A vezetőség jelenleg a távozókra koncentrál

miretti_fabio_kupaval_gyerekkent.jpgA Sky Sport friss hírei szerint a Juventus jelenleg játékosok értékesítésére koncentrál, Timothy Weah távozása után Torinóban Douglas Luiz, Daniele Rugani és Dušan Vlahović Vlahović ügyére keresnek megoldást.

Gianluca Di Marzio szerint a Napoli egyre optimistább Fabio Miretti szerződtetésével kapcsolatban. A déli klub 14 millió eurót ajánlott a Juventus középpályásáért, és a felek egyre közelebb kerülnek egymáshoz. A végleges megállapodás még nem született meg, de a következő napokban újabb tárgyalásokra kerül sor a szerződés véglegesítése érdekében.

Egyes pletykák szerint Damien Comolli Fabio Mirettiért 20 millió eurót szeretne, kevesebbért nem akarja elengedni. A La Domenica Sportiva Estate műsorban beszélt a helyzetről Ciro Venerato, aki szerint Giovanni Branchini közvetítésével zajlanak az egyeztetések, de a két klub még nem ült le tárgyalóasztalhoz, részben azért, mert a felek ismerik a másik álláspontját: a Napoli 10 millió eurós ajánlatban gondolkodik, esetleg 3 millió euró bónusszal 14 millióra emelhetné az ajánlatát, miközben a Juventus 20 millió eurós árat határozott meg. Ugyanakkor nincs kizárva, hogy 15-16 millió euróra mindkét fél rábólinthat, amennyiben Igor Tudor is beleegyezik.

A Corriere dello Sport írt Dušan Vlahović helyzetéről, és a lap szerint a csatár képviselői, miután elutasították a Fenerbahçe ajánlatát, felmérik néhány klub érdeklődését, és a Manchester Unitednél is kopogtattak, de egyelőre nem történt semmi. A Manchester United valóban csatárt keres, de első számú választásuk Benjamin Šeško, így Dušan Vlahović egyelőre nem érdekes számukra. A Milan figyelemmel kíséri a helyzet alakulását, tudva, hogy Torinóban nem fognak engedni. A fenti pletykákat részben Fabrizio Romano is megerősítette, annyival kiegészítve, hogy Dušan Vlahovićot a Juventus könnyedén elengedné jó ajánlat esetén, és az Öreg Hölgyet érdekelheti Malick Thiaw, ő esetleg bevonható Dušan Vlahović Milanhoz távozásába. 

A Tuttosport pletykái szerint a Juventus és a PSG a végső részleteket egyezteti Randal Kolo Muani átigazolásával kapcsolatban. Az üzlet 10-15 millió eurós kölcsönre és 30 millió eurós vételi opcióra alapulhat. A francia játékos Torinóban szeretne maradni, és ezért elutasította a Premier League klubjainak az ajánlatait.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8718921508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvebest 2025.08.05. 08:28:03

Az elmúlt években nem túl acélos az átigazolási politika a Juvénál. Valahogy akik nagy reményekkel jönnek bele lustulnak a jóba, kényelembe. Akikben meg a Juve nem lát fantáziát feltámadnak. Jó lenne orvosolni eme problémát

venember83 2025.08.05. 09:15:34

Giovanni Albanese: Douglas Luiz távozása a Nottingham Foresthez célegyenesben van, az angol klub kész a brazil középpályás szerződtetésére. A megállapodás részleteiről még folynak az egyeztetések, de valószínűleg kölcsönadásról lesz szó, feltételes vételi opcióval.

Gabi 69. 2025.08.05. 09:43:47

Érdekes valóban a kereslet kínálat. Az árak alakulása. Engem Miretti nem győzött meg hogy jobb lenne Weahnál. Sőt. Mégis lehet többért adjuk el.
A Kolo Muani féle üzlet jó lenne egy kicsit kisebb kölcsön összegért. Amúgy örülnék ha jönne! Csak Vlahóra kellene valami megoldás ne rontsa itt a levegőt.

Rocky80 2025.08.05. 10:59:56

Szegény Rugónak sosincs maradása, pedig hasznos lenne azért!... Miretti dettó.

Egyszer kipróbálom ezt itthon: a hasznos dolgaimat eladom szarér'-hugyér', a többit meg megtartom. Legalább nem lesz pénzem a végére amikor pótolni kell! Remélem beválik.

SuperTrezi 2025.08.05. 11:22:09

Ennyit ér ez a Vlahovics. Egy tavalyi kiesőjelölt ManU nem tesz le érte 20 millát. Fel kéne ébrednie barátunknak.

SuperTrezi 2025.08.05. 11:23:12

@venember83: Szóval akkor vagy megváltja a világot, vagy jövő nyáron visszazavarják. Tökély...

Zsupi44 2025.08.05. 11:30:22

Én megmondom őszintén nem sok mindent látok Mirettiben de hát Rovellában sem sokat láttam, és azóta a Lazió egyik legjobbja. Annak nagyon nem örülnék ha Tóni kezei között táltosodna meg.
Azt sem igazán értem miért ennyire az előadásokra fókuszálunk.
Elmegy Luis oké, nincs megállapodás McKennie-vél lassan ott leszünk, ha mindkettő megy, hogy oké kell középső kp, aztán ezt a Hjulmand vagy kit meg egyből 10 Misivel többért fogják adni.
Elmegy Vlaho oké, nem tudjuk mi lesz Milikkel rendben.
De meginoillanatok alatt ott találjuk magunkat, hogy 2 csatárral megyünk neki a szezonnak, ami még már tavaly sem volt elég.
De ez a Ruganis story is.
Tavaly 1 pillanat alatt kiesett Cabal, Bremer, majd Kalulu, Veiga és Gatti val is problémák voltak a végén nem tudtunk kit oda tenni.
Itt ez a Costa gyerek is.
Leigazoljuk relatíve fiatalon relatíve elfogadható pénzért.
4 hónapig ül a padon, majd mikor végre játékpercekhez jut egyre jobb és jobb, majd eladhuk bagóért, hogy aztán később hozzunk egy idősebbet drágábban.
Csak kapkodom a fejem, hogy vajon mi lehet a cél...

venember83 2025.08.05. 11:53:43

@SuperTrezi: a Juve kivásárlási kötelezettséget szeretne természetesen, nem kivásárlási opciót.

Gabi 69. 2025.08.05. 12:03:59

@Zsupi44: Az a baj hogy ez már így megy évek óta. Sajnos javulás nem is látható.
Rovella? Szerintem ő sem lett jobb játékos csak egy gyengébb csapatban több játéklehetőséget kap attól nálunk nem lenne jobb. Ő is átlag játékos mint Miretti. Fiagolit sem sajnálom pedig ő egy kicsit jobb mind kettőnél szerintem. Neki meg az a baja hogy nem teljesen a focira fókuszál. A probléma ott van hogy hiába eladjuk őket nem hozunk helyettük jobbat de azt is drágábban.

MdewC 2025.08.05. 16:27:10

@Zsupi44: olvastam olyan pletykát, hogy Igor megtartaná Mirettit.

Anno sokat szidtam, de remélem idén adunk neki még egy esélyt és marad.

Zsupi44 2025.08.05. 16:34:18

@MdewC:

Annyit biztos tud mint tavaly Douglas Luis...

bigvee 2025.08.05. 18:26:17

Sajnos ez a klub évek óta rohad. Nekem az utolsó csepp lesz ha Mirettit eladjuk a Napolinak. A kétballábas 60 milliós, magasfizetésű, 5 évvel idősebb, külföldi Koopmeinersnek persze jár még egy vagy akár még száz esély Miretti posztján. Sajátnevelésű, fiatal játékosokat adunk el szotyiért. 1 éve még nálunk volt Fagioli, Miretti, Huijsen, Soulé, de persze ők nem elég jók. Ugyanazt tudom mondani, amit korábban írtam, megérdemeljük ezeket a senkiházi zsoldosokat, akiket a helyükre igazoltunk. De én ebből már nem fogok kérni, egyszerűen szétbasz az ideg, amikor Koopmeinerst, McKenniet, Douglas Luizt vagy Nico Gonzalezt a pályán látom, mert mindig ott motoszkál a fejemben, hogy kiknek a helyén játszanak ezek a balfaszok. Arról már nem is beszélve, hogy a lelátón is valami Comollit meg Modestot látok, akik azt sem tudom kicsodák. A modernkori Cobolli Gigli és Secco. A címerünk meg két J betű egymás mögé rakva. Kurva jó.

Juvebest 2025.08.05. 18:49:36

@Rocky80: Én ugyanígy látom. Rugani nem rosszabb mint Kelly . Nem gondolom hogy a fizuja akkora lenne amit a klub ne tudna kitermelni. Ismeri a klubot az Olasz közeget és elfogadja a tartalék titulust. Miretti is fejlődik tavaly a Genovaban egész sok meccsen játszott. Locatelli, Koopmainers sok meccsen betlizett ők mégis megkapják a lehetőséget folyamatosan

kidelpiero 2025.08.05. 18:51:31

@bigvee: nem direktben neked cimezve, de ez a sajat nevelesu Juve drukker tabor honnan erkezett? Ti exajax/exdortmund drukkerek vagytok?

Konyorgom Marchision meg esetleg Giovincon kivul melyik sajat nevelesu jatekosunk tett le barmit is az asztalra a Juvenal?

Engedjuk mar el ezt az ostobasagot, sosem ez volt a mi utunk... Egy bukott projekthez ragaszkodtok itt tovabbra is...

bigvee 2025.08.05. 19:08:27

@kidelpiero: Itt nem a sajátnevelés a lényeg. Hanem hogy valaki szar és drága. De nem adjuk el, mert drága volt, ezért Ő kap egy újabb esélyt. És a nála jobb játékost (aki amúgy sajátnevelés is, olasz is, szimpatikus is), meg el kell adnunk aprópénzért. Mond már el hogy miért nem lehet még csak pletykát sem olvasni arról hogy a falábú hollandot egy ilyen szezon után amit leművelt, eladjuk? Komolyan szarabb volt nála Miretti a Genoában? Akinek van két szeme az a Reggiana ellen is látta, hogy Koop egy szar, Miretti meg jó. De mégis Mirettit adjuk el. Ahogy aki nézett Fiorentina meccset, tudta azt is, hogy Nico Gonzalez egy középszar. De az okos Giuntoli kidobott érte 40 milliót, amikor már ott volt nekünk Soulé. Nem Saka vagy Doué vagy Rodrygo jött Soulé helyére. Hanem Nico Gonzelez... Ez olyan mintha annó Quagliarella helyett nem Tévezt hoztuk volna, hanem Palaciot.

Én a 2000-es évek eleje óta szurkolok a csapatnak, de senkiért nem rajongtam annyira, mint Carlos Tévezért. Szóval engem tényleg kurvára nem érdekelnek a külföldiek, ha azok világklasszisok. De mi értelme teletölteni a csapatot középszerű, szar külföldiekkel? Lloyd Kelly, Joao Mario, Kostic és a már említett játékosok. Neked tényleg tetszik ez a névsor? Ez a bukott projekt, nem az amit meg sem próbáltunk. Mert Yilldizen kívül egy fiatalt sem próbáltunk még beépíteni a csapatba.

kidelpiero 2025.08.05. 19:14:58

@bigvee: ja ok, ezzel egyetertek. Ugy ertelmeztem a sajat neveles miatt kardoskodsz. Ha rajtam mulna elzavarnam Koopot, de en Mirettit is eladnam, jelenleg egyik sem Juve szint. De Fagioli illetve Soule sem az, sot olaszorszagi teljesitmenye alapjan Huijsen sem volt az. Nyilvan most mar konnyu utolag okos kapitanyt jatszanunk az o eseteben. En szemely szerint Romero eltekozlasat jobban sajnalom, nekem a vedoket tekintve az volt teljesen erthetetlen...

bigvee 2025.08.05. 19:45:20

@kidelpiero: Nem értek egyet hogy nem lennének "Juve szintűek". Mintha az ilyen Yamal, Mbappé, Musiala féle nagyon fiatalon berobbanó világsztárok kicsit felvitték volna az elvárásokat a fiatal játékosokkal kapcsolatban.

Jelen állás szerint McKennie, Kelly, Koopmeiners, Nico Gonzalez, stb. stb. Juve szintű játékosok, mivel nem tervezzük eladni Őket, elégedettek vagyunk velük, Ők a kezdő játékosaink. Jelenleg mindent hozzájuk kell hasonlítani. Ezeknél a játékosoknál már most jobb teljesítményt nyújtanak az általunk nem elég jónak titulált, szotyiért eladott játékosok, ezenkívül mind jóval fiatalabb is náluk. Persze még közelében sincsenek annak a szintnek, hogy BL győzelemért lehessen harcolni velük, de nézzük meg pl. Soulé fejlődését a Romában, aki gyengén kezdett, de szezon végére már az egyik legfontosabb játékosuk lett, most meg eladhatatlan kategóriába került náluk. Mirettinek is időt kéne adni, és tekintve azt, hogy nála szarabb játékosok játszanak a posztján, erre bőven lenne lehetőség nálunk is. Fagioli is ezerszer különb volt mint Douglas Luiz, de télen mégsem Douglas Luizt küldtük el a picsbe, hanem Fagiolit 10 millióért...

De még ha úgy is ítéljük meg, hogy nincs hely nekik, kell a pénz, hogy ide tudjuk hozni a Joao Mario féle TOP játékosokat, akkor is hülyeség teljesen elveszíteni a kontrollt felettük. A Real Madrid úgy adja el a fiatal játékosait hogy visszavásárlási opciójuk van rá (Morata, Brahim Diaz, Nico Paz). Igazán lehetne eszünk, hogy ennyit kiharcoljunk magunknak, de ez irreális elvárás a jelenlegi vezetéstől. Egyébként Huijsenen kívül én Mirettiben látom a legnagyobb potenciált az említett játékosuk közül, ezért nekem tényleg ez lenne az utolsó csepp.

ggbuffon 2025.08.05. 19:51:50

Amíg nincs normális sportszakmai koncepcio es ehhez maximalis elkotelezettseg, mint mondjuk a 2010es evek elejen, addig tok mindegy ki az edzo vagy kit igazolunk.

Az ilyen Weah feleket pl le sem lett vna szabad igazolni.

kidelpiero 2025.08.05. 19:58:04

@bigvee: en reszemrol eleg meccsen lattam Mirettit Juve mezben. Szemely szerint semmibe nem nezem. Azt is gyalazatnak tartom h felvehette a Juve mezt...

bigvee 2025.08.05. 19:58:06

@bigvee: Ja és azt továbbra is hozzátenném, hogy persze nem kell időt adni Mirettinek sem, ha tudunk helyette igazolni egy tényleg minőségi játékost. De csórók is vagyunk, szóval megint egy tucat külföldi jönne csak a helyére. Még amikor volt pénzünk tavaly nyáron, akkor sem sikerült értelmes játékosokat venni, szóval most még inkább hanyagolni kéne az ezzel való kísérletezgetést.

bigvee 2025.08.05. 20:05:11

@kidelpiero: Jó, ez a te véleményed. 20 évesen játszott utoljára nálunk, de semmibe nézed, és gyalázatnak tartod. Pont az ilyen hozzászólások miatt mondom, hogy mi, Juventus szurkolók, megérdemeljük a jelenlegi helyzetünket. Megérdemeljük Koopmeinerst a helyén. Ugye Olaszországban is hasonló kommenteket kapott Miretti, le is kellett tiltania a hozzászólásokat az Instagram oldalán.

Nézzük meg hol lesz 2-3 év múlva. Itt szarba van nézve mindenki, aki kortól függetlenül nem viszi a hátán a csapatot. Yildizről is néha olyan hozzászólásokat olvasok, hogy elképesztő. De én jobban hiszek a saját szememnek, meg annak hogy Miretti is kell Conténak, meg a fél Serie A sorban állt érte tavaly is.

MdewC 2025.08.05. 20:25:40

@kidelpiero: sztem fejlődött a kölcsön alatt.

Sztem keret mélyítés szempontjából jót tenne, ha maradna. (Ha pedig eladjuk 20-ért, amit úgy látom tartunk is, az se rossz.)

@ggbuffon: én egy picit várnék ezzel a megítéléssel is. Itt van Chiello, Igor se tűnik full ostobának és Comolli se ma kezdte. Nekem ami feltűnt, hogy az egész keret szépen edz, jelenleg edzőtáboroznak, azokkal együtt akik elméletileg eladó listán vannak. Sok az erőnléti edzés is. Látszik, hogy az a cél, hogy mindenki rendesen fel legyen építve a rajtra, ha marad, ha nem. Nekem ez bíztató.

1-2 játékos lehet, hogy még elmegy, akkor viszont jöhet Kolo is.

Kérdés, hogy ki lesz még a 3. csatár, ha Vlaho elmegy, illetve kérdés ki marad a védelemben. Ruganit én is marasztalnám.

ggbuffon 2025.08.05. 20:31:10

@MdewC: Tudort tokeletesnek tartottam a kokler Csiagu utani tuzoltasra. Azonban tole varni barmilyen kiugrast...es ezt nem azt mondatja velem h eddig hol mit ert el..hanem hogy olyan elemi baromsagokat csinalt meccseles szintjen is h fogtam a fejem..

Olyan tipik delszlav. Nagy zsenik, ha osszeall minden. Ha nem akk meg oriasi bukok...

kidelpiero 2025.08.05. 20:39:34

@bigvee: gondolom ezert nem kapunk erte 20 milliot se...nyilvan olcso kolcson eseten sorbaalltak erte a semmi szintet nem kepviselo olasz kiscsapatok. Sztem orvendjunk ha ki tudunk erte alkudni 20 misit, aztan felejtsuk el vegre h Juve jatekos volt

kidelpiero 2025.08.05. 20:41:16

@MdewC: eleg nagy baj is lenne ha ennyi idosen nem fejlodott volna, viszont orulni kell minden gurulo euronak, ha azt kozepszer jatekosert kapjuk, az o kepet pedig annal a szocikknel talalod az enciklopediaban

kidelpiero 2025.08.05. 20:44:38

@bigvee: am oszinten, mit lattal a sajat szemeddel a sracban? Az ures tekintetet, amirol leritt h nem erti a labdarugast? A tutyimutyi hozzaallasat amivel belement a parharcokba? A lassu atveteleibe, vagy az eladott labdaiba szerettel bele? Komolyan, a hideg futkos a hatamon, amikor eszembe jut milyen tanacstalanul futkosott a palyan teli gatyaval...

bigvee 2025.08.05. 20:51:01

@kidelpiero: Nem akarok vitatkozni veled, Isten ments. Mindenki gondoljon azt, amit akar. Amúgy is általában megkímélem magam az itteni szakértőktől. És most sem azért írtam ide, hogy bárkit meggyőzzek, csak a csalódottságomat szerettem volna kiírni magamból.

kidelpiero 2025.08.05. 20:59:58

@bigvee: megertem, marmint a csalodottsagos reszt, nalam lassan elfogynak hozza a szavak...

babo0410 2025.08.05. 21:23:46

@SuperTrezi: Szerintem nem sz ára, a fizetése gond. Nem akarnak ennyit fizetni egy lutrinak

Rugani jó lenne, ha maradna. Hadznos csereember lenne.

babo0410 2025.08.05. 21:32:52

Egyébiránt nem a játékospolitikánk a rossz, hanem az edzői stáb volt. Nem a játékosokkal volt a baj, hanem a stábbal.
Tudor ezért kért egyes hírek szerint teljesen új stábot, akik fizikálisan, és fejben is rendbehozzák a keretet.
Jó mindjuk az igazolásaink se mindig voltak jók, mert néha fejben rottyon lévő játékosokat igazolunk. De ezen kívül nem ebben látom a gondot. A gond remélem idén megoldódik az új stábbal. Ha erőnlétileg és fejben is összerakják a csapatot, talán idén jobban szereplünk majd. És ha már ezt eléri Tudor, már megérte idehozni. Én bizakodom.

babo0410 2025.08.05. 21:36:08

@kidelpiero: Azért korábban volt pár saját nevelésünk vagy fiatal olaszunk, ezt a vonalat nem kéne teljesen elengedni.

Gabi 69. 2025.08.05. 21:59:51

@kidelpiero: Nagyon találó a "tutyimutyi"! A lassú átvételei helytállóak.
Engem még a legjobban az zavart hogy támadó középpályás léttére a tizenhatosról nagy ritkán elvállalt lövése amíg a kapuig eljutott kb. Háromszor négyszer pattant a földön. Messzebbről meg nem is mert vállalkozni.

kidelpiero 2025.08.05. 22:02:19

@babo0410: kik? Marmint akibol vegul focista lett?

kidelpiero 2025.08.05. 22:09:43

@Gabi 69.: en nem is ertem h lehet meg itt tema a maradasa. 75 meccsen 2 gol 5 golpassz. Nem akarok mar itt senkit traktalni Mckennievel, de konyorgom a srac 18gol 19 golpassznal jar Juve mezben, ugyh kozepszer o is. Tud olaszosan mutogatni, meg nem tesz ketchupot a pizzara, vagy mi az a plusz amiert itt marasztalnak?

Thuglife! 2025.08.05. 22:49:21

sokan nem értik még mindig mire való a next gen.arra hogy az ilyen egybites játékosokat mint Miretti Mbangula stb akik valamiért kiemelkednek a többi ...-től,néhány millióért el tudjunk adni,ezzel állandó bevételt generálva.Sokan ezt félreértik mikor egy-egy ilyen játékos felkerül az első csapathoz.Ami csak azért történik hogy néhány meccsel a hátuk mögött feljebb verjék az árukat.A kölcsönadás is csak erről szól,nem arról hogy majd tapasztaltabban visszajön és helyet kaphat a rotációban.ilyen nincs.évtizedek óta senki nem került vissza aki egyszer kölcsönbe már elment és az U csapatunkból jött.ki volt az utolsó Marchisio meg Chiellini....?(Giovincot visszavásároltuk nem kölcsönből jött vissza) ha valaki szupertehetség az sosem fog a next genig eljutni. Már 16 évesen megveszik.ha meg egy átlagos játékos aki végig tudta járni az U csapatokat akkor leteszik a next genbe plusz évekre fejlődni játékba maradni.szem előtt van de nem szupertehetség kategória csak egy esély hogy a klub eladja majd egyszer 8-10 millióért.Nem véletlen hogy a külfödi megkörnyékezett játékosaink nem akarnak a next genbe igazolni, inkább máshol a felnőtt csapatban Pl Haaland.a next gen csak egy húspiac elég naiv dolog azt hinni hogy majd egy fiatal onnan kikerülve húzóember lehet nálunk.
Tehát mégegszer:az az UP játékos akinek még szüksége van a nextgenre hogy tovább fejlődhessen az egy SZAR!és el fogjuk adni így vagy úgy.

Rocky80 2025.08.05. 23:07:08

@bigvee: egyetértek mindenben, hinni kell a fiataljainkban, ebben az anyagi helyzetben meg főleg hinnék bennük!

@kidelpiero: Tévezre ránéztél egy okos srácot láttál? Annyira emlegeted ezt mindig Miretti kapcsán... :-) Amúgy nem kötekszem, mert nekem se "tetszik" az arca, csak a látszat néha csal.

Kb. muszáj vagyunk bízni a fiatalokban, mert a jelenlegi helyzet nem állapot szerintem, az olcsó és nem minőségi külföldiek helyett ők a legjobb alternatíva, a top 4 - kiegészülve egy pár "klasszisunkkal" és minőségi külföldiekkel -; így is meg kell legyen, a bajnoki cím meg valljuk be nem reális.

Időt adás téma a fiataloknak: ennyi sorozathoz egy 30 fős bő keret legalább kell, abba meg nehogy már ne férjen el vagy 6-8 fiatal! Játszogatnak néha, fejlődgetnek, kiszórunk belőlük egyet-kettőt esetleg, jönnek fel a helyükre, stb. Ilyen a pénzügyi helyzetünk, így menedzselhetjük a keretet, kvázi addig nyújtózkodunk ameddig a takarónk ér... Ehelyett csak őket adjuk el meg kölcsön érzésre áron alul... Oké, ők nem az általunk oly' sűrűn emlegetett "Juventus szint", de én meg azt mondom hogy JELENLEGI Juventus szint. Ha meg kinövik magukat - ki előbb, ki később -; tök jó!

kidelpiero 2025.08.05. 23:21:14

@Rocky80: lehet felreertesz, nem kinezetrol beszelek. A tekintete meccs kozben.... Pirloe volt hasonlo edzokent, mindketton azt lehetett latni, h nem tudjak milyen rendezvenyen vannak. Es lassuk be, igy is volt...

Gabi 69. 2025.08.05. 23:41:57

@Thuglife!: Sok igazságot írtál a Nex Gen ről. Egyetértek veled.

MdewC 2025.08.06. 02:15:52

@ggbuffon: speciel én még nem a meccselésnél tartottam, hanem a csapat felkészítésénél.

@kidelpiero: 20 millió sztem is jó ár érte. Bár én akit előbb eladnék, az Keny. Igen, attól #többposztonisbevethetővagyokdesemmiextra palitól is kiégek. Ezektől a több poszton szart se tudok playerektől legfőképp.

@Thuglife!: egyébként ebben van vmi.

Gabi 69. 2025.08.06. 08:46:25

Nem tudom mit vártok Mckennitől. Szerintem itt az lehet a baj hogy azt gondolják itt sokan hogy neki kellene irányítani a középpályát ne adj isten az egész csapatot. Ő egy kiegészítő ember a középpályán egy munkás. Azt meg jól csinálja! Nem ő mindig a legjobb de nagyrészt a dolgát elvégzi. Yildiz után a kapura legveszélyesebb középályásunk. Holott nem is ez lenne a dolga. Neki egy baja van. Nincs mellette egy Pirló vagy egy Nedved aki felemelje az ő hasznos munkáját. Szerintem ő nem is volt drága, amiért le igazoltuk azt hozta.

MdewC 2025.08.06. 11:25:32

@Gabi 69.: speciel mit várok Kenytő? Hogy ő legyen az új Vidal. Locatól? Hogy ő legyen az új Pirlo. Végülis mi vagyunk a Juventus nem? Nem egy 4. helyért küzdő középszer team.

Ja, várjunk csak…?

kidelpiero 2025.08.06. 11:32:16

@MdewC: errol nem fogjuk tudni meggyozni egymast. Ranezek a szamokra es egyertelmu a differencia a ket jatekos kozott. Miretti arabol meg lenne oldva Mckennie 5-6 eves szerzodese ( aki tokeletes kezdokent az osszes kupa meccsre, es kozepes szintu olasz bajnoki meccsekre, es jo csere a nagy meccsek 20-30 percere)

MdewC 2025.08.06. 11:39:49

@kidelpiero: Nekem 2 elvárásom van. A bajnoki cím és egy BL cím. Hogy ezt kivel csináljuk meg, nekem mindegy. :)

MdewC 2025.08.06. 11:42:18

@kidelpiero: hozzáteszem, nézzük már meg kikről vitázunk augusztus elején egy Juvenal… nem tudom, hogy inkább sírjak, vagy nevessek?

Remélem még tartogatnak 1-2 nagy igazolást a végére.

Gabi 69. 2025.08.06. 11:48:16

@MdewC: Igen gyengébb mint Vidal! De a mai csapat nyomában sincs a Vidal féle csapatnak. De hasznosabb mint Miretti. Itt nem McKennivel van a baj ő szerintem egy erősebb középályán is elvégezné a dolgát. Nem lógna ki. Egy szervező irányító kellene mellé ami nálunk hiánycikk. Minden csapatban van egy munkás játékos ő erre alkalmas. Miretti munkásnak gyenge hiányzik a fizikum, agreszívitás irányítónak meg halovány.

Gabi 69. 2025.08.06. 11:54:56

@MdewC: Sajnos róluk kell vitázni. Ameddig nem igazolunk jobb játékosokat ez van.
Én is jobban szeretném dicsérni agyba főbe a csapatot hogy milyen jó veretlenségi sorozatot produkáltak és utcahosszal vezetjük a bajnokságot. Milyen szép gólokat lőttünk a védelmünk tökéletesn zárt. De sajna csak erről tudunk beszélni ami van.

kidelpiero 2025.08.06. 12:15:35

@MdewC: reszben ertem, de ha tenyleg a nyers szamokat nezzuk ( azok eleg objektiv dolgok) Mckennie hozza Marchisio gol+golpassz szamait. Az akkori csapat siman "elbirta volna" Mckenniet is, ahogy a mostani csapatban ugyanugy balfasznak lenne titulalva Marchisio.. Amit maskeppen latunk, es sztem ebben mar nem fogunk egyezsegre jutni az Mckennie megitelese

kidelpiero 2025.08.06. 12:20:34

Ja es Miretti barkihez kepest egy szar, na ne finomkodjunk, mondjuk ki.... O semmit nem tett le az asztalra. Nem az tortent h kolcsonadtuk a Genovanak es ott meg robbantott es o lett a vezer...

Leram7 2025.08.06. 12:26:49

@kidelpiero: Miretti épphogy 22 éves. Igazad van, hogy eddig nem volt nagy szám, de olasz, saját nevelés, juve szurkoló és még sokat fejlődhet.

Hosszú lesz a szezon és kevés a középpályásunk.

Számomra Loca nem kezdőszint.
Thuram remek.
Koop jó lenne, de még mindig kérdőjel.
McK valszeg megy.
Luiz valszeg megy.
Arthur kuka.

Ki lesz a középpályás? Így is vékony a keret.

OFF: Úgy néz ki Nunez 53+extrákért adja el a pool az olajosokhoz, hihetetlen, hogy Vlhaoért nem ad senki 15-20M...

kidelpiero 2025.08.06. 12:32:11

@Leram7: oke pallerozodjon egy Bolognaban, Velenceben Monzaban mittomen... De mi nem ovoda vagyunk, hanem a Juventus. Mit erdekel engem kiben milyen fejlodesi potencial van.. keves volt amikor itt volt? Keves. Megvaltotta a vilagot kolcsonben? Nem. Ez alapjan azt tippelem, itt sem fogja. Lehet menni, aztan oruljon h majd az unokaknak sztorizhat arrol h jatszott 70 meccset a Juventusban

Leram7 2025.08.06. 12:57:07

@kidelpiero: Egy normális csapatban szerintem nem lenne helye, ahogyan Locatellinek sem, de jelenleg ha eladjuk max 15M, kit veszünk a helyére? Valami afrikai hentest?

Jelen állapotban Thuram, Koop, Loca után 4. választásnak a 2 tagú középpályára Miretti jó. Nyilván lehetne nála jobb, de nem tudunk igazolni.

Nálam inkább Miretti, mint egy újabb afrikai vagy dél amerikai játékos.

Rocky80 2025.08.06. 13:22:36

@MdewC: ez elhangzik mindig ez a "mi vagyunk a Juventus" szöveg, csak évek óta nincs mögötte semmi... Az arcunknál csak az elvárásaink a nagyobbak, meg a csalódottságunk évről-évre. Igenis hasznos játékos Kenny, nem lehet minden poszton egy galaktikus, jelen éveinkben meg pláne nem. El a kezekkel és szájakkal tőle! :D

Rocky80 2025.08.06. 13:23:56

@Leram7: +1, nem látok én megváltót benne, de ő meg dog dögleni értünk, ha más nincs, ez legyen az alap.

MdewC 2025.08.06. 13:57:07

@Gabi 69.: tisztában vagyok vele, hogy meg se közelítjük azt a régi csapatot. :) Sajnos.

MdewC 2025.08.06. 14:04:58

@kidelpiero: de sajnos nincsenek mellette jobb társak. Legyen így, akkor nem értünk egyet, ez már örökre kőbe lett vésve, írjuk fel. ;)

(Megjegyzem Miretti tényleg egy sz@r, rengeteget szidtam, az viszont egy jó kérdés, hogy mennyit fejlődött a kölcsönben, ezt jelenleg nem lehet megítélni. Az is lehet, hogy semmit.) Ugyanakkor amit most olvasok tőled, Neked ugyan olyan nagyok az elvárásaid a játékosokkal kapcsolatban mint nekem.

Akkor valójában az alap kérdésben mégis egyet értünk? Hm… sztem abszolút. Nem vagyunk tele minőséggel, csak töltelékkel. Tök mindegy, hogy az egyik Keny, a másik Miretti. A lényeg az, hogy szumma gyenge a team.

@Rocky80: köszönöm, hogy legalább Te megfogtad a lényeget. Ezt pedig komolyan írom, nem szarkasztikusan. Kajak.

Gabi 69. 2025.08.06. 14:36:26

@kidelpiero: ,"Mckennie hozza Marchisio gol+golpassz szamait. Az akkori csapat siman "elbirta volna" Mckenniet is, ahogy a mostani csapatban ugyanugy balfasznak lenne titulalva Marchisio.."
Na ezt jól írtad! Pontosan ugyanígy gondolom!
Az a pár minőségi játékos hiányzik főleg most a középpályáról. Elől ha Kolo jön és nincs nagy sérülés megvagyunk. Hátul is hasonló a helyzet ha sérülés nincs akkor csak a sok meccs és a fáradság akadály. De ezért mondom hogy rövid a pad. Mert sérülés biztos lesz fáradság meg még jobban.

venember83 2025.08.06. 15:14:57

Il Bianconero News:

A Napoli állítólag megemelte Mirettiért tett ajánlatát. Úgy tűnik, az eredeti 12 millió euróról körülbelül 16 millióra emelték az ajánlatukat.

Egy olyan csapatról beszélünk, amely 36 millió eurót fizetett Luccaért

Egy olyan csapatról beszélünk, amely 35 millió eurót fizetett Beukemaért

Egy olyan csapatról beszélünk, amely 24 millió euróért szerződtette Musaht.

És nekünk akarnak adni 16 milliót egy 22 éves olasz tehetségért, aki 83 alkalommal játszott a Serie A-ban, ebből 67-szer a Juventusban?

Ilyen összegek mellett nem is érdemes tárgyalni.

kidelpiero 2025.08.06. 15:23:52

@MdewC: Mckennie kerdesben nem ertunk egyet,arra ertettem, h ott kar gyozkodnunk egymast, a tobbi reszrol valoban hasonloan gondolkozunk

MdewC 2025.08.06. 15:29:42

@kidelpiero: a lényeges részben egyet értünk.

Hogy Keny hasznosabb-e mint Miretti, az pedig nem kérdés. Ebben tudok rugalmas lenni.

Hogy Miretti hasznosabb lett-e a kölcsön alatt, az pedig @venember83: kolléga kommentje után majd kiderül a Nápolyban, ugyanis ezt a komoly ajánlatot sztem elfogadjuk majd.

kidelpiero 2025.08.06. 15:30:42

@venember83: egyik jatekost sem ismertem akiket irtal, de rakerestem gyorsan, es szamok alapjan, posztjukon, vagy Musah eseten posztjain, mindegyik jobb mint Miretti.

Ezt a fiatalt es olaszt am miert hangsulyozzatok ennyire? Jar erte valami a meccsen, gol elonnyel indulunk, vagy mi? Vagy attol tartotok h ott Musah itt Mckennie ananaszos pizzaja rombolja a csapat moralt?

steven.h 2025.08.06. 15:31:16

@venember83: Igen, egyetértek, nevetséges összeg.

@kidelpiero: azért ez nagyon erős, Marchisio messze jobb játékos volt (és közben nagyon alulértékelt is) mint McK. Ahogy Marchisio látott a pályán meg ahogy át tudta venni az irányító szerepet Pirlo után mikor nagyon kellett és vezérré tudott válni Pirlo és Vidal távozása után és miután kiderült hogy Pogbára nagy a kabát és kell hogy ő ott legyen az nem McK szint, nagyon nem. Ha nincs a sérülése biztos hogy legendaként vonul vissza a klubtól.

kidelpiero 2025.08.06. 15:42:00

@steven.h: valoban nem egy szint a ketto, Mckennie tenyleg nincs azert azon a szinten,de velemenyem szerint Marchisio tul Mckennie pedig alulertekelt, nincs koztuk olyan nagy difi. Marchiso teljes palyafutasat tekintve sztem egy teljes szezonnyi jatekpercre el volt tunve a palyan. :)

venember83 2025.08.06. 15:46:54

@kidelpiero: az IBN posztja volt az egész, elfelejtettem kitenni az idézőjelet.

Angliában az angol játékosok drágábbak, gondolom, ilyesmi indok miatt emelik ki, hogy akkor Olaszországban is többet kellene érjenek az olaszok. De ezzel sem feltétlenül értek egyet.

steven.h 2025.08.06. 15:50:58

@kidelpiero: szerintem meg McK van túlértékelve, a 9-szeres bajnok csapat egyik középpályára se férne be. Jól robotol meg érzi a kaput és nagy ritkán ad egy egy váratlan passzt, de azon kívül mindenben közepes.

Egy sérülés előtti Marchisio cipőjét nem köthetné be.

kidelpiero 2025.08.06. 16:02:55

@steven.h: ertem amit irsz, tudom h itt sokan nagy csodaloi. Abbol a sikercsapatbol nekem o volt az a jatekos aki lefele logott ki, es aki miatt legtobbszor fogtam a fejem. Mckennie jelenlegi megitelese szempontjabol viszont tenyleg nem szamit, azert hoztam ide mert mindketten 5 meccsenkent tudtak/tudnak egy golban szerepet vallalni ( gol vagy golpassz formajaban)

Gabi 69. 2025.08.06. 16:43:17

@steven.h: @kidelpiero:
Amúgy nem könnyű egy ilyen összehasonlítás. Teljesen más közeg, még a játék is változott valamennyire. Mckenninek könnyebb lenne abban a csapatban játszani mert az a csapat jobb volt. Marchisionak meg nehezebb lenne itt játszani mert most kevés a minőségi játékos.
De nekem Mirettitöl többet ér Mc. De lehet másnak fordítva.

Direct_01 2025.08.06. 18:22:13

Nagyon jó stratégia, mindezidáig Mbangulàn kivül nem sikerült senkit sem elpasszolni, Costa-t elcserélték, a sok selejt ki lett fizetve tavalyról és ennyi volt!

Akárhogyan is nézem, ez eddig lószar amit az új vezetőség csinálni! Arra azért kiváncsi lennék, hogy pl Moggival is megcsinálná Dusan amit Comollival és Elkannal!

Kiszemeltek azok vannak, egyre rosszabb nevekkel jönnek elő az ujságok de azért terv az mindig van! Szép idényünk lesz megint, én J.Davidnek örülök de ha ez marad a keret 80%-ban, akkor jövőre sem megyek Torinóba!

Kelly,Djalo,Rouhi,Artur,Luiz,McK,Kostic,Weah,Vlaho,Milik takarodjatok a pi……ba!

Direct_01 2025.08.06. 18:31:45

@Direct_01: Koopmeinersre,Nico Gonzalezre és Savonára is ráadnám a futócipőt de akkor meg 10fős keret lenne.. aztán ha ez megtörtént jöhet 1 belső védő, két szélsővédő ( bal - jobb ), két középpályás, egy szélső meg egy csatár! Olyan ez a brigád mint egy emmentáli sajt, tele van lyukakkal! Siralmas akárcsak a vezetők! Kiváncsi leszek 3 és fél hét alatt mire mennek ??

Remélem olvassák a blogot!
CB: Leoni/Comuzzo/Singo
RB: Molina LB: M.Guttiérez
CM: Hjulmand ( zsniàlis fogàs lenne )

Wizzurah 2025.08.06. 18:55:37

Miretti és DL árából akarjuk Hjulmandot.
Rettenetes gazdaság és játékos politika megint. Régen mi csináltuk ezt, hogy veszünk olcsón és eladunk drágán, lehúzva másokat, mára a Juventus vette fel a bohóc szerepét.
Bár Mirettit jó magam sem taksálnám többre 20 milliónál és valóban cserének is csak jó indulattal nevezném, mert jó megmozdulása van néha 1-2, de csapatban buta, így irányitó nem lesz, nem lát kellően a pályán, pláne ott, ahol a posztja, így igazából semmire sem jó. Nálam McKennie ugyanez, csak ő több poszton tudja ezt a semmit. Nálam nem kérdés, hogy mindkettőnek mennie kell, hisz utóbbinak is lejár a szerződése, inkább menjen valamennyiért, mint ingyen, jó eséllyel a klub is ezért akar megválni tőle, hisz voltak szerződéshosszabbítási kisérletek, sikertelenek. 3,2 milliós fizetéssel, mennyit akarna hosszabbítással, 5 millió körül? Az kurvára felejtős. Múltkor le irtam, mennyi eltékozolt fiatalnak mekkora fizetése volt. Középpályára annyiért amúgy megvettünk volna egy rakás jó játékost, vagy igéretes tehetséget, a nagy részük az volt, akiket múltkor irtam. De ilyenkor van az, hogy mire eladunk, mire előteremtünk pénzt, vagy Elkann rájön, hogy ez így szar lesz és ad lóvét, addigra már késő és majd jönnek a senkinek sem kelló maradék D tervek.
Eszméletlen módon nem tudunk játékosokkal kereskedni, se venni, se eladni, már az olasz kiscsapatoknak is sokkal jobban megy ez. (Udinese Bijol 18m, Genoa Ahanor 17m, stb.)
Lassan eljutunk oda, hogy azt várjuk, mikor dobunk mentő övet Delle Alinak kb.
Magát a mercatot nem tartom eddig rossznak, viszont eszméletlen, milyen lassan mennek az események és mennyi jó fogásról maradunk le, hogy hagyjuk, hogy ez rendszeresen el legyen játszva. Eladnánk Mirettit, oké 20misi, minden ami alatta van nem is válaszolunk, ennyi és vagy megveszi a Napoli, vagy elkussol, akkor marad itt, ha jó ha nem, ennyi. Én feltörekvő játékosként ezt látnám, nem is igazolnék ide, egyszerűen nem tudnának olyat mondani, hogy én ide akarjak igazolni, semmi koncepció, semmi sem zajlik a dolgok medrében, olyan ahogy esik úgy puffan módjára intézünk mindent lassan.
Előre még szerintem jön Kolo, hogy Vlaho marad e, vagy padozik arra az egy évére és fizetni kell a bérét, már pont leszarom igazából. Középpályát rendbe kéne tenni még, oda legalább 1 kezdő és egy igen jó csere kéne, de inkább 2 kezdő szint, mert szerintem Koop ugyanolyan fogalmatlan lesz idén is.

Forzalex78614 2025.08.06. 19:12:44

@kidelpiero:
Én bírom a srácot, de most az elfogultságot tegyük félre.
Nézzük meg a többi kp statisztikáját is, illetve azt, hogy Meki ezeken a meccseken milyen poszton játszott. Mert volt már itt minden.
A Leeds kitérő után szerintem kellő alázattal teszi a dolgát.
Azt mondják mondod középszer, teljesen igaz. Abból van bőven Nálunk, csak nagy pénzekért leigazolva, nagy fizuval (Kopp, Luiz, Vlahovic). Kostic vagy Loca jobb?
Szóval a jelenlegi szeretett csapatunk, ami mára sajnos nem az, ahová sztárok, vagy fiatal és valóban tehetségek akarnak jönni, szar kimondani, de középcsapat. Nincs pénz, eredmény sem sok, erőnlétünk is elég gáz, a rengeteg sérültről rendszeresen nem is beszélve.
Nem adnám el, mert vannak hiányosságai, mint a csapat kb 80 százalékának, de a hozzáállása szerintem példaértékű.

kidelpiero 2025.08.06. 19:36:15

@Forzalex78614: sztem rossz embert akarsz meggyozni, en birom nagyon a sracot, a korlatai ellenere.

2025.08.06. 19:42:26

A világ 20 legnagyobb bevétellel rendelkező klubja között vagyunk, előtte sokáig top15, meg volt top10, top5 is még a fénykorban. De még mindig top20, és pénzügyi gondjaink vannak... ez azért sokat mond szerintem.

Bevételek, meg a világranglistán a helyezésünk :
2004/05 – 6. hely – ~218 millió €
2005/06 – 10. hely – ~195 millió €
2006/07 – 11. hely – ~153 millió €
2007/08 – 11. hely – ~167 millió €
2008/09 – 9. hely – ~203 millió €
2009/10 – 10. hely – ~205 millió €
2010/11 – 10. hely – ~213 millió €
2011/12 – 9. hely – ~195 millió €
2012/13 – 9. hely – ~272 millió €
2013/14 – 10. hely – ~279 millió €
2014/15 – 10. hely – ~324 millió €
2015/16 – 10. hely – ~341 millió €
2016/17 – 10. hely – ~405 millió €
2017/18 – 11. hely – ~395 millió €
2018/19 – 10. hely – ~460 millió €
2019/20 – 10. hely – ~482 millió €
2020/21 – 11. hely – ~433 millió €
2021/22 – 11. hely – ~443 millió €
2022/23 – 11. hely – ~394 millió €
2023/24 – 16. hely – ~356 millió €

Juventus éves kiadásai (2004–2024):

2004/05 – ~210 millió €
2005/06 – ~200 millió €
2006/07 – ~165 millió €
2007/08 – ~170 millió €
2008/09 – ~190 millió €
2009/10 – ~195 millió €
2010/11 – ~205 millió €
2011/12 – ~200 millió €
2012/13 – ~250 millió €
2013/14 – ~260 millió €
2014/15 – ~280 millió €
2015/16 – ~300 millió €
2016/17 – ~360 millió €
2017/18 – ~370 millió €
2018/19 – ~420 millió €
2019/20 – ~450 millió €
2020/21 – ~410 millió €
2021/22 – ~420 millió €
2022/23 – ~390 millió €
2023/24 – ~370 millió €

Juventus bérköltségei (2004–2024) – összeg és arány a teljes kiadáshoz képest:

2004/05 – ~115 millió € (55%)
2005/06 – ~110 millió € (55%)
2006/07 – ~90 millió € (55%)
2007/08 – ~95 millió € (56%)
2008/09 – ~105 millió € (55%)
2009/10 – ~110 millió € (56%)
2010/11 – ~115 millió € (56%)
2011/12 – ~110 millió € (55%)
2012/13 – ~140 millió € (56%)
2013/14 – ~150 millió € (58%)
2014/15 – ~160 millió € (57%)
2015/16 – ~175 millió € (58%)
2016/17 – ~210 millió € (58%)
2017/18 – ~215 millió € (58%)
2018/19 – ~250 millió € (60%)
2019/20 – ~270 millió € (60%)
2020/21 – ~240 millió € (59%)
2021/22 – ~250 millió € (60%)
2022/23 – ~230 millió € (59%)
2023/24 – ~220 millió € (59%)

Annyira szarul van elköltve ez a ~3-400 millió € minden évben, hogy hihetetlen.

2025.08.06. 19:48:42

@Joachim21: A bérszint az látványosan 55-60 % között mozgott, ami bőven az UEFA ajánlásnak megfelelő, ha most ezt visszanyomják 100 millióra (~30-40%) akkor az valószíná látványosan a minőség rovására fog menni. Így sem voltunk igazán versenyképesek, de ezután mi marad? KB az amit most is látunk, Joao Mario és társai, meg a BL liga szakaszából ha továbbmegyünk akkor pedig ott a vége a kieséses szakasz első körében.

Forzalex78614 2025.08.06. 19:58:17

@kidelpiero: Igazad van, ez félrement.
Na sebaj, legalább leírtam. Aki ék az inge.....

west30 2025.08.06. 20:57:48

@Wizzurah: Azert ez igy nem igaz szerintem,Zidaneon es Pogban kivul nem voltak itt nagy eladasok amiota kovetem a klubbot,pedig nem mostanaban kezdtem. :) Azzal viszont egyetertek,hogy regen megvette a klub Hjulmandot a Leccebol,vagy Singot a Torinobol es nem kellett 40-50-60 milliokat ertuk fizetni.Nevetseges az egesz,eladni plane nem tud a klub,nagyon nehez lesz megvaoztatni azon kepet a piacon,hogy a Juventus az a csapat akit mindenki lehuz.

Columbo Lajos 2025.08.06. 20:59:42

@Joachim21: Ebben az évben a bér 100-140m között lesz. Az a baj, hogy középszereknek fizetünk sokat és szarul igazolunk. A pénz nem volt probléma az elmúlt években.

venember83 2025.08.07. 08:28:33

Douglas Luiz kapcsán már mindenféle csereügyletekről beszél a sajtó, nem lesz ez így jó, úgy tűnik, nemigen akarja senki vállalni a kockázatot ezzel a léhűtővel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1956) bajnokság (3734) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1084) elemzés (40) előzetes (936) Európa Liga (171) felkészülés (147) hírek (1742) játékosokról (10658) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2589) Klubvilágbajnokság (21) meccsek (4624) mercato (4423) nyilatkozat (8008) Olasz Kupa (342) összefoglaló (482) pletyka (4454) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (364) video (271) Címkefelhő
süti beállítások módosítása