Francisco Conceição: "Trófeákat akarok nyerni a Juventusnak"

conceicao_francisco_juventus_erkezes.jpgA Juventus kedden jelentette be Francisco Conceição leigazolását, aki az FC Porto csapatától érkezett Torinóba, s a fiatal portugál játékos már rövid nyilatkozatot is adott a klub csatornájának.

Francisco, isten hozott a klubnál. Most már a Juventus játékosa vagy. Hogyan érted magad az első napodon Torinóban?

"Nagyon boldog vagyok. Minden jól ment az első napomon. Alig várom, hogy csatlakozhassak a csapattársaimhoz, s bízom benne, hogy ez minél előbb megtörténik, mert szeretnék segíteni nekik."

Mit éreztél, mikor megtudtad, hogy a Juventus érdeklődik irántad?

"Nagyon büszke voltam, tudván, hogy egy olyan nagy klub érdeklődik irántam, mint a Juventus, s a terveik között szerepelek. Ez olyasvalami, amire büszke az ember, s nagyon boldog vagyok. Szeretném gyorsan segíteni a Juventust a klub céljainak elérésében. "

A cselezés az egyik erősséged. Az előző szezonban te voltál a második legjobb cselező Európában. Beszélj egy kicsit magadról, a jellemzőidről, s arról, hogy milyen játékos vagy.

"Cselezek! Olyan játékos vagyok, aki igazán szeret új dolgokkal előrukkolni. A cselezés az egyik képességem, ez az egyik jellemzőm, a gyorsaságom, harci szellemem és hozzáállásom mellett. Úgy gondolom, hogy ez a kombináció keltette fel a Juventus figyelmét irántam, s nagyon boldog vagyok."

Nagyon fiatal vagy, de már játszottál Portugálián kívül is, Hollandiában. Most Olaszországban vagy, mire számítasz itt?

"Nagy dolgokat várok itt a Juventusszal. Ez egy klub hatalmas ambíciókkal, s erős akarattal, hogy trófeákat nyerjen. Trófeákat akarok nyerni a Juventusnak, s ez a klub kívánsága is. Sok mindent tanultam Hollandiában, amiket még nem tudtam, mert még nagyon fiatal voltam. Mostanra kétségkívül érettebb vagyok és jobban fel vagyok készülve."

Az édesapád hat évig játszott Olaszországban, s öt trófeát nyert a Laziónál Sven-Göran Eriksson irányítása alatt, aki most hunyt el. Beszélt neked édesapád Olaszországról és az olasz labdarúgásról? Tudjuk, hogy időközben megváltozott.

"Igen elmondta, hogy az ő idejében az olasz bajnokság volt a legerősebb, s a világ legjobb játékosai itt játszottak. Ez még most is egy nagyon versenyképes és vonzó bajnokság, nagyszerű játékosokkal. A Serie A olyan bajnokság, amelyben játszani álom minden játékos számára. Számomra is cél és álom volt, hogy a Serie A-ban, a Juventusnál játsszak."

Mik a személyes céljaid a Juventusnál?

"Először is, hogy trófeákat nyerjünk együtt a Juventusnak, egyénileg pedig sok gólt és gólpasszt akarok szerezni, hogy segítsem a csapatot, s én ezzel szeretnék hozzájárulni."

Mit üzensz az új szurkolóidnak?

"Remélem, hogy mindannyian támogatjátok az egész csapatot és engem, mert mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy trófeákat nyerjünk, s megfeleljünk a klub elvárásainak. Közös a célunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8618477307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.08.28. 19:21:23

Isten hozott !
Hajrá !

Joachim21 2024.08.28. 19:25:55

Drukkolok a srácnak, remélem elsül minden héten a bal lába!

DegerFaCan 2024.08.28. 19:29:59

Na hajrá, apád is jó futballista volt, te is hasonlóan!
(De öreg vagyok már bazzeg)

Direct_01 2024.08.28. 19:43:44

Nagyon vártam az Ő leigazolását! Még csak hírbe se hozták velünk, mikor már láttam őt Juve mezben!

Vamos Cisco! Adj bele mindent!

JuveMI 2024.08.28. 20:16:19

Nagyon jó igazolás szerintem is! Nagyon illik a klasszik Juventus imidzshez... és véleményem szerint remek játékos!
Guintoli remek munkát végzett a nyáron... az öreg Marotta szívhatja fogát... itt a méltó utódja és méltó ellenfele!

Zsltrk977 2024.08.28. 20:22:55

@DegerFaCan: most esett le hogy ki az apja. Ennyire nem voltam képben. :) Apuka egy nagyon jó portugál válogatottban volt benne. És a 2000-es EB-n a németeket az ő három góljával ütötték ki. Milyen csapat volt amiben benne volt az apja!:
Fernando Couto
Paulo Sousa
Sá Pinto
Sérgio Conceição
Costinha
Beto
Pauleta
Vítor Baía
Luís Figo
João Pinto
Rui Costa
Paulo Bento
Nuno Gomes

Bocsi kicsit elnosztalgiáztam egy pillanatra :)

Rocky80 2024.08.28. 20:55:09

Csapjad fiam, bízunk benned!

Hányas mezben is lesz? Csak hogy felismerjem! ?

Kives 2024.08.29. 09:11:26

@DegerFaCan: Öregszünk sajnos. :(
Nekem nagyon úgy rémlik, hogy nemcsak nagyon jó focista volt, de emberileg is kiváló személy volt. Én nagyon drukkolok neki, hogy edzőként szép sikereket érjen el.
A fia pedig legyen nálunk nagyobb legenda, mint Ő volt! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása