Weah: „Mindig a Juventusnak szurkoltam”

weah_george_continassaban.jpgGeorge Weah a minap a trentói Festival dello Sport eseményen tette tiszteletét, s a Milannál számos trófeát nyert libériai játékos elmondta, fia iránt a Milan is érdeklődött, ám Tim Weah végül a kedvenc klubjánál kötött ki.

„A Milan mindig is az otthonom lesz, hiszen az első naptól kezdve otthon éreztem magam náluk. Silvio Berlusconi, Adriano Galliani, a csapattársaim és a szurkolók szeretete, ami még ma is hihetetlen. És ha belegondolok, hogy Juve-szurkoló voltam, mégis mindig gólt szereztem ellenük, bár egyszer kihagytam egy büntetőt.

Amikor eljött az idő Tim számára, akkor azt mondta nekem, hogy New Yorkban nőtt fel a barátaival, és úgy érezte, hogy az Egyesült Államokat akarja képviselni. Ez olyan lehetőség volt számára, amit meg kellett ragadnia, és nem volt okom arra, hogy megállítsam.

Még Paolo Maldinivel is beszéltem róla, mivel a Milan figyelte őt, de végül a Juventushoz ment. Nagyon örülök, hogy most a Juventusnál van, hiszen Michel Platini miatt mindig is a bianconero klubnak szurkoltam. Meggyőződésem, hogy valódi fejlődési lehetőség van benne.

Politikusi karrier? Sok jó dolgot tettünk, és úgy éreztem, hogy ennyi év futball után vissza kell adnom valamit a hazámnak. Az igazi ok, amiért a politikába kerültem, a béke keresése volt. Afrikában, ha tenni akarunk valamit, elengedhetetlen, hogy béke legyen a nemzetek között.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5418707518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2024.10.14. 19:04:53

Nem tudtam, hogy az oreg aranylabdas Weah Juve szurkolo volt Milan jatekoskent. A kontextus es a mese miatt hiheto a sztori. Amugy orulok, hogy a fiaban nem csak en lattam a potencialt. Tim-t a mult ev vegen sokan mar elzavartak volna. Kivalo sebessegu jatekos, akinek csupan a seruleseket kellene kihagynia valahogy.

gomorra21 2024.10.14. 21:23:19

@Shyr Kahn: Ezt most úgy írod, mintha Tim Weah jelenleg erőssége lenne a csapatnak, pedig a teljesítménye az értékelhetetlen kategóriában van. Nem rossz, csak értékelhetetlen. Ha majd 3 egymást követő meccsen jó teljesítményt hoz lenne, akkor fog rácáfolni a fanyalgókra. De az még odébb van.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1868) bajnokság (3456) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (958) elemzés (40) előzetes (876) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1693) játékosokról (10161) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2492) meccsek (4237) mercato (4255) nyilatkozat (7585) Olasz Kupa (331) összefoglaló (424) pletyka (4271) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (299) video (214) Címkefelhő
süti beállítások módosítása