Massimiliano Allegri tavasszal távozott a Juventus padjáról, ám Valerio Staffelli így is megtalálta őt a Striscia La Notizia szatirikus műsor keretében, s átadott egy, az edző számára személyre szabott Aranytapírt, s a szakembert a jelenről és a jövőről kérdezte.
„A következő csapat? Köszönöm, jól érzem magam, még a szabadságomat töltöm.
Cristiano Giuntoli miatt távoztam volna? Egyáltalán nem. Nagyon szeretem a korábbi csapatom, és mindig a legjobbakat kívánom nekik.
Torinói látogatás? Nem a Thiago Motta által vezetett Juventus miatt érkeztem, hanem az ATP döntők érdekelnek, és nagyon jól éreztem magam. Jannik Sinner nagyszerű játékos és remek srác.
Munka a Premier League-ben? Nos, az igazság az, hogy itt van köztünk a La Manche-csatorna és a nyílt tenger, nekem pedig nincsenek karúszóim, hogy átúszhassak a Brit-szigetekre.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2024.11.16. 05:59:44
Persze voltál BL döntős. 2szer is. Jó volt a késszel dolgozni mi amikor ment a szekér?
Fogalmatlan nímand
Camo76ers 2024.11.16. 06:53:16
venember83 2024.11.16. 06:57:03
2024.11.16. 07:00:37
2024.11.16. 07:06:05
Sok embert, edzőt, focistát tisztelek. Ezt a f#szkorcs#oját viszont ki nem állhatom. Ennyi.
2024.11.16. 07:08:18
venember83 2024.11.16. 07:10:48
ggbuffon 2024.11.16. 07:26:49
Capello 3x olyan erős keretből olyan antifutballt vágott nálunk pl anno, amihez képest Allegri futballja sziporkázó Barca stilus.
A jelenlegi MisterX Mottát bezzeg minden lathato idiotizmusa es egyelore 0as eredmenysora ellenere meg tisztelni kell..aha értelek.
Nem jott ossze a 2.periodusa, ez tény, elkellett kuldeni, ez is teny. Rossz utemben is tért vissza (o nem egy epitkezos edzo), emellett egy halom kulso es belso tenyezo negativan is befolyasolta a klubbot ebben a 3 evben (szuperliga botrany, plusvalenza botrany stb), szval azert nem hinnem h csak rajta mulott a dolog.
ggbuffon 2024.11.16. 07:31:03
A klubvezetes szethullva, a klub penzugyi nehezsegekkel kuzdott, a keret szar. Ennek ellenere BL helyre kormanyzta a csapatot minden even.
Szar volt a jatek? Igen szar volt. De nem is Pirlokkal meg Tevezekkel, Vidalokkal kellett operáljon. Ahogy nem kapott kozel 200millioert erositest sem pl a kpra, ahogy a jelenlegi sztaredzonk. Amibol a nagyreszet be se tudja epiteni.
2024.11.16. 07:33:52
ggbuffon: Nàlam Conte marad a favorit. Csiágóval még várnék mer nincs csatára(mármint a Szerb primadonnán kívül)és sok a sérült is meg Januárban foltozni kell még a csapatot.
Meg szimpatikusak a nyilatkozatai. Múltkor is vállalta a felelősséget. Nem az 1bites mantrákat tolja mint Allergia anno.
alexGicamo 2024.11.16. 08:09:07
Ami meg Allegrit illeti, egyszerűen örülök, hogy már nincs itt . Csak ennyit tudok mondani róla .
JuveMI 2024.11.16. 08:35:39
u.i.: Jó, hogy már csak töri a Mister.
Juventina7 2024.11.16. 08:46:59
Biztos fogunk még hallani Mad Maxről.
kidelpiero 2024.11.16. 08:56:36
venember83 2024.11.16. 09:02:28
Ez szerintem is megkérdőjelezhetetlen, valamint rendkívül intelligens és diplomatikus ember. Adott kontextus mellett pedig kiváló edző, de ha nincsenek meg a szükséges feltételek, a semmiből vagy az ész nélkül összeválogatott összetevőkből nem tud Michelin-csillaghoz méltó ételt készíteni.
kidelpiero 2024.11.16. 09:26:55
Gaben Smith 2024.11.16. 09:59:07
Eloszor jokor volt jo helyen kesz csapat,leepult liga,penzugyi foleny,genius sportig. Beleult a tutiba.
Masodszor mar szembejott a valosag.
Nem kesz csapat,megerosodott liga,penzugyi hatrany,balfek sportvezetes.
Szamomra az a teljesitmeny amit lerakott egyenlo a nullaval pont bearazta. Igen nulla ,mert ugy jott ide mint a nagy sztaredzo csucsfizetessel ehhez kepest ez…
Beszari Maxi most is borozgat otthon nehogy kideruljon mas helyen is hogy mennyire alkalmatlan ahhoz a szinthez amire O magat kepzeli.
Leram7 2024.11.16. 10:23:24
Motta esetében volt az elején sok rossz meccs, de most lehet látni milyen vékony kerete van. Ha ezt megoldja, akkor az bravúr lesz.
Camo76ers 2024.11.16. 10:26:48
Joachim21 2024.11.16. 10:53:15
Pavel1988 2024.11.16. 11:07:00
Szurkolótársak!
Ez az Allegri csont már rég le van rágva. Továbblépett a klub, edző és a játékosok is és a szertáros sem forgolódik már az ágyában.
Kedvesen nyilatkozott a volt klubjáról és megvédte Giuntolit. Miért nem lehet ennyiben hagyni?
JuveMI 2024.11.16. 11:31:17
rabsic02 2024.11.16. 11:50:18
Joachim21 2024.11.16. 12:07:25
delpi0823 2024.11.16. 12:17:08
Hádész. 2024.11.16. 12:42:07
alexGicamo 2024.11.16. 12:43:53
bulldeo 2024.11.16. 14:28:13
Rikoo 2024.11.16. 14:38:37
Zsinórban 5 Scudetto, zsinórban 4 olasz Coppa Italia győzelem, Szuperkupa győzelmek. Gyakorlatilag teljes dominancia Olaszországban, úgy hogy közben a keret folyamatosan kicserélődött.
De ami szerintem ennél is fontosabb, hogy ő vezette vissza a klubot az európai élvonalba. Oké, elveszített 2 BL döntőt a klub, de ugyanúgy sikerült a Real Madridot és a Barcelonát kiejteni a kieséses szakaszban, sajnos 1 meccsen nem sikerült a győzelem.
Nekem a mai nap ő és Conte a kedvenc edzőm. Meg természetesen Lippi, de a 10-es évek nagyobb hatással voltak rám.
Rikoo 2024.11.16. 14:43:12
ADP, Buffon és Allegri igazi vérbeli olaszok.
venember83 2024.11.16. 14:47:03
Wizzurah 2024.11.16. 15:42:14
Gaben Smith 2024.11.16. 17:29:14
Nem értek egyet.
Allegri Conte csapatát orokolte meg.
Ez a csapat egy hadigépezet volt kis finomitást igényelt.
Emlékezzunk vissza 2014 oszen szinte nem is változtatott semmin Allegri ugy hasitott az automatizált kerettel.
Megkapta a korszak legjobb védelmét Buffon-Barzagli-Chiellini-Bonucci.
A korszak legjobb középpályáját Pogba,Vidal,Pirlo,Marci.
Volt egy Teveze,Moratával.
Ott volt felette a korszak legjobb sportigazgatója Marotta.
A Juventus ebben az időszakban már teljes pénzugyi dominanciában volt a liga csapatai kozott.
Kapott Khedirát,Moratát,Mandzukicot,Dybalát,Higuaint, CR-t ,Benatiát,Cuadradot,Alex Sandrot ,Evrát, Dani Alvest,Pjanicot,Douglas Costát,Cancelot.
Otodik szezonjára 237 millió euro brutto volt a bérkeret, ez akkoriban szinte a duplája volt a második Milan 142 milliójának.
Tehát minden a segge alá volt pakolva.
A taktikája a kezdeti években mukodott csak finomhangolt ,Conte csapatának a váza megvolt. Aztán az évek alatt amikor koptak ki az emberek akkor kellett volna épiteni a csapatot ott megállt a tudás.
Nem haladt a korral ez már az elso korszakának a végén is látszott.
Aztán mire másodjára visszatért már totálisan elment mellette a futball.
Az otodik évére a Juve nemcsak olaszban hanem europában is top kategoria volt pénzugyuileg. Bl favoritok voltunk emlékszem a szezon kezdetekor.
Szerintem iszonyat nagy szerencséje volt ,hogy ebben a periodusban edzhette a Juvét.
Nem O tette naggyá a csapatot hanem a Juventus tette Ot naggyá.
Ha olyan tehetséges edzo lenne akkor az utobbi három évében valamerre haladt volna ez a keret. Semmit nem tudott kezdeni egy olyan helyzetben amikor neki kellett volna beletenni a tudást az egészbe és nemcsak a pénzugyi folény és a korszakos sportig.
Semmit nem tudott hozzátenni az egészhez.
Egy kudarckerulo, felelosséget nem vállaló végtelenul pragmatikus ember.
Rikoo 2024.11.16. 17:53:13
Érdekes visszagondolni az átigazolási piacokra Marotta alatt, mert az igazolások 70%-a gyakorlatilag "kukázásból" állt és más csapatoknak nem kellő játékosok érkeztek. Természetesen néhány kivétellel, mint pl. Pjanic vagy éppen Dybala.
Viszont ezek a játékosok a Juventusnál új szintre tudták emelni a karrierjüket és ilyen szempontból mindegy volt, hogy éppen Conte vagy Allegri az edző, mert mindkettejüknél gyakorlatilag kivétel nélkül újjáépítették az érkezők a karrierjüket.
De ha már ezt az örökléses dolgot mondod, akkor beszéljünk arról az egyetlen szezonról, ahol még tényleg lehetne is mondani, hogy átvette Conte csapatát.
Furcsa olvasni ezt, főleg annak tudatában, hogy láthattuk a tényeket.
Conteval jöttek ugyan a bajnoki címek, de Allegrivel jött az igazi egyeduralom Olaszországban, ahol sorra jöttek az olasz kupa címek is és még a Szuperkupák is. Érinthetetlen volt a csapat évekig.
És emellé jött az, hogy Conte teljesen súlytalan az európai kupákban a mai napig, Allegrivel pedig azonnal sikerült visszatérni a legszűkebb elitbe. A 4 legjobb csapat közé tartották akkoriban a Juventust évekig, amíg Allegri volt az edző.
És erről nem Conte tehet, hiszen Allegrivel sikerült megnyerni a nagy taktikai csatákat a csapatnak. Az ő vezette Juventus volt az egyedüli, aki ki tudta verni a Real Madridot az elődöntőben és ennek köszönhetően nem nyert zsinórban 5 BL-t a Real Madrid.
Taktikailag igen is óriási előrelépés volt Allegri akkoriban Conte-hoz képest. Még egy magasabb szintre került a csapat és maga a klub is.
Egyedül az 5. évéről lehet beszélni, amikor már kezdett megfáradni a kapcsolat, igaz Ronaldo is akkor érkezett. Az már egy teljesen más csapat volt, de még így is BL győzelemre volt esélyes. Sokak számára az Ajax elleni párharc a mai napig fájdalmas, főleg annak tudatában, hogy a Tottenham lett volna az ellenfél az elődöntőben...
"Nem O tette naggyá a csapatot hanem a Juventus tette Ot naggyá."
Teljesen másképp működött akkor a klub. Nem volt 900 millió eurós pénzpumpa, mint most.
A klub úgy tudott fejlődni, hogy jöttek folyamatosan az eredmények és lépésről lépésre sikerült fejlődni 1 évtizeden keresztül. Marotta távozás után minden megváltozott a mai napig.
DelPiero2 2024.11.16. 17:56:31
Fölösleges vitatkozni a felelősségvállalásról, mivel hiába hangzik el egy-egy edzőtől a vállalom a felelősséget szlogen, valójában ez nem jelent semmit, legalábbis nem derül ki, hogy a valóságban mit jelent.
Azt is hozzá kell tenni, hogy a klub hozzáállása pl. Ronaldo idehozatala után mindenkinek Roncinak kellett passzolni, hogy meglőhesse a góljait, abszolút megbontotta a csapatszellemet. Az sem volt szép, ahogy ment a süketelés a vezetők részéről, közben szervezték Thiágót. Hasonlóan Pirlóval is, ment a duma hogy majd kiértékelik, ezt meg azt vesznek figyelembe, aztán egyik napról a másikra kirúgták.
Hozzá kell tenni, hogy tényleg nézhetetlen volt egy idő után a focija.
Rikoo 2024.11.16. 18:05:56
Conteval esélytelen volt ilyeneket akárcsak elképzelni is.
Ráadásul az akkori kezdőben már csak az akkor 39 éves Buffon volt Conte csapatából illetve a két belső védő, Bonucci és Chiellini. Full más csapat volt, más felállásban és más taktikai elképzeléssel.
Az a 4-2-3-1 összehasonlíthatatlan volt a Conte féle 3-5-2-vel.
A második ciklus tényleg sz@r volt, erre nincs mentség. Bár azt érdemes hozzátenni, hogy ez a 3 éves időszak minden volt, csak nem normális. A teljes vezetőséget lemondatták közben és boszorkányüldözés folyt a klub ellen, de erről már felesleges is beszélni, nagyon rossz időszak volt.
Örülhetünk, hogy ennek vége és most egy új ciklus kezdődött, aztán majd utólag kiderül mekkora sikerrel.
9 bajnoki cím zsinórban, valószínűleg egy klub sem fogja ezt megismételni Olaszországban ezt ebben az évszázadban.
"Egy kudarckerulo, felelosséget nem vállaló végtelenul pragmatikus ember."
Az miért probléma, hogy valaki pragmatikus?
A kudarckerülés is egy érdekes dolog. Zidane zsinórban 3 BL győzelmet ért el a Real Madriddal, ami gyakorlatilag megismételhetetlen tett a modern labdarúgásban. Egyetlen másik klubot sem akar vállalni és az se biztos, hogy egyáltalán lesz még valahol edző.
Élvezi az életet ő is, mint Allegri a pályán kívül. Ez olyan nagy probléma?
Vitatkozhatunk itt ezekről, ők pedig eközben élvezik az életüket a labdarúgáson kívül.:D
Gaben Smith 2024.11.16. 18:53:06
Se Contét sem Allegrit nem csipem.
Osszehasonlitod a teljesitményuket tobb ponton.
Conte egy sokadszor hetedik helyezett nagyon mélyen lévo csapatot tett naggyá.
Nem Allegri tette egyeduralkodová a Juvét olaszba hanem Conte.
3x-os bajnok gépezetet rakott ossze mire Allegri érkezett.
A keret folyamatosan cserélodott igen teljesen igazad van. Pont ez a cserélodés mutatta meg ,hogy Allegri nem tud csapatot épiteni.
Pénz ,paripa,fegyver ott volt neki.
Tisztán emlékszem a Guardiola féle Bayern meccsre. Egy beszari taktikát alkalmazott az elso mérkozésen ki is kaptunk. A második mérkozésen pedig minden-mindegy alapon nekimentunk a Bayernek nuanszokon mulott a továbbjutás.
Akkor fogalmazodott meg bennem ,hogy Allegri sosem fog BL-t nyerni. Egyszeruen a foci a bátraké,azoké akik kockázatot vállalnak, nem lehet sundisznoba várakozva Bl-t nyerni.
Sok ilyen meccs volt pl a Madrid ellen oda vissza hogy Cr ollózta azt a golt. Az elso meccs blamája után szintén kard ki kard 3-al mentunk Madridban, aztán az a tizi...
Zidane 3 Bl-t nyert sorozatban...Igen O nyert hármat is itt nincs kérdés.
Orulok Mottának és az uj szakvezetésnek.
A második Allegri éra remélhetoleg egy véglegesen elfelejtett évtizedes felismerés volt ,hogy nem lehet olyan aspektusok mentén klubbot sikerre vezetni ahogy akkor gondolta mindenki.
Rikoo 2024.11.16. 19:19:24
A 4. mondatodtól kezdve ezek kifogások, hogy miért is nem volt jó.
Ennyi erővel a világ összes edzőjére lehetne ilyen kifogásokat találni, hogy miért nem jó vagy nem volt jó egyik sem. Egytől egyig mindenkire bármit rá lehetne fogni.
Nehéz ez az edzői szakma és az edzők megítélése. Ancelotti is full kiöregedett edzőnek tűnt Münchenben, Nápolyban és az Evertonnál, aztán hirtelen megint mindent megnyer a Real Madridnál...
Evoken 2024.11.16. 19:36:41
venember83 2024.11.16. 20:00:53
Ezt én is pontosan ugyanígy gondolom. De a Juventus szintjén attól még kimagaslóan sikeres edző, s nem lehet csakúgy beleülni a tutiba, több éven át csak tutiba ülni… Ő is bőven tett azért, hogy kilenc évig tartson a scudettók sorozata, még ha az elsőket s az utolsót nem is ő nyerte.
gomorra21 2024.11.16. 20:14:15
Nem tudott BL-t nyerni, de a legszűkebb topba tartoztunk akkor pár évig. Azért az nem olyan rossz.
Gaben Smith 2024.11.16. 21:46:33
Ez a kedvencem.
Ancelottit bűn Allegrihez hasonlitani. Ancelotti egy interkontinentális edzofejedelem.
Nyert bajnokságot az osszes topligában. BL-t tobb csapattal.
Allegri még a cipoorrát se dugta ki a csizmából.
Volt egy Milanos bukása aztán nálunk kereste magát degeszre.
Sehol máshol nem bizonyitott.
Gaben Smith 2024.11.16. 21:47:40
Akkor a második három évében miért nem tudott egy kapavágást se előre haladni? Azért mert akkora géniusz?
Gaben Smith 2024.11.16. 21:48:21
Ki alatt volt tutiság?
Nem emlékszem ilyenre...
Shyr Kahn 2024.11.16. 21:58:54
- Hozzateszem, ha ezt kepes vagy mindenki elot belatni, akkor tudsz igazan fejlodni es a "tokeletesseg" bilincsebol megszabadulni.
@Gaben Smith: @Rikoo: Valahol a kettotok velemenye kozott van az igazsag. A Conte fele Juve nagy hatassal volt a kezdeti Allegri-s Juvera. Idovel ez kezdett elolvadni, de valojaban az evek soran tenyleg egyre tobb konfliktusa volt a jatekosokkal is. Bonucci, Dybala, Benatia... csak, hogy a sajtoba kerulo peldakat emlitsem, amik utolag vissza is lettek igazolva a jatekosoktol.
Ami Allegri szavait illeti, respekt, hogy kiallt mellettunk es Giuntoli mellett. Az egyik legnagyobb Juve edzo, aki sajnos az utolso evekben le kellett volna, hogy mondjon. Mondjuk a masodik eve vege fele. Sajnalom, mert ezzel keseru szajizt hagyott a legtobbunkben.
Ettol meg a korabban elert eredmenyei miatt klublegenda marad.
DelPiero2 2024.11.16. 22:09:09
DelPiero2 2024.11.16. 22:10:54
Shyr Kahn 2024.11.16. 22:21:51
Wizzurah 2024.11.16. 22:22:40
Shyr Kahn 2024.11.16. 22:25:05
Ez nem jelenti azt, hogy a fiatal generacio jobb. Valamiben jobb, valamiben valoszinuleg nem, de osszessegeben a jelenlegi jatekosgeneraciot jobban megertik es vegso soron ez is sokat szamit.
DelPiero2 2024.11.16. 22:37:22
Ugyanígy szlogen az is amikor a játékosok nyilatkozzák, hallottam X,Y klub érdeklődéséről, megtisztelő, de én mivel szerződésem van, csak a klubra koncentrálok, segítem a klubot. Közben a managere gőzerővel tárgyal, amiről persze a labdarúgó (edző) is tud.
Rikoo 2024.11.16. 23:22:22
Guardiolaról is lehetne pro és kontra vitatkozni. Lehet a Nápolyban vagy akár a Juventusnál ő sem ért volna el lóf@szt sem, mert 53 éves koráig azt láthattuk, hogy volt a minden idők legerősebb Barcelonajának az edzője, a csúcson lévő Bayern München edzője és a több milliárd eurót elköltő Manchester City edzője.
"Akkor a második három évében miért nem tudott egy kapavágást se előre haladni? Azért mert akkora géniusz?"
Akkor Zizou sem akkora géniusz? Mert neki is egy szenvedős második korszaka volt a Real Madridnál...
"Ki alatt volt tutiság?
Nem emlékszem ilyenre..."
Sarri, Pirlo és most Motta.
Evoken 2024.11.17. 08:57:26
Zizou_empereur 2024.11.17. 09:42:32
- BBC túlzás nélkül a történelem egyik legjobb hátvédsora
- a középpályán Pogba, Pirlo , Marci, Vidal pedig a legszűkebb csúcskategória volt
- elöl pedig Tevez, utána szintén klasszisok jöttek
Szép eredmény BL döntőbe jutni, de ilyen csapattal nem kell edzőfejedelemnek lenni ehhez.
Amikor meg már nem volt a kezében a csúcsfegyver, védekeztünk hazai pályán a Verona szintű csapatok ellen. A Benfica pedig sarkazgatva-röhögve vert minket agyon a BL-ben, úgy, hogy az egész csapat 20 méteren belül betömörülve nyomozta a labdát.
Az egyik legeredményesebb edzőnk, tisztelet érte, de nálam sem közelíti meg a nagyokat.
Az eredményeiről lehet vitatkozni, de az nem kérdés, hogy ki kellett rúgni.
Shaky79 2024.11.17. 10:22:10
Zsupi44 2024.11.17. 12:11:17
Az elsőben Marotta tökéletes keretet hozott össze Allegri taktikájához, Pirlo, Mandzukic elképesztőek voltak.
Egyszerűen ma már nincsenek Pirlok, Xavik, Xabi Alonsok, de Mandzukic féle centereket se nagyon látok. Az ilyen Lukaku féle faküllők meg sem közelítik a horvátot. A zsenik kivesztek és a fizikalítás vette át a szerepet. Üde kivétel Yamal és pár labdaművész aki megmaradt.
Ehhez kellett egy jó keret, Marota, és Allegri taktikája.
A baj az , hogy ez elmúlt és Max nem tudott alkalmazkodni sem a kerethez, sem az "új idők" követelményeinek.
Fizikailag a csapat egy 45 perces csapat lett és még tavaly is amikor csak egy fronton kellett helytállni még akkor is ledomináltak minket az ellenfelek. Voltak 30-40-50 perces jobb periódusaink, de aztán elfogytunk.
Allegri fölött egyszerűen eljárt az idő , ahogy Mourinho felett is. Emlékezzünk a szépre , írjunk tisztelettel , de ez a korszak lezárult és remélem még egyszer nem akarják közösen megpróbálni akár bejön Mottának , akár nem...
bulldeo 2024.11.17. 14:53:08
Trezeguet egy BL döntőben játszott összesen, Gigi a Allegri előtt szintén egyben. Nedved nem játszott döntőben. Allegri nem volt edzőfejedelem, de az érveid alapján más se nagyon. Pedig Moggi Juventusa erősebb volt, mint Marottáé.
Zizou_empereur 2024.11.17. 21:45:13
Az állításom lényege az volt, hogy mikor nem volt Allegri kezében egy csúcsminőségi keret, láthattuk milyen botrányosan gyenge és nézhetetlen meccseket produkált, még olasz kis és középcsapatok ellen is.
Nem beszélve a játékfelfogásáról, ami már őskövületnek számít.
Hogy jön ide, hogy Nedved nem játszott BL döntőt, illetve Moggi Marrottához? Biztos tudod.
bulldeo 2024.11.17. 22:00:34
"Az eredményeiről lehet vitatkozni, de az nem kérdés, hogy ki kellett rúgni."
AZ nem kérdés, hogy ki kellett rúgni, de vannak megkérdőjelezhetetlen eredményei.
steven.h 2024.11.18. 10:13:41
2. BL döntős év - Juventus - Barcelona 3:0 - Pjanic,Khedira középpályával, másik oldalon MSN, Iniesta és Mascherano a kezdőben...
@Gaben Smith: Az a meccs, ha jól emlékszem 2-2 lett, majd idegenben vezettünk 2-1-re és egy rossz Evra felszabadítás és Mandzukic flegmázás miatt lett hosszabbítás és kiesés, úgy hogy az a csapat sérülésekkel volt tele, a Bayern meg világsztárokkal.
Zizou_empereur 2024.11.18. 10:32:48
Írtam valahol, hogy Conte mekkora ász a BL-ben? Mesélj.
Khedirával meg ne gyere, mert a mestered legnagyobb kedvence volt.
bulldeo 2024.11.18. 11:58:13
Ez nem érvelés. Khedira meg Pjanic mindketten jó játékosok voltak, de nem tartoztak az elitbe. Ennyit állítottunk.
steven.h 2024.11.18. 13:12:07
"Ha megnézzük az Allegri akkori keretét:
- BBC túlzás nélkül a történelem egyik legjobb hátvédsora
- a középpályán Pogba, Pirlo , Marci, Vidal pedig a legszűkebb csúcskategória volt
- elöl pedig Tevez, utána szintén klasszisok jöttek
Szép eredmény BL döntőbe jutni, de ilyen csapattal nem kell edzőfejedelemnek lenni ehhez."
Szerintem teljesen jogos amit írtam, ha nem kell edzőfejedelmnek lenni a BL döntőbe jutáshoz, akkor a mai napig edzőfejedelemnek tartott Conténak miért nem sikerült?
Mi köze van annak ahhoz hogy kedvence vagy sem? Egy Khedira-Pjanic kettőssel BL döntőbe jutott a csapat, hol szempont az ebben hogy kedvence volt-e vagy sem? Ha Sturaro lett volna a kedvence és azzal BL döntőbe jut, ugyanezt írtam volna...
steven.h 2024.11.18. 13:13:18
Zizou_empereur 2024.11.18. 14:15:14
Az én személyes véleményem az volt, hogy Allegrinek vannak szép eredményei, én ezeket teljes mértékben elismerem, de nálam semmiképpen sem tartozik a nagy edzők közé. Az elmúlt 3 év pedig szerintem inkább erősíti, mint gyengíti ezt a véleményt. Én nem tudom elfelejteni neki azt a gyalázatos játékot amit az elmúlt években látnunk kellett.
Ezt te vitatod, ami nem gond, de kiragadsz mondatokat és pl elkezdesz Contén rugózni, mintha nekem egy Allegriről alkotott véleményem után kötelességem lenne leltárt készíteni más edzők teljesítményéről is.