A Juventus a Zenit Szentpétervár középpályását, Axel Witselt szerződtetné, mivel a Chelsea-ben futballozó Nemanja Matić és a Paris Saint-Germain együttesét erősítő Blaise Matuidi nem elérhető opció az olasz klub számára.
A Paul Pogba átigazolása körüli cirkusz véget nem érni látszik, azonban eközben a bianconero csapat egyre inkább helyettest keres a francia középpályás posztjára.
A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint az elsődleges opciót Axel Witsel jelenti, aki iránt sikertelenül érdeklődött a Roma és a Napoli még a nyár elején.
Az átigazolás legproblémásabb pontja természetesen az átigazolási ár kérdése, mivel az oroszok a belga válogatottért legalább 25 millió eurót kérnek, alacsonyabb összeg szóba sem jöhet, míg az olasz bajnokcsapat maximum 18 millióig menne el.
Az álláspontok közötti disszonancia ellenére Axel Witsel tűnik a legvalószínűbb opciónak, mivel a másik két fő alternatíva elérhetetlennek tűnik.
Nemanja Matić például Antonio Conte keretének központi részét képezi, ezért a londoni klub nem kívánja értékesíteni a játékost. A PSG játékosa, Blaise Matsuidi elérhetőbbnek tűnik, ám lényegesen költségesebb opciót jelent, mivel ára megközelítőleg 40 millió euró.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
frenky441 2016.07.30. 09:38:34
Roli984 2016.07.30. 09:50:32
Trieszt120506 2016.07.30. 10:06:08
Én örülnék neki.
RuidaRobert 2016.07.30. 10:23:32
babo0410 2016.07.30. 10:25:28
babo0410 2016.07.30. 10:27:34
Direct_01 2016.07.30. 10:31:56
Pogba helyett Pjanic,Morata helyett Higuain,Cuadrado helyett Pjaca +kaptunk bónuszba egy Alvest meg egy Benatiát.Bl-t idén se nyerünk,ha Witsel érkezik.Mindazonáltal ennyi pénzért el kell adni Pogbát,csak okosabban kellett volna elkölteni.A megfelelő pótlása pedig nálam még legalabb egy nagy igazolás.Legyen az Herrera,Rabiot de felölem jöhet Pastore is,nem kell b-t-b középpályás.Pjanic-Marchisio-Pastore egy elég kreativ középpálya lenne,a széleken Alvessel ès Sandroval.De a Pjanic-Herrera-Marci kiegészülve Khedirával se lenne rossz,a mexikoi nagy klasszissá válik,Pogba pótolva lenne és nem lennénk annyira kinyilva ,mivel Herrera is ütköző kp-s .Remelem nem akarjuk elintézni egy Axel Witsellel ezt a Mercatot,mert akkor a blről lemondhatunk,ezesetben pedig inkabb Khedira mint a pumukli.
mrdel 2016.07.30. 10:40:21
Én bedobnám az Atleticós Saúl nevét is -érte adnék 40-50 M-et. Verrattiért zsebbe kellene nyúlni -70 M-et tuti kérnének érte.
Kp-n 1. Pjanic, 2. Marcsi 3. Khedira 4. Lemina 5. Sturaro 6. Hernanes az erősorrend. + számítanék Manragona és Vitale játékára.
Asamoah és Perreyra eladásából 30-35 M is befolyhat.
Gabigolt sztem tuti hozzuk.
Lenne Higuain, Dybala, Pjaca és Gabigol
Zaza 25 M-ért, míg Mandzukic 20 M körül mehet - ő minden áron persze nem.
Igazából mennyiségileg megvagyunk a kp-n. Minőségi igazolás kellene + plusz játszatni a két fiatalt.
Ravanelli 2016.07.30. 10:45:08
Attól tartok,hogy ez az egész már rég le van sakkozva.Polip árának a java előre rá lett költve Higuaínra,bennünket meg beszopattak,hogy a két üzletnek semmi köze egymáshoz.
Aha.Máskülönben mi okunk lenne olcsón pótolni azt,akiért több,mint százmilkót kaszálunk?
40 alatt nem kapsz Pogba- utódot.
Mondjuk afelett se nagyon.
Kezd nekem nem tetszeni ez az egész.
Juveboy92 2016.07.30. 10:46:08
Matuidi is azért tárgyalhatott MUval mert ott még több fizut belengettek neki és 29 évesen ez számít vmit :) Maticot meg nm hajlandó elengedni Conte ottis van pénz és a csapat is jó a kisiklott évüktől független
Szóval elég vicces hogy úgy gondolod h vkinek belengetsz 110 et és már Juve játékos ...fifa managerbe esetleg működik :)
Juvegaspy 2016.07.30. 10:53:12
Grinta 2016.07.30. 11:00:56
m.martin91 2016.07.30. 11:09:22
Direct_01 2016.07.30. 11:16:19
Ez a legjobb amit kilehetne hozni a 3/4/3-ból de Khedira és Marchisio sérülékeny.Ìgy a Bayern-Barca kettőssel nem lehet felvenni a versenyt.
bianconeri83 2016.07.30. 11:16:57
De előbbivel megkaptuk a kreatív középpályást, Pogba utódját (legalábbis sok gólpasszt és néhány gólt), míg utóbbival fixen 20-30 gólt, amit Dybalán kívül nem várhattunk senkitől elől. Emiatt én úgy gondolom, előrébb jár már most a csapat. Lehet nem lesz olyan jó a marketing értékünk, nem lesznek olyan látványos mozdulatok a meccseken, de nem is azzal gyerhetünk BL-t.
Ahol még lyukas a gépezet, az Pogba helye, de nem szerepköre. Egy jó labdaszerző, ütköző ember kellene, elvégre a 3 középső közeppályásból erre nincs megfelelő számú és minőségű ember. Nem mondom, hogy Witsel lenne szerintem az álomkategória ide, de annyira bízom a vezetőségben, tudják mit miért csinálnak.
Ravanelli 2016.07.30. 11:21:03
De hogy a Juvénál történjen ilyesmi,arra nem számítottam én kis naiv.
Aszongya,40 millió sok azért a Mata Hariért,vagy ki a tököm az.Mi az,hogy sok?Most kaszálunk 100 felett,30- at kaptunk Moratáért,aki el se akart menni.
A Higuaín 90- ét két év alatt kell megfizetni.Akkor meg mi a sistergős istennyila az,hogy sok a 40,a mikrofonfejűért meg a 20?
Á,nagyon felnyomtam a fejem.
RuidaRobert 2016.07.30. 11:23:04
Juventino73 2016.07.30. 11:25:13
Verratti, Rabiot nincs a piacon es Maticsot is visszahuzta Conte.
A 110M - 90M € kulonbseget fogjuk elkolteni az ezen a szinten elerheto es piacon levo b2b kp jatekosokra: ennyiert csak Witsel es Herrera van a piacon, ebbol kell fozni.
Pjanic a Morataert kapott osszegbol jott.
Ezen felul iden is kb. 50M €-t rakunk a piacba, elsosorban nagyremenyu fiatalokba: Lemina (9,5), Pjaca (23), Gabigol (20, ha jon).
Teljesen hasonlo investment az elmult evekhez atlagban.
Grinta 2016.07.30. 11:27:50
RuidaRobert 2016.07.30. 11:32:45
Nem kezdhetjük el a szezont 1 kimondott ékkel. Zaza vagy Mandzukic maradjon.
Apuleius 2016.07.30. 11:36:21
Ravanelli 2016.07.30. 11:39:56
Pláne,hogy még faszariskodunk is.
De a piac is üres.
Itt egyedül a ManU szurkolók járnak jól.
Rikoo 2016.07.30. 11:40:55
Grinta 2016.07.30. 11:41:16
Drughi Di Bianconeri 2016.07.30. 11:46:18
Nyilván Allegri felmérte,hogy teljesen ugyanazt,mint eddig nem játszhatjuk.
Pogba-t nem is kell 1:1-ben pótolni,inkább a rendszert kell olyanná alakítani,hogy Pogba ne hiányozzon.
Személyes véleményem az,hogy Vidal még mindig jobban hiányzik,mint Pogba fog - persze ez a potenciális érkező(k)től is függ.
HA ilyen nevek merülnek fel,mint Witsel (aki még mindig jobb,mint Matic),akkor csupán a mennyiségi igazolás a cél.
Hozzáteszem: még mindig nem jut eszembe olyan ELÉRHETŐ,b-t-b középpályás,aki előrefelé is hozzá tud tenni.
Aki nekünk erősítést jelenthetne,azok mind mozdíthatatlanok, ilyen-olyan okokból.
Nem Pogba "játékát" kell pótolni,hanem kell 1 olyan középpályás,aki méltó a Juventus kezdőcsapatára és vele át tudjuk alakítani az eddigi szisztémát.
Ez meggyőződésem szerint nem Witsel,vagy hasonló szintű játékos.
HA pedig nem tudunk minőségi igazolást eszközölni: kell nekünk egyáltalán valaki ?
Létszámra így is megvagyunk középen...
Apuleius 2016.07.30. 11:47:28
Persze, viccet félretéve, lehet átalakítással is pótolni valakit, de azért az nem olyan egyszerű szerintem. Pogbához hasonló játékost nem látok a piacon, s azokat a játékosokat sem igazán látom, akik bármilyen módon helyettesíteni tudnák.
MdewC 2016.07.30. 11:49:19
Higu és Pja, csak Pogba miatt van itt, de ezt korábban is írtam. Ez a keret Pogba nélkül is erősödött sztem, a többi olasz keret csak szeretné ha, csak hasonló lenne, a BL-hez meg szerencse kell, Pogbaval s lenne garancia semmire, csak az irreális elvárásra. A belga se lenne rossz, nem kell a kardunkba dőlni, minden szempontból jól állunk. És talán még mindig erősödhetünk picit... ;)
Forza Juve 2016.07.30. 11:56:09
Ravanelli 2016.07.30. 11:59:41
Így meg egy év alatt beépülnek a fiatalok,a fele beválik,a másik fele nem- az idő meg csak telik.
A 35. meglesz,mert a hazai riválisokat meggyengítettük és mert oda simán elég a keret.
Ellenben a BL győzelemhez kevés lesz a világ legjobb kapusa és hátvédsora,valamint két jó csatár.
Szakértők mondták,hogy benne vagyunk Európa első három csapatában.Igen,csak akkor még itt volt Pogba.
Pont ezt a szorgalmas munkásemberekből álló csapatot akartam elkerülni,aki szerencsével bejuthat a négy közé.
BL győztes csapatot akartam.
Rikoo 2016.07.30. 12:01:15
Én Witselt egyáltalán nem gyenge játékosnak. 40 milliót fizetett érte a Zenit és 2 évvel később a reális értéke is akörül volt. Az EB-n a belgák egyik legjobbja volt Hazard és Nainggollan mellett.
@Apuleius: Higuaín és Dani Alves érkezésével, már alapvetően megváltozhat a támadásépítésünk, mert így van egy célember akinek lehet adni a labdákat és elbír 2 védővel is. A 2 brazil szélsővédő azért eléggé extra támadásban.
Amíg sokszor Lichti visszaveszi a labdát és a kor előrehaladtával Evra is ezt teszi, sokkal inkább középre épült a támadásépítés. A 2 brazil képes helyezkedéssel és labdával is levenni embereket támadásban. Így sokkal nagyobb szerep hárulhat a szélére ilyenkor.
Ravanelli 2016.07.30. 12:02:07
Csak ma hisztis picsa üzemmódban vagyok.
Grinta 2016.07.30. 12:03:14
Grinta 2016.07.30. 12:06:06
MdewC 2016.07.30. 12:14:45
Ha vmi nem úgy megy a meccsen pl, kinyílik a csipám egyből. :)
(Minden szebb lenne Pogbaval persze, de talán nélküle is odacsapunk.)
Drughi Di Bianconeri 2016.07.30. 12:24:04
Valóban, a cél az kéne,hogy legyen,hogy TOP minőség legyen, akivel erősödünk és nem csak a létszámot növeljük.
Ezt a Witsel-témát is kiveséztük már, meg van róla a véleményem,de hogy kicsit árnyaljam:
Vidal eladása után simán elfogadtam volna Witsel-t, mert 1 olyan "hentes",aki stabil,jól tartja meg a labdát és 90%osan passzol.
De azóta eltelt 1 év, újabb 1 évet bohóckodott az orosz bajnokságban.
Nem gondolnám,hogy a "belga hentes" minőségi előrelépést jelentene.
Ha érkezne , Lemina-tól venné el a játékperceket.
A fiatal gaboniban sok van, kezdi magáról levetni ezt a "marseille-i verőnéger" attitűdöt, belőle bármi lehet,de meg kell kapnia a játékperceket.
Asamoah-Hernanes-Pereyra trió is itt van, ebből egyelőre senki nem akar menni, de én 2-őt gondolkodás nélkül eladnék.
Asamoah több,mint valószínű,hogy marad.
Na már most,ha elkerülik a sérülések(aminek mondjuk 5% esélye van),akkor bőven szerepet fog Ő is kapni,méghozzá Pogba helyén,tehát a baloldali CM posztján.
A belga addig lehet(ne) elfogadható,amíg Marci-t pótolni kell, a védelem-előtti poszton,mert erre nincs alkalmas emberünk: Khedira nem elég stabil,Hernanes-t hagyjuk (remélem megy) Pjanic-cal a kapuhoz közelebb számolnék,a többiek meg másra valók.
Viszont,ha - adná az Ég - "Principe" 100%osan felépül és játszhat,akkor meg felesleges Witsel a keretbe, 25-30 M-ért.
Október-November környékére kiderül,mi lesz Marchisio-val: a "Fenoméno" ilyen sérülés után nyert még 1 VB-t, meg aranylabdát, de Kaká pl.: sajnálatos módon leépült (mint,ahogy a nagy többség is).
The king of alibis 2016.07.30. 12:32:46
Drughi Di Bianconeri 2016.07.30. 12:32:56
Na akkor hogy főne a Romanista-k meg a Fior-drukkerek feje ! xD :D
Grinta 2016.07.30. 12:44:35
sleepy8 2016.07.30. 12:59:15
A szezon elején, amikor Marchisio nélkül kellett jatszania egy forintot nem adtam volna a csávóért. Persze a giga-brutál marketing nélkül most se kerülne többe, mint mondjuk egy Kanté..
10/1x úgy találja el a labdát, hogy csak pislog az ember és nagyon látványos is amit csinál. De afelett miért siklik el mindenki, hogy mennyire ÖNCÉLÚ az amit csinál? 1 jó támadás építésre, jut 3 olyan ami miatta akad meg/lassul le, mert Ő cselezget..
Komolyan mondom nevetséges hogy egyesek úgy beszélnek, mintha egy Maradona vagy egy Messi igazolna el.
Rikoo 2016.07.30. 13:18:10
Én örülnék Witsel érkezésének most is. Univerzális játékos aki az összes poszton tud játszani a középpályán.
Nem klasszis, de csapatember és eléggé megbízható.
Pl. Pjanic nagyon hangulatjátékos. Asamoah is. Kellenek olyan játékosok akik mindig megbízhatóan tudnak hozni egy magas szintet.
Hernanes és Pereyra valószínűleg távozik illetve Mandragora is biztosan kölcsönbe megy. Különben felesleges ennyi játékos középre.
Witsel és vmelyik Herrera érkezésével bőven elégedett lennék. Bár én inkább a Manchesterinek örülnék jobban.
Forza Juve 2016.07.30. 13:19:06
CHI SCENDE
PJANIC – Prestazione in linea con le precedenti, grande qualità su calcio piazzato e voglia di prendere in mano il gioco della Juve. Ma anche un errore gravissimo, che non è costato il gol del 2-1 solo grazie ad una toppa messa in extremis da Neto: un passaggio in orizzontale lento e prevedibile che ha lanciato in contropiede il South China. Non da lui, servirà anche questo.
NETO – Positiva nel complesso la sua tournée, mentre da Napoli lo si seguiva con particolare attenzione. Il gol del South China è però un suo regalo, esce forse dove non era necessario travolgendo Benatia e permettendo a Chan di segnare una rete da raccontare ai nipotini.
PEREYRA – Fascia di capitano al braccio, forse un omaggio prima dell'addio. Tra i più positivi contro il Tottenham, costretto ad un lavoro di maggior sacrificio in questa circostanza si ritrova spesso nella terra di nessuno a correre tanto ma a vuoto.
Ravanelli 2016.07.30. 13:19:31
Torinit sajnos mostanság nem lehet kapni,pedig szent meggyőződésem,hogy azzal is a Juvét támogatom :D
Drughi Di Bianconeri 2016.07.30. 13:24:03
A jobboldali CM poszton kevesebb kárt tesz a "folyton-úton-vagyok" stílusával,sőt néha a kapu elé is felér és kulcspasszal/góllal tud feltűnni.
Marci helyén 1 katasztrófa volt, remélem ennyit Te is belátsz...
Witsel csapatember ? Ezt miből gondolod ?
A manchester-i Herrera-nak én is örülnék,a Porto-inak egyáltalán nem.
Tony. 2016.07.30. 13:33:30
Rikoo 2016.07.30. 13:33:56
Khedira egyébként a csapat egyik legjobban helyezkedő játékosa. Az insta oldalán volt egy kép ahol megmutatta mennyit készül minden meccsre otthon a laptop előtt. Ebben tényleg kiváló és nagyon stabil ilyen tekintetben. Akkor meg még jobb lenne, ha olyan agilisen tudna játszani, mint Madridban. Top vkp volt akkoriban mikor Mourinho volt az edző. Sztem a sok sérülése tette ennyire tönkre.:(
A pályán nyújtott teljesítménye miatt gondolom, hogy csapatember Witsel.
Mixbetegállat 2016.07.30. 13:39:22
Grinta 2016.07.30. 13:50:00
Grinta 2016.07.30. 13:52:47
Grinta 2016.07.30. 13:53:31
Grinta 2016.07.30. 13:57:01
Ravanelli 2016.07.30. 14:43:30
Jelenleg viszont Pogba a sztár.
A vételárán is látszik,bullshit vagy nem.
sleepy8 2016.07.30. 14:54:36
A marketing értéke toronymagasan van, talán már nem is Juve szinten. Meg is kapjuk érte a reális értékenek többszörösét. Viszont Én úgy látom, hogy a csapat sokkal jobban szenved pl Marchisio hiányában, de még Khedira hiánya is érezhetőbb volt.
Szerintem simán pótolható, nem kell egyből rémeket látni. Csak erre akarok utalni. Sokkal nagyobb szarba leszünk, ha Marci nem talál magára a sérülés után... Na Őt nagyon nehéz lenne pótolni.
alexGicamo 2016.07.30. 15:02:00
bulldeo 2016.07.30. 15:34:44
Persze, hogy Marchisio és Khedira hiánya érezhetőbb volt, mert ők elég sokat hiányoztak. Pogba hiányát nehéz lett volna megérezni, amikor minden közepesen fontos meccsen játszott. Nem tudsz az előző szezonból egy fontos meccset mondani, ahol Pogba nem játszott, és Marchisio vagy Khedira egyedül huszárkodott - mellettük majdhogynem mindig ott volt Pogba.
Khedira bármikor pótolható lenne. Pogbára nincsen sok alternatíva, de érdekelne, hogy szerinted ki az, aki könnyen leakasztható, és kiváltható vele Pogba játéka.
niccolo 2016.07.30. 16:01:38
sleepy8 2016.07.30. 16:07:36
A Francia posztja mar csak azért sem annyira égető kérdés, mert ha veszünk egy tipikus védekező kp-t, akkor akár Marci is vissza mehetne az eredeti helyére. (Ahol ugye most pont a Polip játszik.) Wiccel például 20M alatt megérne egy próbát.
De ha mindenképpen igazolni kéne egy CM-et Pogba helyére, akkor valószínűleg Rafinha-val próbálkoznék. A Barca kp-ja most nagyon telített lett, nem hiszem hogy nagy gond lenne megszerezni.
Apuleius 2016.07.30. 16:16:06
Pogba csak három mérkőzést hagyott ki akkor a BL-ben, a Monaco elleni két meccset (amelyeken a Juventus szörnyen szarul játszott) és a Real Madrid elleni első mérkőzést Torinóban.
Én pillanatnyilag nem látok olyan játékost a piacon, aki hasonló pozícióban játszana, s reálisan megszerezhető lenne. Persze csapatátalakításokkal ki lehet váltani, de akkor is kellene még egy viszonylag kreatív játékos a csapatba, s az eddig felmerült nevek nem igazán azok.
Shankin 2016.07.30. 16:28:24
bulldeo 2016.07.30. 16:29:26
"Talán" először nézz utána, mielőtt ilyen bölcs dolgokat leírsz;)
sleepy8 2016.07.30. 16:29:50
Szerintem nem fogjuk megérezni a hiányát, főleg Pjanic és Higuain érkezésével. Lehetséges hogy nem nekem lesz igazam, de szerintem mindannyian akkor járunk jól, ha nekem lesz.:D
sleepy8 2016.07.30. 16:33:32
bulldeo 2016.07.30. 16:38:14
A 15-16os szezonban Pogba volt az alappillér, a klasszis, akire lehet számítani. Amint túlvergődött a kezdeti sokkon, végigdarálta az egész szezont.
(Egyébként meg Marchisioról ne beszéljünk már úgy, mint egy náthás kis betegről, aki majd kikúrálja magát, és minden úgy megy, mint régen. Nem ez a realitás. Jelenleg Pogba a kiforrott, klasszis középpályásunk, aki nem új fiú. Ha ő kiesik, az egész középpályát a nulláról építjük fel.)
Apuleius 2016.07.30. 16:47:34
Shankin 2016.07.30. 17:02:59
niccolo 2016.07.30. 17:29:24
Shankin 2016.07.30. 17:58:32
sleepy8 2016.07.30. 18:38:10
@Apuleius: Valóban, ezért is írtam többször hogy "szerintem". Nálam például az a klasszis, aki ha szarban van a haza, hátára veszi a csapatot és utat mutat a tobbieknek. Na most Pogba szerintem tipikusan az a játékos, aki akkor tud villogni, akkor nagyon jó, amikor a csapatnak is megy a játék. Persze, 23 éves tehát ezt még bőven kinőheti.
Nagyon jó játékos a polip, de az a plussz ami klasszisá tesz egy igazán jó játékost, szerintem nincs meg benne.
bulldeo 2016.07.30. 19:59:39
Nekem mondjuk Pirlo marad az örök kedvenc, de ez már ízlés dolga.
www.youtube.com/watch?v=qv8i_qz21JU
Egyébként a Maestro - milyen meglepő - nagyon jó véleménnyel van Pogbáról, és két ilyen kaliberű játékos nagyon szépen ki tudja egymást egészíteni, szóval nem játszanám ki őket egymás ellen. Ezért is lenne jó egy Pjanic-Pogba páros..
@sleepy8: Amúgy ha a klasszis az, aki a hátán viszi a csapatot, akkor Messi máris kikerül a klasszis definícióból, mert az egyáltalán nem gyenge argentin válogatottnak csak egy picit kellett volna a hátára emelni, de csak nem akart ez összejönni;)
Még egy utolsó lábjegyzet: Pogba nagy mélyrepülése volt az első igazi mélyvíz, amikor eltűntek a középpályáról körüle a klasszisok. És ne feledjük, hogy akkor Allegri is állandóan más formációkban, más-más játékosokat próbálgatott (pl.: Padoin, mint regista), szóval az egy elég zűrös időszak volt úgy általában véve.
sleepy8 2016.07.30. 20:08:37
(Messi azért egy pár döntőbe elvezette már az Argentínokat)
mrdel 2016.07.30. 20:08:38
bulldeo 2016.07.30. 20:16:41
Sz@rból várat..
sleepy8 2016.07.30. 21:07:16
Itt egy példa akkor tőlem is; Adott egy BL döntő a tavalyi kerettel. Megkérdezik tőled hogy ki az a 3 játékos, akit semmi pénzért nem hagynál ki. Kiket választanál?
Én Buffont, Barzaglit és Marchisiot. De Pogba elé még Dybala és Bonucci is beférne. Persze ez megint saját vélemény, de ezért mondom azt hogy Pogba nem meghatározó tagja a csapatnak.
bulldeo 2016.07.30. 21:32:53
Pl.: Alex Sandro pótolható, nem kifejezetten az a játékos, akiben ég a Spirito Juve, én mégis azt gondolom, hogy ha igazi top csapat a Juve, akkor nem engedheti el Sandrot, ő már érti a játékunkat, megtalálta a saját helyét. Úgy nem lehet BL-t nyerni, ha állandóan cserélgetjük a kirakós darabkáit.
Én úgy fogalmaznék, hogy ha reális célként tekintünk a jövő évi BL döntőre, akkor vannak játékosok, akiket nem szabad elengedni. Nálam Morata ebben nincsen benne. Lehettek nagy góljai, de annak ellenére, hogy Dybala a BL-ben még nem jelentett különbséget, ő most a meghatározó támadónk. Morata egy veszettül hasznos kiegészítő elem volt, de a hiánya megoldható.
Az Allegri által épített csapatnak a középpályán Pogba volt a meghatározó eleme. Ő volt az állandó. Mellé hozni egy-két klasszist, az építkezést. Ha Pogba elmegy, akkor indulunk a nulláról, és lehet, megint egy hajszálon, de el fogunk vérezni a BL-ben. És akkor imádkozhatunk abban, hogy hátra Buffonék utolsó szezonjára összeáll egy csapat.
bulldeo 2016.07.30. 21:41:44
Pogba szerepe szerintem nem a 14/15ös szezonból érthető meg (amire a példád utal), hanem az ideiből.
sleepy8 2016.07.30. 21:43:44
Úgy gondolom hogy azzal hogy érkezett Pjanic, a szintet tartottuk a kp-n. Aki jön, az már csak ráadás. Viszont a védelmünk és a csatársorunk már most 2x veszélyesebb mint tavaly. Allegri meg egy taktikai zseni, ez a keret Pogbával vagy nélküle is európai top csapat lett. Ezért is nehéz megérteni Pogba döntését..
sleepy8 2016.07.30. 21:50:08
Juveboy92 2016.07.30. 21:50:10
bulldeo 2016.07.30. 22:00:17
Na de értjük egymást, majd csak lesz valahogy..
Forza Juve!