HIVATALOS: Álvaro Morata a Juventushoz igazolt

Morata Alvaro_3.jpgA Juventus hivatalosan is bejelentette, hogy leigazolta a Real Madrid ifjú támadóját, Álvaro Moratát, azt követően, hogy a játékos Torinóban sikeresen átesett az orvosi vizsgálatokon.

A 21 esztendős spanyol csatár tegnap este érkezett Olaszországba, hogy az orvosi stáb rendelkezésére álljon, majd a felek aláírták a kontraktust, amely révén Morata öt esztendőre kötelezte el magát az olasz rekordbajnokhoz.

A Juventus közleménye szerint az Öreg Hölgy 20 millió eurót fizet Morata játékjogáért, s ez az összeg, amely három részletben kerül majd kiegyenlítésre, némileg magasabb, mint a sajtóban korábban emlegetett 18 millió eurós vételár.

A Real Madridnak opciós visszavásárlási joga lesz a támadó játékjogára a 2015-16-os szezon végén, valamint a 2016-17-es szezon során.

Morata visszavásárlása esetén, a spanyol fővárosi klub maximum 30 milliót fizet majd a Juventusnak, azonban a pontos összeg, mely bizonyosan nem érheti el a sajtóban korábban megjelent 35 millió eurót, nagyban függ majd attól, hogy a támadó hány alkalommal ölti magára a zebracsíkos mezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr746524489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The king of alibis 2014.07.19. 17:20:45

Gratulálok. 20 milláért venni, majd ha beválik, 30-ért visszaadni. Aki ezt az üzletet csinálta, nagyon ért hozzá. A Real oldaláról. Barmotta ismét leszerepelt.

Barolo 2014.07.19. 17:29:07

18M és 35M azért jobban hangzott. Ha csere padra vettük, akkor meg elég drága, szóval nem igazán értem a dolgot. Persze simán lehet még olyan része a megállapodásnak amit nem látunk.... pl., hogy fixen megveszik Pogbát 2 év múlva 200M-ért! :) Forza Juventus!

Apuleius 2014.07.19. 17:32:39

Morata minőségétől függetlenül, ezek a kondíciók nevetségesek. A Real Madrid mindenesetre biztosan jól jár az üzlettel.

konrad66 2014.07.19. 17:34:48

Ha nem lő 10 gól felett Morata Marottát remélem kirúgják!!!

hellan (törölt) 2014.07.19. 17:44:02

@norbi9107: Persze kirugni. Elobb gondolnatok vegig h milyen jo lenne ha Secco lenne meg itt.

winnyp 2014.07.19. 18:05:24

Aki még most is azzal jön, hogy a klub és a huligánok között nincs összefonódás, az vagy hülye, vagy hazudik. Csak meg kell nézni, milyen sál van a nyakában ennek az ismeretlennek. Ami még gusztustalanabb egyébként, mint amikor Ranieri Juventus-sálat vett a nyakába.

Gannicuss 2014.07.19. 18:08:24

Bizonyára ha első évben visszavásárolnánk a fennmaradó 13 millát nem kéne kifizetni, így 7 millából csináltunk 30-at. Azt hiszem ettől nem kell félnünk :)

stevenh 2014.07.19. 18:09:10

@hellan: Végre valaki... +10 000

Apuleius 2014.07.19. 18:11:23

@Gannicuss: Legkorábban 2 év múlva vásárolhatja vissza a Real Madrid, így első évben bizonyosan nem igazolják vissza.

Táno 2014.07.19. 18:14:54

@konrad66: Inkább verjék agyon - már ha van neki!

Gannicuss 2014.07.19. 18:21:49

@Apuleius: Igaz, bocsi! Ha így mennek a játékos árak felfelé, akkor 3 év múlva 30 millából csak Quallarellat tudjuk visszavásárolni. De szerintem ez a srác sajnos sosem férne be a Realba, vagy ha igen akkor közelebb kerülünk a szűk elithez :)

babo0410 2014.07.19. 18:43:51

@hellan: +1
Én egyébként jó játékosnak tartom. És szerintem ha megkapja a lehetőséget, akkor be is fogja bizonyítani. Egyébként ha a Real Benzema mellé igazolna valakit, akkor nem kell attól tartani, hogy vissza akarják majd vinni. Ahhoz nagyon nagyot kell robbantson. Minimum akkorát, mint Pogba. És ott van az is, mi van, ha ő nem akar majd visszamenni?
És én inkább úgy közelíteném meg a kérdést, hogy mi kölcsönvettük Moratat, és a kölcsön végén ők visszafizetnek nekünk az árából 10 milliót. És akkor 2-3 évig itt volt nálunk 8 millióért. De nem félek attól, hogy annyira jó játékossá nőné ki magát, hogy a Real minden követ megmozgasson majd a visszavételéért. Legalább is Allegri kezei alatt nem hiszem, hogy olyan jó játékossá nőné ki magát.

Forza Juve 2014.07.19. 19:00:44

Nagyon jó játékos, CR mozgású, simán szupersztár lehet, nekem kedvenc

konrad66 2014.07.19. 19:28:05

Marottát azért rúgnám ki ,mert télen ül seggén,Padoin,Peluso,Martínez(Secconál még rosszabb volt)

babo0410 2014.07.19. 19:44:58

@konrad66: Ha rosszabb volt Secconál, akkor Secco mért teljes káoszban adta át a Juvét, most meg miért döntögetünk rekordokat? Secco hány olyan embert igazolt, akikből később klasszis vált? Mekkora hiányt halmozott fel? Lehet Marottat nem kedvelni, én is tudnék nála jobb sportigazgatókat, de el kell ismerni, hogy annyira nem végezte rosszul a dolgát eddig. És azt mondani, hogy Secco is jobb volt, az vagy azt jelenti, hogy nemrég óta nézel Juve meccseket, vagy ennyire elfogult vagy.

RuidaRobert 2014.07.19. 19:54:39

Valaki esetleg rendelkezik itt olasz nyelvtudással?

Pedulla nyilatkozata érdekelne (tuttomercatoweb) a 100 millió eurós záradékról. Nem igazán értem...

Ha más klub is érdeklődne iránta, akkor a Real Madrid 30 milliós kivásárlási ára 100 millióra növekedne? VAGY Más klubbal nem is álhatunk szóba, csak 100 millió fölött?

Nagyon nem mind1. Ha az előbbi, akkor Marottának csillagos ötös.
Az utolsó mondatban valami olyat ír, hogy nagyon fontos előrelépés, szóval...ki tudja.

Marotta is elég titokzatos volt: " For the first two years the player is entirely ours, then there is a very complicated contract that I won’t outline in its entirety here."

keshudioo 2014.07.19. 20:04:21

@RuidaRobert: 100 millió euró a kivásárlási ára, tehát, ha a Realon kívül más csapat szeretné megvenni, 100-ért vihetik.

omlossuti 2014.07.19. 20:17:31

Ha jobban belegondolunk ez nem egy jó üzlet :)
Mert, ha tényleg beválik és ontja majd a gólokat -legyen így- a reál simán kipengeti érte a 30 misit (és ez a 30 millió a maximum ennél lehet kevesebb is)
A másik opció pedig az, hogy csereként(mivel biztos nem kezdő lesz, kell idő míg felveszi a ritmust) lő egy szezonban 5-6 gólt és nálunk marad. Így szerintem nem túl jó ez a kinevelősdi :)

Goku06 2014.07.19. 20:22:48

@babo0410: "És én inkább úgy közelíteném meg a kérdést, hogy mi kölcsönvettük Moratat, és a kölcsön végén ők visszafizetnek nekünk az árából 10 milliót. És akkor 2-3 évig itt volt nálunk 8 millióért. "
Ez azért nem így van. Egy kölcsönért nem fizetünk 20 milliót. Oké, 3 részletben.. De az most 6 milliót jelent, jövőre megint 6-ot... Mi lett volna ha elhozunk egy hasonló fiatalt hasonló áron visszavásárlási opció nélkül? Akkor kineveljük a játékost és nálunk is marad.

"De nem félek attól, hogy annyira jó játékossá nőné ki magát, hogy a Real minden követ megmozgasson majd a visszavételéért."
Viszont ha így gondolod, akkor miért jó ötlet leigazolni? Ha szerinted 2 év alatt sem fogja magát egy 30 milliós játékossá kinőni? Mai világban 30 milla nem sok. Ha eléri a piaci értéke a 30at, de a Realba még így se fér be, akkor visszaveszik aztán pénzzé teszik..

@keshudioo: És ha a 2 év lejár, utána bárkinek eladhatjuk, vagy akkor is csak a Realnak?

Kib*szott nagy mesterek ülnek a Real Madridnál.. Minden tiszteletem az Övüké. Úgy kihasználják Marotta idiótaságát, hogy abból ők csak jól jöhetnek ki. De remélem hogy Marotta szeptembertől decemberig csak ezt a szerződést olvasgatja szabadidejében, aztán a téli mercato alatt ő így adogatja el a fiatal játékosainkat.

rockitbaby 2014.07.19. 20:40:24

@Goku06: A Madrid a Monaco fiatal kolumbiai csatárát cserkészi, aki cirka 90 misit kóstál. Szóval kelleni fog nekik a zsé, ezért nem csak Morata, de még Isco is eladólistán van. Szóval ha James Rodriguez is érkezik Benzema elé/mögé plusz ott van még Jese is, nem sok sanszot látok arra, hogy élni fognak az opcióval. Ahhoz 3 dolog kell, és szinte egy idejűleg: 1.) Morata akkorát robbanjon itt, mint amire senki az ég adta egy világon nem számít, 2.) a mindenkori edző észrevegye, hogy Benzema minden csak nem klasszis csatár, még akkor is ha erre néha napján emlékeztet és végül a 3.) minden addigi csatárigazolásuk csúfos kudarcot kell valljon. Ezen háromnak szinte együtt kell teljesülnie, esetleg a 2.) pontba bele lehet venni még egy komoly sérülést is. Bár általában amekora szerencsénk van, a csillagok úgy összeállnak, hogy mind teljesül :)

hellan (törölt) 2014.07.19. 20:42:19

@Goku06: Mi fiataljainknal ilyen szerzodeseket nem kell kotni, mert az akademiank mintha nem is letezne.

keshudioo 2014.07.19. 20:48:36

@Goku06: A Madrid előnyt élvez visszavásárlásnál. Ha egy csapat beígérne érte mondjuk 40 milliót, a Madrid meg azt mondja, vissza akarom hozni, akkor visszaviszik a rögzített összegnek megfelelően 30 millióért. A kivásárlási ár azt jelenti, hogy ott már a Juventus és a vásárolni szándékozó klub nem alkudoznak, ha azt valaki leteszi, az övé, onnan már csak Moratával kell megbeszélni a személyes részleteket, ez pedig öt évig érvényes.

Goku06 2014.07.19. 20:51:47

@rockitbaby: @keshudioo: Ha valamelyik nagycsapatnak kell Morata, a Real visszaveszi és eladja nekik.. 30millió feletti ár könnyen összejöhet nála.. Ha már most is 20millió az ára.

5 évig él ez a kivásárlási ár? Fasza... Akkor vagy a Realnak adjuk el, vagy senkinek? Mert 100 milliós kivásárlási áron senki sem fogja megvenni..

Komolyan, mivel kényszerítették Marottát hogy elfogadjon ilyen kedvezőtlen feltételeket?

2014.07.19. 21:00:56

Ritka előnytelen feltételek mellett érkezik,de még ha itt jó is lesz,szerintetek a Real majd visszaveszi?! Bale,Jesé,CR7,Benzema,Rodriguez...Morata még a legjobb formában se tud annyit,hogy ilyen játékosok mellett labdába rúghasson ,annyira azért nem nagy ász.

verojuventino 2014.07.19. 21:53:06

Ekkora pánikot kb. Padoin igazolása váltott ki...Megvettük, innentől kezdve csak szorítani kell neki és nem szidni! Egyébként ami az utánpótlást illeti, lehet, hogy kicsit jobban áll a Real, mint MI...sajnos....

konrad66 2014.07.19. 22:12:32

@babo0410: Bocsánat rosszul írtam Seccot én egy idióta baromnak tartok,aki Interbe lenne Brancaval Intert csődbe vinnék

Azt akartam még írni Napolinak meg As Romanak jobb sportigazgatója van szerintem

Egyébkén mi van Alessio Seccoval

MDaniel98 2014.07.19. 22:15:40

@fire06: Igen.Mert,ha két év múlva megkérdezzük a Realt,hogy szeretné-e visszavenni 30-ért(és oda nem fog beférni a csatár és szélső túltelítettség miatt),de közben tudja,hogy nagy klubok sora áll érte sorba,akkor azt fogja tenni,hogy visszaveszi 30-ért,aztán eladja valamelyik érdeklődő klubnak 45-ért.
Ha meg nem válik be,akkor meg rajtunk marad,és nagyot bukunk vele.

MDaniel98 2014.07.19. 22:16:29

@konrad66: Branca már nincs az Internél,amennyire én tudom jelenleg munkanélküli.

CSuvi 2014.07.19. 22:17:00

Én nem olvastam azt a szerződést csak pár sarkalatos infôt az összegeken kívül. Mi van akkor ,ha van 1 + záradék amivel a Juve tudja a realból végleg kivásárolni? Miért kell Marottát mindig ennyire hülyének nézni? Minden esetre kell várnunk 1-2 évet hogy kiderüljön ki járt szarul :)

MDaniel98 2014.07.19. 22:23:43

@CSuvi: Mert Marottának(a sok jó még mielőtt babo nekem esne) volt pár rossz igazolása,akik alapján ezeket a szar megoldásokat feltételezhetjük.

ManOfSteel 2014.07.19. 22:33:11

Én azt mondom, ha már itt van ez a Morata gyerek, hogy viselje szívvel lélekkel ezt a mezt és akkor nem lesz baj. Seccora visszatérve ő csak a tartozásokat hagyta maga mögött, a nagyösszegű bizniszei miatt.....Diego 29 millió, Felipe Melo 24 millió, Amauri 22 millió, és mindegyik ugye részletekben....mondanom se kell kiből mennyit láttunk vissza...

CSuvi 2014.07.19. 22:38:05

@Juventus FC 15: mondj 1 sportigazgatót akinek csak jó igazolásai voltak. Én még várnék ennek az igazolásnak (itt most nem a játékosra gondolok) a ledagradálásával.

keshudioo 2014.07.19. 23:28:48

@Goku06: Mivel öt évig él a szerződése a Juventusszal, így a kivásárlási ára is. :-)
De ez nem azt jelenti, hogy 100 millió alatt nem lehet elvinni, hanem, hogy akkor alkudozni kell a feleknek, és szerintem ez esetben a Madridnak is van beleszólása két évig. Tehát, ha Moratát meg akarják venni 500 millióért, és azt mondja a klub, oké, áll az alku, akkor megy. A kivásárlási ár az az árcédula, aminél akkor is el kell adni a játékost, ha a klub egyébként szeretné megtartani.

@CSuvi: Sajnos ezt én sem tudom, de nem hinném, hogy a Juve ki tudná vásárolni a Real visszavásárlási jogát. :-D De szerintem, ha érkezik érte el külső ajánlat még 2 éven belül, amit mindkét csapat (Juve és Real) el akar fogadni, akkor leülhetnek egymás között megdumálni, hogy ebből a pénzből akkor mennyi kié. Én úgy tudom elképzelni, hogy ez esetben bizonyos százalék a Realt illeti.

keshudioo 2014.07.19. 23:29:29

@keshudioo: *50 milliót akartam írni

neuropa 2014.07.19. 23:58:35

Már éppen írni akartam, hogy a 18m/36m összegek nagyságrendileg rendben vannak, de előtte gondoltam megnézem a hivatalos press release-t: www.juventus.com/wps/wcm/connect/06baf795-883a-4ca9-80e9-beba5def3cfd/comunicato+19072014+morata+eng.pdf?MOD=AJPERES

A 20m/30m nekem azért nem tetszik, mert ha Morata visszamegy, akkor a Real kölcsönadta és adott mellé még (maximum, ha eleget játszik) egy tízest - ez így lópikula.. Ha nem válik be, 15-ért akkor is el lehet majd passzolni (minimum..), ha pedig nekünk beválik de a Madridnak nem kell, akkor pedig megérte a 20-at. Én ennek a verziónak örülnék (vagy ha 20 fölött sikerül túladni rajta). De ha ver 25 gólt és a Margit visszakéri, akkor jobban örültem volna, ha az árrés legalább 15-17 millió a javunkra, nem egy szűk tízes.. Ennyiért nevetséges kinevelni a srácot. A 17 már a pótlására is majdnem elég lenne, a 10 meg ilyen töredék összeg.

neuropa 2014.07.20. 00:03:48

@keshudioo: Ezeket a kitételeket honnan veszed? Az általam linkelt közleményben ilyesmiről nem tesznek említést. Ezek ilyen kiszivárogtatott szerződésrészletek?

Nem kellene ezen tételeknek a press release-ben is megjelenni? Mert így akkor túl sok értelme nincs, ha már a pontos összegeket is tudta tegnap minden valamire való firkász..

keshudioo 2014.07.20. 00:18:31

@neuropa: Mármint konkrétan melyik részére gondolsz? A kivásárlási árat? A Sky Italia erősítette meg. Ugyebár a press release magáról az "adás-vételről" szól, Morata személyre szóló szerződését nem látjuk.

A többit magamtól írtam, azt a részét, hogy a Madrid előnyt élvez a vásárlásnál stb., mert ezek a dolgok általában így működnek, és így is a logikus.

Egyébként, ha minden igaz, ezzel Morata az első Juventus-játékos, akinek kivásárlási ára van.

keshudioo 2014.07.20. 00:20:40

@neuropa: Amúgy az a baj ezzel a 10 milliós árréssel, hogy akár Morata fizetését le is vonhatjuk belőle, ami 2,2 millió egy évre, az 4,4 millió két évre, így csak 5,6 millió a profitunk abból, hogy kineveltünk egy top csatárt.

babo0410 2014.07.20. 01:54:53

@Goku06: Nem mondtam, hogy nem lesz jó játékos, csak azt, hogy 2 év múlva már valószínűleg a Real csatársora olyan emberekből fog állni, hogy nem hinném, hogy majd ő fog onnan hiányozni. Szerintem a Juvéban nem fog 25-30 gólt lőni szezononként. Sőt a Serie A-ban ez nem is szokás. Allegrit ismerve nem is nagyon fogunk alázni senkit, így lehetősége se lesz. így nem hiszem, hogy annyira fognak kepeszteni érte. És szerintem akkor is jobb onnan nézni, hogy kibéreltük 2 évre, aztán két év múlva kapunk 10 milliót a kölcsönvételért. Így nem is olyan borzasztó. És ráadásul az általad idézett részben nem is jól írtam, mert visszakapjuk a teljes árát, és azon felül + 10 milliót, hogy kölcsönvettük. Jobb onnan nézni, hogy olyan kölcsön, aminek a végén +10 milliót fizetnek nekünk.
@konrad66: Na ez így utólag már csak magyarázkodás. Ezt tudod kinek meséld? XD ;) (ironizáltam csak).
A Napoli sportigazgatója Riccardo Bigon. Én nem tartom sokra. Sokkal előbb kezdtek el építkezni mint mi, semmire nem jutottak. Tavaly eladták Cavanit 63 millióért, de abból nem tudtak úgy erősíteni, hogy igazi riválisnak tarthassuk őket. Ráadásul Beniteztől várták ezt a csodát. Aki max a BL-ben tud jobban teljesíteni. Ráadásul idén mást se olvastam a Napolival kapcsolatban csak azt, hogy ezt se, azt se tudták leigazolni. Igazoltak már valakit egyáltalán? Nekem Bigon nem kéne. A mi "pocsék" sportigazgatónk viszont idekerülése után rögtön a 2. szezonban összekapott egy bajnokcsapatot. Mert ki más hozta volna ide Conte-t, ha nem ő és Agnelli. Ráadásul Marotta Vidalt és Pogbat is kiszúrta, és leigazolta. Bigonnál jobbnak tartom sokkal. Viszont a Roma sportigazgatóját nagyon jó szakembernek tartom. Walter Sabatini nagyon jól igazolt eddig. Igaz volt is miből, mert minden évben eladják jó drágán a legjobbjukat. Én Marottat se utálom, csak egyszerűen úgy érzem néha nem elég határozott. Van amikor olyan makacs, mint Conte. Sajnos ennek is köze lehet az edzőcseréhez. Marotta elhatározza, hogy kiért mennyit ad, és makacsul ragaszkodik hozzá. Néha sajnos sokáig vacakol 1-2 millión, ami sokat számít egy olyan klubnak, akinek nem olyan hatalmasak a bevételei. Néha jobb lenne viszont, ha hajlana ezen túllépni, és engedni. De idén nyáron meglátjuk mit alkot. Ha a felmerült nevekből jönnek páran, akkor szerintem senki nem fogja szidni. Ezen múlt volna Conte maradása, én azonnali hatállyal küldtem volna melegebb éghajlatra.
Boccs, hogy szétoffoltam a cikket! ;)

rockitbaby 2014.07.20. 08:40:19

@keshudioo: Szerintem annyiar nem kell tartani attól, hogy visszavennék. Olyan csatársoruk van már most is és még igazolni is akarnak. Csak akkor ha olyan árat kínálna érte valaki, ami már a Madrid-nak is megérné 30 misiért visszavenni. Ez azért a Real-ról lévén szó közelítsen a 30 millióhoz az ő részükről is, így kb nullára hozzák ki a dolgot minket is belevéve. NA már most Morata csak akkor lesz 60 milliós legalább, ha iss egy 30 körüli szezont tud futni. Erre én vajmi kevés sanszot látok!

konrad66 2014.07.20. 09:03:16

@Juventus FC 15: Jól tudod ez csak egy álom

előző As Roma ,Napoli kb. csupa jó huzásokkal volt tele
@babo0410: Előző évben Bigonnak csak pár jó huzásat említsük meg:
Mertens 11 millóért jött vb-n is nagyon jó volt nálunk meg volt Martínez került ennyibe
jorginho 5,5 millióért(fele játékjoga)
Ghoulam(5 milló)Balhátvéd,23 éves
Cavanit azért adták el ,hogy több ember lője a gólokat

konrad66 2014.07.20. 09:09:18

Marottát lehet dicsérni Pirlo,Pogba,Vidal húzásokkal nézzük csak többi csapatnál mik voltak ezek a húzások

As Roma :Maicon újjászületése,Strootman,Pjanic
Ssc Napoli:Mertens,Jorginho,Gökhan Inler

Agnellit lehet utálni ,de Seccot kirúgta

neuropa 2014.07.20. 09:43:03

@keshudioo: Arra gondoltam, hogy a Madrid 5 éves elővásárlási jogáról nincs benne infó. Viszont így értem, bár nekem nem olyan magától értetődő. :]

A kivásárlási ár már inkább tűnik személyes feltételnek, azt nem hiányolom. Viszont neki is kb. amiatt van, mert "hozta magával" Madridból :D Az ottani fejeseknek (vagy az ügynökének) szinte elképzelhetetlen az élet kivásárlási ár nélkül. Ha élnek vele, ha nem.

bianconeri78 2014.07.20. 10:36:05

@keshudioo: És mindennek kb a dupláját lehet számolni az olasz adózás miatt...

keshudioo 2014.07.20. 10:50:47

@neuropa: Az elővásárlási jog csak 2 évig tart, ez benne van a press release-ben (2015-17), az 5 év az a kivásárlási ára, ami pedig Morata szerződésében van. De szerintem "egyértelmű", hogy előbbi esetben a Madrid előnyt élvez. Ha mondjuk a második szezon után el akarnánk adni Moratát 50 millióért, a Madrid meg azt mondaná, ácsi, nekünk kell a srác (akár játszani, akár tovább adni profittal), akkor úgy a logikus, hogy nem adhatjuk el a Madrid beleszólása nélkül. Ennyi erővel még azelőtt el lehetne adni a hátuk, mielőtt a Madrid észbe kap, aztán miénk a lóvé. :-) Elképzelhetőnek tartom, hogy eladható így is, de kizárólag a Madriddal való egyeztetés után, és így a spanyolok is kapnának egy bizonyos százalékot a vételárából.

Aztán lehet, hogy oltári nagy hülyeséget beszélek, de én úgy látom ezt az üzletet, mintha 20 millióért vennénk kölcsön Moratát két évre.

Ha én odaadom valakinek a playstationömet, én sem örülök, ha a beleegyezésem nélkül eladja. :-D

keshudioo 2014.07.20. 10:58:54

Ezek a Realos kivásárlási árak:

1. CR7, Bale: 1 milliárd euró
2. Modric, Jesé: 200M
3. Ramos: 150M
4. Pepe, Carvajal: 120M

Devilke Balla 2014.07.20. 11:04:32

@keshudioo: "Ha én odaadom valakinek a playstationömet, én sem örülök, ha a beleegyezésem nélkül eladja. :-D "

má milyen lenne ha igy mukodnének a dolgok a futball világán kivul is :D
én eladom neked az autom,Te megtuningolod,aztán két év után visszavásárolhatom toled,ha igényt tartok rá :D

keshudioo 2014.07.20. 11:12:55

@neuropa: Vuhhúú, közben megjelentek a részletek a football-italián.

www.football-italia.net/52363/%E2%82%AC100m-morata-buy-out-clause

A 100 milliós kivásárlási ár CSAK az első évben esedékes, és abból 30 millió megy a Realnak.

Így végképp nem értem, mi értelme volt, ha csak az első évre érvényes. Szerintem ne keressünk benne több logikát. :D

MDaniel98 2014.07.20. 11:33:39

@keshudioo: Jaj hát Keshu nem érted?!Mivel Morata ugye Real játékos volt(=felsőbbrendű) a csodálatos 100%-os helyzetkihasználási képességének köszönhetően(amit például Higuainnál is meg csodálhattunk a VB-döntőben) 60 meccsen 120 gólt fog lőni,és ugyanennyi gólpasszt fog adni mellé,így nem lenne meglepő,ha valamelyik klub ezután(a teljesen logikus,valószínűsíthető teljesítmény után) kicsengetné érte a 100 milliós kivásárlási árat.

keshudioo 2014.07.20. 11:40:35

Ne lepődjünk meg, ha ezek után Morata minden meccsen játszani fog akkor is, ha épp nincsen formában. Így mindkét klubnak az az érdeke, hogy már az első évében egy 50 gólos aranylabdást csináljunk belőle. :D

Goku06 2014.07.20. 12:16:14

@Devilke Balla: "én eladom neked az autom,Te megtuningolod,aztán két év után visszavásárolhatom toled,ha igényt tartok rá :D"

:D :D

neuropa 2014.07.20. 13:14:55

@keshudioo: Erősen "because fuck logic" díjas kitétel, de valakik biztos megvilágítják majd. Az is lehet, hogy Perez fogadott a Barca elnökével, hogy "úgysem meri" megvenni Moratát jövőre. Vagy egy olajsejkkel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása