Trezeguet: "Elhagyom a Juvét"

A francia gólgyáros elhatározta, a szezon befejeztével elhagyja a Juventust.

David Trezeguet

David Trezeguet bejelentése egészen váratlanul érheti a Bianconeri szurkolóit, hiszen nemrégiben még úgy nyilatkozott, attól a klubtól szeretne majd visszavonulni, amelyet már tíz esztendeje szolgál.

"A szezon végén elhagyom a Juventust. A családommal közösen hoztam meg azt a döntést, hogy tíz torinói év után hazatérek. Azt még nem tudom, hogy ez Franciaország, vagy Argentína lesz-e." - nyilatkozta a Juventus történetének legeredményesebb külföldi gólszerzője, majd hozzátette:

"Győztesként akarok távozni a Juventustól."

A játékos ügynöke, Antonio Caliendo szerint Argentína nem opció védence számára.

"Trezeguet fontosnak akarja érezni magát a klubnál, de úgy néz ki, idén ez nem így lesz. Az elmúlt tíz év után talán már nincs benne elegendő motiváció. Beszélnem kell majd vele, és meglátjuk, mi lesz. Én nem hiszem, hogy visszamenne Argentínába, de meglehet, hogy Franciaországban majd találunk valamit."

Giovanni Cobolli Gigli a következőket mondta "David király" nyilatkozatára:

"Tetszik az interjú azon része, ami arra utal, mindent bele fog adni egészen a szezon végéig. Habár még egyetlen percet sem játszott idén, de biztos vagyok benne, hogy szerephez jut majd a bajnokság, a Bajnokok Ligája, és a hazai kupaküzdelmeink során."

Akármit is hozzon a jövő, Trezegolra mindig is győztesként fognak emlékezni az Öreg Hölgy hódolói.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr944649983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süci 2009.09.03. 20:40:54

Várható volt, hogy megelégeli a sok padozást. Amúgy is mindig téma átigazolási időszakban, hogy távozik - mondjuk pont ezért lehet kacsa ez is. Már előre kijelenteni, hogy távozni fog, függetlenül attól mennyit játszik, számomra kicsit furcsa. Mi van, ha valami oknál fogva sokat játszik, és megy neki a játék? Akkor szezon végén 'ja bocsi vicceltem mégis maradok'. Viszont ha szezon vége előtt jelentette volna be, mert valóban nem játszott, akkor teljesen érthető. Ja, várom a sok maszlagot, hogy mennyit tett a Juvéért. Szerintem mindenki tudja, ha menni akar menjen

Ismeretlen_124142 2009.09.03. 21:08:49

Ha Trezeguet eldöntötte, hogy menni akar, akkor ebben az évben nem fog maradandót alkotni. Ezt most tőle függetlenül mondom, mert ha valaki elhatározza, hogy "munkahelyet" vált, akkor már nem képes a legjobb teljesítményre. Egyébként és már nagyon unom ezt a megyek, ja mégsem, maradok huzavonát. Ha rajtam múlna már januárba eladnám, aztán nem kellene variálnia, hogy mit csináljon.

Ismeretlen_129987 2009.09.03. 21:24:31

Szerintem ezt nem csak úgy "kibökte". Azt mondja,hogy a családjával közösen döntöttek így. Biztos van benne mindenből egy kicsi (forma,kevés játék,csapatszerkezet,Ranierivel majd most Ferrara-val való kapcsolata stb),de tény hogy távozik úgy néz ki.Utólag okos az ember,de nem lett volna rossz idén elpasszolni őt vmelyik nagyobb francia csapatnak,és idehozni helyette egy friss erőt. (Milito,Huntelaar,Benzema) Azért ez így eléggé érdekes helyzetet teremt,hogy a második bajnoki meccs után nyilatkozik egy ilyet.

Ismeretlen_130011 2009.09.03. 21:24:53

Ciao Trez!!Köszönünk mindent.....;(

Ismeretlen_122728 2009.09.03. 21:33:26

Hát erőszakkal nem is lehet itt tartani,de azért nekem fájni fog a szívem érte.Mindigis az 1ik kedvencem volt!

Imp_man 2009.09.03. 21:40:05

Várjuk ki a végét, addig van még 1 szezon és van még bőven a szerződéséből. Edzőmeccseken és előző idény végén én dekoncentráltnak és gyengének láttam. Ennek ellenére azt mondom hogy ha lehetőséget kap és élni fog vele, akkor könnyen visszajöhet a régi formája és akkor ontani fogja a gólokat. Szerintem Treznek mentális problémái vannak, keveset játszott és picit kijött a gyakorlatból. 1-2 gól visszajön az önbizalma és máris jobb lesz. Neki a képeségei, életkora még bőven jó. Idén Diego szerintem képes lehet őt sokszor helyzetbe hozni. Ő az egyik legjobb befejező csatár. Viszont mezőnymunkája szinte nulla és mivel kevesebb a kp ezért a csatároknak is védekezni kell. Szerintem ha jól sikerül az idénye maradni fog. Jelen Pillanatban szerintem a csatárok sorrendje: 1. Amauri 2. Iaqi 3. Alex 4. Trez szerintem neki ez a fájó pont.

mmartin91 2009.09.03. 21:56:21

Nyilvánvaló, hogy ezzel a bejelentéssel Trezeguet abszolut leminősül 4. számú csatárnak, és Ferrara a többieket sokkal inkább játszatni fogja, mint őt. Imp_man sorrendje helyes, jelenleg valóban így néz ki a csatárok sorrendje, bár a 2. helyen Iaquinta és Del Piero váltogathatják majd egymást, de jelenleg valóban így áll a helyzet. Én sok sikert kívánok Trezegolnak a pályafutása hátralévő részéhez és persze az utolsó Juvéban eltöltött szezonjához is. Egyébként én nem gondolnám h maszlag lenne az, ha a Juventus történetének legeredményesebb külföldi gólszerzőjét pár sorban éltetné valaki, mivel a tetteire való tekintettel ezt mindenképpen megérdemli, sőt, ennél még többet is. Viszont innentől kezdve a vezetők akár elkezdhetnek azon gondolkodni, hogy a jövő nyáron ki érkezzen a francia helyére.

Tomi 82 2009.09.03. 22:12:51

Imp_man. Szerintem iaquinta nem üti meg eggyikük szintjét sem max az akarásával és a szívével pótolja. Amauri,Del Papa egy szinten vannak Ama fiatal,gyors és technikás,Alex pedig roppant technikás ,rutinos és nagyon jól lát a pályán. Trez már kiégett,de ha kap egy jó labdát akkor azt berúgja. Iaki meg szerintem nem juve szintű játékos...de amugy imádom a lelkesedését Forza Juve

Ismeretlen_108746 2009.09.03. 22:20:08

Amauri 29 éves. Fiatalnak fiatal az élet szempontjából, előtte az élet, de focistaként semmi esetre sem nevezném annak...

babo410 2009.09.03. 23:10:37

Szomorú, ha igaz! És pótolhatatlan, ill, akkor jövőre jöhet Agüero! Nagyon bírom. De sztem Trez, ha lehetőséghez fog jutni, akkor olyat fog mutatni, hogy Ferrara sokat fogja játszatni. És akkor azt fogja mondani, hogy nem látta a fényt a jövőjében, ezért akart menni, de most már boldog, és marad. Én örültem volna, ha ő is innen vonul vissza, mint Nedved. De sajna, ha nem játszk, akkor elöbb utóbb tényleg megy. És akkor tényleg a jelenlegiek közül akit el tudnánk hozni, és jó is lenne, az Agüero. Én még G. Rossitól olyan világmegváltó dolgot nem láttam amiért azt mondanám jöjjön. Trez a kedvencem, és ha elmegy szomorú leszek, és csalodott egy picikét Ferraraban.

babo410 2009.09.03. 23:14:52

Ja és tipikus, hogy Lippi G. Rossit is behívta, rögtön egész nyáron ment, hogy ha megy Trez ő jön. Nem furi, hogy mi csak olyan játékost veszünk mostanság, aki alpember, vagy a VB-re az lehet a válogatottban? (Kivétel a külföldiek). Lassan tényleg az lesz, hogy a Juvéban fog játzani az összes olasz válogatott focista!

himba13 2009.09.03. 23:36:55

Tomi82 Alex jellemzéséből kihagytad szerintem a "lassú" jelzőt... Minden Juventus szurkolónak Alex egy bálvány, de azért maholnap 35 éves. Örülök, hogy Ferrara le meri ültetni a padra, de biztos vagyok abban is, hogy meg fogja kapni azt a lehetőséget, ami neki jár. Azt meg végképp nem értem, hogy Iaqinta miért ne lenne Juve szintű játékos... 52 Juve meccsen rúgott 20 gólt, ráadásul úgy, hogy soha nem számított stabil kezdőnek... Bármikor lehet rá számítani, idén 2 meccsből 1-et az ő fejese döntött el. Gyors, harcos, lesipuskás, jól fejel, viszonylag jól is fejez be... Nem csak az akaratával tűnik ki, szerintem. Ezzel az állításoddal abszolút nem értek egyet. Ahogy mondtad, én is kiemelném, a hozzáállása példaértékű, szerintem nincs még egy Juve játékos, aki ekkora alázattal játszik, emberileg is hihetetlenül szimpatikus. Nézd meg pl. mit csinál ha ellene szabálytalankodnak... leteszi a labdát és megy tovább, azzal foglalkozik, ami a dolga! Szerintem a viselkedése példa lehet még Treznek vagy Diegonak is (Mikor a Roma ellen majdnem nekiugrott Perrottának, na akkor én Perrotta helyében lehet, hogy lefejelem - ezeket a butaságból összeszedett sárgákat valahogy el kéne hagynia). De a lényeg, hogy amellett, hogy Iaqi végtelenül szimpatikus, focizni is tud. Szerintem ő az egyik olyan játékos, aki teljesen megtestesíti a Juventus szellemiségét! Az sem véletlen, hogy a válogatottnál is stabil kerettagnak számít, még akkor is, ha a Juventusban épp kevesebb lehetőséget kap.

Imp_man 2009.09.04. 00:18:02

Egyet értek Iaquintával kapcsolatban. Ő nem igazán lő szabadrúgást, nem igazán lő 11-est ő akciógólokat szerez. 52/20 as gólátlag tőle pedig zseniális, mivel ebben akciógólok vannak és eddigi 2 szezonja alatt nem volt alapember, rengetegszer jött be csereként. Első évében amikor itt volt akkor Trez és Alex játszott leginkább, tavaly pedig Amauri és Alex, aztán a tavalyi szezon végére lett alapember a sérülések miatt. Szerintem ő hozzállásával, küzdésével, góljaival sokat számított a csapatnak. Idén eddig fejelt egy gólt, ami 3 pontot ért és adott egy gólpasszt a Roma ellen Diegonak. Ráadásul szerintem csak átlagosan játszott, bőven több van még benne. Szerintem Juve szintű, ha végigjátszana alapemberként egy szezont, akkor letenné a névjegyét. Nincs könnyű dolga 3 ilyen vetélytárssal. Aguerot mi szerintem nem fogjuk tudni leigazolni, ő legalább 50millát ér, főleg ha jó lesz a vb-n.

Szabi 2009.09.04. 01:00:15

Remélem azért még tud újítani Trez ebben a szezonban! Van egy év megtalálni az utódot! ("Házon belül" is körbe lehet majd nézni esetleg...) Azon nem lepődnék meg ha jövő ilyenkor Lippi a Juvénál dolgozna, mint vmilyen igazgató, tanácsadó vagy ilyesmi! Marrottával mejdnem megegyeztek májusban, aztán Ő mégsem jött, úgy, hogy az a pozíció ilyen alapon adott...

Ismeretlen_99954 2009.09.04. 01:20:22

off, de az ugye megvan, hogy a klubvilagranglistan a roma 3 hellyel elozi a juvet, kesz vicc

Ismeretlen_53881 2009.09.04. 07:58:42

Az ilyen listákat nem kell komolyan venni. Csak meg kell nézni, kik vannak benne a top 10-ben... Trez-t sajnálom. Talán egyszer majd az is kiderül, a háttérben mi folyik.

Ismeretlen_113151 2009.09.04. 12:04:54

Bazmeg... egyik kedvenc játékosom :S

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása