Conte lemondott

Conte Antonio_sír.jpgA Juventus hivatalosan is bejelentette, hogy Antonio Conte lemondott a Juventus kispadjáról.

A hírek szerint a szakember nem tudott megegyezni a Bianconeri vezetőségével a szerződéshosszabbítás feltételeiről, így Conte és a klub közös megegyezéssel szerződést bontottak.

A Juvét három bajnoki címre vezető edző nem értett egyet a torinói csapat igazolási politikájával és kitűzött céljaival.

Conte szerződése, melyet a két fél közös megegyezéssel bontott fel, 2015-ig szólt a Zebrákkal.

Korábban rebesgették, hogy a Juve egykori játékosa Cesare Prandellit követheti az olasz válogatott élén, ám hirtelen távozására nem számítottak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr586511681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trieszt120506 2014.07.15. 20:29:18

500+ hozzászólás, de lehet keveset írtam.

Táno 2014.07.15. 20:31:10

Köszönet az elmúlt 3 évért, DE sehol nem lesz ilyen sikeres!!!!

Rikster 2014.07.15. 20:32:23

Már látom a bődületesen rossz szezonkezdést...

Györi_Juventino 2014.07.15. 20:33:27

Hm...ez most komoly???? Akkor Vidal és Pogba is megy...

Forza Juve 2014.07.15. 20:34:12

A győzelem nem fontos, az egyetlen ami számít! Forza Juve csak ez számít! Köszönjük Conte, drukkolj nekünk! Mindegy ki jatszik, mindegy ki az edző, a Juve az Juve.

kapsy 2014.07.15. 20:34:31

Ez, hihetetlen.. :(

Szbence 2014.07.15. 20:34:42

Kövi hír: Vidal távozik:(

szeszterciusz 2014.07.15. 20:35:01

Mivan ??????????? Hát ez kemény !!! Nembírja megemészteni , hogy Padoin valószinű elmegy ?

Trieszt120506 2014.07.15. 20:35:22

A véleményem:

Tuti, hogy valami most, vagy a napokban történhetett. Valamiben súlyos nézeteltérése akadt a vezetőséggel.

Most gyakorlatilag nincs komoly szabad pad Európában, a válogatottra meg ráért volna később is.

Másfelől komoly szabad edző is kevés van, sajnos a legesélyesebb valamelyik olasz középszer.

Harmadrészt most aztán teljesen felborulhat a Mercato is. Mind eladási (igen lehet köze a távozásához) mind vételi oldalon. (az új edző igényei lehet, hogy teljesen mások lesznek)

Túl sok jót sajnos nem tudok jósolni. :(

Szbence 2014.07.15. 20:36:28

@Trieszt120506: A másodedző lemondott bundabotrány miatt.

Trieszt120506 2014.07.15. 20:38:42

Közben Agnelli is nyilatkozik;

"Minden kezdünk a nulláról." - kurva jól hangzik

juve28adam 2014.07.15. 20:38:58

Könyörgöm ,csak Allegrit meg Mancinit ne(demég Spallettit is idevenném...). Deschmap vagy Montella kell ezek után. (szódával még Prandelli elmenne)

rob1 2014.07.15. 20:39:38

Az igazolásokkal nem volt elégedett én azt olvastam meg tudom érteni.

juve28adam 2014.07.15. 20:40:30

@juve28adam: bár lehet Cesarének van már klubja...

CSuvi 2014.07.15. 20:40:36

Srácok ezek a hírek tényleg igazak?

Táno 2014.07.15. 20:42:46

@Forza Juve: +1! Most derűl ki, hogy ki az igazi Juventino!
Forza JUVENTUS per sempre! Akár a pokolban is!

3Szabi3 2014.07.15. 20:44:26

Figyeljétek meg a vezetőség eladta Vidalt és ezért távozik...

juve92 2014.07.15. 20:44:30

sztem egyértelmű h azért mondott le mert vidal távozik

Barolo 2014.07.15. 20:45:17

Én most nagyon szomorú lettem....
Forza Juventus!

Tomi Répási 2014.07.15. 20:46:10

@Táno: Így van. A másodosztályban is kitartottunk a csapat mellett, ezután sem lesz másképp. Nekem Carrera vagy Capello a 2 jelöltem...

Lord Viktor 2014.07.15. 20:46:11

Vissza a szopórollerre... Pedig már kezdtünk lejönni róla... :(
Azért sok sikert, Mester...

Trieszt120506 2014.07.15. 20:46:32

Olyan pletykák is vannak, hogy Cuadrado és/vagy Sanchez le nem igazolása miatt távozik. Szóval várjuk ki a végét, a következő napokban minden kiderül.

tjunior 2014.07.15. 20:48:31

Kicsit olyan ez nekem, amikor régen az FMben mentettem egyet aztán ultimátumot adtam a vezetőségnek, hogy adjanak több pénzt átigazolásra, aztán kivágtak mint macskát xarni, csak akkor volt mentésem...

Alex8610 2014.07.15. 20:49:51

Barmi is az oka ez egy hatalmas gyomros nemcsak nekunk de a csapatnak is.Edzonek csak Montella vagy Deschamps de bar csak vicc lenne az egesz kiv vagyok a nyilatkozatokra...

konrad66 2014.07.15. 20:49:55

Conte ,azért megy el ,mert nem látja a fejlődést ,vezetőség balfasz,akiket kér nem kap meg

új edző:Aki Montellát akarja az felejtse el 2 dolog miatt:
-Ki kell vásárolnia szerződéséből 7 millió euróért,de nekünk többért engedik el
-Fiorentina-Juventus kapcsolat

benssz 2014.07.15. 20:50:04

nem is tudok mit írni

szeszterciusz 2014.07.15. 20:50:37

Carrera vagy Heynckes akkor . Allegri Mancini ide ne jöjjöj !

venember83 2014.07.15. 20:51:51

Talán Prandelli a legkevésbé rossz opció. Viszont így komoly kételyeim támadtak a vezetőséggel kapcsolatban, ezek szerint nekik bőven elég a mellveregetés az olasz bajnokságban.

benssz 2014.07.15. 20:51:59

nem csodálkoznék,ha Vidal,Pogba és mások is távoznának.Ezen kívül pedig a legnagyobb probléma,hogy nincs szabad edző.Tuti megint idehoznak valami kutyütő senkit,mint Conte elődei

babo0410 2014.07.15. 20:52:08

Azért azt nem hiszem el, hogy lenne egy évük megegyezni, erre felbontják a szerződését csak úgy? Ez mire volt jó? Nagyon mérges vagyok. Most mondanám, hogy jöhet Del Piero, de nulla tapasztalata van, vele ott lennénk majdhogynem, mint Ferraraval. Érthetetlen a dolog. Miért kell szerződést bontani vele?

Barolo 2014.07.15. 20:52:15

@konrad66: A 7M mondjuk lóf....sz ahhoz képest, hogy mennyire nincs jelenleg jó szabad edző, illetve amit most kapni fog a vezetőség az ultráktól, főleg mikor kiderül, hogy min. Vidal is hello..... ettől függetlenül Montella nem fog jönni sztem.
Forza Juventus!

Drughi Di Bianconeri 2014.07.15. 20:52:36

NEEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM !!!!!! :(
Ezt nem akarom elhinni.ilyen nincsen.... ;(
Gratulálok Marrotta,Agnelli,Elkann triónak a munkájukhoz.
Minden,amit eddig felépített,romba dől.
Kíváncsian várom a fejleményeket,mert így több,mint valószínű,hogy Pogba,Vidal,Tevez is a távozást fogja választani.
Mi meg itt maradunk Chiellinivel,Marchisioval,Padoinnal.
Ennél rosszabb hírt el nem tudtam volna képzelni. :( :(

rockitbaby 2014.07.15. 20:53:51

@Trieszt120506: Nem hiszem el, hogy nem értette meg, hogy nincs ekkora keret az egész mercato-ra, mint az említett játékosok. Ebbe biztosan volt belelátása, és tudott erről már kvázi a BL kiesés óta, hogy nincs pénz. Nem értem az időzítést, valami nem stimmel. Nem tudom, mi váltotta ki, de ha lehet hinni ezen nézeteltérésnek, akkor azt már szintén tudnia kellett, mikor vége lett a szezonnak és leültek egyeztetni a folytatásról. Így most a lehető legrosszabbat tette velünk, szeretett klubjával. Nem akarom árulónak feltüntetni, sokkal inkább az indulat beszél belőlem, de ha már nem volt biztos, akkor miért nem lehetett volna akkor, mikor vége volt a bajnokságnak és már az új edzőnek lehetett volna igazolni kvázi. Ez így nekünk a lehető legrosszabb minden szempontból.

Kicsit mérges vagyok és indulatból beszélek, de remélem nem lesz sikeres máshol...

Trieszt120506 2014.07.15. 20:54:39

elmarad az Iturbe találkozó is. Azt hiszem őt bukjuk...

mpite 2014.07.15. 20:54:47

Prandelli már a Galatasaray edzője...

Trieszt120506 2014.07.15. 20:55:16

@venember83: Prandelli már a Galata edzője...

Rivendell 2014.07.15. 20:56:16

bammeg Iturbe nem is elég neki Cuadrado vagy Sanchez helyett? nem hiszem hogy csak ez lenne. Iturbe-Coman-Rabiot-Morata-Evra...ki a picsának ne lenne elég 1 ilyen névsor? mondjuk az arabokon és a 2 spanyolon-BAyernen kívűl? az MU Herrerakat vesz bazz,mennyivel tehetségesebb ő?

juve28adam 2014.07.15. 20:56:30

Remélem Conte távozása nem indít nagyobb lavinát, mert akkor teljességgel végünk.

Innentől kezdve egy új mercato is vár ránk...

Trieszt120506 2014.07.15. 20:57:43

@szeszterciusz: az a gond Heynckes-el, hogy rohadtul nincs játékosanyag a 4-2-3-1-hez...

keshudioo 2014.07.15. 20:58:14

Kíváncsi vagyok az időzítés okára. Youtube broadcast Contéval, majd pár perc múlva Andrea Agnelli búcsúlevele a Juventus hivatalos honlapján 3 nyelven....

Forza Juve 2014.07.15. 20:58:46

Mi van? Itt maradtunk Chiellinivel, Marchisioval? Na ez a lényeg, van egy 3x bajnok csapatunk, akinek az edzőjét egész évben szidták sokan, h mikor cserél, meg h toko szebb lehetne, taktikailag. Most megy es sirtok? Ne mar. Van egy baromi eros csapatunk ami tovább erősödik, tuti van edző aki a helyére lep, a semmire nem bontottak volna fel az övet. Conte megy a valogatotthoz, valószínű a mi edzőnek is megvan mar.

keshudioo 2014.07.15. 20:58:52

@Rivendell: Hát még ha jönne Iturbe, de nem jön.

babo0410 2014.07.15. 21:00:19

@Rivendell: Pont ez az. Szerintem sem az igazolásokkal volt a gond. Ez csak találgatás. Nem hiszem el, hogy egy Iturbe ne lenne jó neki. Tehetséges fiatal, aki nagyon nagy jövő elött áll. Ilyen fiatalok nem hiszem, hogy ne feleltek volna meg neki. Most nem bendtnert kap Sánchez helyett. Most Marotta mindent megtett azért, hogy a kívánságait kielégítse. Nem ez volt az ok szerintem.

juve28adam 2014.07.15. 21:00:49

@Forza Juve: csak nemmind1 ki lesz a mi edzőnk... félek valaki olyan akire nagyobb befolyása lehet a kedves vezetőségünknek...

Trieszt120506 2014.07.15. 21:01:48

@keshudioo: ha tippelnem kellene, emiatt volt ez a nagy csend Evra és Morata körül is, az utóbbi pár napban történhetett valami.

Rivendell 2014.07.15. 21:01:50

@keshudioo: yapp..várható volt és ezért nem is értem Conte-t se..esélyt is elvette így tőlünk,jönnek az olasz középszerek,hogy mennyire nem fogok én mérkőzéseket nézni,csak szívből leszek Juve szurker így 1 darabig,de nézni tuti nem nézem őket,ha meglépik a középszeres változatot

szeszterciusz 2014.07.15. 21:02:00

@Trieszt120506: Meg tuti nem is merül fel külföldi edző gondolata .

keshudioo 2014.07.15. 21:03:43

Nektek könnyű, nem kell blogolnotok még ezek után is. :-D

Forza Juve 2014.07.15. 21:03:43

Mancini es Allegri tuti nem lesz. Spalletti lehet, Capello túl drága, Montella tuti nem.

juve28adam 2014.07.15. 21:04:18

@babo0410: Elvileg ne tudtuk leigazolni Iturbét (se).... lehet ez is betett neki.(márha igaz)

mpite 2014.07.15. 21:05:10

@Forza Juve: Mindenki Mancinit és Allegrit írja elsőszámú esélyeseknek. Sajnos.

juve28adam 2014.07.15. 21:05:58

Spalletti tudja mit akar játszatni, csak az az ember egy örök vesztes ,bármit is tesz :D

Rivendell 2014.07.15. 21:06:29

Mancini hozza majd magával Balot:DDD

Forza Juve 2014.07.15. 21:06:38

Középszerű edzőt sem hoznak, olyan lesz, aki sikeresen építi be a fiatalokat. Nem biztos h olasz lesz, ha igen volt játékos. Spagetti lesz szerintem.

mpite 2014.07.15. 21:07:04

Állítólag a Juve Guidolin elérhetőségéről érdeklődött az Udinesenél.

Rivendell 2014.07.15. 21:07:35

CApellot tuti elzavarják az oroszok,valszeg jóval kevesebbért is jönne,de ő meg...Viera-Emerson páros a kp-n istenem...életem leg lomhább Juve kp-ja amit láttam

Forza Juve 2014.07.15. 21:07:51

Balotelli esélye nagyot emelkedett ezzel. Szerintem itt is a helye. Itturbe miért ne jönne?

juve28adam 2014.07.15. 21:08:26

Lippi esetleg nem akar visszatérni Európába?

Forza Juve 2014.07.15. 21:08:30

@mpite: ez jó hír. O nagyon jó edzo

Trieszt120506 2014.07.15. 21:08:33

@mpite: egyik szarabb, mint a másik. De sajnos 99%, hogy olasz jön.

Rivendell 2014.07.15. 21:08:55

@Forza Juve: kérdés,hogy a fiatalok így is jönnének vagy sem... Coman tuti kezdő lesz a végén:)

Gabuero 2014.07.15. 21:09:30

ez mi ? jon ujra a sotetkor?

hihetetlen megint meg volt igerve neki hogy top jatekosokat igazolunk erre ilyen nemistudomanevet genovaba kolcsonadva + sanchezt is elk*rtuk ha iturbeert 30 milliot adunk annyibol meglett volna sanchez is bravo!

babo0410 2014.07.15. 21:10:03

@juve28adam: Miért nem tudtuk leigazolni Iturbe-t? Mi volt? Nem volt elég a 27 milla? El kellett volna menni 30-ig! Nagy csalódás lenne, ha Iturbe nem jönne. Szinte már csak az ő aláírása hiányzott.

Forza Juve 2014.07.15. 21:10:30

@Rivendell: Szerintem Conte neve nem vonzó meg, az h 3x olasz bajnok csapat egymás után az inkabb.

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 21:11:13

Hát a jó kurva anyját a vezetőségnek!!! Azt hittem, április 1. van. Akkor idén sem scudetto nem lesz, sem normális bl. Valszeg ezzel vége a Juve egyeduralmának. Kíváncsi leszek, h hány játékos megy el miatta?

bianconeri78 2014.07.15. 21:11:36

F@sza...Nem vagyok egy nagyigényű,de ennél azért jobb születésnapi "ajándékra" számítottam...:(
Vagy az lehet,hogy a felkészülés kezdetére nem történt érdemi erősítés,vagy sajnos tényleg az,hogy a háttérben már kulcsember eladása zajlik...

tjunior 2014.07.15. 21:12:28

Tegyük fel, hogy eladjuk Vidalt vagy Pogbát, ez indok, hogy a felkészülés elején lemondjon Conte? Más edzőnek nem adtak még el meghatározó játékosát? Tegyük fel, hogy nem jött Sanchez, ez indok, hogy ilyenkor lelépjen Conte?
Mi lesz a csapattal, amit ő és a vezetőség együtt épített fel neki? Mi van a többi játékosával?
Ezt az eljárást semmi sem indokolja.

szeszterciusz 2014.07.15. 21:12:34

Lehet Fergusson jön a helyére ! :)

Forza Juve 2014.07.15. 21:12:35

@Gabuero: Sanchezt elszurtuk? Mert? 30 millió fontért es sokkal jobb fizetésért igazolt az Arsenalba. Nekünk 25 millió euróért odaadták volna, te miről beszélsz?

ejhaa 2014.07.15. 21:12:36

@mpite: pár hónapja is velük rémisztgettek minket.

Így elsőre,miafax van?!Ő az első,aki belexarik a ventilátorba.Szinte mindenki másra gondoltam,hogy megteheti,de ő rá nem...elolvasom már a bejegyzést is.

juve28adam 2014.07.15. 21:13:38

A következő idénytől abszolút nem várok semmit se...

Rivendell 2014.07.15. 21:14:33

@Forza Juve: nem Conte neve,csak az üzenet amit hordoz a távozása..nem áldoznak a csapatra,nem cél a BL top8-4 stb...Roma szintű csapat leszünk így,akik kényszerből fognak fiatalokra támaszkodni és nem sima fiatalítás miatt

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 21:15:32

@juve28adam: Engem kb már nem is érdekel a köv idény. Feltéve, ha vmi qrva jó edző jön és nem ilyen Allegri félék.

hellan (törölt) 2014.07.15. 21:15:41

3 igazolás kapujában vagyunk, erre megint kezdhetünk mindent újra az új edzővel, faszom.

Barolo 2014.07.15. 21:15:43

Szerintem most a vezetőségnek kell bizonyítania. 1. nagyon gyorsan kell hozni egy normális edzőt (szerintem Manchini és Allegri nem ez a kategória). 2. nagyon gyorsan össze kell rakni egy erősebb keretet mint idén (véleményem szerint Vidal,Poga,Tevez hármasból 1-2 menni fog, de ha jól adják el, akkor még akár jó is lehetne). Ha ezt a két dolgot sikerül teljesíteniük , akkor nem lesz lázadás, és talán lehet tovább haladni..... ha nem akkor újra nyílt lesz a scudetto, a bl-t meg elfelejthetjük.
Forza Juventus!

keshudioo 2014.07.15. 21:16:23

@babo0410: Még nem tudni, de a tárgyalás végének időpontja gyanúsan egybeesik Conte bejelentésével.

Rivendell 2014.07.15. 21:16:31

és mi az Interen röhögtünk,hogy nem fektet bele a tulaj...becsődölt a hagyományos olasz foci,lehet a Romanak és Napolinak szorítania BL-ben

Forza Juve 2014.07.15. 21:16:34

@Kotrevák Kelly: gratulálok értelmes hozzászólás:) ha Conte nem értékeli a Juventust, akkor ez duma volt, h csak a Juve meg ilyenek, akkor ne számítson ki a játékosok ez van ebből kell építkezni. Elszaladt vele a ló:) az igazi ok szerintem nagyon egyszerű. Nem ment bele a vezetőség, h a válogatottat es a Juvet egyszerre irányítsa, ennyi. A vezetőség egyeztetett es megtalálta az utódot, Conte dönthetett, ez lett.

juve28adam 2014.07.15. 21:19:13

@hellan: Lehet ,hogy márcsak 3 igazolás kapujában voltunk és nem vagyunk...

Amúgy most Marotta kiélheti perverz énjét és idehozhatja Drogbat, meg Nanit is...tudtommal előbbivel már úgyis megegyezett.

Jozef26 2014.07.15. 21:19:17

Én nem attól félek, hogy nem találunk olyan edzőt, mint Conte, de sok játékost csak ő tudott igazán motiválni... lásd Tevez... ha idehozzák Mancinit, akivel nem igen volt jó a kapcsolata a City-nél úgy elhúz, hogy csak pislogunk.

Forza Juve 2014.07.15. 21:19:45

Nem lesz semmi a BL-ben? Idén volt? Tavaly szerencsével:) idén minden összejöhet, jó az alap. Jó a csapat, Forza Juve, en mar el is felejtettem a mestert, várom az újat:) akkor lett volna Conte tökös, ha mindegy kikkel, mindegy mennyiért sokáig marad, nem tette, ne bánjuk, o sem tszi

ejhaa 2014.07.15. 21:19:56

s mit üzen ez a csapatnak/játékosoknak?ő tartotta őket tűzben eddig is,legyen az akár mekkora tűz is,de meg volt

Barolo 2014.07.15. 21:20:19

@Forza Juve: Ha igazad lenne, akkor holnap lehetne új edzőnk....nem hiszem, de legyen igazad! Forza Juventus!

Gabuero 2014.07.15. 21:20:42

@Forza Juve: huha azt a +5 millat vezetoseg odadobhatta volna barcanak...

Forza Juve 2014.07.15. 21:21:11

Vidal távozik, 44 millió euró, MU, akkor ez volt az ok

Rivendell 2014.07.15. 21:21:11

@juve28adam: neeee

hozzanak akkor 1 utánpótlás edzőt bakk,legalább fiatalokat játszatna az illető

esetleg az Ajax edzője? úgyis a fiatalokhoz szokott:)

Forza Juve 2014.07.15. 21:22:03

@Gabuero: 25 millió euró es 30 millió font az nem 5 millió:)

Rivendell 2014.07.15. 21:22:14

közeli források szeint jön Guardiola:D

Forza Juve 2014.07.15. 21:23:02

A valo világos gyerek most mit fog kiabálni? Arturrroooo

juve28adam 2014.07.15. 21:23:24

@Forza Juve: ez is igaz? vagy csak most úgy mondod? (mondjuk ezek után tényleg nem lepne meg)

juve28adam 2014.07.15. 21:23:45

@Rivendell: Nem Egervári? Szabadon igazolható :DDD

Gabuero 2014.07.15. 21:24:22

@Forza Juve: de latom nem erted mirol beszelek igen sanchezert 25 m eurot adtunk vna de most meg az volt h 29 milliot adnank? itubeert? akkor most sanchezert mert nem adtunk 35 millio eurot?

Forza Juve 2014.07.15. 21:24:33

Calciomercato.com Vidal, bocs mar csak vidal MU

mpite 2014.07.15. 21:25:28

Ha Vidal és Pogba távozik, akkor minden bizonnyal nem fektetjük a csapatba az értük kapott pénzt, különben Conte sem döntött volna így, de ez csak elmélkedés...

tjunior 2014.07.15. 21:25:54

Guidolin lenne messze a legjobb opció az edző posztra. Párszor épített már szarból várat Udineben, a fiatalokkal is jól bánik. (Aztán lehet egy nagy csapatnál nem tudná a sztárokat kezelni, vagy a nyomást nem bírná...)

Forza Juve 2014.07.15. 21:26:38

@Gabuero: mert ki mondta h adtunk volna 25 érte? Sanchezt jobb fizetésért egy jó bajnokságban akart játszani. Kész játékost ritkán igazolják, Iturbe jobban jellemző rank

verojuventino 2014.07.15. 21:26:52

Ezt nem akarom elhinni!Az utolsó, amit olvastam, hogy Conte edzést tart.Rá pár órára szerződésbontás. Mi van??? Egyébként tuti az lehetett, hogy a beígért igazolásokat nem kapta meg és ennyi. Én is hagytam volna így a picsába! Ígér valamit a vezetőség és aztán meg semmissé teszi...szép volt...

tjunior 2014.07.15. 21:27:00

@Gabuero: Sanchez 8,5 milliót kap az Arsenalnál, szerinted ide eljött volna a feléért?

juve28adam 2014.07.15. 21:27:19

@tjunior: Amúgy Ő nem a 3-5-2-t játszatja szintén? Mintha az rémlene ,meg a 4-4-2 ,de lehet haluzom.

babo0410 2014.07.15. 21:27:37

@keshudioo: Nagyon remélem, hogy Iturbe Morata és Evra ettől függetlenül a miénk lesz. Nagyon szomorú vagyok most. Ma amúgy is felk.rtam magam, hogy én helyettesítek mindenkit, folyton beugrós vagyok, 3hét alatt volt 2 szabadnapom, és 350 fonttal kevesebb pénzt kaptam így is, azt kb. ennyivel többet kellett volna, erre ez is, mellé meg Iturbe se jön, az lesz a hab a tortán. Már előre látom a szabimat is visszadobják. K. életbe na!

juve28adam 2014.07.15. 21:28:19

Azt írják felvettük a kapcsolatot Allegrivel meg Mancinivel :D

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 21:29:09

@Forza Juve: Semmi közöd, h mi a véleményem! Gratulálj nyugodtan. Sztem a legtöbb embert villámcsapásként érte a hír. Felindulásból, átgondolatlanul írtam én is. De a véleményem ettől függetlenül nem változott.

Forza Juve 2014.07.15. 21:29:31

@verojuventino: te hagytad volna, egy igazi juventino soha, ennyi Conte se volt az nalam

Gabuero 2014.07.15. 21:30:45

Ide ne jojjon Allegri v Mancini mer akkor vege mindennek...
minimum Montella kellene!

Forza Juve 2014.07.15. 21:30:47

@Kotrevák Kelly: nem is érdekel, ne is foglalkozz a következő igénnyel, csak ha bajnoko leszünk, :)

neuropa 2014.07.15. 21:31:04

Szégyen és gyalázat.

Barolo 2014.07.15. 21:31:21

Akkor inkább Guidolin segítője meg legyen a Capitano....mondjuk ő sincs jóban Agnellivel. Forza Juventus!

Szbence 2014.07.15. 21:31:22

Én teljes sokkban vagyok...

tjunior 2014.07.15. 21:32:28

@juve28adam: nem tudom, hogy őszinte legyen, de szerintem nincs beleszerelmesedve egy felállásba mint Del Neri vagy Ranieri a 4-4-2be, kapna egy csapatot és úgy játszatná, ahogy az a legjobban illik a csapathoz.

venember83 2014.07.15. 21:34:34

@hellan: egyáltalán nem biztos, hogy ez nem megtervezett lépés volt, és Conte már Sánchez meghiúsult leigazolásánál nem dobta be a törölközőt. Csak spekulálhatunk, ennyi maradt.

Forza Juve 2014.07.15. 21:34:36

3 millió euró a különbség ami miatt meg Iturbe nem jon

mpite 2014.07.15. 21:34:38

A Gazzetta szerint Conte távozásával Arturo Vidal rendkívül közel került a Manchester Unitedhez, az angolok 44 millió euróért vehetik meg a chilei klasszist.

babo0410 2014.07.15. 21:35:05

@juve28adam: Az hatalmas kamú. Allegri? Aki úgy leépítette a Milant, hogy örültek, ha a 10. helynél nem csúsztak alább? Hagyjuk is! Akkor meg se nézem a meccseinket, ha ő jön! Fél keret el fog menni ha Allegri lesz az edző. Nem hiszem, hogy ennyire hülyék lennének a vezetőink.

tjunior 2014.07.15. 21:35:21

@juve28adam: a whoscored szerint legtöbbször 3-5-1-1et játszott tavaly az udinese, de játszott 3-4-2-1et, 4-3-2-1,3-5-2,4-2-3-1,3-4-3 és 4-5-1 is

FCB551 2014.07.15. 21:35:42

Scolari is jó választás lenne szerintem nektek.

Szbence 2014.07.15. 21:36:26

@babo0410: Látod h ennyire ha már itt tartunk..:(

hellan (törölt) 2014.07.15. 21:36:56

Inkább ide: Villas Boasról vélemények?

keshudioo 2014.07.15. 21:37:16

@FCB551: És akkor rögtön meg is vehetjük mellé Fredet is.

Táno 2014.07.15. 21:37:30

@Rivendell: Akkor öngyilkos leszek!!!

babo0410 2014.07.15. 21:37:49

@Forza Juve: Basszus, az vicc lenne, ha Iturbe-t 3 milla miatt buknánk el. Annyit nem hiszem el, hogy ne lehetne megadni. Az hihetetlen nagy csalódás lenne. 1,5 milla lenne a fizuja állítólag. Ilyen fizuval meg meg kéne tudni adni a + 3 millát. Ha meg nem, akkor Sáncheztől mit akarunk, aki minimum 3,5 millát keresett volna?

Forza Juve 2014.07.15. 21:38:31

@FCB551: nektek meg Verebes, csatornák meg Tulio, meg Babatunde Fatisi, hello

Tony. 2014.07.15. 21:38:56

Ez egy valódi katasztrófa! Egy teljes csőd! Azóta nyomás van a hasamban mióta megláttam ezt a hírt...
Ennyi volt... Ez a Juventus egyenlő volt Conte-val. Ha ő nincs, nincs Juventus sem, legalábbis ilyen.

Most majd mindenki megláthatja, hogy az összekukázott, szardarab kiégett játékosokkal mit kezd egy Allegri szintű bohóc edző és lehet tovább tapsikolni a sok nyomorult féregnek aki vezeti ezt a klubot!

Ráadásul mikor? 1 hónappal a kezdés előtt... Faszom felkészülni sincs idő semmire! Akkor ment volna május végén és tudjuk mi van.

Most én magam sem tudom mi lesz. Darabjaira hullik az egész ami 3 év alatt felépült!!!
Milyen vezető az aki ezt hagyja?

Sírni volna kedvem... Hogy tehették ezt velünk? Nyomorult Agnelliék. Mindig is rühelltem az egész bagázst!

Most majd leshetik a nagy bevételüket, meg az önfenntartó szaros klubjukat, amikor a BL-be sem jutunk be és hazai fronton sem sikerül domborítani! Akkor majd mi lesz?

FCB551 2014.07.15. 21:39:10

@keshudioo: Miért? Scolari szerintem itt az összes felsorolt Olasz edzőtől jobb.

hellan (törölt) 2014.07.15. 21:39:37

@Forza Juve: Ehh, van akkor valakinek egy linkje, ahol az elérhető legjobb edzők vannak felsorolva?

devil-z 2014.07.15. 21:40:05

Undorító, mocskos cigány vezetőség ezt érték el a balfaszkodással. Conte megmondta mit akar erre sorra maradunk le mindenkiről és nevesincs újoncokra költenénk tízmilliókat, hogy majd velük aztán feljebb lépünk. Ha meg Vidalt is eladták akkor rájuk kell gyújtani a kócerájt.

Conte-utálók úszhatnak örömükben de nagyon nagy az esélye annak, hogy visszasírjuk még őt..

Forza Juve 2014.07.15. 21:40:12

@babo0410: Sanchezt esélytelen volt ezt mindenki tudja, ne mondj ilyet h ALLEGRI MIATT NEM NEZNED A MECCSEKET

Táno 2014.07.15. 21:40:26

@FCB551: @hellan: + a lónak a f@szát!!!!!

Rivendell 2014.07.15. 21:40:32

@hellan: na neee:D

44M euro..szakadjon beléd a wc-n Agnelli ha ezt meglépitek....legalább kérnétek meg az árát

rockitbaby 2014.07.15. 21:40:43

@FCB551: Brazília-Németország 1-7, Hoallandia-Brazília 3-0, ez összesen 1 indok mellette és 10 ellene. Elég szar odszok...

hellan (törölt) 2014.07.15. 21:41:22

Nah akkor ki kit akarna edzőnek?

juve28adam 2014.07.15. 21:41:33

@Tony.: +1, így érzek én is...

Rivendell 2014.07.15. 21:41:54

@devil-z: engem nem zavarna Conte távozása ha a szezon végén teszi és jön helyette DD,de így nem ok...

Forza Juve 2014.07.15. 21:42:08

Miért mindenki a vezetőséget szidja?@devil-z: Nem is tudjuk mi volt az ok, de a nagy juventino Conte a hős, mert távozott. Na nelkem nem az

Barolo 2014.07.15. 21:42:26

@FCB551: Scolarinak sem Seria A-s tapasztalata sem Juventus kötődése sincs.... pedig ezek nálunk általában kellenek.... szóval ő nem fog jönni, bár Allegrihez képest egy fiatal Ferrari az biztos. Forza Juventus!

babo0410 2014.07.15. 21:42:55

@Forza Juve: Végignéztem Ferrarat, Zaccheronit, de Allegrit aki tutira leépítené a csapatot? Csak az eredményeket követném. De őt biztosan nem neveznénk ki. Ha igen, annyi a csapatnak egy jó időre.

Rivendell 2014.07.15. 21:42:57

@Gabuero: írtam napközben én is a németet,pedig nem volt szó váltásról....olcsóbban is jöhetne,mert nincs csapata és a nagyok padja foglalt és nekem nagoyn tetszik a totális felfogása.

Táno 2014.07.15. 21:42:58

@Rivendell: Ezt tényleg finomabb volt :)

Forza Juve 2014.07.15. 21:43:22

@hellan: nincs de biztos ki kell Viktor vásárolni a szerzodesebol

juve28adam 2014.07.15. 21:43:31

@hellan: Deschamp, demég Guidolin is elmenne szódával, vagy Frank de Boer az Ajaxból...hirtelenjében ők jutnak eszembe akik mozdíthatók talán (vagy Pinyő xD)

Gabuero 2014.07.15. 21:44:18

@Rivendell: van itt sok edzo aki johetne akar Simeone is de Angliaban is van par fiatal edzo neveket most nemtudok hirtelen mondani

Goku06 2014.07.15. 21:44:24

Lehetséges forgatókönyvek:

1. Sanchez-Cuadrado nem jött. (bár ebben az esetben miért nem korábban szólt? már pár hete biztos volt hogy ők nem jönnek, emiatt tuti hogy nem a felkészülés második napján mond le) - valószínűtlen

2. Sanchez-Cuadrado után Iturbéról is lemaradtunk. (bár ebben az esetben azért az a 30 millió még megvan és jól elkölthető) - valószínűtlen

3. Kiderült hogy eladjuk Vidalt és az árából tovább erősítünk. - ez nem akkora indok hogy lemondjon.

4. Kiderült hogy eladjuk Vidalt és az Iturbe-Morata páros már alapból Vidal árából érkezne? Ez lenne egyedül indok arra hogy tényleg felmondjon Conte.

5. Felkérték a válogatotthoz, és az jobban érdekli? - valószínűtlen

6. Más csapat kereste meg és oda megy? - valószínűtlen

7. Nagyobb beleszólást kér az igazolásokba? Ott van a Morata ügy, elvileg őt pont miatta akarjuk.. Ez sem lehet. - valószínűtlen

8. Valamin összeveszett Agnellivel.. Min? Viszonylag tűrhetőnek tűnik a mercato az érkezők szemszögéből.. Erősödünk tavalyhoz képest csak ez a sok Vidal pletyka..

Ha nektek még van elméletetek, írjátok le, de szerintem csak a 4-es pont elképzelhető.
Megmondták neki hogy Vidal távozik.
Az mondjuk érdekes hogy ilyen gyorsan jön egy elköszönő videó majd egy búcsúlevél.. Pár napja már érhetett a dolog. Úgyhogy Vidal nem ma lett eladva, hanem csak Agnelli tudja hogy a nyár végéig eladja.

Forza Juve 2014.07.15. 21:44:38

Es aha ket átmeneti megoldás vmelyike lesz?

Gabuero 2014.07.15. 21:45:10

Egyertelmuen Zombori Sanyi kell!

Rivendell 2014.07.15. 21:45:17

@juve28adam: +1 nálam is ők a jelöltek,bár ha az angolok miatt nem ment el,akkor miattunk miért hagyná ott az ajaxot:( de a legjobb DD lenne,mert juve kötődés ami a xarban is megmutatkozott francia létére

venember83 2014.07.15. 21:46:31

@hellan: Conte. De a semmilyen olaszok helyett inkább egy Wenger, mindazonáltal a legvalószínűbb valamely középszer olasz érkezése.

omlossuti 2014.07.15. 21:46:33

:( Ne már. Hát ez elég rossz hír így kezdés előtt. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, ki lesz az új edző, mi lesz a csapattal a játékosokkal a felállással :/

Trieszt120506 2014.07.15. 21:47:18

Deschamps: fiatal, van kötődése a klubhoz, nincs formációhoz "láncolva", mint pl egy Heynckes, és a fizetése se lenne csillagászati. Vele hosszú távon is tervezhetnénk.

szeszterciusz 2014.07.15. 21:47:57

@Goku06: Padoin távozik és nembírta megemészteni !!!

epaska 2014.07.15. 21:48:12

A jövő évi kezdő...
Buffon,Lichtsteiner már ha marad egyáltalán...Chiellini Barzagli Bonucci Asamoah Pirlo marci Coman Llorrente Giovinco

Forza Juve 2014.07.15. 21:48:13

Carrera vagy Alessio?

Barolo 2014.07.15. 21:48:31

Deschamps nem fog jönni.... Franciák EB-t rendeznek 2016-ban, addig szerintem tuti ott marad...
Forza Juventus!

Rivendell 2014.07.15. 21:48:31

ezt már megszívtuk..2 olasz egyike tuti igent mod 1ből Allegri-Mancini

Etyekhnuter 2014.07.15. 21:49:01

Letaglózott a hír!
Mikor Contét kinevezték, akkor nem lehetet tudni róla semmit, hisz nagy tapasztalata nem volt edzői szinten, de nagy tűz volt benne és ezt átültette a játékosokba is, amivel nagy eredményeket ért el bajnoki szinten, de sok hibát követett el nemzetközi szinten, ami nem csak a keret gyengeségére kell fogni!
Nagyon sajnálom, h távozott a sorainkból, de kíváncsian várom a jövőt és előre nem írok le senkit.... Az idő igazolja majd, h jó vagy ép rossz döntések születtek-e idén nyáron.
Most sajna várni kell, h kit neveznek ki és mi történik az átigazolási piacon!
Amiket itt olvasgattam, azok mind spekulációk: Kik jöhetnek vagy mehetnek! Nincs hivatalos bejelentés játékosokkal kapcsolatban, így érhet minket meglepetések még (fog is)!

Barolo 2014.07.15. 21:49:11

@Forza Juve: Egyik sem olyan kaliber....
Forza Juventus!

devil-z 2014.07.15. 21:49:12

@Forza Juve: ennyi erővel te sem tudod miért távozott mégis Contéra hárítasz, fuck logic.

Szerintem a legvalószínűbb, hogy az igazolásokkal van gebasz, de teljesen mindegy az indok, pár fröcsögőnek mindenféleképp Conte lesz a hibás.

el.Flaco 2014.07.15. 21:49:38

@hellan: Montella, Klinsmann

De ha ők nem inkább Guidolin, mint Allegri vagy Mancini vagy a többi bohóc.

ejhaa 2014.07.15. 21:50:19

@babo0410: épp ez lehetett a gondja Conte-nak,a töketlenkedés átigazolásokkal.

Marotta is nyaralni volt,áztatta a heréit,miközben egy értelmes(1 volt)igazolásunk nem volt.Sőt ha Conte ma tudta meg,hogy Vidal"eladó",csoda hogy eldurrant az agya?!

Rivendell 2014.07.15. 21:50:53

Klinsmann minek jönne...USA-val nem tud bukni és ha kell agyon is fizetik,nem fog ő top csapatot edzeni soha

keshudioo 2014.07.15. 21:50:55

@Forza Juve: Carrera.
Alessia egy töketlen, fapofájú Ranieri 2.0.

rockitbaby 2014.07.15. 21:51:07

@Forza Juve: Én is nagyon haragszok rá és akkor még elég enyhén fogalmaztam. Csak remélni tudom, hogy olyan csak azért is megmutatjuk, hogy tudunk mi mentalitás lesz, mint a Calciopoli utáni feljutáskor. Egyet értek azzal is, ha akkora harcos lett volana, akkor ezek ellenére marad és megmutatja, hogy igen is tud ő közepes anyagból is komolyat alkotni és taktikailag is fejlődni. Ez helyett kb ugródeszkának használt minket. Tudom, hogy a vezetőség sem volt a helyzet magaslatán és sokszor toltak ki vele, de azért Conte is okozott legalább ennyi kellemetlen pillanatot a makacskodásával és értelmetlen döntéseivel. Az is iagaz, hogy rengeteget köszönetünk neki, de azt se felejtsük el, hogy ő is a csapatnak. Ha nincs az a két elcseszett hetedik helyes szezon, akkor nem biztos, hogy minden mindegy alapon ő kapja meg a lehetőséget, amivel élni is tudott.

Olyan sok szeretetet kapott a csapattól a szurkolóktól és a játékosoktól is, hogy bizton állíthatom, nem ezt érdemeltük. Még ha elkerülhetetlen is a szakítás, akkor sem így kellett volna, egyszerűen így nem lehet szíved egyetlen választott Hölgyével bánni.

Forza Juve 2014.07.15. 21:51:17

Szóval szegény Conte:) @Goku06: hosszabbítani akart több pénzért, Angelina nem ment bele, ennyi

FCB551 2014.07.15. 21:51:27

ATM -böl is elhalaszák a játékosokat miért nem probálkoztok be Simeoné-nál? Ő nagyon jó edző .

Szbence 2014.07.15. 21:51:35

Gyerekek a végén még Buffon lesz a játékosedző...

Rivendell 2014.07.15. 21:52:00

Conte a szezon során most 1x volt tökös....Agnelli bekapta a brokit,végre valaki arcon vágta a srácot.

Forza Juve 2014.07.15. 21:52:45

@devil-z: hat persze, hisz nekem a Juve a legfontosabb, soha nem hagynám el, bármi történne, Conte megtette, ennyi, nem érdekel miért, logikus, hidd el.

juve28adam 2014.07.15. 21:53:00

@Forza Juve: De ők nem Conte stábjának tagjai? Gondolom akkor ők se maradnak.
Alessio meg amúgy is egy fatökű szerintem , Carrera sokkal jobb kiállású volt (meg neki van valami peres ügye is..)

Rivendell 2014.07.15. 21:53:04

@FCB551: túl magas lenne már neki is a fizuja+ ahogy viszik a vége az lesz,hogy ők is úgy veszik majd a játékosokat a kezelhetetlen adósságuk ellenére is

realsequator 2014.07.15. 21:53:35

Forza Juve Torghellével is!!!!! Vidal fájna nagyon! Ez igaz?

Hiába nem a távozót kell siratni hanem az érkezőt köszönteni de ez Vidal bammeg!!!!

ejhaa 2014.07.15. 21:53:42

még a jó öreg kapáló is terítéken van,igaz őt megfizetni

stevenh 2014.07.15. 21:53:58

@Rivendell: DD az a legnagyobb gond, amit máshol is olvastam már, összerakott egy erős francia válogatottat ami az övé teljesen, 2 év múlva meg hazai pályán rendeznek EB-t nem tudom elképzelni, Juve kötődés ide vagy oda, hogy elszalassza ez a lehetőséget, pláne hogy esélyesként indulnának.

Másrészről nem is tudok mit mondani, már 1 órája emésztem a hírt értelmes mondat mégse jut eszembe...ez egy vicc...

Rivendell 2014.07.15. 21:54:09

@realsequator: nincs is érkező jelenleg:D csak Coman

venember83 2014.07.15. 21:54:47

@keshudioo: nagyon szomorúnak tűnik, idióta vezetőség... Nem tudom elhinni, hogy olyan elérhetetlen dolgokat kért volna Conte tőlük.

Tony. 2014.07.15. 21:54:55

Az időpont csak arra lehet bizonyíték, hogy nem megfelelőek az erősítések. Tehát becsapták Conte-t.

Akkor már ment volna májusban, ha megmondják mi lesz.

Ezzel kvára kibasztak az egész klubbal. Nyár elején jön valaki legalább tudjuk mire számítsunk. A keret egy része már edz, gyakorlatilag 1 hét alatt kellene villámgyorsan találni valakit, aki elkezdi a felkészülést...

Vajon hány játékos kéri eligazolását vele együtt?

Gondolom megtudta, hogy Vidal megy, vagy nem jött össze senki akit kért.

Edzők:

Hiddink is szabad volt, most már szöv.kap.

Olcsó csicska megoldás lesz az biztos. Olasz középszer.

Az olasz középszerek közül viszont akkor már Spalletti legyen.

Forza Juve 2014.07.15. 21:55:10

@realsequator: angol spekuláció csak, Air sanyival is:) akit az en csapatom soha nem venne meg:)

Gabuero 2014.07.15. 21:56:47

Facen van fent egy video ahol buffon ad sajtotajekoztatot vki le tudja forditani vagy egyaltalan valami fontosat mond?

realsequator 2014.07.15. 21:56:51

Conte-ra haragszom nagyon!!!!!!! A vezetőkre még jobban!!!!!!

Forza Juve Per Sempre!!!!!!!

babo0410 2014.07.15. 21:57:21

Egyébként azt remélem nem felejtettük el, hogy mikor megvádolták, és eltiltották, mi nem mondtuk neki, hogy ennyi, pedig elég hosszú időre tiltották el az elején, csak később enyhítették azt. Már csak ezért is lehetett volna Conte lojálisabb a klubbal. Most nagyot csalódtam. Edzőnek én szívem szerint egy volt Juventinot néznék meg, aki hasonlóan robbanna be, mint Conte, de ilyet most nem tudok mondani. Sajna olyan név nincs a piacon, akit el tudnék képzelni. Azok nem elérhetőek. Talán lehetne Carrera és Alessio a két edző. Csak félő, hogy nem tudnák úgy motiválni a csapatot, ahogy Conte tette. Félek nem jövünk ki jól ebből. Szerintem most mind a két félnek engednie kellett volna.

devil-z 2014.07.15. 21:57:47

@Forza Juve: Del Piero is elhagyta, ugye akkor nála is mindegy mi volt az ok, égessük el máglyán. Hagyjuk már a hülyeséget.

verojuventino 2014.07.15. 21:58:18

@Forza Juve: Conte esetében hiába a klub szeretet, neki ez a munkája, becsapottnak érzi magát teljesen jogosan. Májusban még a vezetőság nem szólt neki semmiről, Conte feltételeit elfogadták, erre július közepén gondolom Conte számára tisztult a kép.Hiába juventino, Ő nem csak szurkoló, hanem a munkáltatója csapta be!Ettől függetlenül a Juvét imádja, ebben biztos vagyok, de itt erkölcsi és szakmai szempontok döntöttek!1995 óta imádom a Juventust, 2006-ban, amikor a csúcsról a pokolba kerültünk, akkor varrattam a gerincemen végig egy "Bianconeri" feliratot, és én hagytam volna?Itt nem erről van szó!Hanem arról, hogy az olaszok és az olasz csapatok saját maguk alatt vágják a fát, de csak mindaddig, amíg az olasz válogatott és az olasz foci nemzetközi szinten teljesen erejét fogja veszteni. A 2006-os hülyeségüknek is a válogatott látta kárát,a mostaninak meg a klubcsapatok. Egyedül a Juve tudott kiemelkedni az olasz csapatok közül, erre szétrombolják mindazt, amit felépítettek. Iturbe 29M-ért, Sanchez meg 32-ért az Arsenálé...Vidal meg minden bizonnyal az MU-ban?

realsequator 2014.07.15. 21:59:48

A világ változik.... Padoin örök!

Goku06 2014.07.15. 22:00:53

@Tony.: na igen, a szezon végén nem sikerült meghosszabbítani a szerződést.. akkor Conte kért valamit, ők valamit ígértek. És Conte eddig várt arra hogy a vezetőség teljesíti-e az akkori ígéretét. Úgy látszik nem, és Conte nem csinált segget a szájából azzal hogy kért valamit a maradásáért cserébe, nem kapta meg, de mégis marad.

realsequator 2014.07.15. 22:01:04

@babo0410: Babo most nagyon egyetértek Veled!!!!!

devil-z 2014.07.15. 22:01:12

@Forza Juve: nem érdekel az ok, te mondtad, az lényegtelen. Itthagyták a Juvét, dögöljenek meg mindketten. Ez a te gondolatmeneted, remélem te is érzed kissé fail.

keshudioo 2014.07.15. 22:01:30

@Forza Juve: Jobb alsó sarokban a kis óra mellett kell bekapcsolni.

FCB551 2014.07.15. 22:01:38

Most ne küldjetek melegebb éghajlatokra vagy elküldtök a ....... De miért kell feltéttlenül nektek Olasz edző? Láttam Énis a neveket csak Olasz az esélyes a posztra

Forza Juve 2014.07.15. 22:01:56

Vmi lefordítani mit mondott Conte?

Szbence 2014.07.15. 22:03:49

@FCB551: Nem olasz kell hanem Conte..

Rivendell 2014.07.15. 22:03:57

@FCB551: szokás olasz top csapatnál az olasz edző,nálunk meg pláne..bibi az,hogy manapság nincsenek kimondottan jó fiatal olasz edzők

juve28adam 2014.07.15. 22:04:01

@FCB551: Mert Allegri és Mancini(hogy az említetteket vegyük alapul) egy tipikus "igenedző"... őket tudná irányítani a vezetőség, nos Contéval ezt nem tudták megcsinálni.

Forza Juve 2014.07.15. 22:04:48

@devil-z: nem ezt mondtam h dögoljenek meg, értékelem amit tettek, de nélkülük is van tovább,Feguson miért nem ment sehova? Vagy Maldini? Dél Piero játszani akart, itt nehezen tehette volna meg, szerintem, a vezetőséget igazolta az o elengedése es h nem ragaszkodtak hozza, h itt maradjon. Azért o es Conte helyzete más szerintem

el.Flaco 2014.07.15. 22:05:10

Deschampsnak még örülnék, ő is lenyilatkozta anno, hogy hiba volt elhagyni a csapatot miután feljutottunk újra. Meg lehetne próbálni, mert az Allegri meg Mancini féle senkiknél még Egervárival is előrébb lennénk.

ejhaa 2014.07.15. 22:05:11

Ha igaz ez a 44 millió eurós ajánlat Vidalert,és fent erre még rá is bólintanak..:)

tjunior 2014.07.15. 22:05:33

@Goku06: Az én elméletem az, hogy Conte kimerült idegileg, amilyen emocionális ember nem is meglepő. Már a szezon második felében elég furcsa volt, aztán jött a májusi hiszti de akkor még maradt. Aztán elment nyaralni és rájött, hogy neki ehhez nincs kedve, inkább a család, pénze van, sunshine happy stb. stb. Aztán visszajött és valamire rá kell fognia a dolgot...Nehezen hiszem, hogy ha tényleg beáldozunk egy kulcsjátékost arról májusban nem volt, ergo Conte nem volt tisztában és most villámcsapásként érte a hír hogy eladjuk XYt, ugyan már...Vagy mondjuk átverte a vezetőség, ígértek fűt-fát aztán szevasz? Ezerszer jobban ismerik Contét, tudták ezt nem nyeli le szó nélkül. Akkor miért akartak vele hosszabbítani? Nem logikus megint csak.
Szerintem Conte átveszi a válogatottat, nem napi meló, jó zsetont kap ott is.
De bármi is az oka, semmi sem lehet indoka, hogy ilyenkor mondjon fel. Menjen el a szezon végén, vagy ha bevállalta a következőt, bármi is történjen csinálja végig.

Rivendell 2014.07.15. 22:05:39

gyerekek érzitek babo auráját? ki lett billentve:)

végre valami felhúzta

ui: amúgy nem beszólás akart lenni,csak érdekesség

Etyekhnuter 2014.07.15. 22:06:17

A sok találgatás kezd már egy kicsit unalmas lenni!
Várjuk meg a hivatalos bejeltéseket lefordítva és a következő napok, talán hetek eseményeit, h kiderüljön, h mi is váltotta ki ezt Contéból!

mpite 2014.07.15. 22:06:39

@ejhaa: Forradalom törne ki Torinó utcáin.

Forza Juve 2014.07.15. 22:07:39

@keshudioo: nem találom, mit mondott?

benssz 2014.07.15. 22:08:07

kövezzetek meg,de én megnézném Alessiót.Egyébként meg Lippi az álmom évek óta.

keshudioo 2014.07.15. 22:09:34

@Forza Juve: Semmi konkrét. Okot nem említ. Köszöni a szurkolóknak. Kérdezték az olasz válogatottról, azt mondta, egyelőre csak a mai döntésével foglalkozik.

Rivendell 2014.07.15. 22:10:43

@mpite: valszeg az is lesz...ha megy Vidal 44-ért

konkrétan Morata és Iturbe árát se fedezné és akkor hol van a többi eladás által generált bevétel..ezek megint 0-ra vagy +-ra akarják kihozni a mercatot

juve28adam 2014.07.15. 22:10:49

@benssz: Az az ember Allegri 2 :D

Forza Juve 2014.07.15. 22:13:52

@keshudioo: semmi ok? Mi a kérdés? Amit fel tesznek neki?

Tony. 2014.07.15. 22:14:08

@FCB551: Mi nem akarunk feltétlenül olasz edzőt. Nekem főleg nem volt ez fontos sose, de mi jobban ismerjük a vezetőinket, mint te és ezért ír mindenki olaszt.

Olcsó és olasz. (Conte is ilyen volt amúgy). Ezt szeretik.

Egy külföldit meg kellene fizetni, lennének elvárásai. Egy középszer olasz szar örül, hogy leülhet a padra és kussol. Ide ilyen kell. Conte is ez lett volna, csak túlnőtt rajtuk az évek során.

benssz 2014.07.15. 22:14:54

@juve28adam: kifejtenéd miért? nem tudunk róla jóformán semmit

verojuventino 2014.07.15. 22:15:57

@Forza Juve: Küldj email címet és elküldöm!

Rivendell 2014.07.15. 22:16:19

Lippi-CApello? 1iket se lehetne irányítani,átnéznének Agnellin és tudja ez jól ő is...kis sutyerák hozzájuk képest

Alex se fog addig visszatérni,míg ezt itt eszi a fene

devil-z 2014.07.15. 22:17:04

@Forza Juve: ellentmondasz saját magadnak, így csak ragozzuk a semmit.. téged nem érdekel Conte indoka enélkül ítélkezel, én azért megvárom a történet végét

Goku06 2014.07.15. 22:17:57

@tjunior: a szezon végén volt valami tárgyalás. Ott azért valamit ígérhettek neki ami nem teljesült..

Bár azért 1 hónapja biztos tudatták vele hogy 10millió vagy 40 millió van a mercatora.... Mert azért furcsa is hogy Iturbe30+Morata20 milliók vannak ajánlva.. Csak tudja a vezetőség hogy ilyen 50 milliós kiadáshoz kell-e vezéráldozat vagy sem..

Viszont pont Conte mentalitását ismerve, most csak meg akarná mutatni a világnak. Egy terve van az embernek, szétb*szni a világot. És ha azt látod hogy van egy jó csapatod akikhez még Morata+Iturbe+Evra csatlakozik, akkor azért csak tetszene.. Csak motiválná hogy végre egy tényleg esélyes csapata lehet európában. Mert Vidal és Pogba maradása esetén a jelenlegi hírek szerint érkező játékosokkal bitang erős csapatunk lenne.

Lehet hogy Conte ki van merülve idegileg, de meg lennék lepődve ha Vidal maradna a nyáron. (vagy ha ő marad, akkor Pogba megy.)

Forza Juve 2014.07.15. 22:20:01

@devil-z: hat mit mondjak? Csak nem adtak neki kevesebb pénzt, vagy nem fizettek ki, vagy nem vettek senkit? Mi volt az az ok, h a felkészülés 2. Napján le kell mondani? Te sem tudod megmagyarázni.

Rivendell 2014.07.15. 22:20:29

@Goku06: 1bibi van...50M felét az eladásokkal fedezni lehetne...nincs 20-25M kiadobandó ?

Berardit meg visszadobták,miközben tudták mire van és mir enincs pénz? nyugodtan jöhetett volna Iturbe helyett és 15M-t megspórolnak és semmivel se rosszabb a srác...sőt olasz és jobb szezont futott és még fiatalabb is

Szbence 2014.07.15. 22:21:19

Sztem tuti Vidal.. Csak nehogy holnap a hivatalos hírre keljek..

Forza Juve 2014.07.15. 22:22:00

Az nem érdekes h a felkészülés Vinovoban van?

Szbence 2014.07.15. 22:23:33

@omlossuti: Vagy pedig buktuk Iturbet, hiszen az a tárgyalás is este volt(lett volna)

keshudioo 2014.07.15. 22:23:47

@Forza Juve: Ezt hogy érted? Mindig ott van.

keshudioo 2014.07.15. 22:24:39

Most Mihajlovicsot emlegetik, aki már májusban is igent mondott volna.

Gabuero 2014.07.15. 22:25:37

Tenyleg es Prandelli?

Rivendell 2014.07.15. 22:26:04

@keshudioo: elég tökös játékos volt,nem hiszem hogy őt Agnelli rángathatná,bár ki tudja kb élete lehetősége 1 Juve,de Interest? fúúúj

Forza Juve 2014.07.15. 22:26:12

@Szbence: 3 millió a kulonbseg@keshudioo: nem Pinzolo, vagy Chatillon?

Gabuero 2014.07.15. 22:27:00

@ejhaa: Ez lenne legnagyobb szegyen ha vidal 44 millioert menne mikor egy senkihazi illaramendiert 40 milliot fizetett a real es egy egyeneset nemtud a labdaba rugni

stevenh 2014.07.15. 22:28:04

Sehogy se látom, hogyan tudnánk ebből jól kijönni...

Megmondom őszintén ugyanaz történik mint annó DD-vel, megmondta ki kell, nem kapta meg elhúzott...Azt hittem ez a vezetőség már nem olyan lesz mint az, úgy tűnik tévedtem...Bár még hivatalos ok nincs miért is történt. Én nem akarok bólogatójánosokat nézni egy Juventus kispadján, és dilettáns barmokat a vezetőségben akik azt hiszik jobban tudják mi kell mint az edző, és az eredményekért nem hajlandóak rövidtávon áldozatot hozni....

Sajnos semmi esély arra, hogy újabb nagy változtatások lépjenek életbe, nálam Klopp az álom ezek után, de ő úgy jöjjön, hogy az egész utánpótlás rendszerünket megreformálja...DE EZ SOHA A B*DÖS ÉLETBEN NEM FOG MEGTÖRTÉNNI

Rivendell 2014.07.15. 22:29:25

@Gabuero: nyugi mi 44-ért ehozzuk őt a madridtól:D

Gabuero 2014.07.15. 22:30:19

@Rivendell: sajnos ilyenekkel nem is lehet viccelodni mer aztan tenyleg igy is lesz xD

tjunior 2014.07.15. 22:30:42

@Goku06: Conte nem egy lakatlan szigetre ment nyaralni gondolom, tisztában volt mi merre hány méter a csapat háza táján. Szerintem itt az olasz válogatott a kulcs és Prandelli váratlan lemondása ( mert ugye úgy volt bármi is lesz a VBn marad,aztán tessék) ez lehet az a váratlan tényező ami májusban még nem volt.

Rivendell 2014.07.15. 22:32:18

jó éjt mindenkinek,álmodjatok 1 BL győztes Juventust

konrad66 2014.07.15. 22:36:59

Emberek úgy érzem elindult lavina ,az lesz ami Unitednál volt,ha Marottát ki akarjuk rúgni ,akkor most kell .Edzőt ésszel válasszunk szóval hajrá Agnelli!!!!

devil-z 2014.07.15. 22:42:08

@tjunior: és szerinted Conte vállalná, hogy emiatt megutáltassa magát a szurkolókkal?

Én pl. sokszor kiálltam mellette, de ha tényleg "csak" ennyi volt az oka akkor az elsők között fogom "megdobálni"

Il Principino 2014.07.15. 22:43:09

Erre kell hazajönnöm melóból?Bazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Goku06 2014.07.15. 22:50:55

@tjunior: Hát igen, a válogatottnál megürült egy hely. De szerintem egy Conte szintű éppen berobbant edzőnek nem szabad elmennie 3 jó klubév után egy válogatotthoz. Neki európai topcsapatnál a helye, bizonyítson európában, utána menjen csak el "bohóckodni" egy válogatotthoz. Az tényleg pihenés a napi munkához képest.. Ha ez a vágya, ám legyen.
Bár talán az lenne a legjobb ha igazad lenne. Ez azt jelentené hogy Vidal-Pogba marad és melléjük jön Iturbe-Evra és Morata... De ha innen valamelyik kiesik, akkor megvan Conte távozásának az oka.

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 22:55:51

Sztem amíg nem lesz normális (Lippi, Capello) szintű edző, addíg Alessio simán vihetné a csapatot. Conte eltiltása idején is jól ment vele a szekér. Igaz, Conte most nem lenne a háttérben. Mindenesetre elég rosszkor jött a lemondása.

Goku06 2014.07.15. 22:57:38

Továbbá az olasz válogatott szál ellen még pár indok...

Jelenleg a Juventus messze jobb mint az olasz válogatott.
Conte is látja azt hogy jelenleg nincsenek olyan jó olasz játékosok, így a 2 év múlva lévő EB-n azért nem esélyesként mehet oda.. Míg pl. DD-nél érthető ok az erős fiatal francia csapat a hazai EB-re... De Conténak nincs miből összeraknia a világverő olasz válogatottat.
Több esélye lenne BL-t nyerni a Juvéval mint EB-t olaszországgal.
És 2 év múlva átvenni a válogatottat érthetőbb lenne.. Addigra Berardi, Verratti és a többi fiatal egy kicsi rutint szed magára... 2 év múlva még sehol sem lesz az olasz válogatott.. 4 év múlva esetleg.

hellan (törölt) 2014.07.15. 22:58:44

Sinisa Mihajlovic milyen formációt használ csapatainál?

Il Principino 2014.07.15. 23:00:46

@keshudioo: Őt már akkor sem értettem miért távozott,mikor feljuttatta a csapatot...

keshudioo 2014.07.15. 23:01:24

@hellan: A Transfermarkt szerint a 4-2-3-1.

keshudioo 2014.07.15. 23:01:50

@kg19850508: Elvileg nem adták meg neki a kért játékosokat.

tjunior 2014.07.15. 23:02:52

@devil-z: Ki fogja hosszútávon ezért megutálni? Senki. Most kicsit forrnak az indulatok, pár hónap és 1-2 juventinon kívül senki sem fog ezzel foglalkozni. Pláne ha sikeres lenne a válogatottnál, ha meg nem, akkor is mindegy. Conte aztán olyan ember aki foglalkozik a másik véleményével.

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:04:52

Édes farkam, Agresti szerint folyamatos a kapcsolat Allegrivel.

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:05:40

Di Marzio szerint is a legesélyesebb a padra Allegri.
Tudnám mit akarunk egy olyan edzőtől, akiről sütött h nem tud mit kezdeni mikor vesztésre álltak.

stevenh 2014.07.15. 23:07:00

Elég merész ötlet, de van kötődése is: Paulo Sousa-ról vélemény? (bár ő sincs jelöltek között, mint ahogy eddig normális nevek sem)

tjunior 2014.07.15. 23:07:07

@Goku06: Nem tudom Vidal/Pogba marad-e, meg ez a válogatott is csak tipp, de nekem ez magyarázná meg ezt a szokatlan időzítést. Az semmiképp, visszajött a nyaralásból, kereste Sanchezt nincs, kereste Cuadradot nincs, akkor lemondok mert nem kaptam meg azokat az embereket akiket kértem.

juve28adam 2014.07.15. 23:07:29

@hellan: Miért nem lepődök meg... Allegri a legrosszabb forgatókönyv.

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:11:02

@keshudioo: @juve28adam: Nézhetjük a 4-3-1-2-es vagy 4-3-3-as felállásokat, aztán ha gebasz van akkor marad a fejfogás.

Anyám...már Q-t majdnem eladtuk, Iturbe majdnem Juve játékos, Conte majdnem Juve edzője maradt, jah h egyik sem történt meg eddig.

Trieszt120506 2014.07.15. 23:11:51

Ebből Allegri lesz. Nesze neked, egy nap alatt szétbarmolták a Juventust...

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:11:57

Tacchinardi hivatalos Twitterjén:

"They told me Allegri to Juventus... No Comment."

"Tudatták velem, hogy Allegri kerül a Juventus kispadjára, no comment."

tjunior 2014.07.15. 23:12:07

@hellan: Allegri amúgy nem olyan rossz edző, ő egy megbízható iparos. Egy bizonyos megbízható szintet mindig tudod hozni a csapataival, a Milan is 1-2szer összerakta miután nyáron szétbombázták alóla. Viszont a saját árnyékát szerintem sosem tudja átlépni, vele nem nyerünk BLt az fix, tiszta Ranieri csak címekkel :). Nem kell odaengedni az átigazolásokhoz ( a végén még visszahozza Matrit :)) akkor nem lehet olyan nagyot bukni vele szerintem.

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 23:13:29

@hellan: Egy bukott Allegri. Csodálatos! Ennél rosszabb nem is jöhetne! Remélem, nem is fog jönni. De ha igen, az összes ellenfelünk röhögni fog... Vicc!!!

juve28adam 2014.07.15. 23:15:29

3 év munkáját 1 nap alatt romba döntöttük...

Il Principino 2014.07.15. 23:16:11

Ez már jó ideje a levegőben lógott...legalább töltötte volna ki a szerződését a klub iránti tiszteletből...így beragad a mercatonk rendesen..edzőt kell először keresni!Mindkét fél hibás,a vezetőség és Conte is!Grazie Mester:)

Il Principino 2014.07.15. 23:17:12

@keshudioo: Deschamps-ra gondolok...ő is ezért ment?

Barolo 2014.07.15. 23:17:27

@juve28adam: Én is szomorú vagyok nagyon, de ez így balgaság.... a 3 év munkája a 3 felejthetetlen scudetto, és érdemes elolvasni Buffon nyilatkozatát is! Nem kell temetni a csapatot, bár sokkal rosszabbak az esélyeink, mint 3 órával ezelőtt. Forza Juventus!

Rikster 2014.07.15. 23:19:04

@juve28adam: Jó lesz az 1 órának is, elképesztő mi várható majd a következő napokban...főleg ha Allegri lesz az edző...

Rikster 2014.07.15. 23:19:46

@hellan: Feküdjenek már le inkább, ennyi elég volt mára, idegesítik fel még jobban az embert...

Trieszt120506 2014.07.15. 23:19:52

@hellan: nyakunkon a felkészülés, a mercato közepén vagyunk. Mondjuk Allegri jó bólogatós kutya módjára fog viselkedni ebben biztosak lehetünk.

stevenh 2014.07.15. 23:23:25

@Trieszt120506: Pont ugyanezt akartam írni, írják a cikkben, h megvizsgáljuk megfelelő profilú edző-e..hát igen nagy bólogató a kis Massimiliano...egyébként inkább ő mint Mancini...de akkor is basszus ne már................

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:23:40

@Trieszt120506: Jó kérdés azt a 60M-et, amely látszik egyelőre, hogy van átigazolásokra, hova költeti majd el velünk.

HiemannMoc 2014.07.15. 23:24:25

Ranierinek jelenleg nincs csapata .
Róla mit gondoltok ?

Il Principino 2014.07.15. 23:26:13

ki fog ordítani a pálya szélén?:(

stevenh 2014.07.15. 23:26:32

@HiemannMoc: Elég volt belőle az a két év, bár igazából nem voltak rossz évek...Egyébként szerintem titokban ő Allegri apja.....

Trieszt120506 2014.07.15. 23:26:53

Én talán egy hajszállal a legjobb opciónak Spallettit tartanám az olaszok közül, de elég középszerű sajnos mind, aki elérhető. Guidolin és Allegri hasonló szint. Mancinit inkább hagyjuk.

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:27:07

Di Marzio most mondta a Sky-on élőben, hogy Evra is megvárja h ki lesz az edző és utána dönt.

ManOfSteel 2014.07.15. 23:27:49

Azért a tuttomercato bedobta Zizu nevét is. Én ezért imádkozok.....de úgy is Allegri lesz...

ejhaa 2014.07.15. 23:27:53

Pirlo és Allegri között nem volt valami súrlódás?Mintha az rémlene,hogy Allegri jegelte volna Pirlot ezért,vagy mert csak szimplán nem ment az öregnek akkoriban?

Trieszt120506 2014.07.15. 23:27:53

@HiemannMoc: görögország, ha jól tudom

juve28adam 2014.07.15. 23:28:16

@hellan: :D Coman lesz a nyár igazolása.

Il Principino 2014.07.15. 23:28:23

Hiddink-nek van állása most?

AKKOR JÖHET EDZŐNEK ALESSANDRO DEL PIERO:)

Il Principino 2014.07.15. 23:29:54

Hiddinknek van csapata?

AKKOR JÖHET ALESSANDRO DEL PIERO EDZŐNEK:)

Trieszt120506 2014.07.15. 23:30:33

@ManOfSteel: ő meg aztán semmit se bizonyított eddig, még egyszer nem lesz akkora mákunk, mint Contével. Azért Allegrivel egy középszar szintet stabilan hozni fogunk. (a 2.-3. hely azért vele is sima ügy)

Il Principino 2014.07.15. 23:30:56

Tök jó,hogy nem jelent meg először a kommentem....2 lett belőle:)

3Szabi3 2014.07.15. 23:31:30

Ráadásul Pirlo Allegri elől menekült el... :S

stevenh 2014.07.15. 23:31:44

@juve28adam: Ezek után lehet még ő is megbánta, hogy ideigazolt...

Il Principino 2014.07.15. 23:31:53

@Trieszt120506: ő vette át most Gaál Lajos után őket?

Il Principino 2014.07.15. 23:34:19

@Trieszt120506: Akkor hozzuk el a mexikói kapitányt:)igazi karakter:)

2014.07.15. 23:34:26

Moderálni lehet majd!
MI A TELIBEBASZOTT BÜDÖS LÓFASZ VAN?!
Erre kell hazaérni bazmeg?!
Jézusom gyere le ezt nézd!Faszomat,hát majdnem kirúgtam a barátnőmet az ablakon,mikor ezt megláttam,teljesen le vagyok taglózva és ezek a nevek...Allegri,Mancini,Guidolin,Spalletti...vissza a nyomorba,ennyi volt,ezzel az egész felkészülést,a mercatot,mindent baszhatunk!
Mi lesz a következő szezonnal?!Mi lesz a BL-el?!Mi lesz egyáltalán ezzel a seggbebaszott kurva csapattal?!
MONDJATOK MÁR VALAMI BÍZTATÓT MERT ESKÜSZÖM SZÍVEN BASZOM MAGAM EGY SAJTVÁGÓVAL...

hellan (törölt) 2014.07.15. 23:36:24

@fire06: Többet nem tudunk mi sem írni, pár nap kell a megemésztéséhez és h az egész mercatot kezdhetjük előről. Comannak Allegri érkezése mondjuk jó hír.

keshudioo 2014.07.15. 23:36:38

@kg19850508: Én is Deschamps-ra gondoltam, elvileg ő is ezért lépett le. Bár akkor más volt a vezetőség, ugyebár.

keshudioo 2014.07.15. 23:37:18

@fire06: "majdnem kirúgtam a barátnőmet az ablakon"

:-DDDD

Trieszt120506 2014.07.15. 23:37:22

@fire06: menj ki, fussál pár kört... A következő napokban okosabbak leszünk, de lehet, hogy a java még hátravan a fostengernek ami ránk zúdul...

Barolo 2014.07.15. 23:38:32

@fire06: A keretünk olasz szinten még mindig nagy erős....... csak, hogy valami pozitívat is mondjunk....Forza Juventus!

Il Principino 2014.07.15. 23:39:51

@fire06: Én is erre értem haza 1 órája...beléptem face-re,majd a haverom írt,hogy Conte már nem az edzőnk,mi lesz így a csapatunkkal...minden ezzel van tele...sokk a javából...addig pedzegette,amíg csak lelépett...

ManOfSteel 2014.07.15. 23:39:54

@Trieszt120506: Igazad van, de ha Zizu lenne az edző és bukik, akkor mennyivel jobb az Allegri által hozott 2-3. hely? Bajnokok egyik esetben sem lennénk ami azért egy Juventusnál prioritás kell, hogy legyen. Sajnos jó edző nem nagyon van a piacon, de még mindig inkább a lutri mint akiről már tudjuk, hogy mire képes. Bár ez csak az én szubjektív véleményem.

Trieszt120506 2014.07.15. 23:44:15

@ManOfSteel: nem tudom, én nem akarok egy Ferrara-Zaccheroni-Del Neri féle elbaszott, kísérleti 2 évet. Náluk azért jobb Allegri, a keret is erősebb. Egyébként meg nincs kizárva, hogy beválik Allegri, de az tény, hogy a Milan-nal csúnyát bukott. (abban a keretben azért lényegesen több volt/van)

DINOBIZZO 2014.07.15. 23:45:46

nekem ide ne hozzák allegrit vagy mancinit mert b.sz.rok...
kész vicc a vezetés! remélem ég már a székház!!!!h lehetett ezt engedni!!! h????? tiszta vicc a vezetés....ennek az embernek a juventus volt az élete!
mi a **** lesz most???? olasz edző egyetlen montella aki elviselhető lenne de hát kutya volt, nagy kutya ....áááááááá..tényleg minimum egy heynckest hozzanak már vagy vmi..ő legalább dolgozott már arturoval is és nyert is ezt azt! JELENLEG HEYNCKES A LEGJOBB OPCIÓ!

2014.07.15. 23:45:57

Nem tudom a düh vagy a szomorúság miatt van-e,csak azt szeretném még tudni,hogy én vagyok-e az egyetlen,aki sír?!

juve28adam 2014.07.15. 23:48:43

@fire06: könnyem csordult ki nem tagadom...

Il Principino 2014.07.15. 23:50:02

@fire06: én majd akkor sírok,ha a Polip vagy a Király elhagy minket...lehet Conte már tudott valamit róluk,ezért köszönte szépen...viszlát

Il Principino 2014.07.15. 23:52:46

Lesz itt nemulass...vajon az új edző számít ilyen mértékben Pirlora?Allegri!Tévez kontra Mancini...anyááááám...megbomlik a csapategység is...

6utbolcse 2014.07.15. 23:55:57

@fire06: Én tulajdonképpen zokogtam

6utbolcse 2014.07.15. 23:57:18

Felháborító ami itt zajlik!!! Ez a "vezetőség"........felgyújtanám a székházat!!!!!!! Vidal is elmegy..............off-on vagyok

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.15. 23:59:24

@fire06: Én erre csak annyit mondok, h épp (2.) gyerekgyártás fázisban vagyunk. De a hír után teljesen elment a kedvem az esti mókától. Végül el kellett vonatkozatnom, hogy letudjam estére a dolgot...
Az a helyzet, amilyen a vezetőség, lófasz sem lesz itt jövőre. Tuti nem jön semmi komoly edző, csak a fent emlegetett pár kutyaütő max.

Juventus 2014.07.16. 00:00:56

Buffon nyilatkozata:

A Juventus csapatkapitányát, Gianluigi Buffont alaposan meglepte Antonio Conte távozása.

„Váratlan döntés volt, derült égből villámcsapás” – mondta Buffon egy sajtótájékoztatón. „Látván az üzenetekben használt szavakat és azok hangvételét, észrevehetjük, hogy valóban közös megegyezés történt és nem haragban váltak el a felek. Valószínűleg ez már régen benne volt a levegőben és csak most robbant ki. Az ok? Nem tudom, nem beszéltem vele, de erre hamarosan sort kerítek. Amikor valaki ilyen döntésre jut, az azt jelenti, hogy többé már nem akarja ezt a fajta munkát végezni. Talán történt valami az elmúlt napokban, ami komoly kihatással volt a helyzetre. A Juventust nagy veszteség érte, fölösleges lenne ecsetelnem, mit jelentett ő a csapatnak és mennyi dicséretet érdemelt az elmúlt három esztendőben elért eredményei okán. Tény, hogy ez idő alatt sokat fejlődtünk, masszív csapatunk és klubunk van, amely képes lehet pótolni a komoly veszteséget. Nekünk, játékosoknak minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk a ránk háruló felelősség és a bizonyítás érdekében. Fontos, hogy jelzés értékű üzenetet küldjünk. Ez nem a nulladik év lesz, az elmúlt három évben mindannyian fejlődtünk, hála az edzőnek, hála a klubnak. Izgalmas lesz. Hogy aggódom-e? Nem tudom, ki fog érkezni, most csak a jelennel foglalkozom és elmondhatom, hogy egy nagyszerű edzővel lettünk szegényebbek, de a legfontosabb, hogy a játékosok megmaradnak és egy masszív klub dolgozik a Juventus sikereiért. A szurkolóknak nem szabad a bizonytalansággal foglalkozniuk, nyugodtnak kell maradniuk.”

2014.07.16. 00:00:59

@kg19850508: Ebből jól nem jöhetünk ki sehogy se...
Most akkor,ha jól értem a dolgokat:
-Iturbe bukó
-Egyre valószínűbb,hogy a csapat legértékesebb,legjobb játékosa távozik(Vidal)
-Conte lemondott,egyetlen értelmes név sincs a jelöltek között
Ez így mind egy napra...

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.07.16. 00:04:00

Azért most kíváncsi lennék a csapatmorálra. Gondolom, a béka segge alatt van. Lesznek itt bajok, nem is kicsik. Gyakorlatilag kivégzi a vezetőség a saját gyerekét.

2014.07.16. 00:05:53

@Juventus: Köszi Gigi,sokat segítettél! :(

Goku06 2014.07.16. 00:07:30

Kis közvéleménykutatás:
Jövőre nagy csatában scudetto és BL csoportkör továbbjutás után első meccsen sima kiesés.
Aláírnátok?

Barolo 2014.07.16. 00:09:26

és ebben az a hihetetlen, hogy ez a bizonytalanság ami most kialakul,kemény (és mérhető) gazdasági veszteséget is okoz akár már most nyáron. Egy felelősségteljes csapat el adhat néhány top nevet, hiszen ezek is összetett dolgok, de azt a pénzt azonnal vissza kell forgatni nagy nevekbe, hogy megnyugodjanak a szurkolók (Lásd: Sanchez-Suarez-Reus vonalat.... de ez ami ma kialakulni látszik, ez gazdaságilag is nagy pofon lehet Agnelliéknek, pedig ahhoz elvileg még értenek is.
Forza Juventus!

2014.07.16. 00:09:30

@Goku06: Allegrivel?!Nem...

Barolo 2014.07.16. 00:10:09

@Goku06: Ezüst csillaggal kiegészítve alá....

6utbolcse 2014.07.16. 00:12:14

Conte együtt lélegzett a csapattal,a szurkolókkal!!! Régen a mi játékosunk és edzőként is legfőképp Spirito Juve volt,ilyen trénert aki igazi Juventino nem fognak találni sehol mostanság!!! Szerintem a játékosok is iszonyatosan csalódottak,ahogyan én is!!! Sötét évnek nézünk elébe.....

6utbolcse 2014.07.16. 00:20:19

Agnelli: "A Juventus mindent újra fog kezdeni egy csapatnyi tehetséges, professzionális labdarúgóval, akik mindenben segíteni fogják az új edzőt és tovább írják majd a klub jelenét és jövőjét."

Il Principino 2014.07.16. 00:24:51

„Nem lehet 10 euróval a Ritzben (angol luxushotel – a szerk.) megebédelni” – mondta Conte a sajtónak még a nyár elején, amikor a klub Bajnokok Ligájával kapcsolatos esélyeiről kérdezték. A bianconerok lemaradtak Alexis Sánchezről, aki az Arsenalba szerződött és a Juan Iturbe-val kapcsolatos tárgyalások is megrekedtek.

Jelentések szerint Conte távozásának oka az, hogy a klub Arturo Vidal, vagy Paul Pogba játékjogát szeretné értékesíteni a nyár folyamán.

realsequator 2014.07.16. 00:39:03

@Goku06: Adj egy cerkát baszod, úgy aláírom egy évig radírozod!!!!!
:)

Error001 2014.07.16. 00:58:59

Di Marzio szerint már ma azaz szerdán Allegri vezényli az edzést Vinovoba!! A Róma pedig bejelentkezett Iturbe-ért. Evra pedig az új edzőre vár.

babo0410 2014.07.16. 01:16:53

@Rivendell: Engem is ki tudnak dolgok billenteni, de csak az érthetetlen dolgok. Ez most az. Az igazolások kapcsán értettem mit miért tettünk, talán Padoint és Pelusot is csak anyagilag. De ezt a hirtelen felmondást fel nem foghatom. Nem lett volna célszerűbb megvárni a nyarat, hogy kiket igazoltunk, és ha nem úgy alakulnak az igazolások, akkor jövőre a szerződés lejártával távozni? Így ez cserbenhagyás. Egy szerelem megcsalása.
Ha a szerződés lejártával távozott volna, akkor lett volna ideje mindkét félnek megtalálnia az ideális megoldást. De gondolom Conte a válogatottat választotta. Megcsalta az Öreg Hölgyet!

MdewC 2014.07.16. 01:17:55

Romokban vagyok.

Hajrá. Juve.

hellan (törölt) 2014.07.16. 01:32:08

Di Marzio: Holnap Allegri már Vinovoban lesz.

MdewC 2014.07.16. 01:49:44

@hellan: okádnom kell, takarodjon haza az a barom!

Rossz dimenziós kapuba léptem be... EZ NAGY EL LETT...

babo0410 2014.07.16. 01:57:00

@Tony.: Nagy hülyeség amit írsz vágod? Miért lenne jó az a vezetőségnek, ha ők döntik el mi van, és az edző egy tutyimutyi? Abból csak bukás van.
@Forza Juve: Pinzoloban az inter van.
@tjunior: Allegri nem rossz edző, csak éppen mikor a Milannal volt, folyamatosan az alapemberek kidőltek a felkészülés alatt. Na ebből nem kérek.
@hellan: Gyorsan és pocsékul? Mert az egyik legpocsékabb megoldást találták meg Allegrivel. Ha valami véletlen folytán mégis beválna, akkor vendégem vagy itt Farnhamban egy Hogstar sörre. Te is Tjunior! :D
@szabika84: Az szép lenne, ha Pirlo meg elkezdené húzni a csapatot ha Allegri jön, és mindenki menekülne.
@Juventus: Ilyen egy igazi kapitány!
@Error001: Inkább ilyeneket ne is írj. Ok. jön Allegri. De nem jön Iturbe? Nagy csalódás lenne ez így egyszerre.

babo0410 2014.07.16. 01:59:49

@hellan: Szégyen. Hogy lehet olyan embert kinevezni, aki miatt a Milan is a béka segge alatt van? Aki meccseken csak a fejét vakargatja, de f.ngja nincs mit kéne csinálni mikor ég a ház? Ennyit a nagy Juvéról. Minimum egy csalódást keltő szezon következik. Agnelliék most hülyék voltak, de nagyon.

babo0410 2014.07.16. 02:01:32

Boccs, hogy ennyit írok, de innentől Evra nem jön, Iturbe nem jön, Morata? Kérdés. És ha ők nem jönnek, Allegrivel végünk. Nagyon csalódott vagyok. Szinte sírni szeretnék.

Tony. 2014.07.16. 03:39:32

@babo0410: Azért jó, mert akkor nem kér senkit, nem mond meg semmit. Abból dolgozik amit kap. Nincs gond.

Mit érdekli ezeket, hogy bukás van vagy nincs bukás. Látható, hogy ennek a vezetésnek a jelenlegi eredmények bőven elegendőek. Semmit nem akartak tenni, hogy továbblépjünk.

1000év múlva sem térünk vissza oda, ahol ez a klub tartott 2006 előtt.

Az infantilis Agnelli már a "kezdünk mindent a nulláról szöveget" is leadta 3 ilyen év után... Normális? Elképesztő, hogy a családban nem maradt senki akit komolyan érdekelne ez a klub és nem csak üzletnek tekintené az egészet.

Aki idáig hagyta fajulni a dolgot, annak igazából mind le kellene mondania, mert most 1 nap alatt tettek tönkre mindent, ami felépült.

babo0410 2014.07.16. 03:54:53

Egyébként ha jön Allegri vajon hozza a stábját is? Mert akkor agyő kutya világ! Lesz itt még a Ranieri, Ferrara, Del Neri féle kórház a stadion szélén című bohózatból bőven. Bízom benne, hogy Allegri nem, de Iturbe jön. Egyébként nem lehetne az ifiedzőt megnézni? Ha jól tudom Pessotto is ott edzősködik. Vélemény róla? Hozzá mit szólnátok? Allegrinél csak jobb lehet.

Rivendell 2014.07.16. 05:28:04

Allegri? naaa erre még MEssi is felfigyel,tuti hozzánk akar jönni....bazdemeg Agnelli,jobbat nem találni? ezek után te megszűntél Agnellinak létezni,csak 1 senkiházi névbitorló vagy semmi egyéb...Trónok harcásan fogalmazva..csak 1 fattyú vagy:DDD

Conte el..Vidal el és Allegri be hűha tényleg a feladatára alaklmas egyének vannak azokban a székekben,ennél még a keménymag is értelmesebb lehet

Rivendell 2014.07.16. 05:47:25

Moggit akarom...azonnal,majd ő rendet tenne

venember83 2014.07.16. 06:07:50

Futásból tegnap este hazaértem, híreket olvastam, ledöbbentem. Ettem, lefeküdtem, aludtam, felébredtem, de a döbbenet nem hagy alább. Most tényleg a középszerű vezetőség egy hozzájuk illő középszerű edzőt keres? Tényleg nem lehetett normális neveket igazolni, és tényleg felmerülhet Vidal eladásának kérdése bő negyven millióért, közben meg valamire való játékosok harminc körül is nehezen mozdíthatók? Milyen világ ez? Tiszta cirkusz, csak épp itt nem lehet nevetni, csak sírni. Mennék vissza aludni...

2014.07.16. 06:26:46

@babo0410: Én is csalódott vagyok és dühös is,haragszom is Contéra is,de az igazság az,hogy megmondta,hogy ez lesz. Mindenki tudta,hogy ő már idén jelentős erősítéseket akar és,ha nem kapja meg,akkor le fog lépni. Azt hiszem tett már annyit ezért a csapatért,hogy edzőként feltételeket szabhasson,ezek a feltételek pedig nem teljesültek,szerintem ezen a nyáron érdemben már nem is fogunk erősödni,mert ha akarnánk,akkor lehet most nem új edző után kellene kutatni!

rockitbaby 2014.07.16. 06:43:57

@fire06: Ellenben azt sem tudhatjuk, hogy tényleg ez-e a gond. Morata ha csillagászati összegért is de már szinte miénk volt. Evra is aláírt, csak még szépen akart búcsúzni a ManU-tól. Iturbe pedig állítólag a VB döntő megtekintése miatt nem volt még Juve játékos. Iagaz, h nem Sánchez, de Coman-t is idevéve annyira nem rossz eleddig, pláne hogy távozott is már 2 peremember. Szóval bár nem Sánchez és Cuadrado, de igen is képben voltak komoly nevek, akik fiatalok és potenciál is van bennük. Valamint a legtöbb kulcsember szerződéshosszabbítása már megtörtént, vagy küszöbön volt. Valamint az egyel ez előtti cikkben olvashattuk is, hogy ha idén még nem is - mert Napóleon sem egy év alatt hódította meg Európát -, de jövőre lesz pénz szponzor és tv jogdíjakból és tudunk még tovább erősödni.

Igaz, hogy ezek nem itt és most dolgok, de mikor leültették Conte-t, neki is egy több éves projektet mutattak be, amiben látható és érezhető fejlődési potenciál volt. Lehet most már nem a több éves tervek ideje van, ellenben mi nem engedhetünk meg magunknak olyat, mint a PSG, hogy 60 milliós FFP bírság mellett 50 misiért hozzunk játékost. Ezt tudnia kellett már 3 éve is, mikor kinevezték. Abban is van valami, hogy Marotta csinálhatná jobban is, de azért olyan rosszul nem is csinálják. 3 éve kellett egy komplett csapat, akkor 100 milliót fektettek bele, és jött pl Vidal is. Következő évre jött Pogba ingyen, Asamoah és Isla és a kölcsönszerződéseket véglegesítettük. Majd mikor csatárgondok voltak 10 millióból előrángattunk neki egy csatárpárost, akik az utóbbi évekhez képest termeltek tisztességgel és végre nem középpályás a top gólszerző.

Tudom, hogy nem világszinvonal, de maradjunk annyiban, hogy a kéréseit zömében teljesítették. Akiket nem akart mentek a lecsóba, mégha nincs is rá különösebb indok - Ziegler. Akiket meg kér, azok indokolatlanul is itt vannak/voltak - Padion és a távozott Peluso pl.

Nem akarom egy az egyben Conte-ra húzni a vizes lepedőt, de maradjunk a realitás talaján és lássuk azt is, hogy mint minden kapcsolat kettőn áll. Conte is legalább annyira ludas ebben a szakításban, mint a vezetők, ha nem jobban - ezt csak akkor tudjuk meg iagazából, ha hivatalos információk lesznek megerősítve. Addig meg ahogy Korda Gyuri bácsi mondani szokta: All in! ÉS gőzerővel toljuk Mihajlovic-ot!

tjunior 2014.07.16. 07:02:34

@fire06: Jelentős erősítéséket akar ez oké, viszont abban, hogy kevesebb pénz lehet az átigazolásokra abban a BL kieséssel ő is vastagon benne van...

tjunior 2014.07.16. 07:03:21

@Rivendell: Moggi úgy kommentálta a sztorit, hogy edzők jönnek-mennek ez természetes. Meghalt a király, éljen a király.

Andras74 2014.07.16. 07:03:22

@rockitbaby: Conte nem hibátlan, de ezt szerintem senki nem is várta Tőle. A "kötelező" eredményeknél többet hozott. Elfogyott a türelme, és amennyiben igaz, hogy jövő nyáron lesz pénz - a háttér hírek alapján (adidas, tv díjak) akár igaz is lehet -, akkor nem értem a türelmetlenségét. Tartok tőle, hogy itt valami más is van a háttérben.
A logikus lépés az lenne, hogy fiatal edző, fiatal játékosok, jövő nyáron "sztár" igazolások, és akkor nincs nagy gáz. Viszont így ezt az évet bebuktuk, és így necces lesz a Róma és a Napoli mögött a 3. helyet megszerezni, ami a jövő évi BL-hez kell. Tehát fiatal edző kilőve, mert kell a BL indulás, és erre sajnos Allegrinél vagy Mancininél nem fognak "jobbat" találni, vagy nagy lenne a kockázat. Én egyébként Mancininél nagyobb esélyt látnék egy esetleges címvédésre, ha nem robbantják szét mögötte a keretet. Erre nem nagyon látok esélyt, mert szerintem Raiola azonnal elviszi Pogbát, Vidal megy, Lichti megy.......
Ha nulláról kell kezdeni, akkor jöhetne Zizu, Alex vagy Pesotto, mert nekik inkább megbocsájtanánk egy 7. helyet, mint az Allegri féle félnótásoknak.
Én egy ideig semmi jóra nem számítok, mert úgy járt a vezetőség, mint az egyszeri parasztember: nagyot akart fingani, és beszart.....mi pedig szagolhatjuk.

ejhaa 2014.07.16. 07:17:06

Ha Vidal is megy,nekem az ő hiánya jobban fog fájni mint Conteé.
Valahol nem gond,hogy elment,nyilván nem erre a patkányfejűre kellene lecserélni,de hát a vezetőség ezt tudta kihozni magából.LOL
De minek kellett már aznap valakit ide vonszolni?Hogy megmutassuk,hogy mi vagyunk a Juventus,akár ripp-ropp le akasztunk egy (fos)edzőt?EZT miért kellett így elkapkodni,nem értem.De viszont játékosok vásárlásnál higgadtak maradunk,kivárunk a végsőkig..bukta Iturbe LOL
Kár tagadni,hogy Conte utolsó egy éve,sztem volt az másfél is,csapni való volt.Fejlődés cseppnyi szikrája sem látszott,és dughatjuk oda a rekordjainkat ahova akarjuk,mert nemzetközi szinten,mind a 2 évben felsültünk,a bajnokságban egyre nézhetetlenebb és csapni való játékot mutattunk.Látványos meccsek?Emlékszik tavalyról valaki ilyenre?Inkább nézhetetlen tili-toli ment a meccsek alatt.
Ami őt jellemezte az első évében,az teljesen kiveszett a csapatból és belőle is.Késői cserék,nulla rotáció,taktikailag buzulás..szóljon Conte mellett,hogy 3 fronton harcoltunk.
allegri gl!

rockitbaby 2014.07.16. 07:27:40

@Andras74: Ezért mondtam, hogy addig nem tudunk semmi kézzelfoghatót, míg valaki meg nem töri a csendet. Amúgy már az előző szezonban látni lehetett, hogy Conte bár örült a győzelemnek és mérges volt a vereség kapcsán, de közel sem volt olyan vehemens, mint első évében. Valami már a szezon közben eltört de mi nem tudhatjuk mi. Én azt mondom, legyen fiatal edző. Kell a BL pénz nem vitás, de a 2015/2016-os szezonra befolyó BL pénzeket idén tudjuk megszerezni, nem számítva az alap esetet. Szóval most egy olyan edző kell, aki ha kell bedobja a fiatalt és segíti, ha kell akkor üvölt és ha kell, akkor dicsér. Ha most online játékkifejezéssel élve mondanám azt, hogy fogalmam sincs ki lenne a Best in Slot, akkor sem lőnék nagyon mellé, de azért hasonló kalibert hirtelen tudnék mondani.

Mihajlovic pont ott tart most, mint annó Conte 3 évvel ezelőtt, annyi a különbség, hogy Antonio egy Serie B bajnoki címmel és feljutással érkezett, míg Sinisa barátunk Ferrara Samp-os horrorját szedte rendbe. Lehet vitatkozni melyik a nagyobb fegyvertény, maradjunk annyiban, hogy közel azonosak, tudva itt mit csinált Ferrara. Mindketten buktak meg előző csapatuknál, mielőtt valami komolyabbat mutattak és a jelen pillanatok káosza és tanácstalansága is közel hasonló, mint 3 évvel ezelőtt, annyi különbséggel, hogy most nem 2 hetedik helyről indulunk, de mentálisan minimum tökönrugás volt ez a játékosoknak és padlón lehetnek. Szóval még nagyjából ez is stimmel. 3 éve mertek a vezetők merészet lépni, holott már akkor is csak 3 BL hely volt és kicsi esély rá. Most is csak a Roma és a Napoli érhet fel velünk olasz szinten, mögöttük is meglehet a BL hely, de vegyük észre azt is, hogy a Roma nemzetközi kupa nélkül ment a szezonban és heti 1 meccsel nem nehéz vagánykodni, ennek ellenére rakat pontot vertünk rájuk. Így a BL helynek meg kell lennie edzőtől függetlenül, mert olasz szinten van olyan jó a csapat. Így én azt mondom All in mihajlovic-ra!

Andras74 2014.07.16. 07:31:48

@rockitbaby: az a baj, hogy Allegrivel talán már meg is egyeztek. Már a milanos korszaka előtt tárgyaltak vele. Valakinek régi szerelme lehet a Juvénál. Ha marad a keret, képes lehet a 3. helyre, de őszintén: ki a francot érdekel a 3. hely?

Andras74 2014.07.16. 07:33:56

Hiába lesz idén BL is a Rómának, szerintem most át fognak gázolni az olasz mezőnyön, és nem érjük be őket. Conte nélkül sokat gyengültünk máris, és a játékos mozgás (el) még nem ismert....Így az afrikaiak is előnyben vannak.

sleepy8 2014.07.16. 07:39:09

Ez undorito lepes volt, cserben hagyta a JUVENTUST, es erre nincsen magyarazat. Semmilyen.

Hatalmasat csalodtam, egy verbeli Juventino ilyet nem tehet.

Ha pedig tenyleg Allegri jon, akkor sok sikert neki. Lehet hogy vakargatja a fejet, de o a sullyedo hajot se hagyta szarba... (pedig nem az o hibaja volt hogy eladtak alola a Milant)

Andras74 2014.07.16. 07:48:29

@sleepy8: ebben is van igazság, de mi csak találgatunk. Nem azt mondtam, hogy Allegri rossz edző, de nem BL szintű, mi pedig jövőre BL-ben gondolkodunk, ha hinni lehet az újságoknak. Akkor pedig idén kéne olyan edzőt kinevezni, aki jövőre is megfelelő lehetne. Tudom, ilyen nem sok van "szabadon", de akkor meg lehetne egy még nem elismert, de Juve érzelmű is akár.

danimester1 2014.07.16. 08:02:06

SOKK!!!Erre nem lehet mit mondani,éppen a napokban írtam,hogy már nem először verik át a mistert a mercatok során.Ismerjük be,hogy Antonio azért egy tökös gyerek és ezért (kivárt mi lesz a mercaton-bár lehet ez csak ürügy) nem hosszabbított valamint szerintem a VB végére várt a bejelentéssel.Sajnálom,de ez már tényleg érezhető volt,akkor legalább a szezon után ment volna el időt hagyva arra,hogy kereshessünk egy megfelelő helyettest.
@sleepy8: +1 nekem nem kell leírnom,mert úgyanez fogalmazódott meg bennem is és így érzem,rettentő dühös vagyok!
Kíváncsian várom ennek tükrében milyen erősítések lesznek és az eddig idevágyó játékos(ok) ki fog nekünk hátat fordítani. Sáros ebben a vezetőség és Conte is egyaránt,sőt nem elképzelhetetlen,hogy szóvá merte tenni miért nem úgy igazolnak azokat akiket kért.Látva,hogy Iturbéra nem sajnálnak közel 30-at és ezzel már a Barcánál is lehetett volna próbálkozni.Remélem megfelelő helyettes lesz és ez miatt nem bukjuk a logó félben lévő igazolásainkat.

Trieszt120506 2014.07.16. 08:20:37

Megvárhatta volna a mai napot, így az Iturbe biznisz jó eséllyel bukik, a Róma jó dögevők módjára egyből lecsapott rá, ha hinni lehet az olasz médiának.

tjunior 2014.07.16. 08:33:33

Jó eséllyel ez megint nem fekete-fehér sztori. Egyesek szerint Conte egy jellembajnok, a vezetőség meg egytől egyik mocskos hazudozók gyülekezete, mások szerint Conte egy áruló, a vezetőség meg mindent jól csinált. Valószínű, hogy itt mindkét fél hibákat követett el, ezért jutottunk el idáig.
Bárhogy is történt, most tűzoltás folyik, a felkészülés közepén nagyon gyorsan találni kell valakit, aki jó eséllyel csak erre a szezonra marad.
A játékoskeret a legjobb Olaszországban, van egy adott, bevált rendszer is hozzá, az érkező edzőnek csak annyi lenne a feladata, hogy ne verje szét ezt a működő dolgot. Ha ez megvan, harcban leszünk a scudettóért, a BLben, meg lássuk meg ezzel a játékoskerettel nem ördöngösség túlszárnyalni a tavalyi eredményt. Nem kell összeomlást vizionálni egyből.

Trieszt120506 2014.07.16. 08:52:15

@tjunior: mondjuk én speciel meglepődnék, ha 3-5-2-őt játszatna velünk. Valamint sajnos azt sem tudhatjuk, hogy mennyi időre tervezünk vele. Ő egészen biztosan nem fog hőzöngeni mint Conte, ha rajta múlik innen vonul nyugdíjba.

De amúgy szerintem annyira nem rossz edző, mint sokan gondolják. A Milánnál minden ellene játszott; állandóan változó keret, irdatlan mennyiségű sérülés (remélem az edzésmódszereinek és a stábjának nincs köze hozzá), egy idióta klubelnök, aki a taktikába is beleszólt, és az utolsó évében gyakorlatilag az egész közeg ellene fordult, még a játékosok is a megbuktatásán voltak.

Itt azért sokkal nyugodtabb feltételek között dolgozhat.

Táno 2014.07.16. 09:26:39

@sleepy8: +1+

"Ha pedig tenyleg Allegri jon" csak vissza ne hozza Matrit...

Táno 2014.07.16. 09:33:42

Én az egészben azt nehezményezem, hogy ezen problémák valszeg fenntálltak június elején is. Ha akkor Conte feláll, azt gondolom majd' mindenki megérti. Így viszont az átigazolásokat is hozzá igazították, holott egy új edzőnek lehet kellett volna Ménez, Berardi, Diego...

bianconeri_2007 2014.07.16. 09:36:56

kicsit sem elegáns a kulcsfontosságú felkészülés 1. napján lemondani. korábban kellett volna. múlt héten vgay múlt hónapban. aztán hova megy? valamelyik pénzeszsák csapathoz vagy a válogatotthoz? gratulálok. nyilván a vezetőség sem vett meg mindenkit, akit akart, dehát ha vannak pénzügyi korlátok. ráadásul ezzel kib@szott a folyamatban lévő igazolásokkal is, mert ki ír alá egy edző nélküli csapathoz? csalódtam contéban.

babo0410 2014.07.16. 09:36:57

@fire06: Morata, Iturbe, Evra, Pereyra, Coman mind olyan nevek, akik Conte kérésére érkeztek volna. Ha nem távozik Conte akkor lehet Iturbe is meglenne. Akkor most mi baj is lehetne az igazolásokkal? Tuti nem ez volt az ok. Pláne, ha igaz, hogy már a nyaralás alatt döntött. Ne csináljunk már úgy, ha mindig mindenért Marotta lenne a hülye, max Agnelli. Itt most Conte is hibás, úgy érzem. Az igazolásokkal baja nem lehetett. Pláne, ha hinni lehet a pletykáknak, akkor Morata is már megvan, Evra is a miénk volt, Iturbe meg szerintem csak a Conte ügy miatt csúszik. Ha meg a Roma-é lesz, az hatalmas csalódás lenne. De szerintem ha valamikor, akkor idén nem lehetett különösebb panasza az igazolásokra. Maximum akkor, ha ő kiakadt, hogy miért nem igazoltuk le neki Sánchezt, akire nem sok esélyünk volt.

babo0410 2014.07.16. 09:42:06

@rockitbaby: Na ezzel 100%-ig egyet kell értsek. Mondhatunk sok mindent Marotta-ékra, de azt nem, hogy ne próbáltuk volna meg a pénztárcánkhoz mérten a lehető legnagyobb mértékben kielégíteni Conte igényeit.

Devilke Balla 2014.07.16. 09:42:22

@Trieszt120506: ha egy edzot a saját játékosai is buktatni akarják,akkor ott már rég baj van.

@sleepy8: hogy tulajdonképp miért is most vagy ilyen hirtelen ment el,azt csakis o tudja,felesleges bármit is belemagyarázni. Én a videoban nem azt láttam rajta hogy minden mindegy alapon hagyott itt csapot-papot,hanem szerintem nagyon is nehezére esett és fájt is neki,de vmi miatt meg kellett ezt lépnie. elsosorban nem ot kell árulónak nevezni,a fejétol buzlik ugye a hal,ott van például a drága agnelli aki annak ellenére amit az oreg tett a klubért,és o télleg élt-halt érte,ez a faszjankó a saját klubja ellen dolgozik. amugy tegnap az egyik cikkben Llorente elmondása szerint a prioritás megint csak a scudetto,minden más felesleges,hát ezek után nem csoda hogy idegileg rámegy Conte erre az egészre. S ha kiderul hogy Vidal is elmegy a unitedbe,akkor pláne nem csoda.

MdewC 2014.07.16. 10:08:51

@Tony.: Sok Blog társsal, de veled különösen 1et értek.

babo0410 2014.07.16. 10:58:37

@Tony.: Én pont azt láttam, hogy nem elég a jelenlegi eredmény a vezetőségnek, de egy BL sikerért jogosan nem hajlandóak tönkre vágni az eddig elért eredményeket. Én pont azt láttam, hogy mindent megtesznek egy hosszú távon sikeres Juventus érdekében. Azt szerintem te sem gondolod komolyan, hogy a vezetőségünknek nem számit a BL, nem számítanak a sikerek? Akkor szerinted miért harcol annyit Agnelli az olasz foci reformjáért? Miért száltunk többször szembe a liga vezetésével (nem ész nélkül persze)? Miért törekedtünk a pénzügyi stabilitásra? És miért folytattuk azt az utat, amit még 2006 előtt kijelőltek (pénzügyi függetlenség)?

Direct_01 2014.07.16. 12:00:34

Egy napra utazol el és ez vár.Nagyszerű!Nyilván a pénz! pénz! pénz! plusz nem kapta meg a szükséges emberek,Vidalt pedig eladják.Maximűáláisan megértem Contét mert amit Agnelli és Elkann művelnek az nem emberi egy Juventusnál.Most majd kapunk egy olyan edzőt aki tiszteli a két istent.Mancini vagy Allegri lesz az a bizonyos,pedig talán egy támadóbb felfogású Heynckessel vagy Hitzfelddel többre mennék.
Kijelenthetjük hogy a Juventus és Olaszország futballja romokban hever!

hellan (törölt) 2014.07.16. 12:16:35

@Direct_01: Tavalyi keret még egyben van, ha nem barmolják szét a Scudetto még meglehet, de a keret megint öregszik egy évet stb.

Direct_01 2014.07.16. 12:43:11

@hellan: Igen,csak ahhoz egy normális vezetőedző kéne nem egy többszörösen is elbukott idióta barom, Massimiliano "úgysenyerünksemmitdeénvagyokafönők" Allegri.
Előbb nevezném ki Nedvedet mint a nagy olasz 3-as közül akárkit,akik ugyebár Allegri-Spalletti-Mancini.De még ebből a trióból is sikerült a leggyengébbet idehozni,akárcsak átigazolások terén.Mindig a zs-terv érkezik,én ezért is mondtam 2hete örüljünk ha Iturbe jön,nemhogy Sánchez.
Talán itt lenne az ideje a drága Elnők Úrnak felébrednie,bocsánatot kérnie Del Pierotól,majd kinevezni a csapat élére Nedveddel karöltve,majd ezek után fejbe is lőheti magát,persze szigorúan csak szemöldök gyantázás után!

Type-R 2014.07.16. 13:26:49

Ez borzalom, oda az eddig megtett út. Megint parkolópályára kerül a csapat.
@hellan: Még gyorsan kitalálhatja Vidal is meg Pogba is, hogy az új edzővel nem akarnak együtt dolgozni. Bárcsak ne így lenne!

Szbence 2014.07.16. 15:07:38

Olvasta valaki a Tevezes hírt?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása