Szczęsny: „Soha nem gondoltam, hogy ilyen szintre jutok”

szczesny_wojciech_buffonnal_retro_mezben.jpgTegnap megjelent egy újabb rész Luca Toselli és Wojciech Szczęsny beszélgetéséből, ami betekintést ad a színfalak mögé, s több játékos emberi oldalát világítja meg.

„Utálom a túlzott pörgést. Nagyon jó kapcsolatban voltam Matthijs De Ligttel, és ő is nagyon hasonló volt hozzám a meccsre készülés tekintetében. Ő nem akart hallani semmit, mi a saját játékunkra készültünk.

A motiváció mélyről fakad; ha valaki másnak kell felpumpálnia téged, az nem helyes. Vagy benned van, vagy... Mit mondhatok neked, hogy többet adj bele a pályán? Inkább támogatom a srácokat. A Juventus öltözőjében ma nem sokan vannak, akik felpörgetik a csapatot, és számomra ez a helyes út.

De ott volt például Leonardo Bonucci, aki pont ellenpólus volt hozzánk képest. Ő minden meccsre felpörög. Három székkel arrébb ültem Matthijstől, és minden alkalommal, amikor Leo túlzásba esett, egymásra néztünk, és azt mondtuk, hogy már megint ugyanaz következik. Ezért inkább feltettük a fejhallgatót, hogy ne halljunk semmit. Aztán próbáltál szólni valakihez, aki meg válaszként elküldött a francba.

Miért nem viseltem soha a csapatkapitányi karszalagot? Lehet, hogy Massimiliano Allegri mesterhúzása volt, mert tudta, hogy nem játszom túl jól, ha túlságosan nagy az érzelmi töltet bennem. Amikor beszédet mondok az öltözőben, mert túlságosan fel vagyok tüzelve, utána nem játszom jól. Ő tudja ezt, és én is tudom. Emlékszem az Atalanta elleni hazai meccsre, amely 3-3-ra végződött. Néhány nappal korábban elvették tőlünk a 15 pontunkat, és egész héten dühös voltam. Az öltözőben nagyon agresszív beszédet mondtam, és öt perc után a saját hálónkba juttattam a labdát. Massimiliano Allegri megértette, hogy nekem pihennem kell, ha túl motivált vagyok, az nem jó jel.

Gigi Buffon viszont teljesen más eset, ő a futball szenvedélyéből él, ő nagyon meleg, míg én nagyon hideg vagyok futballistaként, igyekszem elkerülni az érzelmeket. Különbözőek vagyunk, de őt nézni egy életre szóló élmény. Amikor gyerek voltam, 16 éves, és az Arsenal ificsapatához készültem, láttam Gigit, ahogy megnyeri a 2006-os világbajnokságot: Nem is reméltem, hogy olyan magas szintre jutok, mint a Juve, vagy általában a profi szintre, de az, hogy megoszthattam vele az öltözőt, az egy álom beteljesedése volt számomra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5618485651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gomorra21 2024.09.06. 07:33:15

Sokat megmagyaráz ez a szöveg abból, amit mindig is éreztem vele kapcsolatban. Egyszemélyes játékos, aki a pályán nem sok hatással volt a többiekre. Érdekes, hogy konkrétan a játékosok felpörgetése ellen érvel.
Hát, én jobban bírom a Gigi-Bonucci féle iskolát, és remélem Gatti meg Di Gregorio is.
(Szczesnyt bírtam, de a kis halvérű, túlárazott holland lufit kevésbé).

MarcoT 2024.09.06. 07:53:05

Rádio mamája eközben olyan klubot keres kicsi fiának, amely megadná neki az évi 40 milliós fizetést.

Attilio79 2024.09.06. 08:49:48

Na igen, szenvedély és az olasz temperamentum, amivel nincs baj!
Azt kell megérteni, hogy nem mindenki ugyanúgy működik, az önismeret viszont nagyon fontos, ez ebből teljesen jól lejön.
A harcos típus hozzám is közelebb áll, de ettől még lehet valaki jó, ha más típusú.

DelPiero2 2024.09.06. 08:50:45

@MarcoT: Gondolom nem Európáról van szó.

SuperTrezi 2024.09.06. 09:18:09

@MarcoT: Nincsenek szavak erre a faszira meg a mamuskájára...

Zamboni nem egy tészta 2024.09.06. 10:06:55

korrekt csávó és igaza van, mindenki más...

venember83 2024.09.06. 10:09:53

@MarcoT: 40 millió euró három évre ügynöki díjakkal együtt.

gomorra21 2024.09.06. 11:02:22

@Attilio79: maga Chiellini mondta, hogy ő szerette Bonucci ellenpárjaként kicsit hűteni a kedélyeket, miközben Bonucci meg tüzelt. Chiello intelligenciáját mutatja, hogy ő nagyon is tudta, hogy a Bonu féle tűzre szükség volt, még ha ő nem is szerette az öltözőben ezt csinálni.
Ami szerintem nagyon rossz, hibás mondat Szczesnytől, az ez: "A Juventus öltözőjében ma nem sokan vannak, akik felpörgetik a csapatot, és számomra ez a helyes út."
Innen nézve nem olyan kár, hogy nem marad 2.számú kapusnak.

kidelpiero 2024.09.06. 12:32:53

Nagyon jol bemutatja ez a cikk, mennyi mindenre nem latunk ra, es csak okoskodunk a fotelbol. :)

Juventina7 2024.09.06. 13:38:18

Teljesen más topic srácok, de én teljesen oda meg vissza vagyok az idei adidas originals darabjainkért. :)) A 3. mez is egy csoda, sokkal jobban fogyott, mint a hazai (újra is kell tölteni a készleteket), illetve a most frissen kijött új edzőruházat is nagyon menő. Be fogok vásárolni belőlük, nagyon tetszenek. :)

alexGicamo 2024.09.06. 16:29:10

@Juventina7: A harmadik számú mez a legszebb az ideiek közül . Elegáns !
Örülök , mert rég volt ilyen szép mezünk !

MarcoT 2024.09.06. 20:58:19

Ami beárnyékolja ezt az egyébként fényesnek is tekinthető idény kezdetet, azz a sok sérülés. Weah, Thuram és Chico után most Niko is. Remélem nem lesz az mint a megelőző években, hogy a fél keret kidől egy-két hónap alatt és állandóan azon pörgünk hogy éppen ki fogható hatra .

alexGicamo 2024.09.07. 08:22:33

@MarcoT: Sajnos, a megterhelő naptár miatt benne van a fokozott sérülésveszély !

delpi0823 2024.09.07. 11:27:09

@MarcoT: Ezt mar nem lehet Allegri stabjara fogni.Egyszeruen tulterheltek a jatekosok.Mas klubboknal is vannak boven serultek.Liverpool,United es meg lehetne a sort folytatni.Altalaban izomfajdalmak ami a tulterheltseg szamlajara irhato.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása