Koopmeiners: „Sokkal jobb állapotban vagyok, mint érkezésemkor”

koopmeiners_teun_pacsizik_yildizzel_bl-meccsen.jpgA Juventus BL-be való visszatérése és győzelme után a Sky Sport számára nyilatkozott Teun Koopmeiners és Nicolás González is.

„Nagyon boldog vagyok, hogy egy rendkívüli klubnál lehetek. Ebben a csapatban akartam játszani, és különleges, hogy ezt a Bajnokok Ligájában tehetem.” - mondta a holland középpályás.

„Örülünk az eredménynek, de jobban kell bánnunk a labdával. Jobban kell birtokolnunk a labdát, hogy kifárasszuk az ellenfelet. Fizikailag jól érzem magam, sokkal jobban, mint amikor megérkeztem. Végigdolgoztam a nemzetközi szünetet, hogy csúcsformába kerüljek. Tudom, hogy még keményebben tudok dolgozni, hogy javuljak.”

Nicolás González tavaly még a Fiorentinánál futballozott a Konferencia Ligában, a keddi volt az első BL-meccse, amelyen rögtön gólt és gólpasszt is jegyzett: „Nagyon boldog vagyok, jól játszottam, és örülök, hogy gólt szereztem. A második félidőben jobban is játszhattunk volna, de elégedett vagyok.

Az edző azt mondta nekem, hogy játsszak felszabadultabban, és én nagyon élveztem a játékot. Mindig mosolyogva lépünk pályára, és jól éreztük magunkat a pályán. Ahogy ma játszottunk, úgy akarjuk folytatni. Ez pozitív eredmény volt itthon.” 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10018493916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2024.09.18. 12:02:00

Talán az első futball emlékeim egyike volt amikor üvöltötte a riporter a nevét az egyik gólja után a vb-n: SALVATORE SCHILLACI!

Nyugodjék békében.

Vialli96 2024.09.18. 13:01:49

@Rocky80: Nekem is szintúgy!
9 éves voltam 90-ben, és a VB-n szerettem bele az Olasz válogatottba!Toto volt az első kedvencem!R.I.P!

venember83 2024.09.18. 13:30:08

@Zsltrk977: igen, sajnos megkésve, de mi is megemlékeztünk róla. A cikkben ott egy válogatásvideó is a bianconero mezben szerzett góljaival. Nyugodjon békében.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1861) bajnokság (3436) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (953) elemzés (40) előzetes (872) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1685) játékosokról (10122) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4213) mercato (4248) nyilatkozat (7553) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása