hagy ki.

Trieszt120506 2016.08.07. 17:33:18

@rob1: pénz, pénz, pénz. Sajnos ez a három dolog felülírja a tradíciókat.

Lord Viktor 2016.08.07. 17:33:21

@Trieszt120506: Mondjuk ha onnan nézem, hogy (bónuszok esetén) Pogba = Higuaín + Pjanic, akkor azért nem panaszkodom. Meg úgy általában, megértem a klubot, hogy belement, illetve még a MU részéről is érthető, egyedül Pogba szempontjából érthetetlen. Oké, több pénz, meg mégiscsak a Manchester United, de akkor is. Valahogy úgy érzem, Raiola most behúzta a csőbe.

Trieszt120506 2016.08.07. 17:41:42

@Lord Viktor: ezt sok helyen olvasni, hogyha Pjanic Pogba távozása után jött volna, akkor egyrészt nem lenne senkinek sem annyira keserű a szájíze, másrészt senki nem erőltetné ezt a 'pótlás' dumát, és nem lenne lekutyázva Witsel, csak mert az újságírók így fogalmaznak.

Pogbát meg valószínű Mourinho és a pénz együttese győzte meg. Meglátjuk igaza lesz-e.Én személy szerint nagy esélyt látok a bukásra, szerintem ott csak egy lesz a sok közül, a gyengébb játék pedig nem fog beleférni, mint itt, ahol kb 10 emberrel is nyernénk a meccseink nagy részét..

ovaentat besök 2016.08.07. 17:42:48

Korábban is írtam, hogy nagyon érdekel mit fog mondani ? Mit mer nyilatkozni? Köszönjük Paul, de szakmai szempontból szerintem bukó a mostani döntésed.

Zsöné 2016.08.07. 17:45:07

@Magyar Közöny:
"Természetesen tudni lehetett,hogy belőle érkezik ennyiért Higany."

természetesen az okosabbja azt is tudja, hogy akik anno elüzték már rég nincsenek ott!!!

Hiribi27 2016.08.07. 17:47:30

Ajjj srácok! Megy itt a fikázás. Mit fogtok ti kapni most a "dejóhogyittvoltálpogbamimindentmegértünkdejóhogyjönazasokpénzérted"-csapattól?!
Egy szimpla ostoba, hálátlan kölyök ez a pali. Holnap már nem fogok rá emlékezni. Remélem fantasztikus meccseket fog játszani a kazah és ciprusi csapatokkal az EL-ben. Idén és jövőre is.

Lord Viktor 2016.08.07. 17:55:07

Szerintem nincs értelme haragudni rá, hiszen azért szép summát kapunk érte, és nem is közvetlen riválishoz megy. Meg úgy a következő idényben - reméljük - semmilyen sorozatban sem lesz riválisunk a MU... :)
Egyedül az ő szempontjából érthetetlen döntés, de ha menni akar, menjen. Azért köszönjük neki az itt töltött éveket és a csodás játékot/gólokat, közönségkedvenc lett. Az már más kérdés, hogy majd illene neki is megköszönnie, hogy gyakorlatilag felfedeztük és felfuttattuk. :))

Rikoo 2016.08.07. 17:55:19

@Hiribi27: Te esetleg arra számítottál, hogy nálunk fog visszavonulni?
Az meg az ő és Raiola hülye döntése, hogy hova távozott.
Ingyen jött 100+ millióért távozott és 4 fantasztikus évet köszönhetünk neki...

Zsöné 2016.08.07. 17:55:58

@Hiribi27: "Holnap már nem fogok rá emlékezni"

Holnap már mi sem fogunk emlékezni rád és a hozzád hasonló divatdrukkerekre!

Zsöné 2016.08.07. 17:56:39

@Rikoo: Erre most tényleg jogos a +1

Hiribi27 2016.08.07. 17:57:16

@Zsöné: ajjj Kysbé! De rosszul fogok én ettől aludni! :D

Kukszi 2016.08.07. 17:58:06

33 milliárd forint kb. a klubb zsebébe!
Nem kis pénz tényleg.
És most jön a folytatás amit a klubb vezetők tudtak már jó ideje és amibe mi reménykedünk, hogy jön egy újabb középpályás!
(Nem mondom hogy helyettesíteni, mert nem akarom rá rakni a terhet).

Grinta 2016.08.07. 17:58:09

@Hiribi27: Itt gondolom elsősorban Rám gondoltál-aki mindent fullra megmondott előre

2016.08.07. 18:00:09

Hiába, a pénz nagyúr. Ennyi. A drága dzsudzsi bazsi is elmegy havi 87 millióért az emirátusokba levezetni...
Pogbában az a gáz, h kivakartuk a szarból, sztárt csináltunk belőle és most visszamegy oda, ahol szarba sem vették, nem bíztak benne. Zsoldos. Ennyi. És neki adtuk a 10es mezt... Pfff. Egy hülye pöcs. Remélem, a műval még jövőre sem mennek bl-be, miközben mi meg behúzzuk! Aztán majd nézhet minket tv-ben, fotelben ülve.

The king of alibis 2016.08.07. 18:00:38

In: Matuidi, Witsel
Out: Hernanes, Asamoah, Pereyra

S meg is van a középpálya

Hiribi27 2016.08.07. 18:01:07

@Rikoo: hát nem tudom... 4 fantasztikus évet én a csapat egészének köszönök. A vezetőkkel, edzőkkel együtt. Sokat tett hozzá a játékunkhoz, de még többet tett a Juve-család hozzá az ő játékához. Egy alkatrész volt a csapatban. Közel sem DP, Nedved, vagy Zidane szintű alkatrész.

Grinta 2016.08.07. 18:04:03

@Aléb: Fantasztikus csapatunk van!Ne szomorkodj!!

Shyr Kahn 2016.08.07. 18:05:18

Szerintem sincs miért haragudni rá. Sok mindent köszönhetünk neki. 4 év alatt sok mindent letett az asztalra, és az utolsó nagy húzása (még ha nem is neki köszönhető nagy részben) ez a 110 misi lett, amit szerintem közel sem ér meg. Szóval tett nekünk egy szivességet és sok pénzt hozott a konyhára. Sok sikert kívánok neki, Witsel + Pjanic + ? fogja tudni pótolni (sztem meglehetősen jól, de végül is majd ez elválik hamarosan).

Hiribi27 2016.08.07. 18:06:15

@Grinta: dehogy! :) Nem bántok én senkit. Pontosabban nem áll szándékomban. Ti mindannyian Juve szurkerek vagytok, mindenki abban érdekelt, h sikeres legyen a csapat,legfeljebb nem értünk egyet bizonyos dolgokban. Leírjunk a véleményünket és ennyi, dühöngünk egy kicsit, aztán továbblépünk. :)

Grinta 2016.08.07. 18:08:13

@Shyr Kahn: Pont így ahogy mondod!Köszönöm a tisztánlátásodat.Komolyan

Kukszi 2016.08.07. 18:08:13

@norbi9107:
Én is egyet értek!
De Allegri nem is olyan rég nyilatkozta hogy milyen nehéz 5 új embert beépíteni a csapatba.
Attól tartok hogyők nem mennek el idén... Teljes sorcserét csinálna a középpályán. :/
Pedig jó lenne, csak valószínű szalmai okok miatt nem teszik meg.
De ne legyen igazam! :D

Grinta 2016.08.07. 18:10:32

@Hiribi27: Dehogynem :) Tudom hogy nem bántásból írtad,hanem elismerésképpen..még akkor is ha nem a Te álláspontodat képviselem.És ez jó dolog

Ravanelli 2016.08.07. 18:16:33

Az első perctől mondom,hogy Raiolának transzfer kell,azon tud kaszálni.Ezért Pogbát rábeszélte,hogy "Menjél fiam,a jövő csapata épül ott Mourinhoval,te is elégtételt vehetsz,mert anno nem kellettél nekik,plusz rengeteg lesz a fizu."
Kész.
Egyébként a mieink is jócskán benne voltak a buliban,sose fogják elismerni,de előre elköltötték a Polip árát,tudván,hogy úgyis elmegy.
A huzavonát egyedül az okozta,hogy ki fizesse a révészt.(Raiola).Meg ugye,a sajtónak is legyen min csámcsogni.
A magam részéről a lányom nevében is köszönöm Pogbának az itt töltött időszakot.
Kívánok továbbá neki sérülésmentes,boldog manchesteri éveket.Adasson meg neki a rengeteg pénz és az elégtétel.
A Juventusnak kívánom,hogy Pogba nélkül is jusson be a BL döntőbe és nyerje meg a bajnokságot.
A Manchesternek pedig kívánom,hogy ne érjenek el az égvilágon semmit,Pogba ide,Mourinho oda.

Juve82 2016.08.07. 18:16:43

Óriási csalódás szamomra!Pont oda vissza..hihetetlen!!!

MeGmOnDtaM 2016.08.07. 18:21:05

Köszi Pogba! Légy sikeres, de sose a Juve ellen! :)

Juveboy92 2016.08.07. 18:22:05

@Ravanelli: azért ha bejut a BL döntőbe megis nyerhetné a csapat ne csak a bajnokságot...:))

Mitya10 2016.08.07. 18:23:06

Hát ennyi pénzért pont les.arom hova megy az csak az ő szegénységi bizije hogy pont oda... azoknak pacsi akik velem együtt fight oltak h ne kapja meg a 10 es mezt sejtettem h ez lesz...

Ravanelli 2016.08.07. 18:25:17

@Juveboy92: Ja,persze!!!Nyilván az lenne az igazi!Csak nem mertem egyszerre túl sokat kérni:)

Juventino86 2016.08.07. 18:27:42

@Hiribi27: Pontosan így van. Pogba jó játékos nagyon, kedveltem én is, de azért nem pótolhatatlan. Pjanic már megvan, ha jön még egy minőségi középpályás, akkor szerintem még jobban is állunk, mint tavaly ilyenkor. Nedved, Del Piero, stb szintjétől azért ő még messze van. Az előző szezonban tudott igazán kiemelkedőt alkotni, és akkor is inkább januártól. Onnantól kezdve valóban vezére volt a csapatnak néhány meccsen, különösen a Toro és a Milan elleni idegenbeli meccseket emelném ki. De Vidal távozása tavaly ennél sokkal komolyabb érvágás volt, és sikerült felépíteni egy bajnokcsapatot. Allegri bizonyította, hogy fel tud építeni egy ütőképes csapatot még akkor is, ha sok az új játékos. Most minőségi emberek érkeztek. Egy középpályás kell, és szerintem a keret teljes. Szomorú, hogy Pogba elment, sajnos tartottam tőle, hogy nyíltan a pénzt fogja választani. Mert az, hogy eligazol a Unitedbe, az nem támaszható alá semmilyen sportszakmai indokkal. Személyes véleményem szerint mellesleg bárki, aki a Unitedbe igazol, nem normális :D Náluk csak a liverpooli gyilkosokat vetem meg jobban...

TYUKI 2016.08.07. 18:27:44

Menjen! Azt azonnal meg kell venni Erikssont a Tottenhamból!

Gabuero9 2016.08.07. 18:28:23

Csak azt nem ertem minek kell hulyeseget nyilatkozni?
Allegeri is : felhivtam pogbat tegnap ma megerkezik vinovoba... aha igen fazsnak kell hulyiteni nepet? inkabb ne mondott volna semmit.

Leram7 2016.08.07. 18:34:17

Szépen nem lehet elmenni, pláne a fociban ez nagyon ritka.

A Pl-ben bármi lehet. Conte chelsea, Klopp pool, Mourinho mu, Guardiola city, Pochettino spurs, akkor ugye a Leicter is bomba erős és még van egy arsenal is Wengerrel.

Minőségben és pénzben nyilván jobban jár Pogba, de most pont nincs esélye BL-t nyerni és azért egyáltalán egy címhez is szerencse kell a MU-nak idén. Szóval biztos nem lesz neki aranylabda 2 évig, ha megy. Másik pedig Mourinho nagyon mélyrepülésben van és nem a támadó focira épít.

Azért lássuk be a világ legjobb középpályása Lampard volt és ő is csak második volt aranylabdán pedig ő egy igazi gólgyáros volt. Mourinho keze alatt nincs esélye Pogbának sok gólt lőnie, nemhogy szezononként 20-25öt, az alatt pedig nem lesz aranylabda.

Erősítettünk, jó csapatunk van, most nem látom a távozása okát és még csak 23 éves.

Van már előrelépés PL közvetítésben?

Csak Csucsu 2016.08.07. 18:40:21

Gyerünk pogbooom vkp poszton legyél aranylabdás.. és kívánom hogy nagy! küzdelmek árán nyerjétek meg az Európa ligát.. A Real Madridot megtudtam volna emészteni de ezt...mind1 végülis kb 2 szezon max és ott lesz :)

Goku06 2016.08.07. 18:42:03

a Pogba név mint egy brand hatalmasat nő ezzel a váltással... azért a MU mögött elég komoly szurkolóbázis és marketingérték van. Hasonló brandet építhet ki ott mint Beckham vagy Ronaldo tette. Ezt a Juvénál nem tudta volna összehozni. Viszont trófeákat nem fog ott nyerni.
Úgyhogy reménykedjünk hogy a többi Juvés motivációja a BL-ben megugrik ezzel hogy megmutassuk ennek a kis újgazdag ficsúrnak hogy mit hagyott itt...
:(
Viszont a futballtörténelem legnagyobb átigazolása ez a Juve számára... ingyen jött pár évvel később 110-120 millióért távozik.. ehhez képest anno Zidane semmi sem volt, mert őt nem "ingyen kukáztuk".. és ilyen szituáció sosem fog már megvalósulni hogy valakit 120 millióért vegyen vissza az aki pár évvel korábban "kib*szta" :D röhögjünk a manchesteri vezetőségen csak :)

Trieszt120506 2016.08.07. 18:43:29

@TYUKI: ő kicsoda? Eriksenre gondolsz? Ő elég sokba fájna, annyi már biztosan nincs a kasszában.

rockitbaby 2016.08.07. 18:48:53

Ha már ennyire a pénz kell neki, menjen. Mi meg hozzuk helyette a Matuidi, Witsel, Sissoko ( Newcastle ), Rabiot négyest. Pont ki is jönne szerintem.

Csak Csucsu 2016.08.07. 18:49:18

Itt hagyja Buffont is és nem akarja vele megnyerni a blt..tudtommal Buffon 1-2 éve külön gyakorolt vele edzések után hogy jobb legyen ááá de ez miafszt számít...ifibe rakták a unitednél mert nem bíztak benne...
De mind1 ha úgy költjük majd el jövőre a susit ahgy idén.. Akkor nop

Apuleius 2016.08.07. 18:49:59

Részemről nagyon szépen köszönök neki mindent és sok sikert kívánok a Polipnak! A többséggel ellentétben nem hiszem, hogy kizárólag a pénz motiválta, de én is azt gondolom, hogy Pogba most nem hozott jó és okos döntést. A MU-nak belátható időn belül vissza kell térnie, és ott is kell maradnia a legszűkebb európai elitben, egész egyszerűen azért, mert ott a helye és minden adott hozzá, ezért kár úgy beszélni az egészről, mintha a Leicester City-hez szerződne. Más kérdés, hogy szerintem nem Mourinho a megfelelő választás a "nagy visszatéréshez". Az idő persze majd eldönti.

A Juventus szerintem sokkal többet veszített most annál, mint azt sokan gondolják, s ámulattal olvasom, mikor egyesek simán pótolhatónak gondolják, vagy például egy Witsel-lel már pótolva is látnák. A Juventus egyik legerősebb részlege a középpálya volt, ahonnan mostanra Marchisio kivételével gyakorlatilag minden fontos játékos távozott, az új fiúk esetében meg majd meglátjuk, hogyan épülnek be. 110-120 millió elképesztő összeg, azonban a piacon feltűnő árak ismeretében Pogba messzemenőkig megéri ezt az összeget. Más kérdés, hogy a MU és Mourinho vajon képes lesz-e kihozni Pogbából a legjobb játékát. Meggyőződésem, hogy Higuaín nagy hasznára lesz a Juventusnak, azonban, ha mérlegre teszem az érte kiadott 90 milliót és a MU által várhatóan fizetendő 110-120 milliót, el lehet tűnődni azon, hogy vajon ki csinált jó üzletet.

Az pedig hatalmas tanulság, hogy legközelebb a klubnak és a játékosnak is alaposan át kell gondolnia mindent, mielőtt a tízes mez kiosztásra kerül. Nagyon bízom benne, hogy legközelebb nem csak egy felpróbálás erejéig, hanem valóságos motivációk okán, a megfelelő vállakra kerül a világ egyik legtekintélyesebb klubjának legfontosabb meze.

rockitbaby 2016.08.07. 18:54:49

@Apuleius: Azért azt vedd figyelembe, hogy hiába a sok távozó, tavaly végig azt hangoztatta, hogy nem nagy rá az a mez. Ennek ellenére a szezon kedzetén, mikor nagyon kellett volna, ő is csendes maradt, mint Morata. A csapat elindulásához Marcisio visszatérése és Dybala új poszthoz való shozzászokása kellett. Nem az ő zseniális játéka. Természetesen utána ő is feljavult.

Játékerőben szerintem Vidal elvesztése sokkal nagyobb problémát jelentett, mégis megoldottuk. Ezt is megfogjuk. A reklámérték az ahol hatalmasat buktunk. Ő egy Brand, ha tetszik, ha nem. De ahogy őt a semmiből előrángattuk ingyen, fogunk tudni mi még más játékost is magas szintre emelni reklám tekintetében.

Ha a Matuidi-Sissoko-Witsel-Rabiot négyesből legalább kettő, de minkább három árkezik, szerkezet és játékerő szempontjából nem fogjuk megérezni a távozását.

Apuleius 2016.08.07. 18:59:04

@rockitbaby: "A csapat elindulásához Marcisio visszatérése és Dybala új poszthoz való shozzászokása kellett. Nem az ő zseniális játéka. Természetesen utána ő is feljavult."

Talán így volt, talán nem, abban az időszakban kivétel nélkül minden játékos rendkívül gyenge volt, s egy csapatsportról lévén szó, értelmetlen volna Pogbában keresni a hibát. A játéka mindenesetre nagyon fog hiányozni, s egyelőre csak remélhetjük, hogy az új igazolások mind megfelelnek majd a várakozásoknak. Kíváncsian várom, kiket húzunk most be. In Marotta we trust :-)

ovaentat besök 2016.08.07. 19:00:29

Hány évre szerződik? A Brexit-tel számolt?

Rocky80 2016.08.07. 19:12:43

1. Pogba soha, semmilyen csapatban nem fog 20-25 gólt rúgni.

2. Nem tudhatjuk, hogy Messiék után mi lesz a tendencia az aranylabda szavazásokon, de szerintem kb. ugyanaz: aki a legtöbb gólt rúgja. Rég voltak azok az idők amikor egy védő is megnyerhette. Amikor Buffon a tavalyi teljesítményével kb. futottak még kategória volt a szavazáson, akkor miről beszélünk? Pogba soha nem lesz az aranylabda közelében sem.

3. Pogba soha, semmilyen együttesben nem lesz vezéregyéniség és húzóember. (mármint folyamatosan) Főleg nem egy Unitedben.

4. Amint megérkezik a MU-ba, Ibra lekever neki egy taslit az öltözőben kb. ilyen szöveggel: "Lehet hogy egy zsák pénzért jöttél hülyegyerek, de itt én vagyok a király. Hacsak nem mutatsz többet..." Kb. itt kezd el gondolkozni majd, de már késő lesz. Ott csak egy lesz a sok közül, nem pedig a mindenki által szeretett kajla nigger mint nálunk.

5. Akit ennyi pénzért igazoltak attól nagyon-nagy villantást várnak. Pogba ettől meg nagyon-nagyon messze van. Kiváló játékos ha nem rajta múlik a meccs és nincs felelősség a vállain. De ha neki kell a hátán vinnie egy csapatot ahhoz nagyon kevés. Márpedig ez az árfekvés ezzel jár. (Lásd Higany és a Napoli tavaly.)

5. Csak egyet tudok érteni azokkal akik azt mondják, hogy végtelenül ostoba. Innen nincs hová neki, max. a kertek alatt leértékelve távozik majd.

Zsöné 2016.08.07. 19:21:49

@rockitbaby: Az árát már elqrtuk Higanyra, úgyhogy ez most nem jött be.

@Apuleius:
" azonban, ha mérlegre teszem az érte kiadott 90 milliót és a MU által várhatóan fizetendő 110-120 milliót, el lehet tűnődni azon, hogy vajon ki csinált jó üzletet"

Ezért hatalmas respect! +1

danimester1 2016.08.07. 19:23:12

Most már én is kifejteném a véleményem Paul kapcsán.Szerintem a klub részéről okos döntésről beszélhetünk,mert az összeg visszautasíthatatlan mindentől függetlenül.Az olasz ligában gyakorlatilag többször megnyert mindent,így az nem lehet különösebben motiváló,persze ezt képletesen gondolom.Másfelől pedig lehet rá haragudni vagy nem,de szerintem itt elsősorban nem "szakmai" indokok voltak az előtérbe helyezve hanem a pénz.Ezt a részét szerintem nem kell megmagyarázni,mert mindenki pénzből él,még ha a focisták egy másik "világban".A kora ellenére még van ideje megnyerni az áhított Bl-t vagy aranylabdát valamint elégtételt venni a "múltbeli sérelmekért".Az anyagi oldala a dolognak pedig az,hogy e sérülés akár ketté is törheti a karrierjét és ott majd a dupláját keresi meg,persze így sem kell neki segélyért sorba állni.:-)A PL egy jobban felkapott bajnokság,amíg az olasz csak egy szinten toporog már egy évtizede az utóbbi években egy csapat van csak.Szerintem hasonló dolgokkal győzhették meg a váltás "fontosságáról".A Juventus azon túl,hogy egy meghatározó játékosát veszti fel(feltéve ha fogai rendben vannak:-)) a nagyobb veszteséget a reklám oldalon könyvelheti el,mert sem Dybala,sem Higuain,Alves vagy Pjanic nem akkora reklám,mint Pogba volt.Én személy szerint nem haragszom rá és köszönök neki mindent,a továbbiakban sok sikert.Mi pedig "pótoljuk" megfelelően és csináljuk meg a Bl-t.

rockitbaby 2016.08.07. 19:36:38

@Apuleius: Hát Pogba előtt is nyertünk bajnokáságot, így nem hiszem, hogy nélküle ne menne. Marchisio élete formáját mutatta abban az évben azon a poszton, bár Pirlo és Vidal mellett nem volt nehéz dolga. De más. A BL döntős évben a legkellemetlenebb időszakban volt sérült, és mégis rendben ment minden. Persze a korábban említett úriemberek is itt voltak még. A váratlan megoldásai sokszor segítettek, de okoztak is néha kellemetlen szituációkat. Összességében pozitív oldalra billen a mérleg.

De lehet talán Te magad írtad, hogy az egész keretből talán Bonucci A pótolhatatlan. A többiek csak érzékeny veszteség kategória. Ezzel egyetértek, és Marotta eddig mindig megoldotta valahogy. Most is megfogja.

@Zsöné: Nem fogadnák rá nagy összegben, hogy a kétszer 45 millió Pogba árából kerülne kifizetésre. Ennyit ki kell tudnunk fizetni saját kasszából is, eladás nélkül. Még akkor is, ha már jött egy Pjanic is. És meglátásom szerint ki is tudunk.

Il Principino 2016.08.07. 19:39:00

Már csak akkor röhögnék,ha megbukna az orvosin :)

steven.h 2016.08.07. 19:39:38

Nem fogok rá haragudni, nem fogom köpködni, de igazán hatalmas sikereket se kívánok neki, mivel nem sportszakmai döntést hozott ez elég nyilvánvaló. Köszi mindent amit a csapatért tett, nem neheztelek rá (nem úgy mint Vidalra).

Remélem érkezik még 1 középpályás, felőlem lehet Matuidi is, csak játsszon jól és meneteljünk minél tovább minden sorozatban. Ma Lemina meggyőzőtt, szerintem jól játszott, nem szabad elengedni, folyamatosan játékban kell tartani a megfelelő rotálással.

steven.h 2016.08.07. 19:41:19

@rockitbaby: Bonucci mellett, szerintem, Dybala is pótolhatatlan jelenleg. Bár én a csúcsformában lévő Tevezről is ezt gondoltam, de nem hinném, hogy jelenleg most találnánk pl Dybala pótlékot, Bonuccit meg mégúgyse.

Nathas 2016.08.07. 19:42:33

Azt reméltem, megszerezzük az utódját a távozása előtt. Így attól tartok nagyon nehéz lesz.

Direct_01 2016.08.07. 19:45:22

Arrivederci Paul!Rossz döntés volt itt hagyni ezt a Juventust,de a túlsúlyos Higuain 90M -s megvétele is elég érdekes körülmények között történt.Ennyi pénzért el kellett adni!!!!

Kérdéses,hogy akkor Matuidi valóban érkezni fog,és Raiola megoldotta nekünk "Pogba helyettesítését"?Én egyébként Allegri helyében felhagynék ezzel a box-to-box kp felkutatásával,és egy kreatìv kp-t hozatnék. Eriksen egy tökéletes megoldás lenne.Igazi szélsőnk nincs középen,de Alvessel ,Sandroval-Evrával meg van oldva félig-meddig.Matuidi és Eriksen is hasznos igazolas lenne,de ha felépül Marci,Khedira akkor kiváncsi leszek mit talál ki Allegri.Illetve arra is hogy most ki fog érkezni a Polip helyére!

Leram7 2016.08.07. 19:48:37

Ha elmegy: Herrera portóból, Isco, Erikson közül kéne igazolni.

Én amíg be nem jelentik bízok a maradásában.

Van egy jó támadósorunk és védelmünk, most ne a kp legyen a gyengepont.

patrik1112 2016.08.07. 19:51:01

@Leram7: Isco es Eriksen ketlem hogy jonne, a kreativ ember mar megvan oda Pjanic szemelyeben. Valoszinuleg egy b-t-b fog oda erkezni es keszek is vagyunk

Roli984 2016.08.07. 19:53:13

Csalódtam a vezetőségben, hogy ennyire szarul fektette be Pogba árát, mert azt sajnos előre elköltöttük.

Dani880709 2016.08.07. 19:54:41

Ha Ericksen vagy Veratti nem érkezik akkor felejtsük el a bl-t. BBC meg csatárkérdés megoldva de a kp. gyengült. ( Cuadrado , Pogba ) Marci , Khedira sérülékeny vagyis Marci könnyen úgy járhat mint Rossi.. Kell még legalább egy neves technikas kp-ás (fentiek közül) meg 1 box to box is... Pl: Matuidi

steven.h 2016.08.07. 19:54:57

@Roli984: Ezt majd az idő dönti el, hogy hogy lett befektetve a pénz, kár már most leírni az érkezőket.

Dani880709 2016.08.07. 19:58:12

Ja és ha belegondolunk az idei mercato naggyából nullás pénzügyileg.
Pjanic 30 , Lemina 10 , Pjaca 23 , Higuain 90 (45 milla)
Pogba 110-120 milla + Morata 30

Tehát igazán beleférhetne a fent említett játékosok valamelyike.

Apuleius 2016.08.07. 20:03:59

@rockitbaby: "Hát Pogba előtt is nyertünk bajnokáságot, így nem hiszem, hogy nélküle ne menne."

Az a baj, hogy a Juventus számára most már nem a bajnoki cím (sorrendben a hatodik) a legfőbb célkitűzés.

Csak Csucsu 2016.08.07. 20:07:48

Azért még egy köszönöm h sztártfaragtatok belőlem búcsúlevél nélkül nem köszönök tőle semmitsenem :D ...a jó kívánságaim erős cinizmus félre ne értsetek.

MdewC 2016.08.07. 20:12:24

Hányok ettől a transfertől. Ez van.

Könnycsepp elmorzsolva.

Rivendell 2016.08.07. 20:13:57

ide biza kell 1 Witsel is,nem vagyunk elég laszti biztosak,bár Khedira se játszott.

igen mondjuk 1 Eriksen sokat lendíthetne,de akkor 1 Cuadrado-Witsel páros is bőven jó lenne és Lichti ki,bár Cuad-nak nincs posztja,hogy Alves őrült sokat lép fel és lendületes is...kp-ra beépíthető lenne Cuad? játszott már ott 1talán?

a Matuidi-Witsel páros legalább kéne,hogy a BL-ben akár bármire is legyen esélyünk.

Igaz a Bayern ellen se játszott Pogba,így elvileg a kezdő erősödne is bőven ahhoz a kezdőhöz képest.

danimester1 2016.08.07. 20:16:01

@Apuleius: Valóban a Bl a célkitűzés,legalábbis erről szólt eddig minden.Ezt a témát már sokszor kiveséztük itt,de abban egyetérthetünk,hogy a sikerhez mindennek klappolnia kell.Nem beszélve a manipulált sorsolásokról és a bírókról,nem utolsó sorban a két "spanyol gigászról".Félre ne értsd én is a mi sikerünkért szorítok,de nem hiszem,hogy mi lennénk az "esélyesek" a végső győzelemre,a mercatot is jól kell zárnunk,mert most a 100M-s eladásunkkal mindenki extra felárat fog számolni nekünk.Ha most kellene aláírni én elfogadnám,hogy scudetto+kupa egy Bl elődöntő-döntővel.Szerinted?

Leram7 2016.08.07. 20:16:11

@Apuleius: Egyetértek! Az elmúlt években jól erősítettünk, de húzó nevek mentek el, így összességében nem sikerült előrelépni és komolyabban felfegyverkezni a BL-re.

2 év múlva Buffont veszítjük el, ami megint egy csapás lesz. Építeni kéne. Higuain sem ér sokat, ha Pogba távozik. Ez a véleményem.

Gabuero9 2016.08.07. 20:17:23

En nem orulok iden kb egész keret kicserelodott... foleg ha jon meg 2-3 kp igy nem lesz BL Leminat kezdobe kell rakni pogba helyere ma volt kb 5-6 labdaszerzese.

Juveboy92 2016.08.07. 20:28:17

@Apuleius: egyértelműen nem Pogba volt a Juventus vezéregyénisége lehet itt csapatjátékról beszélgetni de sem szezon 1. felében nem tudott vezér lenni még az újpnnan érkező Dybala is jobb volt nála illetve Cuadrado és utána mikor Marchisio Khedira ott volt a pályán akkor kezdtünk jól játszani köztük őis majd mikor áprilisba lesérült Marchisio Pogba ismét komoly visszaesést produkált , EBn szintén nemtudott semmit hozzátenni a játékhoz márpedig egy elvileg 120 milliós világklasszisról beszélünk akkor az a kp más pontjain is minimum közepes meccseket hoz ehhez képest kritikán aluli szintet is épphogy elérte ... ellenben Higuain az argentin válogatott 1. számú csatára a szerintetek jobb Agüero és Icardival szembe és a döntők rajta mentek el kijelentés is erős csúsztatás mert az erre felhozott példák 80%a vagy nem igazi ziccer vagy ha ziccer akk az a mérkőzés elején és nem döntő szakaszba de emellett rengeteg gólt lő mind klub mind válogatott szinten többet mint Icardi vagy a válogatott cseréjénél Agüeronál is több gólt lő ... az meg hogy a 90 millió mennyire túlzó nézőpont kérdése mert a 90 millió az a kivásárlási ára volt és mi 1. körbe nem ezt akartul érvényesíteni csak ilyen szintű csatár más nem volt elérhető de végig is nézhetjük : Suarez (aki egyébként hasonló hízékonynak tűnő fizikumú, mert megkockáztatom hogy csak látszatra elhízott Higuainúgy mint Willianra Diego Costara is aggatták ezt jogtalanul) nem eladó csak minimum annyiért mint Pogba, Benzema is drágább és nemis eladó, Agüero is hosszabbított és nemis eladó csak 120-150 ért esetleg szóba állnak velünk, Griezmann 1 hete nyilatkozott hogy 2 csapat átigazolási rekordot érő összeget kínált érte Angliából de ő maradni akart ezért hosszabbított, Lewandowski 90 milliós Real ajánlatát élből visszadobta Bayern, Aubameyang 80 milliós ajánlatát élből visszadobta Dortmund Realnak és a gaboni is elmondta h maradni akar ... a Higuainnál gyengébb Icardit még 70 ért se engedi el a Zinter ... szóval maradt Higuain aki nyerni szeretne végre vmit ezért meggyőzhető BL szintű csatár akit ismétlem nem 90 m ért hoztunk volna 1. körbe de nem maradt más választás mert a többi ilyen szintű csatár vagy még ennél sokkal drágábban vagy egyeltalán nem mozdítható a fizuja se 7 hanem 12-15 mint pl a 34-35 éves Ibra vagy Cavani akiért nem mellesleg egy 70 milliós Arsenal ajánlatot dobtak vissza a PSGnél

Direct_01 2016.08.07. 20:29:31

Pjanic,Lemina,Sturaro (3)
Marchisio,Khedira,Mandragora sérült
Pereyra,Asamoah mehet isten hírével
Hernanest én nem adnám el

Ez egy Eu Top4klubhoz édes kevés.Pogbával se volt jobb a helyzet,max volt egy egészséges,kiegyensúlyozottan szar box-to-box játékosunk.Nem Pogbát kell pótolni,hanem Vidalt.

Rikoo 2016.08.07. 20:38:23

@Apuleius: szerintem kicsit túlmisztifikálod Pogba jelenlétét.

Juventino86 2016.08.07. 20:40:24

@Direct_01: Le is írtam ehhez az poszthoz kommentbe, hogy Vidal volt igazából a nagy érvágás. Teljesen igazad van abban, hogy egy Vidalhoz hasonló stílusú és színvonalú játékos kell.
Amivel sokan nem számolnak: most a felkészülési meccseken Alex Sandro szinte végig baloldali középpályást játszott. Kiválóan, azt kell, hogy mondjam. Őt már középpályásnak kell tekinteni, ezt vegyétek figyelembe! :)Szóval vele lehet ott is számolni, akár 4-3-1-2-nél, akár 4-4-2-es rombusznál. Ha nem sikerül még egy kreatív középpályást igazolni, akkor Dybala is kiválóan tud irányítani, ezt maga Allegri is lenyilatkozta korábban. Persze hatalmas luxus őt nem csatárposzton játszatni, de vallom, hogy ő csatárok mögött is jól tudna játszani. Persze akkor az a helyzet állna elő, hogy két centerrel kéne felállni, ami viszont sajnos nehezen oldható meg, hiszen Mandzukic és Higuain inkább egymás alternatívái. Bár ugye ez fennállt a Mandzukic-Morata kettősnél is, mégis volt úgy, hogy ketten játszottak elöl, pl. a Milan elleni idegenbeli meccsen. Ott működött a dolog. A lényeg: vészhelyzetben Dybala is bevethető a csatárok mögött, és akkor Pjanic játszhat registát.

Juventino86 2016.08.07. 20:41:53

És elnézést, hogy ismét a felállásokat boncolgattam, de azt látni kell tisztán, hogy 3-5-2-vel a BL-ben lehetnek gondjaink. Négy védő kell.

Apuleius 2016.08.07. 20:44:21

@Juveboy92: Én erről mást gondolok.

@Rikoo: A történet nem csak Pogbáról szól, hanem arról is, hogy kikkel és miként próbáljuk pótolni. Én nem látok igazán jó opciókat. Amúgy nem hinném, hogy túlmisztifikálom Pogba szerepét, a hozzászólásomnak nem ez volt a lényege.

Juveboy92 2016.08.07. 20:48:47

@Juventino86: nem kell Dybalának hátrébb jönnie trequartistába mert Pjaca is elég gyorsan is kreatívan játszik , mondta Allegri is tegnap hogy akár trequartistaként is megállja a helyét :
"Pjaca egy fiatal srác, hatalmas tehetséggel, s képes szélsőként, de trequartistaként is játszani. "

Zsöné 2016.08.07. 20:50:09

@Mixbetegállat: ez már tényleg a legalja!!!! Ennyire még nápolyban sem primitívek!

mrdel 2016.08.07. 20:52:29

Wtitsel és Matuidi egyszerre érkezik. Szerdán már mindketten itt lesznek!!! :D

Juventino86 2016.08.07. 20:53:13

@Juveboy92: Oké, de Pjaca szerintem nem fog még a kezdeti időkben stabilan kezdőként helyet kapni. De a későbbiekben én is el tudom képzelni akár trequartistaként is.

Mixbetegállat 2016.08.07. 20:53:29

@Zsöné: Gondolkoztál azon hogy ezt miért pont te írtad nekem?

Watakuki 2016.08.07. 20:53:59

3 dolog:

- Nem kell szídni. 4 szuper évünk volt vele, 120 milliós plusz nyereséget hozott a konyhára. Abban egyetértek, hogy a 10-es mez totális megcsúfolása volt ez az év, de hát aki nem bírja felfogni... ez van.

- Ami a pótlását illeti: Matuidi ha nem is tökéletes, de kb elég lenne. Azok akik Ericksont, Isco-t, Verratit várnak... Ez továbbra sem a Fifa Manager. Witsel egyébként jó lenne szerintem.

- Higuain mitől is lenne túlsúlyos? Volt róla egy kissé nagyobb pocakos kép? Vagy mert két búlvárlap lehozta? Ne már... Az meg, hogy idén csak 45 milliót fizetünk, és így számolni a mercato-t élből nagyon nagy hülyeség. Ilyen alapon akkor ide kell számolni Dybala részleteit stb...

Viszlát Paul, remélem az MU-ba elég lesz pár DAB dance a millióidért, de hogy mégegyszer ilyen megbecsülést, mint itt, nem fogsz kapni.

Hiribi27 2016.08.07. 20:55:19

@Zsöné: hát azért ahogy te "fogadtad" Alvest az is gyönyörű volt. Remélem olvastad a Barca szurkolók köszönetnyilvánitásait és h mennyire sajnálják még most is h elment. De persze szerinted csak egy majom. Rendben, ez a véleményed. Fogadd el h Pogbaról is vannak a tiedtől eltérő vélemények!

Zsöné 2016.08.07. 20:55:55

@Mixbetegállat: mert nekem csípik a szememet a legjobban primitív barmok?

Juventino86 2016.08.07. 20:56:33

@Zsöné: Már megint kezded a felesleges kötekedést.

Zsöné 2016.08.07. 20:56:50

@Hiribi27: Szerinted ua az kettő?

Hiribi27 2016.08.07. 20:57:36

@Zsöné: én csak a vélemények szabadságára hívtam fel a figyelmed.

Juveboy92 2016.08.07. 20:57:58

@Apuleius: melyik részéről ? Hogy nincs összefüggésbe a csapat tavalyi jó szereplése Marchisio játékával ?
akkor itt egy kis statisztika hogy milyen volt a tavalyi Juventus amikor Pogba Marchisio és Khedira is a pályán volt(bal oldali tábla) és milyen volt csak Pogbával hosszú meccseken keresztül (jobb oldali tábla) : gazzettaworld.gazzetta.it/wp-content/uploads/2015/11/Pogba-Marchisio-Khedira-Juventus-stats.jpg

Hiribi27 2016.08.07. 20:58:01

@Hiribi27: na és persze a stílusra...

Mixbetegállat 2016.08.07. 20:58:18

@Zsöné: Nem talált.Csinálj egy új Nick evet,és kezdj új életet..

Zsöné 2016.08.07. 20:58:23

@Juventino86: Mi a kötekedés abban, ha elvárok némi tiszteletet egy 4 évig értünk küzdő játékos iránt?

Direct_01 2016.08.07. 21:03:18

@Juventino86: Nem azzal van a probléma hogy Dybalanak kellene visszalépni,a középpályánk Vidal távozása óta ezer sebből vérzik,csak tavaly még le tudták nyomni a szurkolók torkán azzal,hogy Pogba megkapta a 10-es mezt,mivel Bl-döntőbeli évében brillirozott(Vidal és Pirlo mellett lehetetlenség volt rosszul játszani).De mint tudjuk,Pogba nem tudott Vidal nyomdokaiba lépni,aki jelenleg a Bayern München "tüdeje" ami nem kis dolog.

Én nem tudom kivel lehetne ezt az űrt betömni,de egy Matudi vagy Witsel nem elég.

Nainggolan = Vidal 2.0 csak hát ugye utálja a Juventust

Juventino86 2016.08.07. 21:07:18

@Zsöné: Ne add az értetlent. Megint elkezdted szítani az feszültséget. De ezzel a nickkel már nem sokáig teheted ezt. :)

Juveboy92 2016.08.07. 21:10:33

@Juventino86: szerintem ha 4-3-1-2zünk 8-10 forduló max és stabil kezdő lesz csak taktikailag kell beleszoknia az új környezetbe mert fizikálisan jól látszik hogy semmi probléma nincs vele :)

Juventino86 2016.08.07. 21:11:31

@Juveboy92: Van potenciál a srácban bőven.

Apuleius 2016.08.07. 21:12:09

@Juveboy92: Nem Marchisio, hanem Pogba kapcsán nem értek egyet veled. Én nagyjából már leírtam, amit gondolok, s természetesen tiszteletben tartom, hogy Te esetleg másként látod.

Juventino86 2016.08.07. 21:14:40

@Direct_01: Jól látod a helyzetet. Ha viszont nem lehet pótolni Vidalt, mivel tényleg nehéz hasonló játékost találni, akkor szerkezetileg kellene picit mást játszani. De a 4 középpályás az mindenképpen alap.

Rikoo 2016.08.07. 21:15:53

@Apuleius: Nem feltétlenül erre a hozzászólásra gondoltam, hanem úgy általánosságban.:)

steven.h 2016.08.07. 21:16:09

@Watakuki: A mercato számításoddal nem értek egyet, ugyanis így kell számolni, 45 millióval, viszont abban igazad van hogy ide kellene venni Dybala és stb játékosok részleteit. Ezt elég bonyolult külsősként átlátni, ott a vezetőség biztosan átlátja, azonban ami tény, hogy Higuan vételárából az idei év eredményét csak 45 millió forinttal fogja úgymond rontani, a maradék 45 milliót pedig a klub "mérlegében" fogják kimutatni, mint nem az idei évet érintő költség. Összességében így is a 90 millió kerül kimutatásra, de mégis más magának a pénzügyi évnek a bemutatása. Ezt mondom úgy, hogy foglalkozásbeli ártalom, de sajnos labdarúgó csapatok könyvelésébe még nem volt szerencsém betekinteni, ha egyszer lehetőségem lesz rá akkor biztos, hogy leírom ide a blogra :) :D

Apuleius 2016.08.07. 21:18:44

@Rikoo: Vagy úgy. Ebben az esetben nekem sajnos vissza kell dobnom a labdát, mert Te pedig némileg alábecsülöd a Polipot :-)

Shankin 2016.08.07. 21:22:26

Kösz mindent Paul, én nem tudok rá haragudni. Sokakat nem értek, lehet, hogy csak EL-ben fog játszani 1 évet, de nem 35 éves, bőven van még ideje a BL-re. A legnagyobb szerepet valószínűleg a pénz játszik, de szerintem ebbe az is benne van , hogy egyszerűen megunta az olasz bajnokságot. A BL-n kívül 2 hónaponta van komoly meccs, míg az angoloknál nagyon kiegyenlített a mezőny, nem mehetsz biztosra soha.
További sok siker neki, sajnálom, hogy az árából nem jött hasonló szintű játékos, ez azért kicsit szomorúsággal tölt el.

Rikoo 2016.08.07. 21:25:57

@Apuleius: Ó én nagyon nem becsülöm alá.:)
Én inkább abban hiszek, hogy a Juventus, mint csapat leginkább a csapatszellem és a taktika miatt volt ennyire sikeres az elmúlt öt évben. Nyilván kellenek hozzá minőségi játékosok, de a hangulat sokkal fontosabb egy egy játékosnál. Egy játékos helyettesíthető, de a csapatszellem az nem. Ezek a játékosok képesek egymásért küzdeni.
És ez a klub ebben no.1. Legalábbis szerintem.

rockitbaby 2016.08.07. 21:29:22

@Apuleius: Rossz megfogalmazás, elnézést. Tudom, hogy a BL-re megyünk rá, ezzel annyit akartam kifejezni, hogy Pogba elvesztése a játékra sokkal kevésbé lesz hatással, mint a marketingre. Játékban lehet pótolni, de kötve hiszem, hogy a tavaly évi 10-es mezeladásokat meg lehetne ismételni akárki mással. Az érte esedékes összegből ki lehet fizetni a Matuidi-Witsel-Sissoko hármast, és kapásból ott vagyunk, hogy szerintem vastagon erősödtünk. Ettől persze még megint építkezni kell, ezt a gombócot most le kell nyelni.

Apuleius 2016.08.07. 21:32:54

@Rikoo: Nem is írtam olyat, hogy nagyon alábecsülöd, csak "némileg" :-)

Ez egy csapatsport, így természetesen mindig igaz, amit írsz, de a csapatszellem mellett elengedhetetlenül szükség van a kiemelkedő képességű játékosokra is. A két dolog csak együtt működik, s nem mondanak ellent egymásnak. Nagyon fontos az akarat és a szellemiség, de tizenegy Padoinból nem lehet focicsapatot csinálni, a játéktudásuk maximum általános iskolai tornaórákon hasznosítható. Én sem gondolom Pogbát pótolhatatlannak, de sokkal nehezebb lesz, mint ahogyan sokan gondolják. Az eddig felmerült nevek nekem nem igazán szimpatikusak, de Marotta majd okosan kitalál valamit.

Grinta 2016.08.07. 21:36:09

@Rikoo: Ez nagyon igaz.Fontos játékos Paul,de a csapatkohézió az ami előrevisz minket.

Direct_01 2016.08.07. 21:36:49

@Juventino86: Reméljük ezt Allegri is tudja, ide teljesen más felállás kell.4védővel középen Bonucci és Chiellini / Barzagli.A széleken Alvessel és Sandroval ,akiken marha nagy a felelősség,mivel nekik kell bejátszani a széleket és vissza is kell érni.Bonucci és Chiellini elé beraknám Sturarot vagy Leminát,mint ütköző kpt.Kicsit előrébb Marchisio/Khedira és Pjanicot.És el is fogytunk,merthogy én gyémánt alakzatban állnék fel,a két csatár mögé mehetne pl. Pjaca ,de egyből bele a mélyvízbe?!

De ugye kérdéses : > Lemina és Sturaro elegendő rutinnal és Tudással rendelkeznek,vagy venni kell egy Matuidit?
>Khedira és Marchisio felépülnek valaha,és ha igen meddig bírják?Vagy venni kell egy Witsel-t?
>Pjaca birni fogja a trequartista szerepét,vagy Dybala kell, hogy visszalépjen,ezáltal Mandzukic és Higuain kell,hogy együtt játszanak.Vagy jöhet Eriksen Coutinho Firmino vagy tudom is én hogy ki!!

Rengeteg a kérdőjel!(??????)

Trieszt120506 2016.08.07. 21:37:09

Tényleg nagyobb szép összeállításokat lehet róla készíteni, új Zidane, meg DAB, meg Mona Lisa, meg belőtt séró, de a nettó haszna nem volt olyan óriási. Azért a pár bombáért meg tényleg nem érte meg nemet mondani ennyi pénzre (no meg minden évben új szerződést kötni vele nagyobb fizetéssel).

Persze a kapott pénzt el lehetett volna sokkal okosabban is költeni, csak nem egy nyár alatt, és nem most amikor egy generáció utolsó pár éve kezdődik, amikor esélye lehet BL-t nyerni. Nincs most idő gyerekeket nevelgetni.

Shankin 2016.08.07. 21:44:07

@Trieszt120506: Valóban nem érte meg nemet mondani, de azért Pogba nem csak pár bombából állt. Azok a kulcspasszok, meg finom cselek az én szememnek nagyon fognak hiányozni.

Juventino86 2016.08.07. 21:49:54

@Direct_01: Szerintem Matuidi jöhetne, ő jó a támadásban is. Box to box kp. De én inkább kreatívabb játékost igazolnék középre, mert ugye mi lesz, ha Pjanic mondjuk megsérül? Pjanicot mindenképp a csatárok mögött kellene inkább játszatni, mert kellenek a góljai is. Ki tudja, nem tudom, hogy lesz :( Alex Sandro talán mehetne középpályára. Sturaro és Lemina sztem is jók lennénk szűrőben.

Rikoo 2016.08.07. 21:50:48

@Apuleius: nálam Matuidivel már pótolva is lenne. Nem is kellene más. Esetleg, ha többen is távoznának középről akkor még Witsel is jöhet, hasznos lehet a rotációban.
Marchisio, Matuidi, Pjanic egy kiváló középpályás hármas lenne.

rob1 2016.08.07. 22:00:50

Azért azt nem tudom elképzelni hogy egy Barca Real Bayern szintű csapattól el tudták volna vinni Pogbát bármennyit is kínálnak érte és ez a külömbség a Juve és a BL komoly esélyesei között mert ebben a szezonban megint új csapatot kell építeni

Trieszt120506 2016.08.07. 22:02:33

a finom cseleinek, és a látványos labdakezeléseinek úgy 95%-a maximum összeállítások hizlalása szempontjából volt hasznos.

Kulcspasszokban sem volt kiemelkedő, Pjanicstól még többet is várhatunk ilyen szempontból.

Juveboy92 2016.08.07. 22:11:38

@Juventino86: box to boxra nagyon nagy szükségünk van sokkal inkább egy olyanra mint egy kreatívra , akit így hirtelen nemtudok mondani elérhetőt Pjanic mellé, szerintem azt az Asamoah, Pereyra, Hernanes kolonc trio vmelyike fogja megoldani vagy marad a bűngyenge Marrone ... esetleg a telített Real kpról Isco akinek állítólag Asensio miatt a leginkább kifele áll a szénája de ő nem fog menni csak olyan csapatba ahol fix kezdő ...esetleg egy törököktől menekülő Sneijner 32 évesen padra? :)))))
inkább nem fokozom hogy Matuidi bőven elég meg lehet h Gabigol

Shankin 2016.08.07. 22:19:53

@Trieszt120506: Ha Pjanic marad a mai posztján, akkor kétlem, hogy többet várhatnánk. Mindegy nekem azért hiányozni fog egy ilyen elegánsan játszó középpályás.

GabrieleGrande 2016.08.07. 22:20:17

Mindenki nyugodjon le,Pjanic 2xtöbbet fog érni mint Pogba csak a marketingje jobb! Azért mindenki beláthatná hogy kicsit túl van sztárolva ez a gyerek,Fergussob nem hiába nem játszatta anno,oké nálunk nem volt rossz de azért eget rengető nem volt a gyerek.. Ennyiért vigyék én is azt mondom, csak talán lehetett volna jobban is elkölteni az érte kapott pénzt.. Legyen másé az a bizonyos 10-es mez aki érdemes rá!

Rikoo 2016.08.07. 22:20:26

@Juveboy92: Gabigol sztem Nem fog érkezni. És nem is látom, hogy miért is kellene leigazolnunk. Higany, Mandzukic, Pjaca, Dybala elég előre.

Grinta 2016.08.07. 22:22:12

@Rikoo: Zazát nem számolod már ide?Én nem engedném el,remélem nem távozik.

Juveboy92 2016.08.07. 22:27:56

@Rikoo: Pjaca nem hiszem h csatár lesz . Zazat már eladtad?

Grinta 2016.08.07. 22:34:58

@Juveboy92: Pjaca akár lehet a támadójátékunk jolly joker-e is.Kint is-bent is.Támadóharmadban elvileg bárhol használható.Sokat várok Tőle,ha nem is azonnal.

Juveboy92 2016.08.07. 22:42:39

@Grinta: fognak itt még egyesek meglepődni a játékán ;)

Grinta 2016.08.07. 22:46:05

@Juveboy92: Nekem olyan érzésem van vele kapcsolatban hogy nyomni fog egy "Zlatant"--nem tudom megmagyarázni miért,de így érzem.Már a tekintete is erről árulkodik számomra.Ez a fiú elszánt lesz,és fejlődni akar.

Rikoo 2016.08.07. 23:01:18

@Grinta: @Juveboy92: szinte biztos vagyok benne, hogy távozni fog. Ma is csak úgy utólag lett becserélve. Semmi értelmét nem látom itt tartani.
Higuaint már csak a rekord összeg miatt is folyamatosan nyomni kell majd. Mandzukic ott van cserének vagy a rotációban forgatáskor. Zaza sehol. Időhúzó csere.
Kiváncsi lennék azért, hogyha Mandzukicra jó hatással lenne a versenyszellem és több gólt lőne, mint Higany a fontosabb meccsen bemerné-e vállalni Allegri, hogy az argentínt padoztassa.

Grinta 2016.08.07. 23:08:11

@Rikoo: Lerakná gondolkodás nélkül-és elmondaná Neki:ez itt nem Nápoly fiam! Zazának is lehet helye-nálam biztosan-

Juveboy92 2016.08.07. 23:11:49

@Rikoo: szerintem amúgy Mandzukic az első 5-6 fordulóba kezdő lesz , mivel habár a képek csalókák valamelyest tényleg rendbe kell rakják őt fizikálisan csúcsformába, de ami még fontosabb hogy beletanuljon a mi taktikánkba meg a többiek mozgásába és ez jelenleg Mandzukicnak jobban megy így szerintem biztosan nm egyből ő lesz a kezdő ... viszont abba biztos vagyok hogy Higuain érkezésével Mandzukic bombaformát mutat majd , mert míg Moratanal úgy gondolta h ő a jobb és így flegmáskodhat úgy ellenben Higuainnal tudja hogy nem és fel kell kötnie a gatyát !

Zsöné 2016.08.07. 23:34:43

@rob1: Így van! Ezért nem vagyunk a tot4 közelben sem - mint ahogy egyesek gondolják!

bianconeri83 2016.08.07. 23:58:51

@Zsöné: Szerintem meg pont Pogba eladásával lehet esély bekerülni a top4-be, és a Juve vezetőségében ülő úriemberek ezt jól tudták.
Az elmúlt 5 év ismeretében én hiszek nekik...

Zsöné 2016.08.08. 00:03:46

@bianconeri83: Első körben meg kellene tudni tartani a top játékosainkat. Olyan helyzetet kellene teremteni, hogy Vidal, Pogba (valószínűleg 1-2 év Dybala) ne akarjanak más csapatokhoz szerződni.
Ezen felül szép dolog kimondani, hogy Juventino, de azért nem ártana a fizetési sapkán emelni.

Hiribi27 2016.08.08. 08:42:47

Pogba 105+5 M-ért megy a Manu-hoz. 3 év alatt kell kifizeniük. Még mindig azt gondolják sokan, h ez jó üzlet volt?

bianconeri83 2016.08.08. 08:47:11

@Zsöné: Alap esetben egyet értek Veled, de azt mondanám erre, hogy meg kell tartani őket, de nem minden áron.
Pogba esetében mindenki tudta, hogy egyszer lépni fog. Az egója és Raiola együtt ehhez elég volt. Persze kaphatott volna most 7.5 millió EUR-t, jövőre 10-et (mert a szappanopera folytatódott volna, ez nem lehet kérdés), és így tovább, de annál ésszerűbb modellre épül a Juve, hogy ezt engedje/akarja.
A másik oldalon pedig el kell fogadni, hogy a vezetőség és a tulajok úgy döntöttek, hogy bár jól halad az építkezés, nem fognak (tudnak?) 100-200 millió extrát a csapatba invesztálni. De valahol emiatt a tudatosság miatt is szeretjük a Juvét, és tudjuk és értékeljük a különbséget mondjuk egy PSG-vel vagy City-vel szemben.
Pogbáért annyi pénzt kap a Juve, amennyit nem ér. Ezt gondolom mindenki belátja. Tudom, Higuain sem ér annyit. De ha egyenleget vonunk, objektíven nézve akkor is jól jártunk. Mert szerintem Pjanic negyed áron fogja hozni Pogba számait, míg Higany 20-30 gólja sokkal többet fog érni, mint Polpo trükkjei, skilljei (már ha az eredményességet tartjuk szem előtt).

A fizetési sapkában amúgy szintén egyet értünk, a célok és a gazdasági helyzet ismeretében a versenyképesség azt diktálja, hogy fel kell vegyük a versenyt. Higuain már erre példa, remélem Bonu lesz a következő, ill. Pogba utódja, ha megérdemli (pl. Matuidi).

Juveboy92 2016.08.08. 09:11:54

@Hiribi27: minden nagyobb tételt mindenki részletben fizet ki Bale is meg Ronaldo is csak ott nem közöltek olyan részletes kontraktus kimutatást mint Juvénál szoktak pl.. persze van aki képes szemellenzővel figyelni a dolgokat és Higuainnal döngetni a mellét hogy az márpedig 90m és nem 45... de Pogbat majd 3 részletbe fogja nézni pedig ez alapján őtis lehet ugyanúgy 105+5mnek nézni csak éppenséggel ez nem igaz ...lehet azt is mondani hogy attól mert 2 részletbe fizetünk az nm változtat azon hogy 90 millió és tök mindegy hogy nézzük ... pedig egyeltalán nem mindegy hogy egybe fizetsz 90 et adott kasszával ... vagy 45 öt fizetsz és közben növekednek a bevételeid és a következő 45öt egy nagyobb költségvetésű kasszából, ugyanez igaz a 3 részletben 105+5m re is ami egyébként minden tekintetben jó biznisz mivel nem csak ár világrekord hanem a nyereség is hiszen jelképes összegért , ehhez képest Higuain "csak" 55-60 m tiszta bevétel a Napolinak ...az ő tiszta nyereségük Higuainon évi 30-30 millió 2 évig ... míg nekünk 30-35 millió 3 évig

Shankin 2016.08.08. 09:16:42

@Hiribi27: Mivel csak 15+5 került többe, mint Higany így tényleg nem néz ki jól.

Hiribi27 2016.08.08. 09:18:43

@Juveboy92: igen, ebben igazad van. 0-ből ennyit hozni nyilván nyereség. Engem ez a 3 év akasztott meg, de ha ez mindig így megy akkor rendben. Köszi!

Juveboy92 2016.08.08. 09:21:42

@Shankin: valószínüleg ha nem lett volna Raiola 20 %(van ahol 30-at írnak) részesedése amit a MU kell kiperkáljon akkor Pogbáért is többet kaptunk volna tisztán ...ez így MUnak csak a transzfer ha 20%al számolok 137,5 millió euro ha 30-al akkor 157 millió euro

JuventusFanatikus 2016.08.08. 10:34:50

Köszönöm Paul az itt töltött éveket!
Én nem haragszom rá.Én nem emlékszem arra, hogy bármikor is azt mondta volna, hogy juventino.Nálunk szerették a szurkolók, Manchesterben csak egy lesz a sok közül, nagy elvárásokkal.Szerintem most rossz döntést hozott a jövőjével kapcsolatban, de ha pénzt választotta...
Mi jól jövünk ki abból a szempontból, hogy 110 millió eurót kaptunk érte, de egy jó játékost vesztettünk el, aki nagy hasznára lett volna a csapatnak, hogy megnyerje BL-t
Remélem sikerül a helyére leigazolni Matuidit és a középpálya nagyjából rendbe lesz.
Szerintem Manchesterbe meg fog bukni, mivel nem azt a felállást használja Mourinho ami neki a legjobban fekszik, meg nem hinném, hogy vezére lenne a csapatnak.Ez látszott az EB-n is.
Sok szerencsét Paul!

Shyr Kahn 2016.08.08. 12:50:15

@Juveboy92: +1

Latom itt sok nagyon soknak erzik Pogbat annak ellenere, hogy szerintem csak a potencial miatt kerult ennyibe es mert fiatal, tehat van ideje fejlodni. A jelenlegi erteke meg sem kozeliti a 110-120 millat. Nem ezert fizettek erte ennyit, hanem mert ugy latjak, hogy kepes lesz felnoni a vilag legjobb jatekosanak.

Alapvetoen en azzal a vonallal ertek egyet, hogy tul van hypolva es nem fogjuk erezni annyira a hianyat, mint itt sokan vizionaljak, de ezt persze majd idovel latjuk. Ha Pogba valoban akkora nagy veszteseg, akkor erezzuk majd a hianyat. Bar eleg nehez definialni, hogy ki milyen hianyt predesztinal es mi mutatja majd ezt meg.

Apuleius 2016.08.08. 13:24:35

@Shyr Kahn: Ezzel egyet kell értsek, Pogba árazásában nyilvánvalóan benne van a játékos potenciálja (vagy vélt potenciálja), hiszen még csak 23 éves, illetve benne van a körülötte levő hype is. Ezen kár is volna vitatkozni. Az ár őrületes, s ezernyi kérdést vet fel, akármelyik oldalon is áll az ember Pogba megítélése kapcsán. Az árak, az egyes játékosok árai közti differenciák teljesen irreálisak és torzak, Pogba egyáltalán nem biztos, hogy négyszer vagy ötször annyit ér, mint más játékosok, mindamellett azt is látni kell, hogy manapság egy Batshuayi is 40 millióért vált klubot, s ez számomra még nagyobb nonszensz, mint Pogba ára. Azután lehet agyalni Higuaín 90 milliója és Pogba 110 milliója fölött is. Nagyon bízom benne, hogy a Juventus nem csak rövidebb távú pótlásokban gondolkodik (mint pl. Matuidi), de egy-egy igazán komoly tehetségbe is forgatunk a pénzből a középpályára.

Juveboy92 2016.08.08. 13:32:05

@Apuleius: nekem Pogba pótlására a 19-20 éves Riechedly Bazoer lenne a nagy álmom ... remélem hogy legkésőbb jövőre Juve mezben láthatom mint hosszútávú megoldás... egyébként nemtudom mikor fogunk leszokni erről a Pogba pótlása Matuidi dologról mikor Pogbat Pjanic pótolja és a felhozott játékosok mind box to box kp-k

mpite 2016.08.08. 13:33:25

Tudom, hogy már senkit nem érdekel, de most érkezik meg az orvosira.

twitter.com/guardian_sport/status/762610589319458816

Apuleius 2016.08.08. 13:36:17

@Juveboy92: "egyébként nemtudom mikor fogunk leszokni erről a Pogba pótlása Matuidi dologról mikor Pogbat Pjanic pótolja és a felhozott játékosok mind box to box kp-k"

Valószínűleg az okozza a zavart, hogy istenigazából még Vidalt sem pótoltuk a középpályán. Bazoert nem igazán ismerem, de elég jó véleményeket olvastam róla eddig.

Juveboy92 2016.08.08. 13:43:13

@Apuleius: nálam ő egy az egybe Pogba a cselei a lövései ahogy szerel passzol stb tehát úgy összességében minden... jó lenne ha már így megindultak az Ajaxtól Olaszország felé (Milik, De Boer) akkor miis egy Bazoert elhoznánk onnan :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása