A Juventus vezetője, Cristiano Giuntoli a Parma elleni meccs előtt a DAZN számára nyilatkozott, s véleménye szerint a Juventusnak nem a Napolival, hanem saját teljesítményével kell foglalkoznia.
„Kenan Yıldız nagyszerű minőséget mutatott ezeken a mérkőzéseken, nem csak a gólok tekintetében. Ő egy olyan srác, aki talpraesett és ígéretes jövő előtt áll.
Döntetlen a derbin? Összességében lehetett volna rosszabb is, de sokkal jobb is. Fontos meglátni a pozitívumokat: a csapat soha nem adta fel, és mindig hitt abban, amit csinál. Most a legjobbat vesszük ki ebből a teljesítményből, és januárra tekintünk.
A bajnokság még az elején tart, és hosszú az út. Kényes pillanatot élünk át, sok a hiányzó és folyamatosan ugyanazokat a futballisták lépnek pályára. A következő ellenfelek talán kevésbé tűnnek legyőzhetetlennek, de még mindig veszélyesek. Minden mérkőzésre megfelelő odafigyeléssel fogunk tekinteni.
Az idei Napoli? Magunkra kell koncentrálnunk. A miénk egy fiatal, fejlődő csapat, és az ambíciók menet közben fognak körvonalazódni. A Napoli egy nagyszerű csapat, nagyrészt az, amelyik két éve megnyerte a scudettót, olyan maggal, amelyik hozzászokott az eredményekhez. Ők más alapokról indultak.
Bonny a Parmából? Ő egy nagyon jó játékos.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
juve2121 2024.10.31. 16:30:26
juve2121 2024.10.31. 16:30:52
Már vártam!
alexGicamo 2024.10.31. 17:11:00
Idén eszembe se jutna bajnoki címre gondolni , dőreség volna !
Ahhoz egy összeszokott és jó működő csapat szükséges . Mi még távol állunk ettől , talán jövőre , attól függően, hogy ebben a suezonban hogy alakulnak a dolgok .
Én egy 3 . - 4. hellyel beérném .
Építkezés és tisztes helytállás !
Ennyit várok el idén a csapattól .
FINO ALLA FINE !
juve2121 2024.10.31. 17:25:40
Alapban egyet értek!
Rikoo 2024.10.31. 17:32:42
Belaera 2024.10.31. 18:23:00
OnodiJ 2024.10.31. 18:35:26
Már rég látni kellene, hogy mit akarnak játszani, már össze kellett volna szokniuk(ha minden igaz akkor profi játékosok) minden más kifogás.
juve2121 2024.10.31. 19:44:23
Sok a sérült, az új játékos, az edző is új!
Szóval nincs könnyű dolga Mottának!
Nekem sz a bajom, jelenleg, hangsúlyozom jelenleg nem alkalmas a Mottaball-ra!
Ezt látni kellene, de a Mister nem látja!
3 szar meccs zsinóraban! A 4-4 is nagyon necces volt, de mindegy is, ott Yildiz kihúzta a szarból a csapatot!
OnodiJ 2024.10.31. 20:01:39
Nekem ami nem tetszik a rengeteg cserélgetés a kezdőben,hogy "mindenki játszon". Nálunk erősebb csapatok ugyan ennyi vagy több meccsel sem változtattgatják ennyit a kezdőt.
juve2121 2024.10.31. 20:24:23
Amikor 10 sérült és eltiltott van nehéz összeállítani a csapatot ugyanúgy!
Persze, hogy ezért ki a hibás az már egy másik kérdés!
Shyr Kahn 2024.10.31. 21:30:47
Calcioregista 2024.10.31. 23:11:58
De legitim kérdés, hogy vajon miért is van ennyi sérülés egy ilyen szinten professzionális infrastruktúrával és elvileg szakmai hátországgal rendelkező klubnál. Ez pusztán csak a véletlen vagy esetleg a szakmai stáb is hozzájárulhat ehhez?
Pilsnerurquell 2024.11.01. 00:31:46
Egyetértek.
Engem nagyon felb#szott a Parma elleni meccs. Remélem nem ez lesz az idei tendencia hogy megint a kínlódás mert Mr. Bologna nem tudja használni amit a segge alá toltak.
Kíváncsi leszek ugyanígy lesz e mosdatva a csapat ha az Udinese ellen is megy majd a homály. Mert így a védelem, úgy a védelem. Na a Parma-ban aztán Maldinik rohangáltak hátul gondolom.
Továbbra is tartom h a Juvénak Conte-t kellett volna reaktiválnia.
Ja de hogy a Juve többet játszik. Más is. És? Vagy az a cél hogy jövőre megint heti egy meccs legyen? XD
bulldeo 2024.11.01. 01:03:00
OnodiJ 2024.11.01. 04:51:41
OnodiJ 2024.11.01. 05:02:26
Gyülölöm az intert de inkább kaptunk volna ki tőlük de 3 kicsit meg szép játékkal elverünk,boldogabb lennék és a tabella is szebb lenne.
OnodiJ 2024.11.01. 05:07:26
dringo 2024.11.01. 06:17:58
Joachim21 2024.11.01. 06:36:30
dringo 2024.11.01. 06:53:38
A mi nyeretlen játékosainkkal el kell hitetni hogy képesek győzni! Conte az Internél is megtette ezt és láthatjuk hogy azóta is minden évben nyernek valamit, pedig előtte 10 évig semmit!
Conte BL szerepléseit pedig előszeretettel húzza le mindenki, de jelentősen túlzóak! A szerencse is nagyra közrejátszott az alakulásukban (emlékezz a Galatasaray elleni elcsalt havas meccsre!). Egyedül a második interes szezonját lehet kifejezetten csalódáskeltően értékelni. Nem lenne rosszabb a BL szereplésünk vele, mint a 2017-es BL döntő óta bármelyik edzőnkkel, ebben egészen biztos vagyok!
juve2121 2024.11.01. 07:54:36
Mi a klub elvárása?
Tavaly a BL helyért könyörögtek Allegrinek a szezon elején mikor kiderült Fagioli és Pogba mutatványa! A végén meg páros lábbal rúgták ki egy kupagyőzelem és 3. hely után!
Szóval nehogy már ezzel a kerettel egy BL hely nagy szó legyen!
Ami nagy probléma, sok a sérült, amivel látszólag nehezen birkózik meg Motta!
alexGicamo 2024.11.01. 08:06:46
juve2121 2024.11.01. 08:07:30
Tavaly szezon előtt kirúgták az erőnléti csapatot, meg a fizikoterapeutát! Ha jól emlékszem! Az új stábtagok sokkal jobb eredményeket hoztak Allegrinek! Bár ebben nagyban belejátszik szerintem, hogy heti egy meccs volt!
Az a kérdés, hogy nekik is menniük kellett-e? Ezt pl nem tudom!
Ha Motta hozta a saját csapatát, azok milyen tudással rendelkeznek?
Van itt kérdés bőven!
De az is felmerül bennem, hogy Bremer a sérüléséig szinte minden meccsen végig játszott! Lehet ez is közrejátszott a sérülésében? Szerintem igen, mert őt nem agyonrúgták, csak egy rossz mozdulat, amiben nagy szerepe lehet a fáradságnak!
Ha olvastad Gulácsit, ő elmondta, amikor teljesen kivolt bukva, akkor szakadt el a térdszalagja! Szinte “örült” a sérülésnek, mert legalább pihenhetett!
juve2121 2024.11.01. 08:17:01
Nehezen állt össze a keret, Kop szinte már szeptemberben érkezett! Atalanta szerintem tudta, hogy el kell adnia, de húzta a végsőkig. Luiz lepukkanva jött, Consensao és Gonzalez is a végén jött! Szóval azért nem volt könnyű dolga Mottának a csapatépítés terén!
Ezek a srácok kaptak egy terhelést, amit csak Concencao bírt a jelek szerint!
Evoken 2024.11.01. 08:21:40
OnodiJ 2024.11.01. 08:57:44
OnodiJ 2024.11.01. 08:59:36
Joachim21 2024.11.01. 10:20:39
dringo 2024.11.01. 11:15:43
El kell fogadni, hogy ott vagyunk megint ahol 2010 környékén! Akkor sem az volt a szempont, hogy kivel fogunk BL-t nyerni, hanem hogy kivel tudjuk újra megnyerni a bajnokságot. Conte garanciát jelentett volna hogy idén de legkésőbb jövőre újra bajnokok leszünk!
Idén nyáron rengeteg pénz állt rendelkezésre. Ezzel bőven megkaphatta volna Conte a kért játékosait! Talán értelmesebben is költötte volna el ezt a pénzt mint Motta. Csak olyan játékosokat igazoltunk akik életükben nem játszottak még nagy csapatban és nem nyertek semmit! Kalulun kívül! Talán nem véletlen, hogy eddig ő az egyetlen igazolásunk aki bevált! Kezdünk átesni a ló túloldalára! Nem öreg játékosokat kell igazolni, de kellenek a győztes, vezér játékosok! A Napoli a Manchester Unitedből és a Chelseaből igazolt játékosokat, mi pedig a Niceből, Fiorentinából és az Aston Villából!
Én nem bánom ha 2 év után balhé közepette távozik Conte miután beleégette a játékosokba a győztes mentalitást! Az Internek lett bármilyen hátránya belőle, hogy 2 évig Conte volt az edzőjük? Szerintem csak előnyükre vált! Az én szememben semmit nem változtat Conte megítélésén, hogy az Inter edzője volt! Mindenki tudta hogy ha mi hívjuk akkor egyből visszajött volna hozzánk, idén nyáron is csak ránk várt! Trapattoni és Lippi is volt az edzőjük, ők sem legendák a Juventusnál? De én még Arturo Vidalra is ugyanolyan jó szívvel emlékszek vissza, nála jobb középpályást nem sokat láttam Juventus mezben. És ezen nem változtat az, hogy nyert egy bajnoki címet az Interrel!
Mottában nem tudjuk, hogy több potenciál van-e! Lehet hogy Pirlohoz hasonlóan hamarosan a török bajnokságban és a Serie B-ben látjuk viszont! Elvileg Pirloban is hatalamas potenciál volt! Conte már bizonyított méghozzá az összes eddigi csapatánál. Sajnos azt gondolom hogy ő már soha többet nem lesz a Juventus edzője, mert ha ezen a nyáron nem neveztük ki akkor ennél tökéletesebb alkalom már nem is lesz rá. Ettől függetlenül tanulni kell az esetből és legközelebb egy valódi rutinnal rendelkező edzőt kell kinevezni. De nem írom le teljesen Thiago Mottát, még van rá esély hogy összekapja a csapatot csak sajnos ez az esélye meccsről-meccsre egyre kisebbnek mutatkozik, mert az első fordulótól kezdve visszafelé fejlődünk!
Joachim21 2024.11.01. 11:55:46
dringo 2024.11.01. 12:02:20
De abban egyetértek, hogy nem értünk egyet. :-) És ez nem probléma.
bulldeo 2024.11.01. 12:22:54
Koopmeiners - 26 éves, 1 kimagasló szezon, élete első BL meccsét szintén a Juventusban játsza.
Mit vártatok, gyerekek?
venember83 2024.11.01. 12:45:59
OnodiJ 2024.11.01. 13:04:11
bulldeo 2024.11.01. 13:05:21
OnodiJ 2024.11.01. 13:06:01
bulldeo 2024.11.01. 13:16:19
Lehet, hogy vettünk drágán játékosokat, de D.Luiz nem lesz attól jobb játékos, hogy drágán vettük meg.
természetes alapú logaritmus 2024.11.01. 13:23:58
Senki nem mondta őket csúcskategóriásoknak. De nem is a Real, PSG, City szintről beszélünk. Sőt még nem is egy Interről. De nehogy már ne legyenek minőségiek egy olasz középcsapattal szemben.
Másrészt akkor miért fizettünk értük 50+ milliót? Meg mi volt az a nagy para Koop-pal kapcsolatban, mikor az Atalanta nem akarta elengedni? Miért kellett annyira ragaszkodni hozzá, ha nem „csúcskategóriás”? Meg miért nem hozzák azt a szintet, amit tavaly?
És ha ők nem jók, akkor kit akarsz? Ki az, akivel megnyerhetjük a bajnokságot? A BL-t most hagyjuk.
ui: És ha ők egy szezonosak, akkor „Mr. Bologna” mi?
bulldeo 2024.11.01. 13:44:51
Érdekes, mert én a "Mr. Bologna nem tudja használni amit a segge alá toltak" mondatot úgy olvastam, mintha itt olyan prémium játékosokról lenne szó, akiket csak elrontani lehet, mert ha nem csinálsz semmit edzőként, a játékosok megnyerik a meccset.
"Másrészt akkor miért fizettünk értük 50+ milliót? " Motta nem fizetett senkiért semmit.
sleepy8 2024.11.01. 15:03:32
Ha tavaly le mertem írni hogy nem Ő lesz a megoldás szerintem, én nem értettem a focihoz. DL is, találjuk már ki hogy Miretti szint. :D
Az idei keret is lyukas több helyen, illetve elég rövid is, de aki azt mondja hogy egyéni minőségbekben nem erősödött, az szimplán tagadja a valóságot.
venember83 2024.11.01. 15:27:40
bulldeo 2024.11.01. 16:30:37
természetes alapú logaritmus 2024.11.01. 16:41:19
Hagyd már ezt az edző nem csinál semmit és akkor is nyerünk szarságot. Szerinted a City, Barca, Real, Bayern stb. -nél grilleznek edzés helyett? Ők is belerakják ugyanúgy az edzésmunkát.
De még egyszer leírom. Nem BL győzelmet (vagy negyeddöntőt) várok. Itt már az problémát okoz, hogy egy olasz középcsapattal elbírjunk. És ezen a szinten Luiz és Koop is (és még mások is) kiemelkedőnek számít.
Motta nem fizetett senkiért? Ez igaz. Megkérte Giuntoli-t, hogy fizessen. Sőt. Még abba is belemehetünk, hogy nem is Giuntoli fizetett...
bulldeo 2024.11.01. 17:24:59
Persze, ciki nem legyőzni a Parmát, és Mottának ebben ott van a sara. De a két felsorolt, kiemelkedő játékosodból az egyik egyáltalán nem játszott, a másik meg most tért vissza a sérülésből, amit a válogatottnál szedett össze. Szóval tényleg fasza, hogy vannak kiemelkedő játékosai az edzőnek. Említhetnénk azt is, hogy a Juvénál játszik a bajnokság legjobb védője: Bremer, szóval ciki, hogy Motta képtelen legyőzni a Parmát. Lehet ám bűvészkedni a szavakkal, de attól még az elérhető csapat minősége nem változik.
Motta segge alá "be lett tolva" egy rutinos játékosoktól mentes, hiányos, szűk csapat, ami nem elég a bajnokságra és a BL-re. Emiatt minden meccsen kb. tűzoltás megy. Egy kisebb csapat, mint a Napoli anno ilyenkor csinálta azt, hogy B csapat küldött a BL-re, EL-re, kvázi elengedte azt a sorozatot, de Juve ezt nem teheti meg.
Annyit állítottam, hogy ez a keret egyáltalán nem olyan fényes, hogy abban ennél sokkal több pont lenne. Ez a realitás, sorry.
D.Luiz pedig eddig egyik meccsen sem mutatott olyat, ami alapján őt Motta rosszul használja, miközben ő egy rohadt jó játékos. A futball történelemben megtörtént már párszor, hogy egy-egy játékosnak volt egy kiemelkedő szezonja, aztán visszasüllyedt a langyos középszerbe.
természetes alapú logaritmus 2024.11.01. 19:02:59
Itt nem a Parmáról van szó. Az egy meccs. Mindenkinek lehet egy rossz meccse. De 10 bajnokiból 6 X lett. Persze ebben benn van az Inter is, de akkor is.
„rutinos játékosoktól mentes, hiányos, szűk csapat” – Tényleg? És ez kinek a sara? Ki zavarta el a „fél keretet”? Ki kért 2 50 millás játékost? Rutinos játékosok? Középpályán 2 olasz, egy brazil, egy francia (jó csak 1-szeres), egy holland és egy amerikai válogatott van. Másrészt a tavalyi év után ez kicsit viccese hangzik. Harmadrészt lehetett volna akár rutinos játékost is igazolni (akármit is jelentsen ez).
Szűk keret 2.0: Douglas Luiz könyvelési értéken 51,5 millióért érkezett. A transferben Barrenechea (8 millió) és Iling (14 millió) szerepelt. Tegyük hozzá Kean-t (13 millió). Kölcsönbe távozott Djalo, Rugani, Kostic. 5-6 játékosunk lehetne, ha nincs az a transfer. Persze a minőség nem túl magas. De lenne Vlaho-nak cseréje. Hátul lenne alternatíva. Vagy ha mégis eladtunk volna valakit, akkor lett volna + pénz. Vagy akár cserealapba is bevonható lett volna az illető.
Ebben a keretben ennyi van? Rendben. Még ezt kb. el is ismerem (csak a felelősökben nem értünk egyet). De akkor a tavalyi keretbe mennyi volt?
bulldeo 2024.11.01. 19:59:19
De ez csak okoskodás. Mert persze maradhatott volna Rugani. De akkor valószínűleg nem szereztük volna meg Kalulut, aki már így is attól tartott, hogy nem lesz elég játékperce. Én azt vitatom, hogy Motta segge alá lett-e téve olyan keret, amitől sokkal többet kellene ennél várni. Egy olyan keretet kapott, aminek sok időre van szüksége, hogy összeszokjanak. Nincsenek klasszisok, akik ennyi idő után a vezérei lehetnének a csapatnak. Koopmeinersben benne van a potenciál, de ha nem sérült volna le a válogatottban, akkor is kevés idő telt volna el még ehhez.
Conténak 11-ben, van Mourinhonak az interben lehet, hogy a segge alá lett téve egy olyan keret, amivel instant jó eredményeket lehetett elérni, mert ott voltak a rutinos klasszisok. Motta ezt nem kapta meg, és értelek, ő ezt nem is kérte, valószínűleg teljes volt az összhang Giuntolival abban, hogy nulláról kezdik az építkezést. Ebben meg ez a tempó van benne fejlődést tekintve. És ettől még Mottának lehetnének jobb ötletei a kezdő összeállítását, vagy egy-egy játékos szerepkörének a megtalálását illetően. De nem lett a segge alá téve egy prémium keret - ennyit állítottam.
"De akkor a tavalyi keretbe mennyi volt?" Ezt ne kezdjük el megint, mert baromi unalmas.
természetes alapú logaritmus 2024.11.01. 22:40:10
Senki segge alá nem tettek semmit (se jót, se rosszat). Volt egy adott költségvetés (mint átigazolás, mint fizetési keretben). Ebből kellett volna Mottanak és Giuntolinak kihozni a lehető legtöbbet. Erre gyakorlatilag mindent elköltöttek középpályára (és nem is azt hozzák, amit ennyi pénzért kellene). Aztán a többi posztot kölcsönből kellett megoldani (már ahogy sikerült). Ami alapból szép, csak így már a jövő nyári költségvetést kinyírták. Főleg, ha a sok türelem meg építkezés közben lemaradunk a BL-helyekről.
De másik szemszögből:
4 védőposztra van 6 játékosunk + 2 Next genes gyerek. Bremer lesérült, aztán pislogunk, mint hal a szatyorban. Vlahovic-nak gyakorlatilag nincs cseréje. Nevezheted okoskodásnak, de szerinted normális? Miközben 120 milkát költöttünk középpályára.
juve2121 2024.11.01. 23:03:35
Nincs mit! Csak próbálok én is találgatni miért is van ez a sérüléshullám!
Az biztos, hogy a fizikai felkészítésnek, regenerációnak és az étkezésnek is egyedinek kell lennie!
A vérből már rég ki tudják mutatni, hogy ki milyen állapotban van fizikálisan!
Ez egy nagyon komoly tudomány és a legjobbakat kellene alkalmazni, mert hiába veszel jó játékost, ha nem tudod játszatni!
Annyira sok összetevős a dolog, hogy szerintem nem csak az elméleti tudás, hanem a rutin is sokat számít!
Itt van pl ez a Luiz gyerek! Mikor ide került úgy mozgott mint egy lassított felvétel. Kicsit kezdett rendbe jönni erre megsérült. Miért?
Lehet, hogy túlhajtották? Nem tudom, de érdekes kérdés. Lehet hosszabb időt kellett volna hagyni neki!
Evoken 2024.11.02. 08:18:10
bulldeo 2024.11.02. 12:07:45
OnodiJ 2024.11.02. 12:16:02
természetes alapú logaritmus 2024.11.02. 12:53:35
Miért kell(ett) teljesen új projektet építenie? Tavaly 3.-ak voltunk (sőt ha Giuntoli fele annyi támogatást ad Allegrinek, mint Mottának... - tudom baromi unalmas...). Hogyan? Szar edzővel meg használhatatlan kerettel? Mert tavaly még az volt a fáma, hogy Inter szintű a keretünk, csak szar az edzőnk. Most meg hirtelen használhatatlan a keretünk és újra kell építeni mindent?
venember83 2024.11.02. 14:20:27
Mert pénzügyileg fenntarthatatlan volt a keret sok magas fizetésű, ám eladhatatlan, és/vagy nem a legjobb korban lévő játékosokkal.
bulldeo 2024.11.02. 15:28:19
@természetes alapú logaritmus: azt, hogy a tavalyi kerete szar volt, nem Thiago Motta mondta neked, és még csak nem is én, szóval nem tudom, hogy hogyan kerül ez ide. Kicsit az az érzésem, hogy te különböző emberekkel, véleményekkel vitatkozol, de aztán megcímzed az egészet nekem. Én annyit mondtam, hogy vannak szituk, amikre érthető az a mondat, hogy az edző segge alá lett téve egy jó csapat, de ez nem az. Potenciál van a játékosokban, de nem nagyon van közöttük kész klasszis, aki vezére lenne a csapatnak. Ennyi idő alatt ennél nem gyűjthettünk volna sokkal több pontot. Ennyi idő alatt nem érhettünk volna el sokkal nagyobb fejlődést. Egy szóval nem mondtam, hogy használhatatlan a keretünk, se azt, hogy tavaly használhatlan volt a keretünk. Nulláról kezdtünk el építkezni, mert mind gazdasági-pénzügyi értelemben, mind játékfelfogásban eltérő utat akar a Juve bejárni.
@venember83: : ++